Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Catje:

Ik heb voor sebbin gekozen, niet alleen voor de prijs maar ook voor de projectie ... Ja is niet makkelijk he

Ik heb motiva ergonomics 255cc gekozen omdat die toch het zachtst/malst aanvoelen. Maar, hoe het écht gaat voelen, weet ik natuurlijk nog niet. Ik heb hier al heel veel foto's gezien. Ik heb al protheses gevoeld. Maar, hoe een vernieuwde :) borst voelt, dat weet ik overmorgen :D pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 20 uur... 

Ik ben best nerveus aan het worden. Straks komen de kinderen thuis uit school en ik ben een brok zenuwen :) Ik ben al de hele dag aan het beven.... :rolleyes: en dan zeg ik tegen mezelf dat ik daarmee moet ophouden, maar het helpt precies niet zo goed. 

Ik ga nog even rust opzoeken en proberen klaar te zijn om ze op een goede manier op te vangen :P As het hier straks druk wordt, zal ik mijn gedachten wel op iets anders moeten richten. Dat gaat ook helpen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen! Ik ben morgen ook aan de beurt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Ecao:

Ik heb motiva ergonomics 255cc gekozen omdat die toch het zachtst/malst aanvoelen. Maar, hoe het écht gaat voelen, weet ik natuurlijk nog niet. Ik heb hier al heel veel foto's gezien. Ik heb al protheses gevoeld. Maar, hoe een vernieuwde :) borst voelt, dat weet ik overmorgen :D pas.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ecao:

Nog 20 uur... 

Ik ben best nerveus aan het worden. Straks komen de kinderen thuis uit school en ik ben een brok zenuwen :) Ik ben al de hele dag aan het beven.... :rolleyes: en dan zeg ik tegen mezelf dat ik daarmee moet ophouden, maar het helpt precies niet zo goed. 

Ik ga nog even rust opzoeken en proberen klaar te zijn om ze op een goede manier op te vangen :P As het hier straks druk wordt, zal ik mijn gedachten wel op iets anders moeten richten. Dat gaat ook helpen. 

 

Spannend, heel veel succes morgen;)  bij mij nog een weekje wachten:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei cincin:

Spannend, heel veel succes morgen;)  bij mij nog een weekje wachten:wacko:

 

1 uur geleden zei VanessaKelly:

Oeh, spannend! Ik wens je heeeel veel succes toe! :D

 

1 uur geleden zei Milke1986:

Succes morgen,lekker vroeg naar bed en dan is het zo dag...toitoitoi

 

49 minuten geleden zei Nats1:

Heel veel succes wens ik jou Ecao!

Probeer er een rustige avond en nacht van te maken, maar is makkelijker gezegd dan gedaan, i know!

Morgen ben je een nieuw mens! Ik denk aan je x

Hey, bedankt allemaal!! Jullie woorden doen me goed. :53:

Ik ben al de hele dag bibberig. Ik heb net een bad genomen en dat heeft wel geholpen om een beetje te ontspannen. Nu gaan we hier gezellig een filmpje kijken en dan slapen.

Morgenvroeg vertrekken we om 7.50. We moeten om 8.30 in Zolder zijn en om 9.00 is het zover!!!!!!!

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Wens:

Het is bijna zover! Succes!

Merci! Nog een uurtje :) 

13 minuten geleden zei Nats1:

Ik stuur je langs deze weg een dosis ZEN toe :)

en ik hoop dat je even blij mag worden als ik ben!

SUCCES!!

Dank je wel! Ik lag de hele tijd te denken aan 'wie' me zou opereren. Ik slaap dan en weet het toch niet... toen ben ik maar opgestaan en muziek gaan luisteren. Ik kan mezelf zo gek maken :) 

Ik ben er bijna!!!

Bedankt voor jullie steun :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ecao, heel veel sterkte gewenst. Je zult nu vast liggen te slapen en als je wakker wordt heb je boobies :43:. We horen wel hoe het gegaan is en wat het resultaat is geworden hè. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.