Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Oooo!!!! En nu weer!!!!

Nu geef ik het op dames... Pff vanmiddag weer een nieuwe poging.

Ik ga eerst even liggen nog..

Oooooo wat irritant !!!!!!!!!

X voor jullie lieve reacties.. De mijne komt snel, maar niet meer vanuit de iPad!!! Bleeehhhhh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ik kan helaas nog niet op 1 oor liggen..

Momenteel zit ik bij de Audi dealer en we hebben bijna een Q5 gekocht.., wel zo'n bijzondere mooie auto!!

ja ik wilde vannacht een heel verhaal typen maar tot twee keer aan toe viel mijn iPad uit., ik heb het dus opgegeven..

Zooo we zijn net van ons stoeltje afgevallen, we hebben te horen gekregen wat we terug gekregen voor onze A5.. De helft van wat we verwachtte!!!!! Omdat het een import auto is...

Pff even verwerken hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha... idd beter op 2 oren dan op je 2-ling...

ik ga echt afzien... ben een buikslaper... of als niet anders kan op mijn zij....

AFKICKEN!!!

tjee balen dat je zo weinig terug krijgt.

omdat het een import is...

kan hij niet kijken bij een import voor de Q dan?

en die inruilen bij de import dealer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat wilde ik vertellen vannacht... dat weet ik niet meer eigenlijk :97:

Ik denk gewoon hoe het met me was gegaan, maandag.

Maandag was de drain eruit gegaan en heb ik genoten dat ik lekker de deur uit kon. Het ging redelijk goed, ik kon de pijn verdragen en wilde dan ook echt niet naar huis om rust te gaan nemen.

Eigenwijs he... :44:

We zijn naar een Q5 wezen kijken (hmm... brabants :42: ) lekker wezen eten en naar mijn paard wezen kijken... die had ik zoooo gemist. Ik kon alleen mijn beestje niet eens uit te stal halen want als hij een onverwachtse beweging maakt...

Enn..... ik kon het niet laten om bh's te gaan passen. Hihi...

Daar in dat pashokje kreeg ik min of meer een :107: ervaring, maar op zich draaide dat snel om in een :101: ervaring..

Ik weet dat mijn borsten nog veel gaan veranderen, maar dat vrouwtje heeft me allemaal tips gegeven waar ik op moest letten bij het kopen van een BH en daarom heb ik er toch maar eentje gekocht. Hij was in de aanbieding en dan had ik er maar alvast eentje.. voor over vijf weekjes... kan niet wachten :106:

Ik had een hele mooie bh gevonden 70E, maar de mevrouw legde mij uit dat hij echt totaal niet paste.

Heb ik dan een 70 F ?? :107:

En ja hoor.. een 70 F paste wel... alleen had ze daar niet echt leuke bh's in. Toch maar de 75E proberen dan.. ik moet toch in een E passen!! Hmm niet dus...

maar toen ik het eenmaal op me in had laten werken, dacht ik... :101:

Mijn borsten zullen soepeler worden en wellicht dus een 70E worden, maar misschien blijven ze wel een 70F, want ik zie ook regelmatig dat de bovenmaat een paar cm meer word naarmate de borsten hun vorm krijgen. Bij sommige word dit minder, maar dan zal een 70E prima zitten!!!

Een 70E Waaauwwwie Dat is wat ik wilde!!!!

In de avond ging ik op bezoek bij mijn stiefmoeder en vader.. zij heeft een 75 F en kon niet geloven dat ik deze maat had.. (ik denk eerlijk gezegd een beetje jaloezie, we hebben een beetje een aparte band) en ja hoor.. die paste ik ook wel. Hij zat alleen in de omvang niet zo lekker, maar de cupmaat sloot prima aan. Een 75 zal mij alleen in omvang niet voldoende ondersteuning geven.

Pff heel verhaal over bh's... ik was en ben er ook wel vol van... had zoo gehoopt op een D, maar dat is het dus wel.

Vannacht moest ik al dat gezellige gedoe van maandag afkopen, want ik had zo'n pijn... last van stuwing... ik heb toen geprobeert een verhaaltje neer te zetten maar dat lukte niet tot twee keer aan toe dus ben uiteindelijk op de bank in slaap gevallen.

Ik had maandag mijn medicatie een beetje verslonst en niet trouw mijn paracetamol genomen, ik had in de ochtend tramadol op voor de drain. Smiddags een diclofenac en savonds in totaal vier paracetamol.

's ochtends lekker gedoucht en ik was zooooo moe, ik viel in slaap onder de douche, terwijl ik toch 6 uurtjes bij elkaar had geslapen. Ik ben op bed gaan liggen met de laptop om wat werk te doen, maar ik viel gewoon in slaap. Mijn pijnstillers genomen dus de pijn was weer te houden, maar zooo moe.

Toch mezelf er maar uit geschopt want we gingen vandaag weer naar een Q5 kijken.. en deze keer was het een Q5 met een echte WOW factor.. een auto die je in je spiegels ziet en voor aan de kant gaat. Een auto die je zeker na kijkt! En dat wilde we... de standaard Q5 die we vaker zagen en ook waar we maandag een proefrit mee hebben gereden, was het voor ons gewoon niet.

Nu hebben we besloten dat we onze audi A5 particulier gaan verkopen, want dan zullen we er waarschijnlijk bijna 10.000 euro meer voor krijgen!

En ja hoor.... we hebben de currupte Q5 gekocht.. hij is zoooo gaaf...

Vanavond lekker op de bank want op de terugreis van onze auto kopen werd ik ziekjes.. ik kreeg veel pijn dus een tramadol ingenomen. Vanmiddag had ik al een diclofenac op en dat werkte niet echt lang. Verder vanochtend en net pcm op en pff wat ben ik grieperig..

Verder geen koorts ofzo, maar wel het gevoel koorts te hebben en barstende hoofdpijn.. jammer dat die pcm van net niet echt zijn werk doet..

Ik denk dat dit gewoon een teken is van mijn lichaam dat ik wat meer rust moet nemen.

Ik heb vanochtend nieuwe fotos gemaakt, nu 1 week PO.

En de foto van de bh staat erbij!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje, jij moet nu echt rustig aan gaan doen hoor, muts toch hahaha

Ik snap het wel hoor, en het is gaaf dat jullie nu een supermooie auto hebben gevonden, maar voor je 1 dag een hele piet te voelen, moet je veel inleveren....

Doe alsjeblieft wat rustig aan weer en denk aan je herstel!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah moet ik echt gaan doen meiden!!

Bedankt dat jullie me even op mijn donder geven.. want ik heb dat totaal niet in de gaten..

Ik denk JOEPIE ik kan weer naar buiten, de pijn is wat minder en kan het mooi controleren mijn pcm en diclofenac en dan kan ik toch mooi wat dingetjes doen.

Ik word namelijk helemaal onpasselijk en depri van thuis zitten en niks doen.. en vanaf morgen tot de rest van de week is mijn mannetje aan het werk, dus kan ik niets..

zit ik aan huis gekluisterd..

ik dacht dus gisteren en vandaag, ik neem het er even van, ook al voel ik me niet helemaal optimaal.. ik zet me erdoor want de rest van de week zit ik weer thuis..

Tja.. eigenwijs.. de pijn negeren en te hard van stapel lopen!! Zo ken ik mezelf eigenlijk wel...

En het mooiste is.. het eigenlijk wel weten van jezelf maar niet bij voorbaat daar rekening mee houden.. dat je wel eens te hard van stapel kan lopen..

Daarom ben ik blij dat ik alles met jullie deel.. nu weet ik dat ik echt te ver ga,..

Het laatste wat ik wil is kapselcontractie of iets dergelijks!!

Dank je meiden!!

Ik beloof jullie plechtig dat ik er wat mee doe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens, maarja dan is die Q nog duurder :103:

Tja weet je wat het is. Je kan in dit geval beter de Q5 afrekenen en de A5 particulier verkopen. De A5 brengt dan zeker 9 000 meer op en dat geld verdien je niet door het op de bank te laten staan.. De rente is tegenwoordig niet veel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo meiden ik heb een hele nacht doorgeslapen!!! Heerlijk!!!

Nu even een half uur werken, ja serieus!! Niet langer dan dat hihi

En dan de bank op!! Vandaag ga ik zo weinig mogelijk doen.. Beetje dutten, filmpje kijken, internetten.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo meiden ik heb een hele nacht doorgeslapen!!! Heerlijk!!!

Nu even een half uur werken, ja serieus!! Niet langer dan dat hihi

En dan de bank op!! Vandaag ga ik zo weinig mogelijk doen.. Beetje dutten, filmpje kijken, internetten.. :D

Hoe zit het? Hoe lang heeft dat half uur geduurd? :45: 30 minuten of net iets meer? :D

En oh wat fijn dat jij eens een nachtje doorgeslapen hebt, dat komt je herstel echt ten goede :)

Lief zijn vandaag he hahahahahahaha

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk dat je doorgeslapen hebt....

heb je echt niet veel langer gewerkt?

we gaan je "stalken" hoor als je te hard van stapel loopt :45: hahahaah,

je nieuwe boezem is echt heel mooi!!!!

kon je al op 1 oor liggen? of nog op 2 oren??? (hey doc... ik leer al bij!hahaah)

hoor het wel hoe je dag vandaag verlopen was!

kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halllloooo dames...

Jazeker ben ik er maar eventjes geweest. Hooguit 45 min. (heb de tijd niet echt bijgehouden) maar het was een in en uitje.. ;)

Daarna heb ik een lekker half haantje gehaald samen met mijn schatje en ben ik thuis op gaan eten.. :47:

Toen voelde ik me een beetje mude.. :100: en ben ik lekker een middag dutje gaan doen tot een uur geleden...

Mijn werk-telefoon!! :139:

Even wat dingetjes gedaan en nu ben ik weer vrij :P

Denk dat ik dan toch maar dat filmpje ga doen.. voel me nog steeds een beetje grieperig.. :98: voor het slapen niet, na het slapen wel weer en zo'n hoofdpijn he..

En bedankt lieve meiden voor de bezorgdheid.. vind ik echt lief.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar geen filmpje??? :82:

Meid, doe rustig aan, het MOET allemaal niet...Maar wel fijn dat je weer een keertje zo goed geslapen hebt! Daar knapt een mens van op! :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.