Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi BB.. nee nee me is still alive and kicking.. maar had zooooooon super dag vandaag..

IK BEN VERLIEFD GEWORDEN VANDAAG!!

Dat tramadolletje heeft me vanmorgen echt geholpen!! Ik was zoo moe maar ik had toch maar een tramadolletje genomen.. ikke zoo duf en melig als een konijn naar die kliniek... oei oei als ik mezelf nou maar gedroeg ;) haha lachen hooor die combi: doodmoe en een tramadol.. een extra paracetamol durfde ik niet meer te nemen.. ik zwoof zo de auto in... zooooeeeeffffff :P

Eenmaal in de kliniek transformeerde bonnie zich in de serieuze stand, want de drains gingen eruit!! Althans... eentje.. de linkse..

Eerst die tape eraf.. heerlijk was dat en deed totaal geen zeer, ze deed erg voorzichtig en zelfs in mijn rechteroksel deed het niet zeer, terwijl het daar de hele tijd zo brandde, zelfs met een tramadolletje op..

Toen ging de linkerdrain en ik moet zeggen: wat viel dat mee zeg! Nou moest ze hem wel van onder uit mijn tenen halen, want pfff das een lang ding!! Het enige wat ik voelde was gewoon letterlijk een draadje wat door mijn borst heen gleed.. deed eigenlijk niet zeer!! Maar daar zal onze trammie dollie wel voor gezorgd hebben!!

De verpleegster zei nog dat de rechtse drain waarschijnlijk wat zeerder kon doen omdat ik daar ook zo'n last van had.. dat branderig gevoel zou de drain zijn die ik voel en waarschijnlijk mag die na het weekend er wel uit.

Ik heb een nieuwe pot mee gekregen en tot slot een mooie sport bh en toen begon mijn geweldige dag!!!

ik kon beter bewegen, ik had minder pijn, ik heb vanmorgen zelfs mezelf om kunnen kleden in mijn eigen kleding.. mijn haren gedaan, tanden gepoetst, zelf naar de wc.. kan eigenlijk zo goed als alles weer... ;) nee dat laatste is gelogen, maar echt een verschil... veel minder pijn..

heb vandaag om 1 uur nog twee paracetamol genomen en verder nog niets..

ik merk dat alles nu veel stijver word en wat begint te branden, maar ik probeer de volgende tramadol zo lang mogelijk uit te stellen..

Mijn boobbies zijn nu nog erg ongelijk en je ziet de ene naar beneden gericht, de ander naar boven.. zo zaten ze ook in de tape..

mijn verpleegster zei dat dit snel genoeg bij trekt, dus nu is het maar wachten... wachten tot de huid minder strak wordt en de protheses dalen en mijn borsten gelijk worden..

ook zit er nu nog veel vocht in mijn tepels, ook door de tape, dit zou ook allemaal bij moeten trekken..

Kan niet wachten tot de andere drain er ook uit is.. nog een laatste space ervaring.. en dan lekker douchen.. lijkt me heerlijk..

kan mijn ogen vandaag niet van mijn boobbies afhouden en bezoek trouwens ook niet.. maar hey... ze zijn toch geweldig meiden :D ben zooo blij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nein meine plafond-dienst heb ik er vannacht al op zitten...

Ikke heeft heel de dag genoten van haar boobies.. lekker buiten gezeten.. beetje gewerkt in de tuin, in het zonnetje met mijn lappie..

Toen lekker lui film gekeken, gegeten en nu ben ik weer enigzins van me roze boobie-wolk af... ik sta weer lichtelijk met beide boobies op de grond... uhhh.. benen ;)

flauw :45: heb goeie zin :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey bonnie, had je Clyde ook bij je??

In Love...heerlijk! :55:

Nou, fijn dat je alvast van één drain verlost bent!

Dus dat dekentje kan de kast weer in? Iedereen wil je boobs bewonderen hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: oooo lucky ik zit jou berichtje te lezen en ik schiet me toch in de lach..

mijn vriend moest mijn aandacht ergens voor hebben, had een serieuze vraag maar ik kijk hem aan en krijg me toch de slappe lach!! kwam er gewoon even niet meer uit..

pff ik voelde mijn prothese zich gewoon omdraaien!! ;) geintje maar voelde hem wel.. en ik maar lachen... he toch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: oooo lucky ik zit jou berichtje te lezen en ik schiet me toch in de lach..

mijn vriend moest mijn aandacht ergens voor hebben, had een serieuze vraag maar ik kijk hem aan en krijg me toch de slappe lach!! kwam er gewoon even niet meer uit..

pff ik voelde mijn prothese zich gewoon omdraaien!! ;) geintje maar voelde hem wel.. en ik maar lachen... he toch..

Mooi toch..

.is het nog wel goed gekomen met een serieus antwoord op die serieuze vraag...??!! :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heel de avond bezoek geweest, heel gezellig maar Oo ik betaal daar vannacht en nu de prijs voor.. Pff

Wist niet dat rechtop zitten zo vermoeiend was..

Het bezoek ging weg en mijn borsten begonnen pijn te doen...wooeeeweiieeee

Zoooo strak!!!! Ik dacht dat ze uit elkaar klapte, alles spande samen, ik voelde de protheses samen spannen/bewegen.. Pfff

Ik had gisteren ook weinig pijnstilling op.. S ochtends tramadol, om een en acht uur paracetamol en voor slapen gaan een tramadol en twee paracetamol, toen zakte de pijn eindelijk..

Ik werd alleen om half 1 weer wakker met zoon pijn... Om half twee weer paracetamol gepakt en gaan slapen tot vijf uur en ja hoor daar was die pijn weer.. Pff steken, ik voel de rechter drain precies zitten!!! En Het Wondje van de linkerdrain irriteert door mijn bh.. Pff die zit ook veeeel te strak...

Om vijf uur weer 2 paracetamol gepakt..

Nu ben ik zooo moe.. Ik blijf op bed liggen hoor!! Mijn schattie heeft alles hier neergezet wat ik nodig heb, hij moest gaan werken dus ik pak zo mijn tramadolletje en hoop dat de pijn weer wat draaglijker word en dan even tv kijken ofzo...

Wijze les: blijf gewoon je pijnstillers slikken, ook al denk je de derde dag dat het beter gaat.. Niet te lang paraat willen zijn, zelfs rechtop zitten kan al te vermoeiend zijn, op tijd gaan liggen..

Ik merkte het gister avond omdat ik dizzy werd en ik had geen medicijnen op.. Vond ik nog zo raar.. Maar dat was dus mijn teken en eigenlijk was ik toen al te laat...

Vandaag word een rustig dagje voor mij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonfire

Wat rot he, je denkt dat je de hele wereld aan kunt en dan blijkt daarna dat dat toch niet zo is hihi. Zooooo herkenbaar!

Neem je nu wel weer je medicatie volgens schema? Want anders heb je straks weer te veel pillen op. Lief zijn vandaag, rustig aan! Dat vocht, dat gespannen gevoel, ik weet van mijn eerste bv wat het is! Hadden we het daar niet in de chatbox nog over? Hoe minder je beweegt en je inspant, hoe beter dat vocht te handelen is. Wat ook helpt is heel veel drinken!!!!

Morgen gaat alles weer beter! :)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanxx bb!!

ik ga me aan mijn schema houden idd en zal genoeg drinken, heb ik overigens afgelopen dagen ook gedaan, heb nog nooit zoveel gedronken op een dag als de laatste dagen..

En nog steeds niet gerookt, al word het sinds gisteren wel zwaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bonfire,

Wat jammer dat je zoveel last hebt :(

Ik heb vannacht flink naar het plafond zitten kijken weer, heb zo'n spierpijn in mijn rug dat ik dan gewoon niet in slaap kom!

Misschien indd toch een teken van je lichaam dat je even gas terug moet nemen! Weet je trouwens wel wanneer je drains er uit gaan mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonfire,

Hou vol hoor met het stoppen met roken!

(schaam schaam :68: ik rook ook!) en zal dus binnenkort moeten gaan stoppen. Helaas rook ik wel wat meer dan jij gedaan hebt. een 10-15 sigaretten p.d. afh. van de drukte op kantoor.)

Hoe voelen je nieuwe vriendjes aan? toch wel goed?

Ik las ook dat je van de week voor het eerst wat zelf gedaan had. is het ook zo moeilijk met naar de wc gaan en zo? ik drink op n dag best veel (zal zeker ook van de koffie af moeten gaan kicken) water... dus die wc zal als ik extra moet drinken wel overuren moeten maken ben ik bang. Als het echter moeilijk is... dan moet ik daar iets op verzinnen.... :20: Of ik doe gewoon zo'n grote slobberJURK aan.... kan ik die wat omhoog hijsen.. mn plasje doen, ??)

nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonfire,

Hou vol hoor met het stoppen met roken!

(schaam schaam :68: ik rook ook!) en zal dus binnenkort moeten gaan stoppen. Helaas rook ik wel wat meer dan jij gedaan hebt. een 10-15 sigaretten p.d. afh. van de drukte op kantoor.)

Hoe voelen je nieuwe vriendjes aan? toch wel goed?

Ik las ook dat je van de week voor het eerst wat zelf gedaan had. is het ook zo moeilijk met naar de wc gaan en zo? ik drink op n dag best veel (zal zeker ook van de koffie af moeten gaan kicken) water... dus die wc zal als ik extra moet drinken wel overuren moeten maken ben ik bang. Als het echter moeilijk is... dan moet ik daar iets op verzinnen.... :20: Of ik doe gewoon zo'n grote slobberJURK aan.... kan ik die wat omhoog hijsen.. mn plasje doen, ??)

nog tips?

Hi Pietje,

Het is echt voor iedereen anders, ik denk dat ik er ook best wel wat last van heb.. ben via de oksel geopereerd, misschien dat dat scheelt qua pijn..

Mijn tip met plassen... een losse onderbroek/string aandoen, die krijg je wel uit..

heb je iemand die je kan verzorgen? De eerste twee dagen had ik dat zeker nodig.. sinds gisteren kan ik de meest noodzakelijkste dingen zelf..

maar dan heb ik wel alles op ooghoogte laten zetten, zoals eten en drinken in de koelkast op de laagste plank.. een paar glazen op de aanrecht..

ik heb gisteren 1 drain eruit laten halen en die arm mag ik nu met beleid boven mijn schouder uit gaan bewegen.. dit gaat ook steeds beter en ik moet zeggen, met links gaat super goed.. arm omhoog brengen gaat langzaam maar gaat wel!!

Met rechts mag en kan ik dit ook niet.. dan krijg ik een steek in mijn borst, ik concludeer dus dat als mijn drain er aan die kant ook uit gaat, ik veel minder pijn zal hebben rechts..

En nogmaals Pietje.. met goede pijnstilling is het allemaal prima te doen, ook voor mij. En sommige hebben niet eens de pijnstilling nodig die ik gebruik.

Die hebben aan paracetamol genoeg.. ik ben niet kleinzerig, maar het verschilt gewoon per persoon. Zoals je hebt kunnen lezen heb ik ook een beste nabloeding gehad en wilde ze me bijna in het ziekenhuis houden.. momenteel bloed ik nog best aan de rechterkant.. zeker 60cc per 24 uur en dit is bij de meeste binnen drie dagen minder dan 20-30cc, ik zit nu op 4 dagen po.

Maar volgens mijn consulente komt het allemaal goed en zal het bloeden echt gaan stoppen, ook bij mij..

Uhh meer tips... veel lezen op dit forum, veel kletsen met BB, zij is onze vraagbaak ;) BB is verpleegster

o jah en als je paracetamol slikt.. een schema maken of laten maken en structureel innemen, ook al heb je even geen last en ook al moet je je wekker zetten.. als je dit niet doet en te snel stopt of vergeet.. dan bekoop je het...

En dan dat stoppen met roken.. tja ik zou het doen als ik jou was.. en ik heb het ook gedaan.. hihi

het is niet makkelijk, maar ik wilde gewoon er alles aan hebben gedaan voor een goed herstel.. ik wilde niet twijfelen als er iets mis ging, dat het dan daar aan lag..

maar ik hoor ook meiden die gewoon door zijn blijven roken en daarmee is alles goed gegaan..

ik ben 1.5 week voor de operatie helemaal gestopt en 3 dagen daarvoor 1 sigaret gerookt p. dag. Ik rookte 6-7 sigaretjes p.dag.

Na de operatie had ik helemaal geen trek erin en dacht er nog niet aan, want was helemaal gefocust op de pijnbestrijding.. maar nu sinds gisteren heb ik het weer moeilijk hoor..

Mijn doel is zowieso tot twee weken PO volhouden te stoppen..

Daarna kijk ik wel..

O jah.. tip: elektrische tandenborstel, elektrisch verstelbare lattenbodem en een kruik of pittenkussen.. dat is zeker lekker voor je rug.. voldoende kussens en films... en twee verscillende plekjes.. dat je kunt verliggen.. een fortje in je bed bouwen en een fortje op de bank bouwen..

als je alleen bent, zul je dit dus allemaal van te voren moeten voorbereiden..

en voor de autoreis terug.. een kussen om onder je boobies te houden, voor de hobbels... en je niet op laten halen met een sportauto, net zoals ik (geen vering en lage uitstap: echt niet geschikt!) je kan beter een bus hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.