Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Ecao

Ik heb even je verhaal gelezen en kan me helemaal inleven in jouw borstenverhaal! :) Ik ben 1m68 en weeg 55kilo en had tot voor 18december ook helemaal niets... Maar dan echt niets! Ben 5 maanden geleden geopereerd door Dr. Verdonck en heb nog geen moment spijt gehad ;) Alles is nog beter verlopen dan ik ooit had durven hopen. Ik heb 300cc van Sebbin. Heb Sebbin gekozen omdat deze meer projectie hebben dan een ander merk. Op mijn profielfoto heb ik een 75C aan. Dus ben zeker tevreden! Ik zit momenteel wel op een D maar ben dan ook al 4 maanden zwanger :) Mede dankzij die borsten :P Je kan mijn verhaal ook altijd lezen op mijn profiel. Hopelijk heb je er iets aan en alvast héél veel succes gewenst! Er is echt niets om over te stressen. Ik zou het zo opnieuw doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Toch ook nog even reageren als ex-mede borstloze!:D

Ik had ook echt niks (vandaar mijn profielnaam...) het was echt heel sneu. Helemaal na de twee borstvoedingsperiodes van mijn kinderen. Ik ben vorige maand geholpen door Dr Visser in de Wellnesskliniek. Daar ben ik heel tevreden over. Dr Visser is erg van de natuurlijke ' look' en dat was ook precies wat ik wilde: van totaal plat naar een volle B of C. En die heb ik nu! Ik heb Monobloc hydrogel 305 cc en ze passen precies bij me (1.70 m en 60 kg).

Heb me zelf ook lang wijsgemaakt dat ik me zelf mooi vond zoals ik was, maar (en ik citeer hierbij een opmerking van iemand die ik op een ander forum eens las en die erg is blijven hangen) ik had geen zin 'het lange pad der zelfacceptatie te bewandelen'-zeker niet met de mogelijkheden die er zijn om iets te laten doen aan je uiterlijk als je er echt ongelukkig van wordt. En soms wilde ik dat ik het al veel eerder had laten doen! Het is heerlijk om eindelijk eens zonder schaamte een badpak of een wat strakker topje te kunnen dragen en niet heel de tijd te liggen worstelen met bh's die toch nooit passen en die je dan omdoet vanwege de vulling, en daarnaast voel ik mij gewoon eindelijk compleet. 

Ik wens je veel succes met alles en alvast plezier met je nieuwe voorgevel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tata:

Hey Ecao

Ik heb even je verhaal gelezen en kan me helemaal inleven in jouw borstenverhaal! :) Ik ben 1m68 en weeg 55kilo en had tot voor 18december ook helemaal niets... Maar dan echt niets! Ben 5 maanden geleden geopereerd door Dr. Verdonck en heb nog geen moment spijt gehad ;) Alles is nog beter verlopen dan ik ooit had durven hopen. Ik heb 300cc van Sebbin. Heb Sebbin gekozen omdat deze meer projectie hebben dan een ander merk. Op mijn profielfoto heb ik een 75C aan. Dus ben zeker tevreden! Ik zit momenteel wel op een D maar ben dan ook al 4 maanden zwanger :) Mede dankzij die borsten :P Je kan mijn verhaal ook altijd lezen op mijn profiel. Hopelijk heb je er iets aan en alvast héél veel succes gewenst! Er is echt niets om over te stressen. Ik zou het zo opnieuw doen :)

Proficiat!!! Geniet van je zwangerschap :) Dat is echt iets om naar uit te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei erwtje:

ik had geen zin 'het lange pad der zelfacceptatie te bewandelen'

Zo leuk gezegd. Daar komt het, beetje kort door de bocht, toch wel op neer :rolleyes: Ik keek soms naar pins van Kiera Knightley of Emma Stone,... om mezelf een beetje een hart onder de riem te steken. Maar, dat werkte toch niet echt.

Ik had veeeel eerder de knoop moeten doorhakken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik kies (eeuwige twijfelaarB)) voor Motiva ergonomics 230 cc.

Nog 2 weken!!!!

Ik ben nog meer aan het voorbereiden geslagen. Iemand tips?

Vraagjes:

Hoe doe je dat met het vervoer van de kinderen? Ik mag 2 weken niet autorijden? Kan dat écht niet? 

Hoe was je je haren? Hoe kan je je haar kammen? Hoe maak je een dot (knot), staart, vlecht,...? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tata:

 Je kan mijn verhaal ook altijd lezen op mijn profiel. Hopelijk heb je er iets aan en alvast héél veel succes gewenst! Er is echt niets om over te stressen. Ik zou het zo opnieuw doen :)

Ik had je verhaal al gelezen :) Jij bent een van de vrouwen die me over de streep hebben getrokken om naar pc nr 4 te gaan. Bedankt!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Ik keek soms naar pins van Kiera Knightley of Emma Stone,... om mezelf een beetje een hart onder de riem te steken. Maar, dat werkte toch niet echt.'

Ja dat deed ik ook! En iedere keer als ik dan ook eens een ' gewone vrouw' zag met amper iets, dacht ik ook ' ah, zie je wel, ik ben niet de enige' maar uiteindelijk....tsja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Niunia:

Ik zit in dezelfde situatie, heb een consultatie ingepland bij verdonck volgende maand.

X niunia

veel succes!!

Hij is heel vriendelijk en respectvol. En dat is tijdens een consultatie toch ook belangrijk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zo nerveus om met mijn moeder te spreken, maar wat ben ik blij dat, in januari, ik dat toch gedaan heb. Gisteren belde ze om te vertellen dat ze wel wil meehelpen met de kinderen in de eerste weken na de operatie. Dat lijkt niet zo veel, maar ze is ziek en dat is toch heel zwaar voor haar. Dat ze me wil helpen waar ze kan, is zo'n hart onder de riem. :119:Een bloempje voor alle moeders!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een stress!! :) Nog tien dagen te gaan. Ik kijk de hele tijd naar borsten. Denk de hele tijd aan borsten. Droom over borsten. Ik word een beetje obsessief, vrees is :)

Ik kan maar niet beslissen. Ik weet nog dat ik een hele tijd geleden bij verschillende vrouwen dacht: 'dat is 25 of 50 ml verschil, nog geen slok!!' Nu zit ik zelf zo te twijfelen. Na al die jaren van twijfel of ik het wel of niet zou laten doen, is er nog altijd twijfel. Nu ik gekozen heb om mijn borsten te laten vergroten, wil ik wel dat het wordt wat ik hoop, wil, denk... Ik ga daarom ook maar 1 keer per jaar naar de kapper, die doet nooit wat ik gevraagd heb. Ik knip thuis zelf bij, met een goede schaar en youtube. Nu wil ik thuiskomen (toch een grotere stap dan knippen en fohnen) en denken. 'Dit is wat ik wil!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ecao

Dat is echt heel logisch. Het is gezonde spanning. Ook is het fijn ergens naartoe te leven.

Het komt allemaal goed.

Wat voor prothese heb je exact gekozen?  Medium of high profile? En ga je voor dual plane?

Heeft hij nog gezegd op welke maat hij denkt dat je uitkomt?

Verdonck ben ik ook op consult geweest.  Vriendelijke man die echt wel weet wat hij doet. 

Succes met aftellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij stelde Motiva ergonomics full 235 dual plane of sebbin 235 cc voor. Dat zou me een volle b opleveren. Maar de sebbins hebben 1 cm meer projectie. Dat is echt wel veel! 

Ik wil liever niet de sebin implantaten en twijfel nu tussen 235cc full, 255cc full, 275cc full, 260cc corsé of 280cc corsé. Maar er was een reden om voor implantaten met 10 cm diameter te kiezen. Maar, door de stress van het opgemeten worden en passen ben ik zo veel informatie, die ik echt wel kreeg tijdens de consultatie, vergeten. 

Ik ben 1,65 m weeg 53 kg en heb nu bhmaat 75 aa.

Ik heb al gemaild naar Dr. Verdonck. Hij beantwoord mijn mails iedere keer heel snel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een afspraak gemaakt om maandag nog eens te gaan praten, passen, kijken,... Ik ga foto's meenemen van wat ik wel en niet wil. Hopelijk krijg ik zo een beeld van wat het gaat worden en een beetje rust in mijn hoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Ecao:

Ik heb een afspraak gemaakt om maandag nog eens te gaan praten, passen, kijken,... Ik ga foto's meenemen van wat ik wel en niet wil. Hopelijk krijg ik zo een beeld van wat het gaat worden en een beetje rust in mijn hoofd.

Ik ben 28 april geopereerd door Verdonck, ben ook een paar keer terug geweest vooral om de maat te passen. Ik heb, gekozen voor 250 cc sebbin. Ik ben 1,61 m en weeg 44 kg. Ben tot hiertoe heel tevreden over de maat.

ik heb zelf 2 kindjes en was toch blij dat ik elke dag hulp heb gehad en nu nog steeds nodig om kids uit bed te halen, in bad te steken lukt mij ook niet.  Ben nu 3 weken ver en het enige wat ik doe is koken en de was in steken. De rest wordt allemaal gedaan.

veel succes nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Catje:

Ik ben 28 april geopereerd door Verdonck, ben ook een paar keer terug geweest vooral om de maat te passen. Ik heb, gekozen voor 250 cc sebbin. Ik ben 1,61 m en weeg 44 kg. Ben tot hiertoe heel tevreden over de maat.

ik heb zelf 2 kindjes en was toch blij dat ik elke dag hulp heb gehad en nu nog steeds nodig om kids uit bed te halen, in bad te steken lukt mij ook niet.  Ben nu 3 weken ver en het enige wat ik doe is koken en de was in steken. De rest wordt allemaal gedaan.

veel succes nog

Hey,

Ik ben net een week geleden geopereerd. Ik ben 1m57 en weeg 45kg. Ik heb ook gekozen voor 250cc.

Ben eigenlijk benieuwd hoe dit bij anderen is want op dit moment vind ik ze nogal vrij groot. Heb jij soms een foto?

Morgen moet ik op controle en worden de draadjes verwijderd. Ik hoop eigenlijk dat ze nog een beetje minderen.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei panikeur:

Morgen moet ik op controle en worden de draadjes verwijderd

spannend! Ik hoop dat je er blij mee wordt!

Heb je een foto? Niet dat ik mezelf met jou ge vergelijken. 45 kg, dat is mager! Als ik minder dan 52 weeg, begin ik er slecht uit te zien en dan voel ik me ook slappekes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Catje:

De rest wordt allemaal gedaan.

Gelukzak :)

Ik hoop dat het snel zal genezen allemaal. Ons kleinste heeft eergisteren haar 'nieuwe' bed gekregen. We hebben gewoon de spijlen weggehaald en de plank in de plaats gezet. Nu is het een peuterbedje. Ze is zo blij!

En ik ben de meisjes (3 en 6) aan het leren douchen :). Mijn zoon (8) doet dat al een tijd alleen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij ondertussen gelukt om een album aan te maken hihi 

ja ben ik blond en in de spiegel... 1,62 m en 45 kg

Ik heb derstraks mijn kleinste in haar bedje gelegd babybed tgaat wel maar ben toch zo bang e Pff

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Catje:

Ik heb derstraks mijn kleinste in haar bedje gelegd babybed tgaat wel maar ben toch zo bang e Pff

Niks kapot doen, he :) 

Mijn mama zei dat (met een ander woordgebruik) tegen me toen ik vertelde wat ik allemaal wél nog wil doen. De pc vertelde me dat de kleinstjes effe optillen om in/uit de auto of bed te helpen geen probleem is. Gewoon niet blijven ronddragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, ik word gek :) Gelukkig zijn de meeste onzekerheden in hun plooi gevallen (aan het vallen). Er was veel aan het veranderen op heel korte tijd en dan krijg ik de zaken in mijn hoofd niet meer op zijn plek. Heel vervelend gevoel, chaos...

Nu nog 7 keer slapen... maar eerst nog beslissen wat erin gaat :blink:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.