Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ik ga zo de pleistertjes eraf halen. Spannend!!! Dan mag ik ook beginnen met smeren. Ben benieuwd. Heb jij irritatie van je bh-rand op je verse littekens? Ik voel het al irriteren mét pleister bij 1 van mijn 2 bh's.... Doe er wel een spuugdoekje tussen haha.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Bloem,

Las dat je een beetje twijfelde of je littekens nog wel op de goede plaats zouden komen straks, bij mij zaten ze precies in de plooi aan het begin, nu alles wat is ingedaald zitten ze eigenlijk net op m'n boobs, dus misschien dan bij jou net in de plooi, zou mooi wezen niet?! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve Bloem,

Soms is er zoveel wat we voelen,

maar zoweinig wat we kunnen zeggen.

Gecondoleerd meis voor jou en je familie xx

Tja ben er een tijdje niet geweest het was ontzettend druk op mijn werk en savonds te moe om iets te doen. Wat betreft die pinlijke plek ik had dat ook aan mijn rechter borst waarschijnlijk door verkeerde beweging zij de ass. komt vanzelf weer goed je moet je elf gewoon een beetje in acht nemen, maar je als je slaapt weet je niet wat je doet, dus misschien heb je net als ik een verkeerde draai in je slaap gemaakt.

Veel sterkte en liefs,

Moniqueje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Bloem,

Ok ik ben nu pas bijgelezen en lees een vreselijk bericht. Wat afschuwelijk voor je. Helaas weet ik heel erg goed hoe je je voelt.

Ook ik heb zelf gesproken bij het afscheid van papa en dat voelde heel goed.

Je mag trots zijn op jezelf.

Ik hoop dat het besef geleidelijk bij je binnen komt want dat kan zo vedrietig zijn.

heel veel sterkte ook met je herstel van de operatie.

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Hier weer even een teken van leven van mij.

@Jane&Monique: bedankt voor jullie medeleven! Heb nog steeds een overheersend rotgevoel, maar dat moet met de tijd minder worden. Moet er toch doorheen.

Ik slaap alweer wat nachten op mijn zij. Word dan wel altijd een beetje wakker, het gaat nog niet in mijn slaap vanzelf...

Mijn linkerborst zit nog steeds wat hoger, maar ben bang dat ie wat hoger blijft zitten, want zag net op mijn voorfoto's dat het toen ook al zo was. Baal alleen wel dat het litteken eronder zit ipv in de plooi (links dan, rechts zit goed).

Vandaag ben ik even met een vriendin meegereden naar de Marlies Dekkers outlet in Beverwijk en een paar bh's gepast en ik kwam tot een verrassende ontdekking: 70D zat het beste!!! Dat had ik niet verwacht zeg. Zo groot lijken ze helemaal niet... Maargoed, zou heel goed kunnen dat ik van een ander merk weer 70C moet hebben....

Nou ik heb weer nieuwe foto's geupload en ben lekker 2x per dag wat Dermatix op mijn littekens aan het smeren. Moet nog 1 afspraak maken voor in juni voor de eindcontrole.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloemie,

zag dat je gepost had dus ging ik gelijk effe koekeloeren. Fijn om weer ff wat van je te lezen. Ik wil ook graag dermatix maar hadden ze helaas niet. Donderdag kan ik de nieuwe creme ophalen. Het is een vit. E creme. Ben benieuwd, want nu smeer ik nog calendulan van vsm. Korstjes zijn er nu pas af bij mij.

Snap dat je baalt van je linker litteken. Maar even afwachten nog. Ik heb ook 70D maar vind het er helemaal niet op lijken. Vriendinnen ook niet. Mijn eerste bh gekocht vorige week van hunkemuller. Die valt erg klein denk ik want daar heb ik een 70E van moeten kopen. Maar wel een mooie grijze. Heb er foto's van gemaakt vandaag want ik ben 3 weken po. Ga ze morgen ff online gooien.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net ff je foto,s bekeken bloem,zien er goed uit,alhoewel ik je litteken probleempje wel snap,ze zitten nog iets laag he,vooral die ene kant ja,maar ik denk toch wel dat dat met de tijd goed komt hoor,dat je borst er dan mooi overeen komt

fijn dat je je al iets beter voelt,je bent erg dapper! :53:

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloemie,

zag dat je gepost had dus ging ik gelijk effe koekeloeren. Fijn om weer ff wat van je te lezen. Ik wil ook graag dermatix maar hadden ze helaas niet. Donderdag kan ik de nieuwe creme ophalen. Het is een vit. E creme. Ben benieuwd, want nu smeer ik nog calendulan van vsm. Korstjes zijn er nu pas af bij mij.

Snap dat je baalt van je linker litteken. Maar even afwachten nog. Ik heb ook 70D maar vind het er helemaal niet op lijken. Vriendinnen ook niet. Mijn eerste bh gekocht vorige week van hunkemuller. Die valt erg klein denk ik want daar heb ik een 70E van moeten kopen. Maar wel een mooie grijze. Heb er foto's van gemaakt vandaag want ik ben 3 weken po. Ga ze morgen ff online gooien.

Liefs Barb

Hey Barb,

Je kunt ook proberen de dermatix via je huisarts te krijgen, ik heb mijn 2de tube gewoon aan de huisarts gevraagd.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai moniqueje, ik ben ook naar de HA geweest hij zocht het op in zijn computerbestand maar zag geen creme of tube van dermatix alleen gelpleisters ofzo van 700 euro enzo. Nu heb ik vit. E creme van jocob hooy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai moniqueje, ik ben ook naar de HA geweest hij zocht het op in zijn computerbestand maar zag geen creme of tube van dermatix alleen gelpleisters ofzo van 700 euro enzo. Nu heb ik vit. E creme van jocob hooy.

Hoi Barb,

Hmm hij kon t niet vinden?? En als je het de apotheker eens vraagt?

Want het klopt dat er ook plijsters zijn maar waarom krijgen bloem en ik die creme dan wel van de ha en de jouwe kan t niet vinden?

Maar goed het litteken van mijn keizersnee heb ik nooit iets op gesmeert en je zie t nauwelijks meer dus t zal vanzelf door t soepel te houden met een creme toch wel vanzelf vervagen.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

Mooi hoor je bikini van MD, leuk met die bandjes op je rug, je tattoo wordt er mooi door benadrukt! Ook een mooie bh die lichtblauwe met groen en bruine bandjes, of is 't ook een bikini? Staat je in ieder geval allemaal fantastisch!!! :123: Leuk toch hé, eindelijk zo'n mooie spulletjes aankunnen en er geweldig mee staan! Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bedankt weer voor jullie reakties.... Wist zelf niet of ik het nou wel zo mooi vond die bandjes dwars door mijn tattoo... Maar vind de bikini juist erg gaaf. Nadeel van die MD bikinis vind ik dat je wel erg veel witte bandjes krijgt in de zon. Afwisselen maar.

@Eefje: die andere is een bh. Had ik al in 75A en ook 3 strings, dus ben blij dat ik er nog eentje in de uitverkoop heb gevonden! Anders had ik die slipjes ook moeten verkopen....

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje!Wat fijn om te horen dat het met je beter gaat! Had nog een paar laatste dagjes aan je moeten denken :) , gelukkig maar van je weer iets te kunnen horen en lezen! Had ook even je nieuwe foto´s gekeken en vond jouw nieuwe bikini´s net als andere meiden heel mooi! Leuk he eindelijk leuke bikini´s te kunnen aanschaafen! Hoe gaat het verder met de pijntjes? Heb je geen last van je ontwikkelde borst spieren? Zag ook dat een litteken iets meer onder was dan de andere of je ene borst dan wat meer ingedaald dan de andere,maar ik denk/hoop ik toch dat die alsnog met de tijd onder je borst plooi zal vallen. :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Rootje,

Ja dat van dat litteken vraag ik me af hoor. Die borst zat al wat hoger, dus zal wel zo blijven denk ik. Geen last trouwens van mijn ontwikkelde borstspier. Wel vind ik mijn littekens nogal dikkig. Hebben meer meiden dat? Misschien ook omdat het oplosbare hechtingen zijn?

Ik ga maandag weer werken. Het gaat best goed, kan ook alweer autorijden. Heb nog wel steeds een gevoelige plek op mijn rechterborst aan de binnenkant. En merk dat ik soms toch misschien alweer teveel doe, omdat ik geen pijn voel....

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hei meis, had ook in mijn topic ook al gereageerd op je berichtje :6: Gelukkig maar dat je geen last van je ontwikkelde borst spieren hebt, want daar was je ook druk aan het maken hoe ik het weet :7: , onnodig dus! Gelukkig maar. Tja...met die litteken is wel jammer ja dat ie wat lager zit, maar ze moeten nog indalen en laten we hopen dat ie zich alsnog onder het borst gaat verstoppen he :6: en het zou ook minder zichtbaar worden met de tijd. Ik heb ook al wat foto's gezien met de dikkerre littekens en ook wel,dat ze onzichtbaar werden met de loop van de tijd hoor! Dus, dat zijn zorgen voor later hoor! Fijn dat het auto rijden weer goed gaat! En maandag al werken...:17: spannend...ben benieuwd hoe het bevalt. Ja, die gevoelige plek, dat hebben ook merdere meiden hoor. Ik heb nu nog steeds af en toe steken in mijn borsten, als ik te veel gedan/gesport heb. Gaat ook wel over, is nog allemaal vers he. Fijne weekend nog en tot schrijf's :53: Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem,

Je nickname is me in ene duidelijk na het zien van je pics :rolleyes:

Je borsten zijn zich al mooi aan het vormen,heel verschil al met de eerste dagen p.o. Wel verbaas ik me ook een beetje over je litteken..van Selms zal uiteraard id plooi geopend hebben en zijn expertise kennende zal hij ervan uitgaan dat het goed komt,maar ik vind het toch een beetje vreemd...sorry,maar wil eerlijk zijn.

Hoop dat je herstel verder goed gaat,je zit middenin een nare periode,en hoop dus dat je desondanks goed voor jezelf zorgt.

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Bloem!!:)

Hoe is je eerste werkdag gegaan? Ik had die eerste paar dagen echt een gebroken gevoel na zo'n dag!

Ik hoop in ieder geval dat het je allemaal een beetje lukt.

Ik heb je foto's net nog even bekeken, ziet er wel supermooi uit hoor! Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt over dat ene litteken dat wat lager zit. Daar ga je je toch druk om maken. Ik denk dat je toch nog even geduld moet hebben. Jouw littekens zijn inderdaad wel een beetje dikkig. Als ik ze dan vergelijk met de mijne die je amper ziet met het blote oog. Maar dat moet ook allemaal nog helen..

Geduld... Poeh, ik heb ook geen geduld meer hoor! Wil lekker pronken met mooie beha's aan! Al moet ik zeggen dat die sportbeha's ook wel heerlijk zitten! Kan alleen geen leuke topjes aan..

Heb jij ook dat je de tijd al zo snel vindt gaan? We zijn nu iets meer dan 3 weken PO, maar ik heb het idee dat het al veel langer is!

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het gaat zo supersnel voorbij die tijd. Ik kan ook al zoveel weer, alleen heel hoog reiken doe ik nog maar niet. Eerste werkdag viel op zich wel mee, alleen ligt er een giga stapel werk. Niemand anders die mijn werk doet, dus tja....

Heb vandaag nog even gebeld naar het SLAZ omdat ik wat vragen had. Het litteken moet ik lekker gaan masseren. Die pijnlijke plek is waarschijnlijk een spiertje die toch wat verrekt is.

Saunabezoek mag op zich ook wel weer, maar daar wacht ik nog even mee. Wilde alleen weten of het niet bijv. pas na 3 maanden of langer pas mocht.

Verder moet ik 3 juni voor de eindcontrole komen.

Privé is alles prut op elk gebied, maarja dat is even niet anders...

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dat privé prut is dat ken ik... Bij mij ook op het moment. Vandaag wel 6x slecht nieuws gehad. Bah. Ben onwijs down.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.