Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo is t meid, positieve instelling. Je weet dat dit erbij hoort. straks zal je nog harder lachen als je dit allemaal hebt doorstaan en elke x keer dat je in de spiegel kijkt. Rechte rug en (volle) borst vooruit, je mag zeer trots zijn op die boezem van je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

Mooi verslagje.

Echt leuk om door te lezen.

Ipv je angst om te poepen op de operatie tafel, hen je toch nog een wind gelaten bij de assistent ;) je heb ze ff een poepie laten ruiken ;) zal wel door de salami gekomen zijn, hihi

Dat vocht vasthouden heeft bij mij een week geduurd.

Veel water en thee drinken.

Ananas en bleekselderij zijn vocht afdrijvend.

Succes nog meid.

Hoe voel je je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

Mooi verslagje.

Echt leuk om door te lezen.

Ipv je angst om te poepen op de operatie tafel, hen je toch nog een wind gelaten bij de assistent ;) je heb ze ff een poepie laten ruiken ;) zal wel door de salami gekomen zijn, hihi

Dat vocht vasthouden heeft bij mij een week geduurd.

Veel water en thee drinken.

Ananas en bleekselderij zijn vocht afdrijvend.

Succes nog meid.

Hoe voel je je nu?

Ik heb ze inderdaad een poepie laten ruiken haha :lol: Ik voel me redelijk goed eigenlijk, ik kan alleen zelf nog niet opstaan.. Vannacht heb ik doorgeslapen, was mijn wekker vergeten te zetten voor mijn pijnstillers! Maar eigenlijk had ik niet zo veel pijn. Het drukt gewoon heel erg, als ik iets te veel naar achter zit heb ik moeite met ademhalen. Ohjaaa, mijn borsten zijn bijna helemaal gevoelloos, dit is normaal toch? En ik loop trouwens als een slak! Zo sloom.. Hihi hoe is het met jou? Xxx rox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej. Mijn borsten zijn onderaan gevoel loos en boven aan wa het eerst gevoelloos maar nu al niet meer. En me tepels worden al stijf als je ernaar kijkt, laat staan aanraken. Die zijn kei gevoelig.

Dnk dat het gevoel langzaam aan terug komt.

Alles lekker op het gemakje doen!

Er is niemand die zegt hoe snel je moet zijn!

In denk dat het niet uit maakt of je ibbuprofen of paracetamol gebruikt.

Alleen wel even op de handschrift kijken hoeveel je er per dag in mag nemen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohjaaa, nog een vraag; zou je in plaats van paracetamol ook, ibuprofen mogen innemen?

Roxanne, als de paracetamol alleen niet genoeg helpt, kun je ibuprofen als aanvulling nemen.

Hoeveel mg heb je?

De paracetamol zorgt voor een bepaalde spiegel in je bloed, dat houdt de pieken uit de pijn. Met de ibuprofen kun je wel de rest van de pijn proberen te tackelen ;) Deze echter niet tegelijkertijd met je paracetamol innemen. En opletten dat je de maximale hoeveelheid niet overschrijdt

Laat minimaal een uur tussen inname van de paracetamol en de ibu :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nana: lijkt me best vervelend als dat een tijdje blijft, als ik eraan zit voelt het alsof ze slapen ofzo.. Ik word er in ieder geval duizelig van, van dat gevoel. En ik noem ze mijn champagne boobies, want er zitten luchtbelletjes in hihi, dat is wel een lekker gevoel!

@BB; bedankt voor je advies, ik slik nu om de 6 uur 1000 mg paracetamol en om de 12 uur 1 Celebrex 100 mg. Maar soms zit ik na 4 uurtjes toch al met pijn, en paracetamol werkt normaal gesproken niet zo goed bij mij. Ik heb net even een ibuprofen ingenomen, kijken of het werkt ;)

Nog een vraagje; zijn er hier dames die een tip hebben om makkelijk uit bad te stappen zonder je armen te gebruiken en zonder uit te glijden en te verzuipen? Ik zit nu op een stoel voor het bad met mijn voeten erin.. En zo was ik me. Onze douche hangt namelijk boven het bad, handig hè.. Verder nog tips om de oksels goed schoon te houden? Het lijkt wel of ik nu veel meer transpireer dan normaal!

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Anti-verzuiptips heb ik helaas niet, sorry :106:

Wat je voor je oksels zou kunnen proberen: er bestaat spul tegen transpiratie, te krijgen bij bijvoorbeeld het kruidvat. Het is er in het merk: THERME en in het merk uhm sync5 of zoiets. Dit spuit je onder je oksels, voor je naar bed gaat, eens in de vijf dagen en 's ochtends was je het er weer vanaf! Dan transpireer je 5 dagen een stuk minder!! Wel oppassen dat je dat spul niet gebruikt binnen 24 of 48 uur na het scheren van je oksels :107:

Verder ging ik erg zweten van die rollers na mijn bv... Heb toen van rexona zo een witte deo-stift gekocht, die ik onder mijn oksels smeerde. Dat werd veel minder nat, dan zo een roller of spuitbus!!

Hoop dat je er iets aan hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi thnx BB, ik zal mijn vriend op pad sturen :lol: Foto's van vandaag staan erop, ik zit nog steeds vol.met stift! Ik krijg het er niet af en ik durf ook niet hard te boenen.. Rechts daalt minder snel, maar so what! Ze mogen er al best wezen hoor hihi..

Is het normaal dat je last met ademen hebt? En mag je rechtop zitten? Of plat liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks te hard doen rox, chill. Ik gebruikte axitrans 1x in de week tegen t zweten. De rest hielp allemaal niet bij mij. De rest vd week gewoon rexona voor een lekker vleugje, maar de zweet hield dit niet tegen. Let idd op met scheren. Dit gaat je huid zwaar irriteren.welke je ook gebruikt tegen overmatig zweten, zoals odorex. Het is nogal wat gewicht wat je erbij hebt gekregen, dus ja, dit kan nog even wat ademhalings mankementjes geven. Liggen is makkelijker als je dit half/half (zittend) doet ook slapend. Dan kan je beter opstaan met behulp van je buikspieren en benen. No arms baby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx miss sport!

Vandaag gaat het opzich wel beter, alleen zitten mijn schouders vast en heb ik echt last met ademhalen.. Ik probeer om het kwartier even mijn beentjes te strekken, maar naar de keuken heen en weer is best wel vermoeiend! Heeft iemand nog tips voor het verbeteren van de ademhaling of moet ik gewoon geduld hebben? Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne

Wat is er eigenlijk met jouw ademhaling?? Ben je kortademig als je van de woonkamer naar de keuken loopt? Kun je eens beschrijven wat er aan de hand is?

Ik kan me voorstellen dat je nogal moe bent, van de narcose en zo, maar je moet wel gewoon adem kunnen halen.... Je moet je niet continu benauwd voelen....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne

Wat is er eigenlijk met jouw ademhaling?? Ben je kortademig als je van de woonkamer naar de keuken loopt? Kun je eens beschrijven wat er aan de hand is?

Ik kan me voorstellen dat je nogal moe bent, van de narcose en zo, maar je moet wel gewoon adem kunnen halen.... Je moet je niet continu benauwd voelen....

xx BB

Hey BB,Als ik loop heb ik moeite om mijn schouders naar achteren te doen, dus probeer ik ze elke keer recht te houden en daardoor kan ik niet goed ademen. Verder als ik zit ben ik heel benauwd en moet ik vaak een hap zuurstof nemen.. En als ik diep inadem hoor ik een piepgeluid! Ik ga morgen even met de kliniek bellen, want ik zit niet echt te wachten op een longontsteking ofzo.. Weet jij wat het zou kunnen zijn? Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je er midden in de nacht wakker door werd.

Ik ben nu inmiddels blJ dat ik hem Savonds niet meer aan hoef.

Heb hem alleen nog aan als ik aan het werk ben.

Kan die band wel vervloeken hoe vervelend. Maar dan voel ik minder en kan ik meer doen met werken. Zonder band ben ik wat voorzichtiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx dames, ja als ik die band niet meer nodig heb dan gooi ik hem in de openhaard! Maar ik heb die band een halve centimeter losser gedaan en gek genoeg heb ik nu nergens last meer van.. Ik denk dat ie echt te strak heeft gezeten. Maar ik zal inderdaad even bellen straks naar accz, je weet maar nooit . Mijn vochtbuikje is er nog steeds! Ik lijk wel een michellin mannetje.. Ik drink 2,5 liter water per dag! Ik ga vanavond toch maar een klein rondje wandelen buiten. Fijne dag dames, ik hou jullie op de hoogte! Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.