Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

Ik heb ook bio in huis had ik nog staan van mijn zwangerschap....je krijgt er zo'n lekker perzikzacht huidje van hè, :11: !!!!Dus ga m'n boobs er straks ook maar weer mee insmeren!

Jij mag lekker vroeg zeg.....beterrrrrrrrr!!!!!!!

Spannend................ik hoop dat je ook geen last krijg van je maag....meld het anders nog ff aan de anesthesist en je pc!!!!!Ze kunnen je er iets voor geven hoor!!

Knuf Deb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh ja en ik ben er helemaal klaar voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zoals spongebob dan ook zeg,hahaha,voel me nu ook zo'n spongebob....ben helemaal hieper de pieper!!!! :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je gelijk vroeg in de ochtend mag! Ben je er gelijk vanaf!

Aaaaaaaahhh die stomme sigaretten... Pffff wat moeilijk, maarrr ik hou het vol hoor.

@bb ik neem mijn i phone mee.. Hopen dat ik me goed genoeg voel om mijn verhaaltje te posten..

Gezellig dat we samen gaan, vind het echt spannend!!

Fijn zo vroeg hè!!

@debster dank je voor je tip, ik zeg het zeker tegen mijn pc en anesthesist. Mijn maag is namelijk niet zo'n held..

Hoe laat mag jij dan morgen?

En logisch dat je zo hieper bent, het is toch ook zoooo exiting!! grote boobies!!

hoop voor je dat je goed kunt slapen vanavond meid..

@ essie. Ja fijn hè!! Sterker nog als ik richting 11 uur had gemoeten, was dat niet goed gekomen.

Ik moet sochtends meteen eten, anders val ik van mijn stokkie..

Thnx meiden voor de belangstelling en maar hopen dat mijn maag mee werkt maandag!! Anders krijgen jullie mijn geklaag te horen!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet om 10.00 aanwezig zijn en 11.00 word ik de trotse eigenaresse van 2 hopelijk mooie boobs!

Ik hoop net als jij dat m'n maag zich goed hou.....Ik heb om 21.30 nog ff 2 crackers gegeten en eet vanaf nu niets meer,heb trouwens weinig gegeten vandaag,had niet zo'n honger,hoe kan dat nou....hahaha!

Mocht je voor maandag niets van me horen,wil ik je alvast succes wensen meid en ik zal wel aan je denken hoor...ik kijk uit naar jou verslagje!

Jij bent maandag ook trotse eigenaresse van mooie boobs!!

Knuffel Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! Nog een paar dagen... heel veel succes met het door komen van de laatste dagen en hoop dat het allemaal mee valt voor je! Sterkte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vind het idd ook fijn om vroeg aan de beurt te zijn. Maar het zal me van de andere kant ook niet meer zo heel veel boeien haha. Het is de tweede keer in 3 maanden tijd, en wil gewoon dat het mooi wordt deze keer, dus laat maar komen!! :D

Geen zenuwen, gewoon nog ff alles aan kant in huis en hopelijk ook in de tuin en dan op naar mooie nieuwe borsten :D

Mocht ik je niet meer spreken, heel veel succes meid!!! Maar het komt allemaal goed hoor ;) Narcose stelt niks voor en daarna gewoon goed je pilletjes slikken! (niet met de eerste paracetamol wachten tot je pijn krijgt, gewoon een paar uurtjes na de operatie de eerste twee nemen en dan iedere 6 uur, wekkertje zetten 's nachts! :D )

Ik neem ook foon mee, want blijf nog een nachtje in hotel erna, omdat ik in Belgie geopereerd wordt en als ik een nabloeding krijg, ze me hier in nederland niet willen hebben in het ziekenhuis haha. Dat gedoe met mogelijke MRSA en zo... Ach, komt vast goed!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vind het idd ook fijn om vroeg aan de beurt te zijn. Maar het zal me van de andere kant ook niet meer zo heel veel boeien haha. Het is de tweede keer in 3 maanden tijd, en wil gewoon dat het mooi wordt deze keer, dus laat maar komen!! :D

Geen zenuwen, gewoon nog ff alles aan kant in huis en hopelijk ook in de tuin en dan op naar mooie nieuwe borsten :D

Mocht ik je niet meer spreken, heel veel succes meid!!! Maar het komt allemaal goed hoor ;) Narcose stelt niks voor en daarna gewoon goed je pilletjes slikken! (niet met de eerste paracetamol wachten tot je pijn krijgt, gewoon een paar uurtjes na de operatie de eerste twee nemen en dan iedere 6 uur, wekkertje zetten 's nachts! :D )

Ik neem ook foon mee, want blijf nog een nachtje in hotel erna, omdat ik in Belgie geopereerd wordt en als ik een nabloeding krijg, ze me hier in nederland niet willen hebben in het ziekenhuis haha. Dat gedoe met mogelijke MRSA en zo... Ach, komt vast goed!

xx

Thnx voor je tip meis..

De zenuwachtigheid begint steeds meer af te nemen, raar genoeg.

Ik krijg er gewoon heel veel zin in...

Ik had alleen vandaag wel een emo-bui... mijn baas werd boos en ik kreeg tranen in mijn ogen... :106:

Zal wel aan het niet-roken liggen... wat een vervelende dag vandaag zeg..

Maar morgen en zondag heb ik lekker volgepland en dan is het zo maandag..

WAAAAAAAAHHHHHHHH nog maar drie nachtjes... :P

Leuk leuk leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm nog even genieten van het lekker op je zij/ buik liggen of met je arm onder je hoofd.

Ik begin het de laatste avonden steeds meer te waarderen..

Ik ben absoluut geen rugligger, krijg dan vaak last van mijn rug...

Dus is zie wel een beetje op tegen de stijfheid in je rug van steeds maar dezelfde houding.

Hoe hebben jullie dit ervaren en hoeveel dagen hadden jullie er last van?

Misschien een handige tip..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Bonfire,

jaja..geniet nog maar van het liggen op je buik nu. Ik mis dat zo erg. Kan wel even op mijn buik liggen, maar vind het niet meer prettig om zo te slapen.

Ikzelf had ook enorm last van mijn rug, door het verplicht slapen op mijn rug. Op een gegeven moment ben ik half-half op mijn zij gaan liggen (was wel al 2 weken na de operatie denk ik, maar dat weet je zelf het beste wanneer dat dat kan.). Ik heb toen een extra kussen in mijn rug gelegd, zodat ik daar tegenaan lag, want op mijn zij durfde ik nog niet. Zo lag ik toch in een iets andere houding en deed mijn rug niet meer zo zeer.

Aftellen nu...spannend!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 4 weken po en slaap nog altijd op mijn rug met een extra kussen. Plat op mijn rug krijg ik het benauwd en op mijn zij lukt me ook nog niet langer als 5 minuten. Dus geniet er nog maar van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb lekker van die grote kussens, hopelijk maken die het iets minder vervelend.

Zat ook te denken aan zo'n zwangerschapskussen.. Had ik ergens gezien op internet..

Heeft iemand van jullie zo'n kussen, ze noemen het een voedingskussen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tempur-matras, en ik heb geen moment last gehad van mijn rug. Wel de ruggesteun een stuk omhoog en een kussen onder mijn knieeen, anders kreeg ik wel last van mijn onderrug....

voor de rest: tanden op elkaar hihi :D

Ik heb geen elektrisch bed.. Ik ga gewoon een fort aan kussens bouwen..

Misschien dat ik dan mijn vriend sochtends wel op kan rapen langs het bed, we hebben maar een twijfelaar.. Heb nu al ooit ruimte te weinig hihi

Ik denk dat het een bank-dienst word, ligt sowieso fijner dan mijn bed als ik op mijn rug moet liggen.

Hoe lang moet dit eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er zelfs twee voor m'n bv aangeschaft, voor boven en beneden. Super.ik slaap er nog steeds mee plus nog 2 stevige kussens voor een half zit/lig positie.t is even een geregel dat fortje bouwen, maar t slaapt toch best lekker. M'n man is inmiddels wel gewend aan m'n muur die ik elke avond weer om me heen leg. Ideaal. Ik ben nu in m'n laatste herstel week, maar heb mm

Bv echt vlekkenloos doorstaan. 1x een dipdag, 1x dag steek tussen de borst, geen jeuk of branden. Tja de strakheid kan ik niet als pijn noemen. Geen zorgen t wend.ik was een buikslaper.En hoop dat je net zo een herstel krijgt als die van mij. Ik zou t zo nog 10xdoen bwv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de tips!!

Ik ga vandaag op pad voor zo'n voedingskussen.. Hoe hebben jullie die dan liggen? Achter je rug? Het is toch zo'n slurf?

Pff zes weken duurt wel lang maar we gaan het beste ervan maken...

@ Miss dank je, ik mag idd hopen op een goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.