Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey!!!!

Nog gefeliciteerd met je boobies!!! Hoe gaat het nu met je? Dat van een opgeblazen buik herken ik wel! Pfff, ik leek wel zwanger voor me gevoel, was helemaal opgezet. Maar is goedgekomen hoor!!! Mijn hechtingen zijn er ook na 2 weken uit gegaan, was zo gepiept. Wat heb je eigenlijk met je piercings gedaan?

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Patries! Ik hoop het ook :) Ik heb je foto's gezien trouwens, ze worden prachtig!

Hey Brietje, dankjewel! Al de piercings mochten inblijven, behalve mijn tongpiercing. De rest moest wel vervangen worden door bioplast piercings, in verband met stroom.. Maar volgens mij kan dat eigenlijk niet zoveel kwaad, zolang die piercings niet in een straal van 5 cm zitten.. Dus ik was wel blij! En verder gaat het nu goed met me, vanavond nieuwe foto's maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, goed opgelost!! Ik had ze allemaal uitgedaan en helaas is 1 van me navelpiercings toch gaan ontsteken.:-( Maar blij dat het goed met je gaat! Het wordt met de dag makkelijker he?! Het is voor mij bijna 6 weken geleden. Na 4 weken ben ik weer op mijn zij gaan slapen, vond het eerst toch wat eng, vaag he?! Nu aftellen naar maandag, mag ik eindelijk normale bh's dragen, jippie!!!! Hoe gaat het slapen bij jou nu? Heb net je foto's gekeken, erg mooi geworden!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, goed opgelost!! Ik had ze allemaal uitgedaan en helaas is 1 van me navelpiercings toch gaan ontsteken.:-( Maar blij dat het goed met je gaat! Het wordt met de dag makkelijker he?! Het is voor mij bijna 6 weken geleden. Na 4 weken ben ik weer op mijn zij gaan slapen, vond het eerst toch wat eng, vaag he?! Nu aftellen naar maandag, mag ik eindelijk normale bh's dragen, jippie!!!! Hoe gaat het slapen bij jou nu? Heb net je foto's gekeken, erg mooi geworden!!!!!

Gaat snel he de tijd! Je zal wel enorm blij zijn dat je eindelijk normale bh's aanmag! Ik zou er alles voor over hebben :D Ik was zelf ook bang dat de piercings daarna zouden gaan ontsteken, daarom wilde ik ze inhouden.. En gelukkig kon dat :) Gaat nu wel goed met mij hoor, hoe is het met jou? Welke cupmaat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat snel he de tijd! Je zal wel enorm blij zijn dat je eindelijk normale bh's aanmag! Ik zou er alles voor over hebben :D Ik was zelf ook bang dat de piercings daarna zouden gaan ontsteken, daarom wilde ik ze inhouden.. En gelukkig kon dat :) Gaat nu wel goed met mij hoor, hoe is het met jou? Welke cupmaat heb je nu? Slapen doe ik nog niet in bed, krijg ik last van mijn rug! Ik durf ook niet op mijn zij te liggen hoor hihi, maar ik ben sowieso een rugslaper :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat onwijs goed!

Ik ga van het weekend nog ff naar de lingeriewinkel om de boel te laten meten, hopelijk kan ik dan nog wat leuks scoren.

Heb vooralsnog maar 1 bh, dat is een d-cup.

Je leeft steeds naar datums toe,hechtingen eruit, weer autorijden, weer werken enz enz... De tijd is omgevlogen. Dus voor je het weet ben je verlost van de bh en de band. Alhoewel ik de bh nu wel veel beter zitten nu de zwelling weg is en de bandjes zijn versteld.

Succes met je herstel!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat het goed met je Brietje :D Lekker bh's shoppen, ik kan niet wachten! Show je je nieuwe lingerie wel eventjes in de gallerij, ben heel benieuwd! Volgende week vrijdag worden bij mij de hechtingen eruit gehaald en die maandag daarop ga ik weer werken.. Hopelijk is dat een beetje te doen, want ik heb best een zwaar beroep :( Veel plezier met bh's passen! Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, even een kleine update :)

Ik voel me super, ben van alle medicatie af! Vocht begint ook langzaamaan te verdwijnen, en vanmiddag ga ik even lekker zonnen in de tuin :D Wel met die rottige bh en band weliswaar, maar ook die vallen me eigenlijk wel mee nu ik geen pijn meer heb. Hoeveel weken moet zo'n band ongeveer om blijven? Of is dat verschillend bij iedereen? Ik zal vanmiddag nog even wat foto's plaatsen, mijn foto's zijn nu echt alleen zichtbaar voor vrienden.. mocht je ze willen zien, dan kun je een vriendschapsverzoek doen ;)

En verder is mijn linker borst sneller met indalen dan mijn rechter borst, maar daar is helaas niets aan te doen.. Ze genezen elk apart he zei de dokter :) Ik slaap trouwens ook nog in de relax fauteuil van mijn oma, het ligt zalig! Zo, dat was het weer eventjes voor vandaag.. Fijne dag allemaal! Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff..ja..pittige baan idd..ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!

Ik ben straks 2 1/2 week vrij..en dan weer voor de klas.

Xxx

Hey Patries, ik ben er ook benieuwd naar.. Het zal denk ik wel even tegenvallen! Als het niet gaat aan meld ik mij wel ziek, zeg ik dat ik door mijn rug ben gegaan ofzo.. Hihi :) Maar ik voel me eigenlijk zo goed, dat ik het wel reed denk ik. Ik heb nog een week om uit te rusten. Met 2,5e week moet het ook wel goed komen hoor ;) Alleen oppassen met het bord, zie zou ik niet steeds omhoog tillen :D Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben tegenwoordig digiborden he..dus hoeven niet omhoog te tillen.En is het te hoog..krukje bij de hand :)

Lost zich wel op dus...

Maar ben wel benieuwd hoe het me bevalt om 3 dagen te werken weer en of iemand er wat van zal zeggen...

We wachten nog ff af..

Liefs Patries

Hey Patries, ik ben er ook benieuwd naar.. Het zal denk ik wel even tegenvallen! Als het niet gaat aan meld ik mij wel ziek, zeg ik dat ik door mijn rug ben gegaan ofzo.. Hihi :) Maar ik voel me eigenlijk zo goed, dat ik het wel reed denk ik. Ik heb nog een week om uit te rusten. Met 2,5e week moet het ook wel goed komen hoor ;) Alleen oppassen met het bord, zie zou ik niet steeds omhoog tillen :D Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies :D

Van de week ben ik gebeld dat mijn afspraak om de hechtingen te verwijderen, vandaag niet door kan gaan.. Dus nu moet ik morgen om 14:45 in huis ter heide zijn. Hoe is dat eigenlijk? Doet het zeer als ze die eruit halen? Ik ga al door de grond als er een stukje stof over mijn tepels schuift.. Dus ben heel bang dat het super gevoelig is.. Berde gaat het goed, rechts moet nog steeds zakken en ondanks de potten brandnetelthee heb ik nog steeds een vochtbuikje.. Maar ik ben bang dat dat geen vocht meer is maar gewoon vet van al dat zitten :( Iemand met tips? Drinken doe ik echt veel, 2,5 liter op een dag..

Liefs Rox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.