Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf aankomende zaterdag mijn eerste consult bij het ACCZ in Huis ter Heide. Ik weet nog niet bij wie en ook niet wat ik krijg dus.. Maar het liefst zou ik graag een volle D cup willen. Het is voor mij nog even afwachten dus.. Jaaaaaa die pijn! Daar lees ik ook veel over.. Alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden, of dat het lijkt alsof er een olifant op je zit! Verschrikkelijk :( hoop dat het zal meevallen bij ons hè hihi.. Hoe ben jij bij het ACCZ gekomen?En welke cupmaat heb je nu?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb zelf aankomende zaterdag mijn eerste consult bij het ACCZ in Huis ter Heide. Ik weet nog niet bij wie en ook niet wat ik krijg dus.. Maar het liefst zou ik graag een volle D cup willen. Het is voor mij nog even afwachten dus.. Jaaaaaa die pijn! Daar lees ik ook veel over.. Alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden, of dat het lijkt alsof er een olifant op je zit! Verschrikkelijk :( hoop dat het zal meevallen bij ons hè hihi.. Hoe ben jij bij het ACCZ gekomen?En welke cupmaat heb je nu?

Liefs xx

Ohh spannend nou ben benieuwd wat je ervan vind!:) hihi laten we hopen dat wij mazzel hebben met de pijn en Tsja anders zit er niks op dan maar te accepteren maar het is voor een goed doel!!! Ik heb de accz gevonden via internet omdat ze goed stonden aangeschreven, jij dan? Ik heb nu een 75 b en wil graag een grote c krijgen!:)

Liefs! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh spannend nou ben benieuwd wat je ervan vind! :) hihi laten we hopen dat wij mazzel hebben met de pijn en Tsja anders zit er niks op dan maar te accepteren maar het is voor een goed doel!!! Ik heb de accz gevonden via internet omdat ze goed stonden aangeschreven, jij dan? Ik heb nu een 75 b en wil graag een grote c krijgen! :)

Liefs! Xxx

Ja precies, we moeten het maar over ons heen laten komen:-) we krijgen er vast en zeker iets moois voor terug! Ja, ik heb het ACCZ ook via internet gevonden. Ik had ook gebeld naar de wellnesskliniek, maar daar nam die vrouw zo zuchtend en steunend de telefoon op dat ik dacht; laat ook maar zitten, ik ga ergens anders heen! En bij het ACCZ ws de telefoniste echt super vriendelijk! Dus mijn gevoel zegt dat ik gewoon lekker hier mijn afspraak moet maken, dus zodoende! En nou maar hopen dat het wat wordt haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook andere klinieken en ziekenhuizen gebeld maar ook zelfde ervaring met chagerijnige telefoniste of ze wisten geen informatie te vertellen!! Dus op naar de accz dacht ik toen:) nou succes hè zaterdag laat je het horen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft dat water drinken he.... Je moet normaal gesproken voor een narcose 6 uren van te voren nuchter zijn, dus niet meer eten en vanaf 4 uren van te voren mag je niks meer drinken. Doe je dit wel, dan heb je net MEER kans op misselijkheid!

Het ligt er maar net aan welk middeltje ze gebruiken voor de narcose. Vaak wordt er sowieso al een extra middeltje aan het infuus toegevoegd tijdens de narcose, dat helpt tegen misselijkheid. En dan ligt het er nog aan of je gevoelig bent voor deze middeltjes. Dus ja, ik heb me er van te voren ook zorgen over gemaakt, maar heb nergens last van gehad.

Ik ben onder narcose gegaan met het middel Propofol en kreeg (ik weet niet meer hoe het heet) ook iets tegen misselijkheid toegediend tijdens de operatie. Heb echt nergens last van gehad!

Wat je wel moet doen is na de operatie, de eerste dagen, veel water drinken, om het spul allemaal sneller uit je lijf te krijgen!

Succes, BB

je hebt gelijk BB!

alleen staat bij mij in de folder dat je tot 2 uur voor de operatie water en thee mag drinken en tot 6 uur ervoor mag eten :)

Roxanne,

ik heb bij de kliniek een map met allemaal folders meegekregen waar ook veel info in staat.

ik neem aan dat je ook bij jou kliniek de nodige info krijgt.

en dat samen met wat je hier leest wordt je een stuk wijzer :)

wat duurt wachten ook lang he! pfffh

gr, PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Roxane

ik krijg 23 juli een bv in bergman kliniek in heerenveen. deze kliniek sprak mij het meeste aan. het accz sprak mij juist niet aan. maar volgens mij had ik ook gewoon wat pech. arts was er onverwacht niet, werd niet terug gebeld, afspraak liep half uur uit omdat een stagiare de agenda niet begreep, te grote pas bh (omvang 95 terwijl ik 75 heb) dus ze moest hem continu vast houden en de "kipfilet" was een hap uit waardoor 1 kant raar leek.. vandaar dat ik er niet een goed gevoel bij had. terwijl ik er super goede verhalen over gelezen heb. je merkt vanzelf of je gevoel goed voelt.

vanavond ga ik nog een x passen welke maat ik wil hebben :) ik heb na mijn 2 kindjes lege,slappe borsten gekregen krap 75b. ik wil graag een volle c, kleine d.

die pijnen zie ik ook wel wat tegen op. heb ook nog 2 kleine kindjes ( nog geen 2 en4 jaar) gelukkig komt mijn moeder mij me de eerste week helpen. mijn man kan niet een hele week vrij nemen. bv is al duur genoeg haha.

ga jij het op je werk/ alle mensen om je heen vertellen?

groeten van Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens BB, jij mag super trots zijn op je boezem! Ik hoop dat die van mij ook zo mooi worden ;)

Lief van je , dankje :D

Nou, trouwens die opgezette buik, dat is niet van de lucht hoor hahaha, dat is allemaal vocht. Dus je zult niet de hele dag liggen/zitten winden laten hoor. Dat vocht hoopt zich op die plaatsen op en wordt na een paar dagen gewoon weer lekker afgevoerd, als je genoeg drinkt!

Kom je net van het toilet terug, moet je weer! :106: hihi

Zonnen.... je mag best zonnen, maar de eerste week of twee weken (weet dat niet meer zo precies) waren mijn borsten bij mijn eerste bv erg gevoelig voor temperatuurverschillen.... Zat ik even in de zon, met kleren aan!, begonnen ze pijn te doen....

Je litteken moet je een jaar heel goed beschermen tegen de zon. Een bikini houdt geen uv-straling tegen en juist dit is schadelijk voor het litteken, kan onherstelbare schade aanrichten. Goed insmeren met een hele hoge beschermingsfactor dus als je met bikini in de zon gaat. Gewone kleding houdt die uv-straling wel tegen.

Seks.... Voor iedereen anders. De een ligt na een dag alweer met de benen gespreidt :75: en een ander heeft de eerste week een kuisheidsgordel om :104:

De meesten houden volgens mij wel de eerste periode hun kliniekbh aan tijdens de 'daad' haha, maarja, het is in het begin ook wel vreemd om dat ding uit te doen en zeker als er wat 'gewiebel' plaatsvindt......

Je zult het allemaal meemaken haha, komt goed! Het wijst zich allemaal vanzelf :44:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Wat vervelend voor je dat jouw consult niet verliep zoals het zou moeten ! Maar de Bergma weetnkliniek is ook super goed hoorde ik:) Dat zou mijn tweede keus zijn als het ACCZ tegenvalt. Ik wacht mijn consult eventjes af, ik laat sowieso even weten hoe het gegaan is ;)anneer had jij je consult daar? Ja, ik vind dat als je je niet prettig voelt over je borsten, dat je daar bestwel wat aan mag laten doen! Maar ik vertel het verder aan niemand, alleen mijn vriend weet het.. Ik heb 4 weken vrij in de zomer, dus ik hoop dat ik dan ook geopereerd kan worden. Heb jij het aan veel mensen verteld?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Wat vervelend voor je dat jouw consult niet verliep zoals het zou moeten ! Maar de Bergma weetnkliniek is ook super goed hoorde ik:) Dat zou mijn tweede keus zijn als het ACCZ tegenvalt. Ik wacht mijn consult eventjes af, ik laat sowieso even weten hoe het gegaan is ;)anneer had jij je consult daar? Ja, ik vind dat als je je niet prettig voelt over je borsten, dat je daar bestwel wat aan mag laten doen! Maar ik vertel het verder aan niemand, alleen mijn vriend weet het.. Ik heb 4 weken vrij in de zomer, dus ik hoop dat ik dan ook geopereerd kan worden. Heb jij het aan veel mensen verteld?

Liefs xx

BERGMANKLINIEK dus haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Roxanne

Ik ben vanavond wezen passen voor de 2de x. heb besloten iets meer te doen dan ik eerst had besloten. Eerst wilde ik een cup C en daar hadden we een aantal cc bij gezocht. nu paste ik het weer en had ik nog niet echt mooie borsten. uiteindelijk zij mijn pc ook dat wat meer mooier zal zijn.

hihi zo'n spannend idee allemaal. Toen ik daar stond met die pas-kipfileetjes in voelde het zo goed!

ik heb het mijn man, moeder, zus en 3 vriendinnen verteld. meer zeg ik voor de tijd niet.

ik sta voor de klas dus na de zomer zullen er wel wat ouders vreemd opkijken. plotseling veel meer vaders op rapportbesprekingen haha grapje.

wanneer heb jij consult? ik vond de definitieve beslissing nemen best lastig, ik moest een gedeelte aanbetalen namelijk. toen ik het gedaan had, dacht ik ineens: waaaaah ik ben gek. maar nu voelt het steeds fijner en krijg ik er zo'n zin in. behalve de pijn na de operatie natuurlijk :)

het zou mooi zijn als jij in die 4 weken kan, wanneer heb je vrij?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Roxanne

Ik ben vanavond wezen passen voor de 2de x. heb besloten iets meer te doen dan ik eerst had besloten. Eerst wilde ik een cup C en daar hadden we een aantal cc bij gezocht. nu paste ik het weer en had ik nog niet echt mooie borsten. uiteindelijk zij mijn pc ook dat wat meer mooier zal zijn.

hihi zo'n spannend idee allemaal. Toen ik daar stond met die pas-kipfileetjes in voelde het zo goed!

ik heb het mijn man, moeder, zus en 3 vriendinnen verteld. meer zeg ik voor de tijd niet.

ik sta voor de klas dus na de zomer zullen er wel wat ouders vreemd opkijken. plotseling veel meer vaders op rapportbesprekingen haha grapje.

wanneer heb jij consult? ik vond de definitieve beslissing nemen best lastig, ik moest een gedeelte aanbetalen namelijk. toen ik het gedaan had, dacht ik ineens: waaaaah ik ben gek. maar nu voelt het steeds fijner en krijg ik er zo'n zin in. behalve de pijn na de operatie natuurlijk :)

het zou mooi zijn als jij in die 4 weken kan, wanneer heb je vrij?

xxx

Hooi leeuw!Oeeh spannend zeg, ik krijg zelf ook helemaal de kriebels als ik jouwverhaal lees!Het passen lijkt me ook zo fijn, eindelijk een gevulde bh! Ik heb aankomende zaterdag mijn consult bij het accz in zeist. Ik ben benieuwd! Bij welke kliniek zit jij, en wanneer word je geopereerd? Echt heel spannend hè? Ik zelf heb er op de één of andere manier echt zin in:) de eerste 3 weken van augustus heb ik vrij, dus ik hoop dat ze nog een plekje vrij hebben.. Wat dapper van jou dat jij het aan meerdere mensen durft te vertellen! Ik loop sinds mijn 16e al rond met push up bh's, dus waarschijnlijk zal niemand er echt iets van merken.. ;) En voor de rest denk ik wel dat ik het mijn beste vriendin vertel, maar mijn ouders accepteren zoiets echt niet! Weet je wat ik ook wel zou willen weten? Mag er iemand bij zijn tijdens de operatie? Dat zou ik denk ik wel prettig vinden :) Liefs en bedankt voor je berichtje! Xxx roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SeñoritaM

Ik zag inderdaad ook staan dat de operatie €1750,- kost en per prothese komt er €750 bij..??

Het ligt er met de narcose maar net aan hoe vatbaar je er voor bent. De een word misselijk, de ander heeft nergens last van!

Ik zou juist voor de operatie misselijk zijn van de zenuwen hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SeñoritaM,

Wat er bij komt voor de protheses weet ik niet precies, dat krijg ik zaterdag te horen :) Zenuwen voor de operatie heb ik niet, ik lees ook je iets krijgt tijdens de operatie waardoor je minder misselijk wordt na de operatie. Het doet me echt veel dat zoveel meiden hier mij gerust stellen, bedankt voor je berichtje! ;) Ik ga gewoon naar dat consult toe zonder zenuwen. Het is tenslotte maar een consult hihi.. Zenuwen zijn voor later, ik heb er vertrouwen in! Ik laat jullie weten hoe het gegaan is! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne,

Ik krijg binnen 5 dagen m'n bv bij Dr Bosselaers van BeauCare, dus je zal zeer binnenkort een verslagje van mij kunnen nalezen hier op't forum :)

Ben benieuwd hoe je eerste consult zal gaan!

Groetjes,

Aysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal jullie zeker volgen meiden! Spannend hoor, ik ben benieuwd naar jullie verslagen;) Ik zeg op naar een toekomst met mooie borsten!!! Veel succesen bedankt voor de berichtjes! Jij ook bedankt Yvonne, voor je informatie:) Jullie horen van mij hoe het was.. Slaaplekker! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dinsdag onder het mess brrrrrr maar alle wie mooi wilt zijn en blij met zijn eigen wilt zijn moet lijden he al zie ik de verdoving niet zitten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roxanne en Romana,

Ik ben vandaag voor het eerst op consult geweest bij ACCZ in Zevenaar.

Mijn God wat was ik zenuwachtig.

gelukkig ging dat snel weg bij binnenkomst.

Ik werd vriendelijk ontvangen door een dame met een zachte G en ik kreeg een heerlijke cappuccino voorgezet.

Mijn man en ik waren iets te vroeg en we hebben onder het genot van Marco Borsato gewacht.

Toen werden we opgehaald door een consulente en gingen naar een kantoorruimte waar het heerlijk licht en koel was (wat was t heet buiten).

De consulente vroeg mij allerlei vragen over mijn gezondheid etc en begon uit leggen wat de operatie precies inhield en waar ik op moest letten. Vooral de eerste 6 weken!

TOEN gingen wij passen!!! Ik stond voor de spiegel samen met de consulente en zij liet mij zien dat er verschil was in mijn borsten.

Geruststellend voegde zij toe dat elke vrouw dat heeft maar wanneer een vrouw niet echt blij is met haar borsten zij niet vaak naar haar borsten kijkt.

WOW ik voelde mij weer sexy en vrouw tijdens het passen.

Toen kwam Dr van Onselen binnen..wat een aardige man, maar heel duidelijk in wat ik kan verwachten.

uitleg gegeven waar het sneetje kwam en gekeken of wat ik wilde ook mogelijk is.

Mijn voorkeur is tussen de 4 en 5 in ik kom op 335 cc.

Ik denk dat het mij geweldig zal gaan staan hhahahaa...kan niet wachten.

Liever vandaag dan morgen.

Nu nog even in overleg wat wijsheid is ivm de vakantie van mijn kids.

oh ja dames de prijs bij ACCZ is 3.400,- EURO inclusief alle controles.

Xx Lola

Hoi Lola,

Wat een leuk bericht! Ik krijg al helemaal kriebels hihi! Wat leuk dat je even laat weten hoe het gegaan is :) Ik kan echt niet wachten tot zaterdag.. Wat fijn zeg, dat je zelfs tijdens het passen al helemaal opfleurt :) En die prijs valt echt mee! Krijg je dual plane? Jammer dat je nog niet weet wanneer je je nieuwe boobs krijgt, maar het is in ieder geval binnenkort ;) Je zal je wel super goed voelen na deze eerste stap! Nu ben ik nog zenuwachtiger!! Omdat ik het zo leuk vind hihi :D En ik vind het echt fijn om jullie ervaringen te lezen, vanaf zaterdag lezen jullie hoe mijn eerste consult was! Slaaplekker meiden, xxxx Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.