Ga naar inhoud

Bloempje70 : 16 april 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Mickey10

Hey Bloempje,

Ik heb 'even' heel je topic gelezen en blijf je zeker volgen hier. Ik heb morgen een consult bij dr Van Selms mede omdat jij zo enthousiast was. Ben benieuwd! Jij heel veel succes vrijdag...ik ben ook echt een stresskip maar probeer dingen altijd kleiner te denken dan ze zijn. Dus als ik ergens tegenop zie dan ga ik het bewust heel erg klein maken in mijn hoofd. Zo van "Joh, het is maar.....Zoveel mensen kunnen dit dus ik ook...." etc. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel...het klinkt nogal vaag volgens mij...haha maar het helpt bij mij vaak wel.

Oh ja, zou ik je ww mogen?

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, mijn gevoel gaat ook echt alle kanten op. Gelukkig heb ik het nog heel druk met van alles en nog wat, dus niet zoveel tijd om erbij stil te staan. Komt morgenavond wel....

Mickey, ben erg benieuwd naar je consult! Ga even je topic opzoeken en volgen! En natuurlijk lees je zo gauw mogelijk mijn verslagje. HEb geen blackberry of iphone, dus kan pas thuis als ik me goed voel verslagen. Blonde Dolly: aftellen geblazen!!!!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloemmie,

Alvast heeeeel veeeel succes gewenst voor morgen, je laatste dag voor :1big_boobs:, spannend, laat het allemaal maar een beetje op je afkomen, komt helemaal in orde!!! Hoop dat je nog beetje kunt slapen komende nacht!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag lief Bloempje,

Eindelijk is voor jou morgen de GROTE dag aangebroken veel suc6 en laat de zomer maar komen he hihihi kunnen we lekker pronken met de :1big_boobs:.

Veel liefs en knuffels,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloempje! Eindelijk is al zover voor je! Morgen zal je ze eindelijk krijgen he,jij (en wij ook met je mee ) hebt al zo naar uit gekeken op je operatie datum en heb al zo veel kunnen inlezen,dat je helemaal gewapend met al die kennis je dag in gaat, kan me niet voorstellen dat het anders kan zijn ;) Daarom wil ik je ook alvast heel veel SUCCES voor morgen wensen :) !!! Slaap nog lekker die laatste nachtje met je vertrouwde A cupje in je lievelings positie,want straks zal het ook voorlopig niet meer kunnen ;) Ik ben heel erg benieuwd naar je verslagje morgen,als het nog lukt ;) En laat je vanaf morgen ookk eerste paar weken lekker verwennen meid! Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden, nog even een laatste berichtje van mij voor de big boobie day! Tja dat inlezen is aan de ene kant zo fijn, maar de mindere verhalen blijven je helaas ook heel erg bij. Dus met een heel dubbel gevoel morgen op pad. Wil het natuurlijk al heel lang zo graag, maar zie ook ontzettend op tegen het herstel. Niet eens de operatie, maar meer daarna. Zodra ik in staat ben plaats ik even een berichtje. Dank jullie voor al jullie steun! Dat doet me erg goed hoor!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ga zo richting het ziekenhuis. Heb tot mijn verbazing best lekker geslapen, alleen een beetje kort. Toen ik wakker werd meteen het besef: straks gaat het gebeuren! Meteen een hartslag van 160! En nu nog hoor, ben zoooo zenuwachtig. Ga maar zelf autorijden, heb ik een beetje afleiding.

Tot later!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.