Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid,

nog 2 nachtjes!!!!!Spannend hè...en vergeet niet tegen je anesthesist te zeggen hè van je maag!!!!Ik heb een pilletje van te voren gehad en tijdens de sedatie ook nog via infuus!!

Heb nergens last van gehad...oh en dat kalmeringstabletje heb ik niet nodig gehad...was zo relaxed van mezelf!!!

Super veel succes hoor maandag...ik zal echt aan je denken!!

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mijn haren blond laten verven en mijn matten eruit..

Is wat makkelijker voor mijn mannetje om mijn haren te wassen, zonder dat het helemaal in de knoop komt te zitten.. ;)

Gisteren ook heel het huis gepoetst, vandaag nog een klein beetje was doen en hef bed verschonen

Vandaag nog lekker naar de sauna, even nog ontspannen zodat ik weer als herboren ben.

Net voor de laatste keer onder de zonnebank geweest, hmm dat ga missen...

Vanavond ga ik nog mijn lievelings eten klaar maken en dan ben ik er helemaal klaar voor!!

BB- day.. Heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je laatste boobieloze nacht. Spannend hè? Probeer vandaag goed te slapen en niet al teveel te eten de dag ervoor. Ik bedoel de dag daarvoor gewoon mormaal maar niet om 22.00 nog een zware maaltijd ofzo. Dit helpt tegen de misselijkheid. Sommige mensen doen zich volproppen omdat je de volgende dag nuchter moet zijn. Believe me.... Door spanning kan je niet eens dus zal je makkelijk af gaan. Ja zal er vanzelf vol van iets anders zijn hahah. Heeeeeeel veeeeel succes meid. Goed erin en weer goed uit de narcose. Xxxx morgen heb je boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes voor morgen meid! Samen met bb op naar je droomboobies.

Hoop dat alles goed gaat en we morgen je verslagje kunnen lezen!

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net van de Hammam af, was heeeerlijk..

Mijn rug en schouders zaten helemaal vast en dat hebben ze met lekker los gemaakt! Lekkerrr..

Om vervolgens de aankomende week weer helemaal vast te komen zitten.. Hihi

Ik ga zo mijn fort bouwen en uitproberen.. Morgen kan ik dat niet meer ;)

Ben er klaar voor... Ben er klaar voor... Ben er klaar voor... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nou hoppa.. Die spuit erin... Bah bah ik haat spuiten :P

Vanavond nog lekker een laatste avondje op mijn zij/buikje...

En aaahh mijn mannetje is nu al begonnen met goed voor me zorgen, heeft een lekker soepje voor me klaargemaakt, lekker licht eten.. Had nog niet echt honger gekregen vanavond, maar toch maar iets eten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh zalig,nou wel lekker dat je spieren helemaal los zijn,ga je denk ik wel voordeel mee hebben.

En over je fort gesproken....dat is bij mij de eerste 2 nachten wel een beetje zoeken geweest hoor...dus probeer het maar goed uit,hahaha.

En hoe zit het met de zenuwen????

Lekker op je af laten komen....dan komt alles goed!!!

Ik hoop dat het voor jou ook echt zo voorspoedig gaat als bij mij...

Oh en het beste is om nu al niets meer te eten hoor!!!Beter voor het maagje..

Succes meid en ik denk aan je!!!!!

Knuf knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nou hoppa.. Die spuit erin... Bah bah ik haat spuiten :P

Vanavond nog lekker een laatste avondje op mijn zij/buikje...

En aaahh mijn mannetje is nu al begonnen met goed voor me zorgen, heeft een lekker soepje voor me klaargemaakt, lekker licht eten.. Had nog niet echt honger gekregen vanavond, maar toch maar iets eten..

Spuit???? die heb ik niet hoeven doen gelukkig.

En een licht soepje kan wel hoor...denk ik toch dan,hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zo veel op, nog geen halve kop soep. Heb gewoon geen honger..

Dank je debb, ik typ zo snel mogelijk een verslagje.. Als ik ertoe in staat ben natuurlijk..

Nu mijn fort uitproberen. Ik bouw er een in de kamer en een in de slaapkamer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zo veel op, nog geen halve kop soep. Heb gewoon geen honger..

Dank je debb, ik typ zo snel mogelijk een verslagje.. Als ik ertoe in staat ben natuurlijk..

Nu mijn fort uitproberen. Ik bouw er een in de kamer en een in de slaapkamer ;)

Is niet zo erg als je geen honger hebt,had ik ook absoluut niet hoor the day before.....toch een beetje die spanning hè :wacko: !!!

We horen hopelijk snel van je!!!Slaap maar lekker vannacht en morgen heel vroeg op!!!!!Ik hou je topic in de gaten!!!!

Dikke Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Boxtel here i come!!!!

Het enige wat ik eng vind is dat infuus in mijn hand...

Maar mijn zusje is operatie assistent en heeft emla zalf voor me meegenomen, dat verdooft..

Is eigenlijk voor kinderen maarrrr hij zit er al op hoor hihi

op naar nieuwe boobbies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze... Kan er nog weinig van zien dus moet even geduld hebben.. Lig nog een beetje ma te bibberen van de narcose en de pijn word wel erger, krijg een beetje steken maar vraag zo wel pijnstillers..

Verder helemaal niet misselijk dus dat is fijn..

Snel een verslagje.. Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.