Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey patries,

Ja echt vervelend! Maar ik laat me niet over me heen lopen hoor, voor al die centen mogen ze best een beetje moeite doen! Ik ben benieuwd wat Dr. Kruppa te zeggen heeft, want heb best wel last terwijl ik echt mijn rust neem.. Maargoed, we zien het wel;) Ik laat het je weten! Xxx roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dames,

Even een korte update :) Sinds vandaag eigenlijk geen pijn meer, draag nog steeds de hunkemoller bh en voelt veel beter aan al :D Ik ben nu ruim 3 weken PO, maar kan nog steeds niet normaal op mijn rug liggen.. Dus zonder al die kussens zeg maar.. Is dat normaal? Want ik lees dat sommigen na twee weken alweer op hun zij kunnen liggen.. Maar ik lig nog steeds in die oma stoel haha :45:

Morgen heb ik een afspraak met Kruppa, ben benieuwd wat hij ervan vindt.. Ik heb nog steeds geen ' echte plooi' bij mijn rechter borst, misschien omdat hij zelf een nieuwe plooi heeft gemaakt? Zou dat kunnen? Ik wist wel van tevoren dat rechts veel langer nodig zou hebben on te herstellen, maar maak me een beetje zorgen.. Ik zal zo even een nieuwe foto uploaden, dan kunnen jullie.zien wat ik bedoel :)

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Triekie! ;) Lief dat je aan me denkt!

Ben terug van mijn bezoekje aan dr. Kruppa. Het ging eigenlijk heel goed! Ik werd door dezelfde assistente binnengehaald die mijn hechtingen verwijderd heeft en ze was een beetje verbaasd dat ik al terug was. Toen ze vroeg wat er was, legde ik haar uit dat ik erge last van mijn rib heb, precies onder mijn borst. Ze zei dat dat kwam doordat ik op mijn rug lag. Ze zei ook dat het opgelost kan worden met manueel therapie, maar dat dat nu even niet kan omdat ik niet op mijn buik kan liggen. Ze zei dat ze dokter kruppa ging halen. Na 10 kleine minuutjes wachten kwam Kruppa de spreekkamer in . Hij zei dat ik al veel minder vocht had dan vorige week.. Hij voelde even aan de rib en zei dat het goed mogelijk was dat deze tijdens de operatie licht gekneusd was, omdat ze het implantaat met een soort klem inbrengen en deze misschien te hard op de rib steunde. Het was ook mogelijk dat hij een kleine zenuw geraakt had waardoor het daar wat gevoeliger was.

Ik wilde ook graag weten waarom er bij mijn rechter borst nog geen duidelijke plooi zichtbaar is, en daarop antwoordde hij dat hij een nieuwe plooi heeft gemaakt om de borsten op gelijke hoogte te krijgen. De nieuwe plooi heeft wel echt nog even nodig on te genezen. Er zit ook nog best veel vocht op die plek en als dat weg is, is het resultaat pas goed te zien. :D

Hij vond ze er al echt mooi uitzien, en zei dat het echt geen probleem was om een andere bh te dragen mits deze stevig genoeg is. En dat is ie haha! Vanaf 6 weken mag ik bh's met beugel dragen, tot die tijd moet ik het nog even doen met sport bh's. Ohjaaa, de band mag ik afhouden!! Hij zei dat de implantaten met 3 weken voldoende gehecht zijn aan het weefsel, maar dat het wel verstandig is om hem nog even's nachts te dragen en als ik ga werken. De band heeft blijkbaar niks met het zakken van de implantaten te maken, enkel om de protheses op hun plek te houden. Weer wat geleerd :D . Dus, al mijn vragen zijn beantwoord en ook nog eens op een fatsoenlijke manier!

Hij wees me er nog wel even op dat ze nog moeten gaan zakken en het goeie resultaat pas na 4 maanden te zien is. Maar sommigen hebben zelfs langer nodig dan dat. Het duurt een jaar voordat mijn borsten echt helemaal goed zijn, dus.afwachten maar.

Liefs Roxanne

Ps. Ik had beloofd om nieuwe foto's te maken, wacht ik nog eventjes mee want mijn boobs vonden het nodig om te gaan vervellen :) Dus.die houden jullie nog even van mij tegoed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Roling!

Het gaat echt stukken beter BB! :D Dat ellendige ding gooi ik vanavond op de barbecue! Wel als laatste natuurlijk, anders gaat het zo roken hihi ;) De band hoef ik eigenlijk ook niet meer om, maar die blijf ik gewoon 6 weken dragen.. Ben bang dat het misschien toch mis gaat anders. En met jou boobs? Hoe lang ben jij al po nu? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Roxanne... heb toch even heel stil je verhaal gelezen.....ik had je nog niet gevolgd...wat moet er die dagen een hoop door je hoofd zijn gegaan....en zeker als je belt en er wordt niet opgenomen...

Jammer dat ze niet realiseren dat de nazorg bijna nog belangrijker is dan daarvoor.....want een bv of bk of wissel of wat dan ook is niet niks.....en heel belangrijk voor ons vrouwen....

Maar ben wel heel blij voor je dat het gesprek goed is gegaan en je het vertrouwen terug hebt...want dat is heel belangrijk....

Ik moest de band 4 weken dag en nacht om... ben dus pas een paar dagen "vrij" maar vannacht eigenlijk pas voor het eerst zonder geslapen.....

Sterkte met alles en hopelijk kun je nu echt gaan genieten van je nieuwe boops...

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Roxanne

Met mijn boobs gaat het goed, al zal ik het verdict van mijn pc nog moeten afwachen ;) Ik mag niet klagen hoe het gaat. Nog wel af en toe wat last van draaien in bed, aan de zijkanten, precies waar die verdomde hechtingen zitten, die mijn pocket kleiner moesten maken.... Ik weet niet zo goed of ik dit wat los mag masseren, omdat ik denk dat het littekenweefsel is dat gewoon wat vaster is. Dus dat ga ik overmorgen vragen :)

Ik ga woensdag op controle, dus dan hoor ik wat hij ervan vindt :) Als ie het niet mooi vindt, krijgt ie een draai om zijn oren :38:

Ik ben nu volgens mijn ticker: 2 maanden en 23 dagen po

Dat is in weken: 12 weken en 1 dag!!!!! :D (oh en ik maar denken dat ik 11 weken po ben hahaha, oeps :106: )

Fijn dat alles nu goed met je gaat en dat je zo eigenwijs was om die braadkliniekbh uit te gooien :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het denk ik gemist... maar waar had jij die geweldige nieuwe bh vandaan??!!!

Ikke wil ook :43:

*edit* : Gevondennnnn :35: Hunkie :D

Piepke, neem aan dat jij toch niet bij de Hunkie kunt shoppen...toch?? :19::131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB: Wat fijn dat het goed gaat! Ik vind ze prachtig in ieder geval :D Wel vervelend dat je dat trekkende gevoel nog hebt, hopelijk zegt je pc dat je dat gewoon los kunt masseren. En met 3 maanden zou je nieuwe foto's maken he hihi, dat is bijna! In ieder geval veel succes woensdag bij je pc, ik zou het wel leuk vinden als je laat weten hoe het was ;) Ben benieuwd hoe hij ze vindt geworden en of hij nu met verdraaide oren rond moet lopen :45: Maar ik kan me niet voorstellen dat hij ze niet mooi vindt!

@Piepke: Bij de hunkemoller inderdaad haha! Maar denk net als lucky dat ze jouw maat niet hebben bij de sportbh's hihi :D Die bh ging geloof ik tot cup F. Maar misschien hebben ze ook wel grotere maten hoor! Alleen daar ben ik niet zo in thuis :D Maar daar gaat verandering in komen joepieee :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je berichtje Cajo!

Ik hoop inderdaad dat het vanaf nu gewoon goed gaat :D Tja, die nazorg idd.. Kan echt beter! Vooral bij de dames die de telefoon aannemen! Maargoed, die hoeven mij gelukkig niet te behandelen dat scheelt ook weer hihi.. Hoe is het nu met jou? Ben je lekker aan het genieten van je nieuwe bruidsmeisjes? :D

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een korte update:

Vandaag ben ik precies 4 weken po! Jeeeej! En het gaat best goed, af en toe heb ik nog een trekkend gevoel in mijn rechter borst, maar voor de rest mag ik niet klagen :D Vanaf maandag begin ik met werken, 2 weken later dan gepland en ben er echt aan toe! Van thuis zitten word je zo moe! Het liefst zou ik alles willen opknappen, als je de hele dag naar dezelfde meubels kijkt zou je het liefst het hele interieur willen vervangen.. Maar helaas hihi, geen centjes voor :D

Mijn littekens genezen erg goed, zie ik bijna niks meer van! En ohja, afgelopen dinsdag ben ik onder de zonnebank geweest.. HEERLIJK :D Wel gewoon met sportbh aan en ik heb voor de zekerheid ook mijn littekens afgeplakt.

Verder heb ik nog een gekke vraag voor de kenners ;) : Kun je van narcose een vette huid krijgen? IK zit ineens onder de pukkels en meeeters terwijl ik altijd een super gave huid had :(

Nog een vraag dan, om het af te leren ;) : Kan het zijn dat het vocht wat op mijn borst en buik zat, naar beneden zakt? Want volgens mij, ik weet het zelfs zeker, heb ik ineens bredere heupen en dikkere billen! Terwijl mijn benen hetzelfde zijn en ik echt alleen maar gezond gegeten en gedronken heb en ook veel heb gewandeld..

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, want ik mag niet sporten maar kan natuurlijk wel mijn benen trainen.. Toch?

Liefs Rox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Roxanne

Die pukkels en meeeters, yep :35: dat kan een nawerking van de narcose zijn. Ik heb zelf na mijn eerste operatie eerst zo een vet gezicht gehad, dat na een week of zo minder werd, maar na een tijdje kreeg ik toen ook allemaal pukkels en zo.... Deze gingen ook weer weg, gelukkig :)

Zelfs op mijn spiksplinternieuwe borsten, kreeg ik pukkels :(

Maar ook die gingen weer weg hoor :D

En dat vocht :45: Ik lach nu wel, maar ik weet het natuurlijk niet heel zeker.... Ik zeg altijd voor de grap dat het vocht naar mijn billen en heupen getrokken is, maar bij mij is het spek van het minder doen en meer zitten :)

Nu ik weer wat meer doe, gaat het wel al weer wat beter, wordt het minder, gelukkig :)

Dus of het dat bij jou ook is, geen idee :4: Maar je kunt beter tegen anderen zeggen dat het vocht is, en dan train je het er lekker weer vanaf als je weer mag sporten ;)

Fijn dat het zoveel beter met je gaat, nu je je eigen sportbh aan hebt!! :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig gaan die pukkels weg! Ik wilde maar 2 bulten namelijk.. :D Het wordt gelukkig ook minder, maar ik raakte echt in de stres van die dingen, heb voor het eerst clearasil moeten gebruiken!

Hihihi dat vocht ja! Ik zeg ook echt tegen iedereen dat het vocht is, ik geloof het zelf ook ;) Het gaat er bij mij niet in dat het vet is en ik weiger een grotere maat aan te trekken! :45: Mag je bijvoorbeeld ook niet alleen je benen trainen? Als dat zou mogen, dan begin ik meteen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag dames,

Hier weer even een update :D Ik lijk afwezig, maar ik lees heel veel mee heur haha ;) Aankomende donderdag ben ik eindelijk 6 weken po!!!!! :D Dat betekent: NORMALE BH'S!!!! :D Yeaaah :) Het gaat heel goed, ik moet hoognodig nieuwe foto's uploaden, want ik beloof het steeds.. Maar vergeet het daarna weer hihi oeps.. Dus bij deze beloof ik dat ik vanavond nieuwe foto's zal uploaden :D Dat was het weer, xxx Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.