Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

DAT MEEN JE NIET!! 10 weken??? :o Haha nou, dan ben ik er dus nog wel even zoet mee.. Want ik ben zelf ook niet zo'n fanatieke sporter :D vanmiddag gaan de hechtingen eruit, ben benieuwd.. Ik ben bang dat het zeer doet als ze die pleisters eraf halen.. Want die zitten echt op de hechtingen geplakt.. Ik zal het wel zien, ik laat het weten en zal daarna gelijk even nieuwe foto's maken :)

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou nou.. Ik ben thuis hoor.. Pffff wat een drama! Ze hadden een beetje haast, want het was best wel druk.. Ik werd binnen gehaald, moest mijn bh uitdoen en gaan liggen op de stoel. Toen pakte ze dat schaartje en een pincet en haalde ze eerst de pleisters eraf. Dat deed gelukkig geen zeer. Nou, links moest eerst, en dat was best gevoelig. Ik ben normaal niet zo'n piepert, maar prettig was het niet.. Alsof iemand er met een naald in stak! Toen was de rechterkant aan de beurt.. Dat ging niet zo makkelijk, de hechting wilde er niet uit! Dus zij trekken en trekken.. Ik zei dat ik een beetje licht in mijn hoofd werd, maar ze wilde toch nog proberen.. Dus toen het na de zoveelste keer trekken niet lukte, zei ze: nou, deze laten we gewoon zitten.. Ze zijn toch oplosbaar! WAT??!! Lekker dan, heb ik weer! Dus nu zit de rechter hechting nog in mijn borst.. En toen ik net thuis kwam bloedde het zelfs.. Ik heb er even een gaasje tegenaan gedrukt, en gelukkig heeft dat gewerkt. Maar ik baal er wel van dat het niet zo goed ging.. Nu heb ik weer 2 ibuprofen ingenomen, want ik zou vanavond uit eten gaan. Het is weer behoorlijk gevoelig nu.. En mijn band moet trouwens 6 weken om blijven, dus dat doe ik dan maar. Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Roxanne

Wat een gedoe zeg, dat ze niet eens even de tijd voor je nemen!!

Het is inderdaad zo dat het knoopje er ook vanzelf af kan vallen, maar ben zelf meer een voorstander van wel de knoopjes eraf knippen, omdat ie dan niet in je huid kan gaan drukken.

Hoop dat je je vanavond toch goed genoeg voelt om te gaan uit eten!!

Slechte zaak hoor, dat je zo gehaast geholpen bent (noem ik het nog helpen.... :unsure: )

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat wel weer nu haha, ik baalde wel als een stekker hoor! De knoopjes heeft ze er wel af kunnen knipten, alleen het draad kreeg ze er niet uit.. Ben inderdaad wel een beetje teleurgesteld, was namelijk best wel goed te spreken over deze kliniek. Ik vind het ook heel gek dat dr. Kruppa mij niet meer hoeft te zien! Ik had verwacht dat hij nog wel even naar zijn werk wilde kijken, maar zelfs over 6 weken zie ik hem niet.. Was niet nodig zeiden ze.. Wel jammer, ik had hem graag nog even persoonlijk willen bedanken. Misschien kwam het echt alleen door de drukte, ik hoop het maar.. Want dit is wel een tegenvaller!, Vanavond ga ik gewoon heerlijk uit eten, lekker sushi mmmmm! :D Zal m'n dag weer goed maken hihi. Bedankt voor je medeleven BB, ik vind je een topvrouw! ;) Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft gesmaakt Bb!

Vandaag gaat het even niet zo lekker, kan wel janken :( Die bh knelt zo ontzettend, heb er een dun hemdje onderaan maar zelfs dat werkt niet.. Toen ik de bh uit deed om te wassen zat er op mijn rechter borst een diepe striem. Na een uur was het nog niet weg en ik voel zelfs een deuk! Na een uurtje de bh weer aan gedaan, maar het doet zo'n zeer! Drukt echt in mijn littekens, en heb wederom weer moeite met ademen.. Hopelijk weet iemand hier wat ik moet doen, want het is zondag en kan de kliniek niet bereiken.. Denken jullie dat het kwaad kan om vanaf morgen een grotere sportbh te dragen? Van de hema? Want dit trek ik echt niet meer.. Liefs Roxanne, en ik heb ook weer eeen nieuw album aangemaakt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne

Poeh, wat houd jij nog veel vocht vast in je boobs!!! Dat kan ik me voorstellen dat je er zo een last van hebt! Lijkt wel of het meer geworden is, sinds de laatste foto's.

Die striem in je borst, die komt van je hemdje... Dat heeft niet helemaal goed strak getrokken gezeten en dus heeft de vouw in het hemdje een striem achtergelaten in je boob. Dat trekt echter wel weg hoor. Omdat er zo veel vocht in je borsten zit, blijft die striem gewoon extra lang zitten, helaas.....

Of jij een andere bh aan mag, heb ik echt geen idee van..... Je kunt hem sowieso morgen pas gaan halen en vanaf 9 uur zou je ook de kliniek kunnen bellen denk ik? Dan zou ik dan meteen even bellen! En wat ik ook zou doen.... Toch even je foto's doormailen. Ik vind, maar hey, ik ben ook maar een leek, dat je erg veel vocht vasthoudt en veel vocht op je borstbeen hebt. Dat drukt allemaal en kan je ademhaling behinderen!

Probeer je echt heel rustig te houden, want misschien was het net iets te veel gisteren, dat uit eten?? Alhoewel dat toch wel zou moeten kunnen na twee weken.... (al moet ik eerlijk zeggen, ik had de eerste keer ook veel last van vocht, en bij het minste of geringste wat ik deed, vulden die koplampen zich weer :93: )

Probeer zoveel mogelijk water en thee te drinken. Heb je gisteren alcohol gedronken toevallig??

En de ibuprofen... misschien dat die nog wat schuld hieraan heeft.... Weet dat niet zeker....

En dan nog iets...... Dat je kliniek niet te bereiken is op zondag! Dat hoort niet hoor! Je zou ze 24/7 moeten kunnen bereiken, in ieder geval moet er iemand bereikbaar zijn die je vragen kan beantwoorden!!!! Stel dat je echt complicaties zou hebben (als voorbeeld) waar moet je dan naartoe???

En als je morgenvroeg niemand kunt bereiken, dan ga je maar lekker een andere bh halen hoor, want dit is ook geen doen! Zorg wel dat je je armen niet te hoog optilt ;) Dus eentje met achter of voorsluiting, en hij moet voor heavy sport zijn!

En ik las bij je foto's dat je je bh in de droger mikt?? Daar wordt ie nog net wat kleiner van hihi. Misschien beter niet meer doen :)

Ik hoop dat het snel beter met je gaat!! En als je echt moeite met ademhalen krijgt, niet treuzelen, maar de huisartsenpost bellen he! Dan moet je even nagekeken worden!!

Heel veel sterkte meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow BB, ik ben blij dat jij dit ook ziet! Toen ik gisteren zei dat het leek alsof er nog super veel vocht in zat, zei de assistente dat dat wel meeviel.. Het hoort er allemaal bij en het echte resultaat is pas over een half jaar te zien.. Dat weet ik ook wel, maar ik vind zelf inderdaad ook dat het voor 2 weken nog behoorlijk gezwollen was..

Gisteren tijdens het eten heb ik eigenlijk niks geks gedaan, de auto stond voor de deur en ik heb achterover in de stoel gezeten. Wat wel zeer deed was het verwijderen van de hechtingen, de assistente drukte stevig op mijn borsten om te voelen of er inderdaad nog veel vocht in zat.. Ik vond dit best vreemd..

Het is inderdaad gek dat de praktijk niet bereikbaar is op zondag, ik heb wel het mobiele nummer van Kruppa.. Maar die durf ik niet zo goed te bellen, ben bang dat hij ook zal zeggen dat het er allemaal bij hoort.

Drinken doe ik echt genoeg, 2,5 liter op een dag. En die bh gaat maar 10 minuutjes in de droger, dat is net voldoende. Volgens de kliniek mocht hij gewoon in de droger, maar was zelf ook bang dat ie dan zou krimpen. Morgen ga ik bellen naar de kliniek en een nieuwe bh kopen, misschien dat het helpt. Vanaf morgen ga ik trouwens weer halve dagen werken, maar ik denk dat ik nog even een weekje thuis blijf.. Gewoon voor de zekerheid..

Ohja, over dat hemdje.. Die had ik er pas onder gedaan toen het pijn begon te doen. Wilde vanaf gisteren zonder hemdje proberen, omdat ik er zo in ga zweten 's nachts.

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ok, dan zat er een plooi in je bh, denk ik...

En weet je wat: bel Kruppa gewoon, het is veel beter dat je gewoon even belt, dan dat je ermee blijft rondlopen. Je moet zeggen dat je je serieus zorgen maakt, omdat ze zo ontzetten gespannen zijn!! En dat je niet goed kunt ademen!

Als hij je afscheept, dan doet ie dat maar, en als ie fatsoenlijk antwoord geeft, dan is dat toch mooi meegenomen?

Niet te bang zijn dat je hem lastig valt, ze denken maar wat ze niet laten kunnen! :D

Het gaat om jouw gezondheid!

Vergeet dan niet te vragen of je een beter zittende bh aan mag!!

Hup, bel ff, dan ben je van je onzekerheid af!

liefs

En geen alcohol gedronken hihi, en ik rook ook niet :)

Dat is goed, want als je alcohol drinkt, kun je nog meer vocht vast gaan houden, vandaar de vraag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net gebeld door mijn consulente, die gelukkig wel heel lief en behulpzaam is.. Ze vertelde mij dat ze ook vond dat er veel vocht in zat en dat ze mijn mail per direct zal doorsturen naar Kruppa. Ze zei ook dat ik morgenochtend even naar de kliniek moet bellen voor een eventuele afspraak. Ook zei ze dat dat vocht er altijd zit, alleen kan het zijn dat het de ene dag meer kan zijn dan de andere dag. En omdat het vocht nu heeft toegenomen mijn bh knelt in mijn borsten. Verder zei ze dat dat vocht er bij sommigen wel een jaar in kan blijven zitten.. (maak je borst maar nat BB HIHI) Klinkt opzich ook best logisch, maar ik laat er voor de zekerheid toch nog even naar kijken. Al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.. liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je gebeld bent geworden en ik zou zeker even een afspraak maken!! Ik vind dat je huid erg gespannen door het vocht. En als dat nu al vanaf het begin zou zijn, dan zou ik het begrijpen, maar je hebt het nu opeens....

Ik heb ook lang vocht gehad de eerste keer, en inderdaad de ene dag meer dan de andere, maar ik vind bij jou gewoon veel verschil :)

Niets om je zorgen over te maken verder, maar zou wel even langsgaan. Dat ze er even naar kijken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rox...wat klote zeg..ik heb net je foto's ook bekeken..maar ook al ben ik geen borstenexpert..ik snap wel wat BB bedoeld..

Fijn dat je gebeld bent door de consulente en terecht dat je het even laat controleren!

Ik blijf je volgen..ondanks d as tg het bij mij niet doorgaat..:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx BB, doet me goed dat ik niet gek blijk te zijn hihi :) Nouja... Niet heel gek dan.. :P

@Triekie; Tja, inderdaad klote! Hoop dat het snel over gaat! Lief van je dat je mij blijft volgen, doet me erg veel! Ik ben blij dat ik hier mijn verhalen kwijt kan en dat er hier kritisch gekeken wordt naar foto's. Morgen ga ik naar de kliniek bellen, ik laat jullie weten hoe het gegaan is. Bedankt in ieder geval voor jullie steun en medeleven, nog nogmaals, dat doet me erg veel! Liefs rox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, met moeite een afspraak kunnen krijgen voor a.s. ZATERDAG! Eerder was niet mogelijk, omdat dr. Kruppa steeds behandelingen heeft.. :( Het was ook absoluut niet mogelijk on een andre bh te krijgen, het hoort strak te zitten en pijn te doen.. Volgens de vrouw aan de telefoon was de bh het aller ergste van de hele operatie. In ieder geval heb ik nu de heavy sportbh van de hema aangeschaft, een 75 d.. Kijken of dat werkt, vriendlief haalt hem even op.. Wat vinden jullie van deze situatie? Ik voel me nu even niet serieus genomen.. Maar goed, misschien ligt dat gewoon aan mij. Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxanne,

ik zit even je topic te lezen.

JEee zeg en pas a.s. zaterdag terecht kunnen.

bij de kliniek waar ik geweest ben, hebben ze de bh in omvang een maat groter genomen, zodat de prothese de ruimte had en de borsten pasten er net in. De kliniek bh heeft vooraan 3 sluitingen, zodat ik m losser of vaster kan doen. de borsten moeten er vast inzitten niet te strak en zeker niet te los.

Wel heb ik sinds vorige week dat mijn borsten idd ook wat groter geworden zijn (3wkn PO). De bh was ik met de hand. droog ik op het droogrek (had een 2e aangeschaft via de kliniek)... ik heb wel dat de bovenkant in mijn borst een afdruk achterlaat. was de eerste 2 wkn niet.

mocht de 75D nu niet zo lekker zitten, pak dan eens een 80D want bij jou knelt het voornamelijk aan de onderkant. dan heeft je prothese ook wat ruimte om te zakken. (let wel; ik ben een leek.... geen professional denk even met je mee!)

je kunt eventueel ook een bh online aanschaffen. http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/beha-s-na-borstoperatie/overzicht-medische-beha-s.html

succes!!!!! en hoop dat het snel een heel stuk beter gaat!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietenpietje,

Bedankt voor je lieve berichtje :) Ik heb inderdaad een maatje groter aan nu, maat 80 C. Heb voor de zekerheid ook een 75 D van de hunkemoller gekocht, ook een hele stevige uit de nieuwe collectie. Deze past ook goed, zelfs beter dan de 80 c.. Want merk dat die toch wel iets te los zit. De 75 d zit ook strak, maar knelt minder dan de 75 c. Dus ik kijk het even aan, mocht eigenlijk absoluut geen andere bh aan.. Maar ik had al kleine wondjes vanmorgen, ook in de buurt van mijn littekens en kan me niet voorstellen dat dat erbij hoort! Ik wil niet dat straks de boel gaat ontsteken, en bovendien voelde ik mijn borsten gewoon wiebelen in de kliniekbh als ik liep.. Heb ik met de nieuwe 75 d van de hunkemoller helemaal geen last van, mijn borsten zijn nu goed bedekt en heb echt het gevoel dat deze veel steviger zit! Ik zal ook nog even op die site van jouw kijken, misschien kan ik er nog 1 bij bestellen. Ik zal ook even een foto maken van dehunkemoller bh, dan weet

Oeps, was nog niet klaar hihi :D

Dan weet je dus wat ik bedoel moet er nog achteraan.. Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxanne!!

Wat een gedoe om nazorg te krijgen!!! Belachelijk!

Goed dat je doorgezet hebt en nog wat voor zaterdag hebt kunnen regelen, maar ik vind dat ze je veeeeeeeeeeeeeeeel te lang laten wachten. Ze hadden je direct moeten laten komen. (daarmee zeg ik niet dat het accuut is, maar al is het alleen al om je gerust te stellen!! )

Kwaliteit van nazorg staat daar echt enorm op een laag pitje!! Zolang alles goed gaat met de klanten, hoor je niemand, maar juist dit soort gevallen, zouden veel serieuzer genomen moeten worden!!!!

En die bh, ik ga eens ff spieken in de galerij, maar het is flauwekul dat je geen andere bh aan zou mogen! Heb je wel een aparte band? Want die zat aan je kliniekbh vast he?

Zorg dat je hem goed om hebt ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Ben ik het helemaal mee eens! Ik voel me ook echt niet serieus genomen, terwijl ik echt een goed gevoel had bij deze kliniek.. Ik voel me met de andere bh in ieder geval al stukken beter, de band is gewoon los dus die gebruik ik ook gewoon nu.

Vind het echt belachelijk dat ze mij in die veel te krappe bh willen laten rondlopen.. Ik ben me er heel goed van bewust dat zo'n bh strak moet zitten on alles op zijn plek te houden, maar het gaat er bij mij niet in dat hij ook pijn moet doen en wondjes moet veroorzaken.. Dat vertraagd het genezingsproces alleen maar en dat is nou juist niet de bedoeling lijkt mij.. Verder hou ik mij echt keurig aan mijn rust, hou mijn bovenarmen langs mijn lichaam en drink sloten water.. Toch is het dan vreemd dat ze nog zo hoog zitten en dat ik nog zoveel vocht vast hou..

Lijkt me trouwens ook niet echt de bedoeling om een hechting er tot bloedend toe uit proberen te trekken.. Lijkt mij dat de wond dicht moet blijven.. Ben er op dit moment zoals jullie lezen echt even klaar mee, ik zou deze week al gaan werken maar heb me door dit gelazer ziek moeten melden.. Hopelijk nemen ze mij zaterdag wel serieus, ik laat het er ook zeker niet bij zitten als ze dat niet doen.. Heb er tenslotte voor mijn doen een hoop geld voor betaald, en daar mogen ze best een beetje moeite voor doen.

Zo, dat is er uit :D Nu ga ik lekker slapen, bedankt voor jullie reacties (ook op mijn foto's), aan jullie heb ik in ieder geval wat.. En heb er niet eens een hoop geld voor moeten neertellen hihi ;)

Bedankt meiden, slaap lekker allemaal!

Xxxx Rox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxanne...wat een ellende met die nazorg.Ik zou zaterdag toch eens goed latenhoren wat je ervan vindt,want vind dit toch beetje slecht.Schrik er best van nl.

Ik hoop dat je zaterdag iig wat duidelijkheid krijgt meis...Gewoon niet eerder weggaan totdat je voelt dat je serieusbent genomen!

Succes!

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.