Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Foto's staan erop! :D Ik heb een hele handige tip voor meiden die net als ik pleisters hebben die niet nat mogen worden. Je pakt een stuk huishoudfolie en plakt deze met tape over de pleisters heen. Zo worden ze niet nat en je kunt lekker douchen! Niet te lang, want door de stoom kan het losraken ;) Ik was van plan om vanavond een rondje te lopen, maar het regent pijpenstelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om dit topic te volgen zeg..krijg er nu al helemaal zin in ondanks dat ik nog moet wachten...ik zal ook wat foto's plaatsen van borsten nu..maar moet ff uitzoeken hoe dat hier gaat..

Hihi dankjewel Triekie! Hoe lang moest je ook alweer wachten? Het is ook heel bijzonder om dit mee te maken vind ik. De eerste 2 dagen vond ik echt niet leuk, maar ik voel me elke dag steeds beter en ik kan niet wachten tot ze helemaal klaar zijn! Als je foto's wilt uploaden van jezelf, moet je gewoon naar je profiel gaan en op ' mijn album' klikken. Dan staat er dat je een album aan moet maken en de rest wijst zich vanzelf :) En anders weet BB precies hoe je dat moet doen ;) Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxanne, ik word donderdag 20 december geopereerd. Dan is my big day for my new boobies. Twijfels alom uiteraard, zullen ze niet te groot worden, hoe zal ik me voelen enz. Goed om te lezen dat je je elke dag beter gaat voelen. 2 dagen me klote voelen, ach, dat overleef ik ook wel weer :) Ik zal vanavond eens eventjes foto's maken, kunnen jullie vast zien over wat voor borsten ik nu eigenlijk praat, haha.

Mijn moeder zei al: maar je hebt toch borsten?? Waarom dan meer?? Ik zei..ze passen niet bij mijn lijf...ben 1.68, weeg 70 kg en heb een 80B.

Hoe dan ook...ik vind ze niet mooi en voel me er niet vrouwelijk genoeg bij. Vast herkenbaar bij een heleboel vrouwen hier :)

Ik blijf je volgen Roxanne...en ik heb je foto's ff bewonderd...ziet er mooi uit hoor..wat een verschil zeg! :)

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxanne, ik word donderdag 20 december geopereerd. Dan is my big day for my new boobies. Twijfels alom uiteraard, zullen ze niet te groot worden, hoe zal ik me voelen enz. Goed om te lezen dat je je elke dag beter gaat voelen. 2 dagen me klote voelen, ach, dat overleef ik ook wel weer :) Ik zal vanavond eens eventjes foto's maken, kunnen jullie vast zien over wat voor borsten ik nu eigenlijk praat, haha.

Mijn moeder zei al: maar je hebt toch borsten?? Waarom dan meer?? Ik zei..ze passen niet bij mijn lijf...ben 1.68, weeg 70 kg en heb een 80B.

Hoe dan ook...ik vind ze niet mooi en voel me er niet vrouwelijk genoeg bij. Vast herkenbaar bij een heleboel vrouwen hier :)

Ik blijf je volgen Roxanne...en ik heb je foto's ff bewonderd...ziet er mooi uit hoor..wat een verschil zeg! :)

Liefs Patries

Heel erg lief van je Patries!Tis nog wel een eindje weg! Kan me voorstellen dat je bijna niet kan wachten! Als jij vindt dat jouw borsten niet bij je lichaam passen, zou ik ze gewoon laten zetten hoor :) Iedereen hier zit in hetzelfde schuitje ;) of heeft erin gezeten hihi.. Die van mij waren echt heel ongelijk, sommigen zeggen dat het echt wel meevalt.. Maar er is niet voor niets 100cc verschil. Ik ben echt blij dat ik het gedaan heb en klaar om in bikini rond te lopen! Ik droeg altijd push-up bh's, dus niemand zal het echt merken.. Jullie zijn de enigen die het weten en mijn vriend natuurlijk ook :) Heb jij het aan veel mensen verteld? Waarom word je eigenlijk pas in December geopereerd? Ik zal je topic even doorlezen hihi, dan heb ik vast antwoord op mijn vragen ;) Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Roxanne,

Ik word pas in december geholpen, omdat ik voor de klas sta. Ben juf en dan logisch gezien, heb ik 2 weken kerstvakantie...dus even de tijd om te herstellen. Krijg er vast niet zomaar nl. vrij voor.

Op mijn werk weet ik nog niet of ik open kaart ga spelen of dat ik er een leugentje van maakt (bv. knobbeltje in de borst, niet weten of kiester is en gelijk maar opgevuld)

Ik wilde het eigenlijk al deze zomervakantie, maar was er pas in juli aan toe om consulten te plannen, vandaar dat ik nog even geduld moet hebben. Kan idd. niet wachten.

Mijn ouders, schoonouders, mijn zus, schoonzussies, mijn vriend, een vriendin (die het ook heeft laten doen) weten het. Dus eigenlijk dichtsbijstaande familie, incl mijn vriendin.

Ik heb het ze verteld, ook omdat ik straks hun hulp nodig heb na de operatie. En aangezien ze vast zullen merken dat ik ineens grotere borsten heb (zal raar zijn als dat niet zo zou zijn..haha) heb ik het ze verteld.

Mijn borsten zijn verder niet ongelijk, op 1 consult zeiden ze zelfs dat vorm mooi was, maar het volume ontbrak. Dat klopt helemaal...dat vind ik dus ook.

Hoe dan ook...nog maar 4 maanden...ik tel de maanden af en later de dagen...en dan volgend jaar..hup in mijn nieuwe bikini!

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig om even te kletsen met iemand! :) In de kerstvakantie is het inderdaad fijn om lekker bij te komen van de operatie! Beetje kerststol eten en cadeautjes uitpakken, naar je eigen cadeautjes kijken.. Genoeg afleiding :) En bovendien hoef je niet te jammeren dat het buiten zo'n mooi weer is en niet op het strand kunt liggen :D Allemaal voordelen, behalve dat het zo lang wachten is dan.. Maar jouw tijd komt vanzelf! Ik vond het ook gelijk fijn bij ACCZ, de dag van de operatie werd ik echt op handen gedragen. Iedereen daar is zo ontzettend vriendelijk, en Dr. Kruppa is gewoon echt een goede arts. Hij heeft echt droge humor, toen hij op mijn kamer kwam kijken of alles goed met me was vroeg ik of ik gesnurkt had tijdens de operatie, zegt hij; uuhmm.. Eerlijk gezegd was ik met andere dingen bezig, het heeft me niet echt gestoord.. Oftewel, ik snurkte! Haha mijn vriend ging de auto halen en toen lag hij tijdens zijn pauze film te kijken op zijn telefoon in de gang :D Het is echt een aparte man, maar ik heb liever zo iemand die heel goed in zijn werk is, dan een hele amicale chirurg die alles doet voor de centjes.. Is natuurlijk ook niet altijd zo, maar je snapt wat ik bedoel. Kortom, je bent in goede handen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Roxanne,

Ik herken wel de droge humor in je verhaal. Toen we op consult waren bij Marielle en dr Kruppa kwam kijken en ik mijn 'kipfiletjes' nog in had, zei ie toen ie binnenkwam...dus jij wilt nog grotere borsten?? Haha..de spanning was gelijk weg. Zo'n man gaat toch ff aan je borsten zitten...(wat een fijn beroep ;) )

Maar ik had ook gelijk goed gevoel bij hem hoor...en ja..al die vooroordelen...goh, zo had ik het nog niet bekijken. Fleurt me gelijk op. En joh..heb al jaren op nieuwe borsten gewacht..die 4 maanden erbij kan ook nog wel.

Enne...over 4 maanden kan ik jouw resultaat mooi bewonderen en zien hoe het er bij mij uiteindelijk uit gaat zien.

Hahah...het gaat vast allemaal goed komen. Leuk om met een mede Kruppa patientje te kletsen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt helemaal goed Patries, we houden elkaar een beetje op de hoogte :) Is het trouwens gelukt met de foto's?

Hey lola,

Lief berichtje! Ik vind het heel fijn dat ze zelfs na mijn operatie nog zo vriendelijk en behulpzaam zijn! Ik heb gisteren aan het begin van de middag gebeld over die benauwdheid, en gisteravond werd ik gebeld door accz omdat ze wilde weten of het nog steeds goed ging. Dat vind ik echt heel fijn! Weet je gelijk dat het niet om de centen draait:) Met mijn rug gaat het echt super goed! Ik heb de relax fauteuil van mijn oma te leen :D Die is elektrisch, dus ik sta op zonder mijn armen te gebruiken en ik slaap er ook in :D Echt een aanrader voor de meiden die nog moeten, op marktplaats staan ze voor heel goedkoop aangeboden ;) Maar hoe is het met jou? Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@roxanne..gister nog niet gelukt met makenvan de foto's..ga manlief vanaaf even een paar laten maken en erop zetten...blijf wel twijfelen over aantal cc's..zie ook nu op foto's borsten die heel hoog zitten naar mijn idee..dat wil ik absoluut niet.Maar de pc heeft gekeken en zei dat dit mooiste was..dus vertrouw er maar op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjongejonge... Vanmorgen om 08:00 uur gelijk een hele pot brandnetelthee naar binnen gedronken, nou het werkt echt.. Maar ik kan net zo goed op de wc blijven zitten! Ik weet trouwens niet of het normaal is, maar als ik 5 minuten sta doet het onder mijn borsten echt pijn, een heel branderig gevoel.. Gisteravond heb ik een stukje gewandeld, maar na 5 minuten deed het al zeer.. Hoort dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietenpietje,

Mooi! Hoe ging dat? Voel je je goed? Mijn afspraak is vrijdag, volgende week. Ik heb het even gebeld en ze zei dat het normaal is. Ze zei dat ik het moet zien als een blauwe plek vanbinnen, elke keer als ik sta drukken de protheses daarop. Kan nog wel een paar dagen duren, er is rechts natuurlijk veel meer cc in gegaan dan links en rechts is ook nog eens high profile. Dus die kan wel even gevoelig blijven. Ik moet geduld hebben, dus daar.leg ik me maar bij neer :) Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke... prothesen die op blauwe plekken duwen :106:

Kijk het dan nog een paar dagen aan, draag eens een strak topje over je kliniekbh... Misschien helpt dat? Ik had namelijk een schrijnende plek, van een plooi in de prothese na ongeveer anderhalve of twee weken, en als mijn borsten wat beter 'vastgehouden' werden, dan had ik er minder last van!

Dat zou je kunnen proberen....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.