Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Die tip van dat kussen ga ik ook gebruiken..........want heb nog geen paar uur achter elkaar geslapen...zie elk uur de wekker......echt een ramp..... maar

@Triekie......zo'n hel is het echt niet...oke het slapen gaat wat moeizamer.....maar voor de rest voel je je al gauw super....en geniet je elke dag van je nieuwe boops....

De band kan soms wat irritant zitten maar ook dat is te doen allemaal......

En inderdaad als je je nieuwe boops ziet......daar heb je echt een hoop voor over :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik heb nu alleen iets van; waar ben ik in vredesnaam aan begonnen? Ik kan niet slapen, alles doet pijn en vooral die klote bh! Als ik die niet meer hoef te dragen, flikker ik hem regelrecht de openhaard in!! Sorry voor mijn taalgebruik..

Och meid, zo herkenbaar! Dat had ik vannacht ook. Wist van gekkigheid niet meer waar ik het moest zoeken.

Misselijk van de pijn, of misselijk van de medicijnen? Ik weet het niet meer. Toen ik vannacht boven de wc hing dacht ik ook aaaaaaaaaaaah haal ze er maar weer uit ik wil dit niet!

Maar als je de verhalen hier leest gaat het allemaal beter worden.....pfffffffff, geduld...........

Sterkte meis!

En omg, eieren met spek, als ik er aan denk draait mn maag zich al om!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah die misselijkheid moet vreselijk zijn. Voor jullie allebei de volgende tip: heeeeeel veel water drinken, het kan een nawerking van het narcosespul zijn

Als je veel ( minstens 2 liter op een dag) water en thee drinkt, spoel je jezelf schoon. Is ook goed voor het afvoeren van het vocht! Helpt echt!

Sterkte allebei

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

MEid wat erg allemaal.

Voor mijn rugpijn hielp echt de kussentjes in je rug.

Af en toe een rondje lopen, wat beweging zorgt ervoor dat je rug even rust krijgt.

En je rugje in laten smeren met tijgerbalsem. zorgt door de warmte dat je spieren ontspannen.

Sterkte

Hoop dat het al weer een beetje beter gaat.

en wat bb zegt... echt water drinken helpt!!!!

Dan voel je je al snel beterder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel, het gaat inderdaad al beter! Ik heb de relax fauteuil van mijn oma geleend hihi, ik drink veel water en ik eet bruine bolletjes. Ik ben wel heel trots op mijn nieuw boobs en ik probeer er ondanks de pijn toch van te genieten.. Heb net even met mijn stoel en dekentje in de tuin gezeten en lekker van mijn zelfgeplante aardbeien gesnoept, extra vitamientjes kunnen nu ook geen kwaad.. Ik zal zo mijn verslag schrijven, ik heb al weer wat meer praatjes hihi.. Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid, zo herkenbaar! Dat had ik vannacht ook. Wist van gekkigheid niet meer waar ik het moest zoeken.

Misselijk van de pijn, of misselijk van de medicijnen? Ik weet het niet meer. Toen ik vannacht boven de wc hing dacht ik ook aaaaaaaaaaaah haal ze er maar weer uit ik wil dit niet!

Maar als je de verhalen hier leest gaat het allemaal beter worden.....pfffffffff, geduld...........

Sterkte meis!

En omg, eieren met spek, als ik er aan denk draait mn maag zich al om!!!

Pffff erg hè! Het doet zooooo zeer dat overgeven, verschrikkelijk! Hoe gaat het nu met jou? Weet je wat ook helpt tegen misselijkheid? Een glaasje cola, werkte bij mij heel goed ;) hopelijk slapen we vannacht iets beter meid, hou me op de hoogte! Ik heb trouwens wel al foto's geplaatst van mijn nieuw aanwinsten :) liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie verslag:

Donderdag ochtend was het dan eindelijk zo ver; ik kreeg mijn nieuwe borsten! Ik was erg zenuwachtig, maar tegelijkertijd ook heel blij dat ik eindelijk gelijke borsten zou krijgen. Half 6 ging mijn wekker, ik heb nog even lekker gedoucht en mijn haren gewassen. Nog even snel een kopje the gedronken, dit mocht tot 7 uur. Half 7 zaten we in de auto, opweg naar Bochelt waar we half 9 aan kwamen. We mochten plaatsnemen in de lounge waar mijn vriend lekker wat te drinken kreeg. Ik moest eigenlijk constant plassen, en ik had gedroomd dat ik de operatietafel vol had gescheten tijdens de narcose.. (gelukkig is dit niet gebeurd)

Om kwart over 9 werd ik gehaald door de assistente, ze was erg vriendelijk en stelde mij gerust voor de operatie. Ik werd naar een kamertje gebracht zonder ramen, waar ik mijn schort aan moest doen. De anesthesist, die overigens heel aardig was en ook heel charmant ;) , bracht de infuusnaald in. Dit deed GEEN pijn! Dr. Kruppa kwam langs om foto's te maken en om af te tekenen. Nadat dit gedaan was mocht ik op de operatie tafel gaan liggen waar de anesthesist het infuus aanbracht en waar ik een bloeddrukmeter om kreeg. ' Zo, denk maar aan een mooi vakantieland..' En weg was ik...

Toen ik mijn ogen opendeed riep ik CHEESECAKE volgens de assistente, die kwamen niet meer bij. Ik werd in een rolstoel naar de uitslaapkamer gebracht en in bed gelegd. Ik was hyper de pieper, en vroeg steeds of ik al mocht eten.. ' Nee Roxanne, over een uurtje mag je eten..' Pffff, ik had zo'n honger! De assistente kwam samen met een ander streng vrouwtje naast mijn bed staan, waar ze vertelde dat ik oefeningen moest doen.. Om het kwartier! 3 DAGEN LANG!!! Die oefeningen zorgen ervoor dat mijn spieren lekker uitrekken waardoor ik minder pijn heb.. Na een uur mocht ik eindelijk eten, 2 broodjs salami en een kopje thee. Mmmmm.. Heerlijk! Ik eet dus eigenlijk geen vlees, maar ik.had echt zin in salami! Mijn vriend kreeg ook een broodje en thee. Nadat mijn broodjes op waren moest ik weer die oefeningen doen... Pffff.. Vermoeiend zeg, ik kreeg er honger van! Dus kreeg ik lekker weer twee broodjes met salami : p Er kwam een ander meisje op de kamer liggen, zij was ook geholpen door Dr. Kruppa. Toen ze ook koos voor een broodje salami, kreeg ze te horen dat het op was hihihi.. Maar gelukkig hadden ze nog chocolade pasta..

Dr. Kruppa kwam kijken hoe het met me ging, ik mocht mijn boobs zien! En ik vond ze zooooo mooi! Hij zei dat ik naar huis mocht als ik geplast had.. Dit moest ik doen waar de assistente bij stond! Niet erg dacht ik, toen ik eindelijk op de pot zat dacht ik; laat het gewoon over je heen komen... Na een tijdje zei ik ; het komt eraan volgens mij! Laat ik dus een hele harde wind! En lachen doet zoveel zeer! Goed, na geplast én gepoept te hebben mocht ik naar huis. Ik wer aangekleed en in een rolstoel naar de auto gebracht. De reis naar huis was goed te doen, toen ik thuis kwam ben ik in bed gaan ' zitten'.

Toen begon de rugpijn en de misselijkheid, dat heb ik tot vanmorgen gehad. En nu gaat het goed met me! Ik zal deze week nog wat foto's maken. Straks gaat mijn lieve vent mijn haren wassen, en mijn voeten masseren. Hij vindt mij schattig omdat ik net zwanger lijk... En bedankt hè.. Sorry voor dde typfoutjes, ik doe dit vanaf mijn telefoon, typen op.de laptop doet wel nog pijn. Zo, hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen, het is geen spectaculair verhaal, maar wel mooi om meegemaakt te hebben. Ik ben erg trots op mijzelf, zonder jullie verhalen had ik het niet gekund!

Veel liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxanne...wat goed om te lezen dat het zo goed is gegaan.Ik word 20 decrmber geholpen door dr kruppa,en door al deze verhalen voelt het nog beter..ondanks de, pijn..maar ja..die gaat weer weg uiteindelijk!

Geniet van je nieuwe borsten!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.