Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisterennacht had ik super slecht geslapen. Ik was toch wel bang en nerveus voor alles wat er zou komen. Om 6 uur ben ik dan maar opgestaan om beneden muziek te luisteren, zonder iemand te storen :) Daarna werden de kinderen wakker en begon de dagelijkse strijd tegen de klok. Om 7.50 zaten de kinderen in de auto van de buurvrouw om naar school te vertrekken en wij zaten in onze auto op weg naar Zolder.

Ik moest maar heel even in de wachtzaal zitten en toen kwam de vrouw van het onthaal me halen om met haar mee naar beneden te gaan. Daar moest ik me in een hoekje achter een gordijntje uitkleden, kreeg een operatieschort aan en moest ik een bedje gaan liggen. Toen de verpleegster bij mijn bed kwam, schrok ik wel een beetje. Het was Caroline, de verpleegster van Dr. Nelissen. Ik was eventjes helemaal in de war. Ik had toch voor Dr. Verdonck gekozen? Maar, iets later kwam Dr. Verdonck me vragen om de verklaring te tekenen en hij vroeg hoe het met me ging. Heb je goed geslapen? 'Nee, dat ga ik nu doen.' Ben je er klaar voor? 'Ik moet toch niets doen, de juiste vraag is: ben jij er klaar voor?' 

Iets later mocht ik mee naar de operatie tafel wandelen, werd ik vol blauwe strepen getekend en moest ik mijn armen in de houders leggen. Had ik nog vragen? 'Ja, laat me alsjeblieft niet halverwege wakker worden.' 'Nee,' zei hij, 'dat doen we niet. Ik wil geen hulp van de patienten tijdens een operatie.' Iets later was ik weg...

Toen ik wakker werd, keek ik naar beneden en ik was zo blij dat ik ervan moest huilen. Ik heb borsten! Ik vroeg Stefanie of ik haar een knuffel mocht geven (?) en werd in een rolstoel naar de recovery gereden. Daar moest ik de hele tijd glimlachen. Ik was zo gelukkig!! Maar, wat een pijn! Rechts deed echt pijn. Om de zoveel tijd kwam er iemand kijken of ik al wakker was, maar ik kon mijn ogen niet open houden. 'Gij ligt hier de hele tijd met ne big smile.' Ja, natuurlijk lig ik hier gelukkig te zijn, dacht ik.

Ik moest even proberen te plassen en mocht naar huis. De rit huiswaarts was verschrikkelijk. Pijn! Misselijk! Thuis ben ik in bed gekropen en daar heel lang blijven liggen. Ik was zo high als een kroket! Uren later ben ik toch maar in de tuin gaan zitten, maar al heel snel begon de misselijkheid weer op te komen. Een druivensuiker genomen en mijn bed weer opgezocht.

Tegen 6.00 is mijn man de kinderen gaan ophalen en die waren zo lief en rustig! 

Allé, nu heb ik hier weer te lang gezeten. Man, dat doet zeer :) 

Ik heb eergisteren voorfoto's genomen (toen moest ik ook huilen) en nafoto's ga ik nog nemen. Als ik mijn armen terug een beetje kan gebruiken, zet ik ze op het forum. Ik durfde dat eerst niet, maar door het lef van jullie hier, heb ik een veel betere beslissing kunnen nemen. Ik wil ook wel mijn steentje bijdragen in de beslissing van degenen die na mij komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe tweeling! :01:

Hou je rust echt in acht en neem op vaste tijden je pijnmedicatie, dan voel je je echt snel veel beter. Ik ben nu 4 dagen PO en voel me eigenlijk best wel prima! Moet uitkijken dat ik niet al te snel weer van alles wil gaan doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het erop zit Ecao! Ik wens je een heel goed herstel, geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag! Gefeliciteerd met je boobs en ik wens je een prettig herstel toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2016 om 10:20 zei Jaydee:

@Ecao, heel veel sterkte gewenst. Je zult nu vast liggen te slapen en als je wakker wordt heb je boobies :43:. We horen wel hoe het gegaan is en wat het resultaat is geworden hè. 

Xxx Jaydee

 

Op 26-5-2016 om 10:28 zei Alexandra:

Heeeeel veel succes meid!

Ciao

 

20 uur geleden zei Catje:

Veel succes daar en geniet van je nieuwe boobs xxx

 

19 uur geleden zei popie:

proficiat meid, nog een Verdonck erbij ;)

 

16 uur geleden zei Miemarie:

Proficiat! Is alles goed verlopen? Mag ik vragen hoe veel je moest betalen? Btw inclusief? Wens je een vlot herstel toe. 

 

2 uur geleden zei Daantje85:

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe tweeling! :01:

Hou je rust echt in acht en neem op vaste tijden je pijnmedicatie, dan voel je je echt snel veel beter. Ik ben nu 4 dagen PO en voel me eigenlijk best wel prima! Moet uitkijken dat ik niet al te snel weer van alles wil gaan doen ;)

 

2 uur geleden zei meisje95:

Fijn dat het erop zit Ecao! Ik wens je een heel goed herstel, geniet ervan!

 

2 uur geleden zei Nats1:

Proficiat Ecao met je 2-ling!!

Een goed en vlot herstel gewenst en GENIET :-)

 

 

2 uur geleden zei Meloentje84:

Gefeliciteerd! Goed herstel gewenst! 

 

2 uur geleden zei Angel84:

Wat een leuk verslag! Gefeliciteerd met je boobs en ik wens je een prettig herstel toe! 

 

 

 

Bedankt allemaal. Ik voel me best ok. Ik doe zo goed als niets :) Beetje lezen, netflix, nadenken, naar beneden kijken (er is wel alleen blauw verband te zien :P

Ik heb foto's genomen... Dat blauw verband zegt wel niet zo heel veel :) Maar ik ben zo blij dat het er is. Ik heb soms het gevoel dat ze er anders af gaan vallen :D Als ik mijn kabeltje vind, kan ik de foto's posten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super verslagje! Bij juist hetzelfde verlopen... Alleen ik heb 2 dagen overgegeven van de narcose :P

ja da blauw verband is nogal iets e en ook nen borstband erover? Zoveel mogelijk rusten meid geniet er maar van ook al heb je pijn. Knal om de 4 uur iets in ...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ecao, Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker genieten , heerlijk je rust pakken, op tijd je medicijnen innemen en je lekker laten vertroetelen. 

Een heel fijn herstel toegewenst, meis. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Wens:

Klinkt allemaal heel voorspoedig, een heel voorspoedig en goed herstel gewenst!

Bedankt! Ik denk ook dat het heel goed gaat. Vandaag gaat het alweer iets beter. Mijn ribben doen nu het meeste pijn :) Net alsof ik een pak rammel heb gekregen en daarna een mes tussen mijn ribben. Gek gevoel.

20 uur geleden zei Catje:

Super verslagje! Bij juist hetzelfde verlopen... Alleen ik heb 2 dagen overgegeven van de narcose :P

ja da blauw verband is nogal iets e en ook nen borstband erover? Zoveel mogelijk rusten meid geniet er maar van ook al heb je pijn. Knal om de 4 uur iets in ...

groetjes

Ik kijk iedere keer uit naar de pijnstillers :) die neem ik echt braaf in :) 

En dan ga ik liggen met mijn handen op mijn borsten. Ze beginnen al iets normaler aan te voelen ;) 

10 uur geleden zei Jaydee:

@Ecao, Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker genieten , heerlijk je rust pakken, op tijd je medicijnen innemen en je lekker laten vertroetelen. 

Een heel fijn herstel toegewenst, meis. 

Xxx Jaydee

Mijn man doet dat supergoed. En de kinderen eigenlijk ook. Ik hoop dat het rusten ook tijdens het weekend lukt. Morgen is het schoolfeest (waar ik niet heen kan :() en dan maandag facultatieve vrije dag... spannend :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens 

Het gaat iedere dag een beetje beter. De meeste pijn is weg, nu is het meer een druk op mijn borstkast en een trekkerig gevoel rond het litteken. Alleen als ik uit bed moet (van plat liggen naar rechtop zitten) doet het nog wel zeer :) 

Gisteren heb ik me gemeten. Heel raar, ik kom op een a cup uit. De onderbreedte was 74 (nog steeds hetzelfde) en de bovenwijdte was 85/88 (ik heb het 2 keer gemeten) en dat is nog steeds een aa/a cup. Dat kan toch niet waar zijn? Als er hier ervaringsdeskundigen zijn :), wil ik graag een beetje advies? Of raad? Of tips? En zeg niet geduld, dat begreep ik beter voor de operatie :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen dat de pijn steeds minder wordt en je goed voelt. 

De maat snap ik ook niet helemaal, dual plane kan toch  nog ' groeien'? Als de borstspier straks wat ontspant? De pc zei tegen mij dat ze bij deze methode vrijwel gelijk goed zitten dus lijkt me wel dat veel verschil in moet zitten.

 

Los van de bh maat zie zelf toch wel duidelijk verschil? En qua cm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid, heb je met het verband om gemeten? Ik had niks leek wel daardoor, maar toen ze uitgepakt waren bam! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens:

Dat zou idd een goede verklaring zijn!

Je bent de 26e geholpen, dan heb je het verband nog om denk ik..

Ik had bij 6 weken PO een grote D, zit nu op 80E of 75E, dat was pas na 8/9 weken...dus inderdaad ze groeien nog door de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

gefeliciteerd met je nieuwe boobies!
En geen zorgen over je cupmaat. Toen ik zo snel meette na de OK, dacht ik ook een 70C te hebben. Momenteel heb ik een royaal gevulde E (regelmatig een F) :P Ga over een week of 8 eens richting lingeriewinkel en pak wat bh's. Je merkt snel genoeg dat die kleinere cupmaatjes absoluut niet meer passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ecao:

@Wens 

Het gaat iedere dag een beetje beter. De meeste pijn is weg, nu is het meer een druk op mijn borstkast en een trekkerig gevoel rond het litteken. Alleen als ik uit bed moet (van plat liggen naar rechtop zitten) doet het nog wel zeer :) 

Gisteren heb ik me gemeten. Heel raar, ik kom op een a cup uit. De onderbreedte was 74 (nog steeds hetzelfde) en de bovenwijdte was 85/88 (ik heb het 2 keer gemeten) en dat is nog steeds een aa/a cup. Dat kan toch niet waar zijn? Als er hier ervaringsdeskundigen zijn :), wil ik graag een beetje advies? Of raad? Of tips? En zeg niet geduld, dat begreep ik beter voor de operatie :D 

Ik had mijn borsten ook opgemeten en zo'n tabelletje erbij gehouden die online te vinden zijn. Ik kwam uit een op 75 C. Dacht echt van, neeeee!!

Afgelopen zaterdag bij de Hunkemöller bh's gepast. Ik begon bij 80D, toen 80E, 80F,  en heb uiteindelijk een 75F. Dus ik denk dat je het echt in een zaak met verschillende bh's moet gaan opmeten.

Succes mied :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens Ik hoop echt dat het nog groeit :D Ik las op een aantal sites dat je met 75 onderwijdte, met 90 cm uitkomt op een b en ik meet bij mezelf 85/88 (2 keer gemeten). Ik heb idd dat verband nog om. Mooi, blauw en heeeeel strak. Ademen is ook een uitdaging :D Lachen is verboden :D Grappen maken nog meer verboden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP Bedankt voor je opmerking!! Alleen moest ik lachen, auw! :D 

Ik heb me inderdaad met dat blauwe verband om gemeten. Was dat echt zo'n verschil toen je uitgepakt werd? Ik hoop het :P Ze mogen echt nog groeien. Ik wou niet te groot, met de grote pasprotheses voelde ik me niet meer op mezelf lijken. Maar nu lijk ik me weer iets teveel mezelf. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.