Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Wat een dappere meiden zijn jullie allemaal! Ik lees al een tijdje verhalen hier, en heb a.s. zaterdag zelf mijn eerste consult bij het ACCZ. Heel fijn om al die verhalen te lezen, dat geeft echt steun als je zo zenuwachtig bent als ik ;-) Mijn naam is Roxanne en ik ben 22. Ik heb cupmaat 75 b, maar wil dolgraag een volle D cup! Ik hoop mijn nieuwe meisjes in de zomervakantie vast te kunnen houden en zou graag in contact willen komen met meiden die binnenkort ook een borstvergroting ondergaan. Hebben jullie nog tips om de operatie zo prettig mogelijk in te gaan? Klopt het dat je veel water moet drinken voor de narcose, omdat je dan minder misselijk van wordt als je bijkomt?

Liefs, Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik ben ook 22, helaas maar cup aa:( en wordt over 2 weken geopereerd bij Beaucare in belgie:)

Of je veel water moet drinken, weet ik niet:) weet wel dat ik van narcoses absoluut geen last heb, vind het zelfs heeeeeeerlijk!! Dus zie daar niet tegenop:) wel tegen die naalden.. Bree.. Dat vind ik doodeng:)

Ga je alleen bij accz op consult of ook nog bij andere klinieken:)??

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

@Deborah, ik ga alleen op consult bij het ACCZ.

Daar heb ik gewoon een heel goed gevoel bij. Ben jij zelf nog bij andere klinieken op consult geweest? En hoeveel cc krijg jij? Ik hoop dat ik net als jij niet misselijk word van de narcose... Ik heb nog nooit narcose gehad, maar lees wel vaak dat mensen daar misselijk van worden :-( Voor de naalden ben ik niet zo bang, ik zet zelf piercings dus dat komt goed hihi. Maar spannend hè dat wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne,

ik ben iets ouder ;) en krijg 13 juli mijn (2de) bv.

van wat ik over de narcose weet is dat je tot 6 uur voor de operatie mag eten en daarna alleen water mag drinken.

als je wel eet heb je grote kans dat je misselijk wordt. het is dus belangrijk dat je "nuchter" de operatiekamer in gaat, en dan zal het wel meevallen :)

heel veel succes met consult!

gr, PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxanne,

12 juli word ik geopereerd in de Wellnesskliniek door dr. Linda Visser, spannend het gaat nu echt opschieten!!

Ik ben 25 jaar en heb nu 75C en wil ook een volle D/DD ik krijg ronde high profile 425cc voor de spier, ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat worden!!

Succes en veel plezier bij je consult zaterdag!!

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel PIP voor de informatie! Ik ben benieuwd wat de pc mij adviseert.. Ik snap nog niet zo veel van al die cc's enzo, maar dat zal na het consult wel goed komen:-) Moesten jullie de operatie vooraf betalen, of krijgen jullie de rekening thuis gestuurd? En hoe verloopt zo'n consult eigenlijk? Ik draag altijd een push-up, maar is dat wel handig voor het passen van de maten, of krijg je daar een 'pas-bh'? Liefs;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voorafgaand aan een narcose niet veel water drinken. ik mag twee uur van te voren alleen nog maar een klein slokje om de medicijnen tegen misselijkheid en pijn in te nemen! ik word 26 juni, dinsdag, geopereerd.

Volgens mij is het per kliniek afhankelijk of je een pasBH krijgt. ik kreeg er wel een.

Ik moest een aanbetaling doen van 25%, en de rest wel vóór de operatie betalen.

Groetjes Celine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Kathleen,

Vooraf betalen dus.. Geen probleem eigenlijk, alleen weet ik nog niet wat de uiteindelijke prijs is .. Want bij het ACCZ betaal je ongeveer €1750,- voor de operatie, maar de implantaten komen daar nog bij.. Iemand ervaring hiermee bij het ACCZ? De eindprijs zal natuurlijk vaak verschillend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piercing zetten:) cool! :) Ik heb zelf wel 4 piercings:) navel,tong,tragus,en bovenin mijn oor :) en dat vind ik allemaal niet echt.. wil overal een piercing laten zetten (behalve intieme delen.. hihihi) maar een tattoo en dan met zo'n naald.. ooh echt no way!! doodeng!:)

Agh en die naalden kom ik ook wel weer overheen:) Wil mooie borsten, dus die naalden neem ik dan voor lief :)

Ja, ik ben ontzettend heerlijk wakker geworden uit de narcose, en het eerste wat ik dacht was (weet ik nog heel goed) ''ooh wat heb ik toch heerlijk geslapen, lekkerste dutje ooit'' hihihihii.. Dus zo kan het ook :)

Ik moest 2 weken voor de operatie mijn voorschot betalen, en de rest op de dag zelf:).. Ben zelf ook 2 jaar geleden bij ACCZ geweest, mooie kliniek, aardige mensen :) wou daar ook mijn bv laten doen.. en toen ging de auto kapot, de wasmachine deed het niet meer, en toen overleed de vader van mijn vriend.. dus helaas afgezegd! toen wou ik het vorig jaar doen, maar toen gingen we verhuizen kost ook geld.. pff.. en nu eindelijk over 2 weken is het dan zover:) ben ontzettend blij:)

Ben zo benieuwd hoe jou het consult zal bevallen:) Laat je weten hoe het dan is gegaan:)? Hou je zeker in de gaten:) hihii..

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft dat water drinken he.... Je moet normaal gesproken voor een narcose 6 uren van te voren nuchter zijn, dus niet meer eten en vanaf 4 uren van te voren mag je niks meer drinken. Doe je dit wel, dan heb je net MEER kans op misselijkheid!

Het ligt er maar net aan welk middeltje ze gebruiken voor de narcose. Vaak wordt er sowieso al een extra middeltje aan het infuus toegevoegd tijdens de narcose, dat helpt tegen misselijkheid. En dan ligt het er nog aan of je gevoelig bent voor deze middeltjes. Dus ja, ik heb me er van te voren ook zorgen over gemaakt, maar heb nergens last van gehad.

Ik ben onder narcose gegaan met het middel Propofol en kreeg (ik weet niet meer hoe het heet) ook iets tegen misselijkheid toegediend tijdens de operatie. Heb echt nergens last van gehad!

Wat je wel moet doen is na de operatie, de eerste dagen, veel water drinken, om het spul allemaal sneller uit je lijf te krijgen!

Succes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Deborah,

Wat een pech heb jij gehad! Lief dat je mij in de gaten houdt, ik laat het weten;-) Ik zal jou ook in de gaten houden! Anders voeg ik je wel als vriend toe!

Ja piercings, ik heb er zelf.. Ff tellen hihi.. 2 tragus piercings, 5 piercings in hey kraakbeen van mijn oor, 2 tong piercings, een navelpiercing, en een vertical clithoodpiercing :-) oh en een neuspiercing! 12 dus hihi..

Ik ben al wat gerust gesteld over de narcose, bedankt meiden!

Ik wil gewoon zooooo graag grote mooie tieten!! Ik ben 8 kilo kwijt, weeg nu 57 kilo en ben 1.69m.. En dat b-cupje, wat ooit een volle c-cup was hangt er gewoon wat sneu bij..

Echt fijn om er over te kunnen praten met meiden die in hetzelfde schuitje zitten als ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Kathleen,

Vooraf betalen dus.. Geen probleem eigenlijk, alleen weet ik nog niet wat de uiteindelijke prijs is .. Want bij het ACCZ betaal je ongeveer €1750,- voor de operatie, maar de implantaten komen daar nog bij.. Iemand ervaring hiermee bij het ACCZ? De eindprijs zal natuurlijk vaak verschillend zijn.

Ik word ook geopereerd bij ACCZ en eind prijs komt op €3400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat valt wel mee Romana! Mooi bedrag :) wat voor grootte krijg jij? En waar worden ze geplaatst, voor, dual plane of achter de spier?

Xx

Ik krijg 380 cc en ze worden dual plane high profile geplaats! Ik zit bij Dr Kruppa

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.