Ga naar inhoud

Roxanne28 : 9 augustus 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste Reactie

Daar ben ik weer, net op consult geweest bij het ACCZ. Ik ben blij dat ik naar deze kliniek gegaan ben, super lieve mensen! 9 Augustus word ik geopereerd door Dr. kruppa. Ik krijg links 275 cc, en rechts 335 cc. Dr. Kruppa is echt een vriendelijke chirurg, hij nam echt de tijd voor hem. Sommige inschrijven hem als een norse man, maar voor mijn gevoel kwam hij juist professioneel over! Ik heb echt een goed gevoel bij deze pc en kliniek. Zo, dat was mijn verhaaltje weer..

Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Ik heb even een vraagje..

Van verschillende meiden die bij de Velthuiskliniek zijn geweest voor een BV, lees ik op internet dat zij oefeningen voor de operatie moesten doen om ervoor te zorgen dat er na de operatie nauwelijks pijn plaatsvindt.. Klopt dit? Zo ja, welke oefeningen zijn dit dan en hoe moet ik die uitvoeren?

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Tja, al die info is eerst om gek van te worden.

Waar doe je goed aan? Maar bij het accz stellen ze je echt op je gemak!

Wat lekker dat je een datum hebt! En lekker snel ook, spannend!!!

Ik ben maandag aan de beurt, ook accz, dr van onselen.

Aftellen!!!

Fijn wknd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Brietje en Chantalle;)

Hebben jullie veel pijn gehad? En hoeveel cc hebben jullie? Ik heb ook echt een goed gevoel bij Dr. Kruppa:) Ik hoop alleen dat ze groot worden, ik krijg links 275 cc en rechts 350 cc.. Ze zijn niet bepaald gelijk en het is nu een kleine c-cup links en een kleine b-cup rechts. Bij het passen stond het wel heel mooi, wel wat puntig.. Maar ik lees ook weer dat je bij het passen eigenlijk helemaal geen goed beeld krijgt over hoe het echt zal worden:s Ik wil gewoon een hele mooie natuurlijke volle c-cup/kleine d-cup. Maargoed, hij doet ook borstreconstructies en heeft er echt heel veel verstand van, dus het moet goed komen;) Pffff, wat ben ik zenuwachtig!!! En het duurt nog bijna een maand!

Fijn weekend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen Roxanne,

En hoe gaat het?

Jouw operatie is al bijna...Jippie!

Weet je al iets meer? Tijdstip of zo... :)

Ps tijdens mijn consult in Zevenaar zei de consulente dat idd de pasprotheses puntiger zijn.

Dat het om de volume gaat en niet de vorm..

Xx Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola,

Heeeeel spannend, ik heb er echt zin in! Nog iets minder dan 2 weken :D De tijd gaat zo snel! Als het goed is word ik binnenkort gebeld over het tijdstip, ben benieuwd.. Ik laat het allemaal lekker over me heen komen, volgens de Pc krijg ik straks een volle c/kleine D :D Ik vertrouw hem volledig, maar als ik hier soms verhalen lees van meiden die een aaa-cup hadden waar 500 cc in paste begin ik toch wel te twijfelen of die van mij niet te klein worden.. Maar volgens Kruppa past er niet meer dan 335 cc in mijn nu nog b-cup.. Het wordt hoe dan ook groter dan het is, dus het komt vast goed! Ik moet gewoon niet zo stressen hihi:) Hoe is het nu met jou?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Ladies,

Volgende week donderdag moet ik om 09:00 uur aanwezig zijn, SPANNEND!!!!!!! :D In de brief staat dat je geen piercings in mag hebben tijdens de operatie, zou dit ook voor 'bioplast' piercings gelden? Die mag je namelijk normaal gesproken wel in tijdens operaties, het zijn doorzichtige plastic piercings.. En hoe zit het met zonnen VOOR de operatie? Hebben jullie verder nog tips?

Liefs Roxanne

Hello Ladies,

Volgende week donderdag moet ik om 09:00 uur aanwezig zijn, SPANNEND!!!!!!! :D In de brief staat dat je geen piercings in mag hebben tijdens de operatie, zou dit ook voor 'bioplast' piercings gelden? Die mag je namelijk normaal gesproken wel in tijdens operaties, het zijn doorzichtige plastic piercings.. En hoe zit het met zonnen VOOR de operatie? Hebben jullie verder nog tips?

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxanne,

Het is mij allemaal 100% meegevallen. Heb alleen de eerste ochtend met opstaan echt last gehad, maar dat was met een paar minuten weg. Verder ben je heel beperkt omdat je echt je armen niet omhoog krijgt, maar daar krijg je een handigheidje in en voor je het weet kan je steeds een stukje hoger.

Ik kan je de volgende tips meegeven: Een kussen mee nemen in de auto. Deze had ik de terugreis in mijn rug zodat ik minder last had van de hobbels. Ook gebruik ik vanaf het begin een rugsteun die onder mijn matras staat. En heb iedere nacht heerlijk geslapen ondanks dat ik een buikslaper ben.

Oja, ik heb 340cc gekregen. Hiermee ben ik van een aa naar een c gegaan. Heb van de week bh's gepast, maar daar moet ik echt wel een d cup van hebben.

Heel veel succes alvast!!!!!

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Brigitte voor je lieve berichtje, kussen neem ik mee hihi.. Wauw, met 340cc op een d-cup! Je zal wel heeeeel blij zijn! Ik heb trouwens voor diegene die nieuwsgierig zijn een album aangemaakt van de nu nog ellendige toestand.. Om te janken, echt.. Ik zie hier allemaal mooie borsten en ik hoop zooooo dat ik die straks ook krijg!

Zou je piercings af mogen plakken trouwens?

Xxxx Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm.. Das jammer, ik wil niet dat ze dicht gaan groeien :( Maar aan de andere kant, mooie borsten zijn toch iets belangrijker dan een piercing die misschien dichtgroeit.. Ik laat het gewoon over me heen komen.. Normaal ben ik altijd best wel nuchter en relaxt, maar nu het echt gaat gebeuren ben ik best wel zenuwachtig.. Dat was ik in het begin trouwens ook hoor hahaha, maar als je al die informatie hebt is het toch veel minder! Mag je trouwens ook geen deodorant op voor de operatie? En mag het na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne

Die zenuwen, ja, haha. We zijn er allemaal geweest, maar komt helemaal goed joh! :D

Deodorant voor de operatie zou ik niet doen. Erna mag het wel.

Beste is zo naturel mogelijk er naartoe gaan :) Geen make-up, nagellak, creme, lenzen enz. :)

En die piercings.... Meestal moeten ze uit, maar je kunt toch even bellen met accz. Dan zou je eigenlijk gewoon een goed antwoord moeten krijgen op je vraag. Niet aarzelen, gewoon even doen, dan weet je waar je aan toe bent :35:

Succes met aftellen nog,

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel bb!

Ik zal vandaag de consulente even een e-mail sturen :) Ik heb vannacht alleen maar gedroomd over grote tieten.. :lol: Het komt nu echt dichtbij! Na donderdag wordt het trouwens ook nog eens heel mooi weer, maar ik zit dan lekker binnen.. :( Ik vind jullie trouwens allemaal supervrouwen, dat jullie gewoon al een operatie achter de rug hebben maar toch hier op het forum blijven om anderen die nog moeten advies te geven en een hart onder de riem te steken, respect! Echt bedankt dat ik hier met al mijn vragen terecht kan! ;)

Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roxanne,

ja wat fijn he al die tips en fijne adviezen..

Wat mijzelf betreft ..ik vind het lastig op dit moment.

Lekkere weer en mijn kinderen thuis

Ben er nog niet helemaal uit

Wel dat ik het laat doen maar wanneer weet ik niet.

9 augustus is al snel ! super :)

Aftellen....

x Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je even heel veel sterkte toewensen morgen.....Dat wachten is het allerergste...... :63:

Ik ben zelf 3 augustus geholpen.....dus ik voel nog wat jij vandaag moet voelen ;-)

Maar ik voel me nu 5 dagen po al helemaal super... en bijna onvoorstelbaar dat het allemaal nog maar zo kort geleden is. Ik geniet elke dag van mijn :1boobs:

Je moet alleen het aantal CC niet vergelijken met anderen. Er wordt naar zoveel gekeken. Wat je had, wat je wilt, maar ook je bouw, je lichaam en verzin de rest er maar bij....

Wat bij de één 350 cc is kan er voor een ander wel als 500 cc uitzien. of andersom..Kan je me nog volgen :141:

Ik heb 500 CC en dat klinkt giga.....maar ze passen heel goed bij mijn postuur en figuur...en om het maar ff plat te zeggen, niemand zal zich omdraaien dat ik giga boops heb.......maar ze zijn wel geweldig..... :126: ...en heeft natuurlijk ook te maken omdat ik "lege" borsten had en deze weer netjes opgevuld moesten worden........

Geniet ervan...en sterkte morgen...

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.