Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik bloed teveel rechts, dus mag nog niet eten omdat ze misschien me nog even onder zeil moeten brengen om het bloeden te stoppen.

De paracetamol slaat dus ook niet aan dus heb wel veel pijn eigenlijk maar ja even doorbijten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Meisie toch, geen gekkigheid. Het beste, maar toch gefeliciteerd dat je boobs rijker bent. En nu maar die bloeding stoppen en genieten van ze. Rustig aan doen. Gelukkig ben je nog daar zodat ze je op kunnen lappen. Hoop dat alles goed verloopt. Veilige reis weer naar huis straks en hoop dat je dan je uitgebreide verslag kunt tikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sow, jij was er weer snel bij zeg!! Hoop dat die bloeding gestopt is, of dat ze het onder dat zeil van je ;) even eigenhandig hebben kunnen stoppen!

Van harte gefeliciteerd met je boobies!!! Nu lekker uitrusten en dat verslagje typ je maar als je er klaar voor bent! :D

Het mijne staat erop :D

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

so, hoop dat het nu weer goed gaat en je niet terug bent gehoeven naar de OK.

Ik wacht op je verslagje,

maar.....gefeliciteerd meid, je hebt ze.

Doe rustig aan, op tijd je medicatie innemen en vooral heel rustig doen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk ben je intussen goed thuis aan het bekomen van deze memorabele dag... Dikke proficiat Bonfire!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

Ik mag nog niet naar huis maar hoef ook niet nog een keer onder het zeil..

Ik heb zes uur een drukberband gehad en dat is er nu af. Ze hebben rechts de fles weer afgetekend en gaan om 9 uur beoordelen of ik naar huis mag..

Zit nu lekker aan een ziekenhuis maaltijdje, dat gast er wel in hoor!!

Het os zo'n ping menu maar dat smaakt nu toch erg lekker!!

Ik zal mijn verslag nog wel uitbreiden maar eerst maar eens naar huis zien te komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid gefeliciteerd met je tweeling!!!!Wat goed dat je niet misselijk ben geweest...een lekker ping-menutje is er ook ingegaan dus superrrrrrrrrrrrrrr!

Allen errug balen van die bloeding!!!!!Hoop maar dat je wel naar huis kan straks hoor.....Succes meid en we horen nog van je!

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meiden, het gaat volgens mij goed, is niet echt iets bij gekomen, maar heb over alles gezien 250 verloren, weet niet of dag cc's zijn of zo.. Het is in ieder geval een halve fles, daarom houden ze me misschien wel hier..

Hoop zo dat ik naar huis kan, het is zooo saai!!!!!

Bb ik kan je topic niet vinden om je verhaal te lezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

hoop dat je straks naar huis mag.

Wel een lang dagje zo, maar je bent in goede handen

Heeft je mannetje nog even rust, want die mag straks alles voor je doen! :drag_10:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Dat is een magnetron-maaltijd...PING!!!!!....klaar!

Tja zo hebben we allemaal weleens wat hahaha....

Ow, pfff, weer wat geleerd :lol:

Trouwens, Bonfire, mijn topic staat bij de prothesewissels!!, maar als je op die vierkantjes rechts bovenin je schermpje duwt, en dan komt waar je ook kunt uitloggen zeg maar, dan kun je ook op meest recent klikken en dan zie je de laatste vernieuwde topics, zoals op je pc ;)

Anders even kijken bij operatieverslagen borstprothesewissel!!

Maar het gaat goed met me :D

Doe jij maar lekker rustig aan, en ben blij dat het bloeden gestopt is!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja ik mag naar huis!!!

Jeeeeuuuuuuu!!!

Zit nu in de auto, Pff doet wel zeer, leuk een a5.. Stuiter auto!! En kei laag!! Ben.al een plan de campagne aan het bedenken hoe ik er dadelijk uit ga komen, ;)

Maar het goed met me, ik wen steeds meer aan de pijn, nu hopen dat ik lekker kan slapen vanavond.

Bb als ik thuis ben ga ik je verhaal lezen!!

En debb.. Hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

hoop dat je straks naar huis mag.

Wel een lang dagje zo, maar je bent in goede handen

Heeft je mannetje nog even rust, want die mag straks alles voor je doen! :drag_10:

Liefs

Hij zorgt zo goed voor me.. Heb maar geluk met mijn mannetje.

Dank je voor je belangstelling, lief om te zien dat je zoveel steun krijgt. Is erg fijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net drie uurtjes geslapen, tegen mijn verwachting in, dus ben dolblij.. ;)

Die pakken ze me niet af!!

Ik heb alleen wel echt om de drie uur paracetamol nodig, ipv 4 uur.. Zou dat erg zijn? Kan toch niet zoveel kwaad??

Net mijn mannetje wakker gemaakt om te plassen.. Kan mijn broek niet naar beneden krijgen, hij is bij me op de bank komen liggen, lieff hè... DE schat!!

Maar ik vind dit een uitgelezen momentje om mijn verslagje te posten.. Wat na de operatie gebeurde weten jullie al maar hier dan een stukje van ervoor:

Ik moest om half acht daar zijn en dat hadden we prima gehaald. We moesten in het ziekenhuis in Boxtel zijn.. Wel een erg oud ziekenhuis en e kregen de indruk dat het meer een revalidatie,ouderenopvang en een deel de ATS kliniek was..

Maar ja, de verpleging was super en we hadden een serieuze hunk op de afdeling...

Ik vond dat wel mee vallen, maar mijn mannetje zat er natuurlijk bij dus kon niet sjansen ;) mijn eerste zuster was er zeker van gecharmeerd!!

Dit was niet mijn behandelend arts maar de arts die dienstdoende was na mijn operatie.

Mijn eigen arts kwam na mijn operatie nog even kijken en ging er toen lekker vandoor, hij had ze weer verdiend :P geintje..

Toen ik dus op de afdeling was om half 8 werd ik direct naar mijn kamer gebracht, foto's gemaakt, een vragenlijst ingevuld en toen kwam de dokter om mij af te tekenen, gelukkig zette hij maar een paar streepjes!!

Toen was het wachten, om tien over acht werd ik naar de ok gebracht en toen begon het aftellen voor mijn mannetje.. Hij was zo zenuwachtig..

Ik maar een beetje.. Het ergste vond ik dat infuus.. Ik had er verdovingscreme op gesmeerd, is eigenlijk voor kinderen en hij werkte dan ook niet bij mij!! Toch viel het infuus reuze mee, ik had er zin in en de anesthesist assistent was gezellig. De anesthesist was iets later, het was druk op de weg en alles werd rustig voorbereid. Stickers, infuus, bloeddruk en toen kon ik naar de operatiekamer en ja hoor daar kwam de anesthesist al aan. Tegelijkertijd stel de operatie assistent zich voor en na het verliggen op het operatiebed kreeg ik een lekker dekentje, alles werd goedgelegd en ik kreeg eerst een zoutoplossing om te kijken of het infuus goed zat. Nou dat zat goed wánt ik voelde het zo mijn arm inlopen...

Daarna kreeg ik een plaatselijke verdoving en toen werd ik een soort van zat, ik probeerde maar goed mijn ogen nog open te houden en was de operatie assistent máar in de gaten aan het houden, ik vond dat wel interessant want mijn zusje doet dat werk ook. Ik stelde meevoer dat daar een meisje van 22 staat, zo'n dun, jong meiske wat zich dan voorsteld en zegt dat ze meehelpt bij de operatie.. Hmm ;)

Omdertussen werd het in eens erg druk in de operatiekamer..

Toen kreeg ik nog een vloeistof waarbij de anesthesist zei dat ik een beetje zat kon worden alsof ik twee glazen wijn tegelijkertijd op had.

Ik dacht nou.. Zo voel ik me al!! En niet lang erna leek het wel of ik een hele fles wijn op had, mijn nek werd zwaar en al snel zeiden ze allemaal: je gaat zo lekker slapen, mijn dokter kwam nog even voorbij en zei welterusten, ik vond dat allemaal best, ik moest sowieso mijn best doen mijn ogen open te houden.

Ik zag dat de anesthesist een witte spuit pakte en ik keek hoe hij hem leegspoot in mijn infuus maar dat heeft echt maar een seconde geduurd, ik was meteen onder zeil.

Toen ik wakker werd zag ik Audrey van de kliniek staan en k was me toch vrolijk, ik voelde nauwelijks pijn en dacht dit valt reuze mee. Ik was meteen goed wakker en ze brachten me naar de kamer. Ronald wachte me daar al op (mijn vriend) ik was behoorlijk aanwezig en had het grootste woord en kletste erop los, voor de narcose ook trouwens...

Toch na een half uur begon de pijn toe te nemen en kreeg ik steken en branderig gevoel en ikke was in eens weer een klein meisje ;)

De tranen bleven maar over mijn wangen rollen, ik was zo emo... Aaaahhhhh

Ik kreeg een spuit voor de pijn, na een paar uur nog een en die tweede zakte de pijn iets en was te houden.

De dokter kwam zeggen dat hij naar huis ging maar mocht er wat zijn, was hij in de buurt. Hij zei wel dat het rechts erg bloedde en dat we dat in de gaten moesten houden.

De hunk van de afdeling nam het over en keek later naar me en vond dat we mijn borsten af moesten binden om het bloedden te helpen stoppen, hij zei dat ik anders even nog een roesje moest krijgen, zodat hij de bloedvaatjes dicht kon branden. Ik heb me eigenlijk geen moment druk gemaakt, dacht ook zeker naar huis te mogen en dat het allemaal wel los zou lopen.

Voor de eerste keer recht op geholpen met die band om doen, maar Pff dat deed zeer, begon gewoon te huilen, maar ben wel heilig van overtuigd dat dat ook wel door de uitwerking van de narcose kwam...

Pff hèb daar zes uur met die band op gezeten, dat begon aardig zeer te doen en toen het eraf mocht werd het duidelijk dat de zogenaamde hunk mij liever een nachtje in het ziekenhuis wilde houden... Hmmm jaja ;)

Ik wilde dat asoluut niet want het was er saaier dan ik had verwacht en thuis heb je dan toch lekker alles om je heen.

Om negen uur kreeg ik het verlossende woord dat ik naar huis mocht, de verpleging had met mij behandelend arts gebeld en ik was weer helemaal happy de peppie!!

Oh ja mijn lieve oma en daarna savonds is mijn mama nog langs geweest in het ziekenhuis, dat was wel fijn!! Verder veel steun hier gehad, super hoor meiden!!

En iedereen die het wist van mijn vrienden staken me allemaal een hard onder de riem.. Erg fijn!!!

Zo nu twee paracetamol erin en proberen te slapen!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonfire,

Ook ik slaap niet echt goed vannacht hahahaha, maar zo heb ik wel al jouw verslag kunnen lezen! Leuk! Fijn dat dat bloeden vanzelf gestopt is. En joh, dat jij probeerde je ogen open te houden in de operatiekamer :45:

Goed herstellen he en rustig aan! En neem jij alleen paracetamol?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.