Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Roxanne,

BB verwees mij naar jou topic.

Ik ben afgelopen donderdag toen jij 6 weken P.O. was (lijkt mij heerlijk!) geholpen door Dr. Kruppa.

Nu 3 dagen P.O. dus voor mij.

Ik heb een paar helse dagen achter de rug.

Die kliniek BH zit zó strak.

Ik kan ook echt niet op mijn rug slapen.

om het half uur moet mijn vriend mij overeind helpen en moet ik even 10 minuutjes recht overeind zitten.

Die martelband drukt zo strak op mijn rug!

Verder kan ik overdag echt niks.

Hang echt op de bank.

Had het niet zó erg verwacht :(

5 oktober gaan mijn hechtingen eruit.

Ik hoop dat de pijn snel weggaat, dit is moeilijk nog zo een paar dagen vol te houden....

Ben doodmoe!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Twink,

Gefeliciteerd met je boobies! :D

Wat een ellende he de eerste dagen? Had ik ook last van, mij hadden ze ook zo'n krappe bh gegeven, maar na een week werd dat krappe gevoel wel iets minder.. Helaas kwam het ook weer snel terug, dus heb ik een hele hele stevige bh van de hunkemoller gekocht. Die zat wel goed en mijn klachten werden echt veel minder. Heb je trouwens al een hemdje onder je bh aan? Dat scheelde ook een hoop vond ik. Ik denk dat Kruppa tijdens de operaties niet zo zachthandig is als hij eruit ziet haha :D Ik weet wat je doormaakt meid, probeer toch een beetje afleiding te zoeken.. Lees een goed boek, kijk dvd's en series, speel de sims... Hier op het forum vind je heel veel informatie, en dat gaf mij veel steun. Kijk bijvoorbeeld eens bij de topic over humor, onzin en stellingen :D En veel water drinken! En kijk eens op marktplaats voor een relax fauteuil, die heb je voor heel goedkoop en je slaapt er zoveel beter in dan in bed! Sommigen zeggen dat de pijn met een paar dagen weg is, ik heb ongeveer 1,5e week last gehad. Laat je lekker verwennen, ik heb in het begin heel vaak gedacht; waar ben ik in godsnaam aan begonnen? Maar het is het echt allemaal waard! En als je je niet lekker voelt, of iemand nodig hebt om te praten.. Kom dan lekker naar het forum toe. Er zijn altijd wel meiden online die je kunnen steunen :) Kop op meid, het is nu allemaal vervelend, maar binnenkort zul je stralen, echt!

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lief berichtje :18:

Voel me soms net alsof ik bevallen ben en de hormonen door mijn lijf gieren :) haha

Ik ga doorbijten!!!! Zal wel moeten ook.

Niet slapen werkt niet echt mee.

Verheug me echt op de dagen dat ik niet meer onzeker hoef te wezen maar trots mag zijn!!

Bedankt voor je berichtje.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan meid! ;)

De pijn wordt echt minder, en tja.. Dat gevoel van hormonen ken ik! Ik zat in het begin de hele dag om alles te janken, zat onder de pukkels en puisten, had een buik om u tegen te zeggen en heeeeel veel zin in chocola :D Dat laatste is nog steeds niet weg, de rest gelukkig wel.. Ik kan natuurlijk niet je pijn wegnemen, dat moeten de paracetamollen doen ;) Maar ik hoop dat je weet dat je niet de enige bent en er mensen voor je klaar staan om je er doorheen te slepen! :) Ik had naast elke zes uur 1000 mg paracetamol ook tussendoor ibuprofen. Wel zorgen dat er minimaal een uur tussen zit met innemen. Want paracetamol en ibuprofen gaan helaas niet zo goed samen ;) Heel veel sterkte met je herstel en hopelijk kun je snel genieten van je nieuwe aanwinsten!

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.