Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey bon....

joh nog maar ff! wacht maar tot ik ooit (die dag gaat komen!) zit te sippen om die kliniek bh..... mag jij de eerste zijn die mij zegt... het zijn MAAR 6 weekjes,,... nog even volhouden... doen....

hahahahah :45:

kan me voorstellen dat je staat te :63: om een mooie bh aan te doen... maar luister naar de wijze raad en doe het nog niet....

slapen is goed! dan had je het nodig....

misschien volgende keer een filmpje huren? online, of in de huurshop?

gewoon volhouden! de tijd vliegt voorbij!

kxs

groentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOOOOOOOOOOOOH PIETJE

Je hebt je tekst echt in het groen gezet!!! :lol::45: :45: :45:

Jij bent helemaal niet zo een groentje als je je voordoet :45:

(sorry dat ik dit zeg in jouw topic Bonfire hihi)

Heb een filmpje zitten kijken net, vond er alleen niet zoveel aan...

Ik kan niet wachten tot ik gewone bh's aan kan en mag... Deze kliniek bh zit eigenlijk voor geen meter... Zoo strak...

Ja strak zitten die dingen he haha, maar het is voor een goed doel ;)

Strakjes mogen ze de rest van hun leven lekker in mooie bh's pronken! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lucky.. Alles goed hier. De pijn neemt steeds meer af sinds de drain eruit is, heel fijn.. Maar daardoor moet ik bewust mezelf sochtends in een Huispak heisen en op de bank neer zetten en luie dingen bedenken die ik die dag ga doen.. Of beter gezegd, bepalen hoe weinig ik die dag ga doen..

Anders ben ik voor ik het weet vanalles aan het doen.. Kan moeilijk nee zeggen, tegen mezelf en tegen een ander...

Vandaag is een super luie dag voor me.

Ik lig heel de dag al op de bank.. Films kijken..

Heb bijna heel de videotheek gehuurd en gezien hihi :D

Hoe gaat het met jou dan? Ook alles goed?

Liefs

Hey bon....

joh nog maar ff! wacht maar tot ik ooit (die dag gaat komen!) zit te sippen om die kliniek bh..... mag jij de eerste zijn die mij zegt... het zijn MAAR 6 weekjes,,... nog even volhouden... doen....

hahahahah :45:

kan me voorstellen dat je staat te :63: om een mooie bh aan te doen... maar luister naar de wijze raad en doe het nog niet....

slapen is goed! dan had je het nodig....

misschien volgende keer een filmpje huren? online, of in de huurshop?

gewoon volhouden! de tijd vliegt voorbij!

kxs

groentje

Komt helemaal goed...

:D jou tekst in het groen.. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bonfire....

wat heerlijk zo lekker luie dag...

als je nu in je topic meteen vermeld welke films je gezien hebt en een aanrader zijn...... weet ik welke ik op mijn lijstje kan zetten :45: hahahahaha.

maar goed van je dat je je rust genomen hebt vandaag. Had je dus toch ff nodig.

nu morgen niet te veel gaan doen he!

hoe gaat het verder met je boobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, zou ik al op mijn zij mogen slapen?

Is dit wel verstandig, zouden mijn protheses misschien niet zo mooi komen te zitten als ik dit nu al doe?

Liefs

Hey Bon

Dat op je zij slapen..... Is een discussiepunt, tenminste, er zijn pc's van wie je na een paar dagen al op je zij mag slapen en er zijn er die zeggen: 6 weken half zittend op je rug.

Misschien even bij jouw eigen kliniek navragen wat ze daar adviseren.... Je kunt je volgens mij gewoon het beste houden aan de voorschriften van je eigen kliniek...

Hoe gaat het? Nog een rustdag vandaag? Ben trouwens benieuwd naar nieuwe foto's ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meissie

ben blij dat het elke keer beter gaat met je

ja soms vergeet ik gewoon ook ff een stukje te typen (grijze duif he hahahah)

had je alweer nieuwe foto's geplaatst

nou meissie doe rustig aan vandaag, neem lekker je rust

xx es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo meiden ik heb een hele nacht doorgeslapen!!! Heerlijk!!!

Nu even een half uur werken, ja serieus!! Niet langer dan dat hihi

En dan de bank op!! Vandaag ga ik zo weinig mogelijk doen.. Beetje dutten, filmpje kijken, internetten.. :D

Heerlijk meid!!! geniet er van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, zou ik al op mijn zij mogen slapen?

Is dit wel verstandig, zouden mijn protheses misschien niet zo mooi komen te zitten als ik dit nu al doe?

Liefs

Hey Bonnie,

volgens mij heb ik het langer "verplicht" uitgehouden op m'n rug. Volgens mij ben ik na een week of 3 / 4 half-half op m'n zij gaan slapen. Ik had zo'n pijn in mijn rug. Ik heb toen een dik kussen in mijn rug gelegd zodat ik niet helemaal op m'n zij lag. ik moest gewoon een andere houding hebben anders liep ik de hele dag krom...en nee, niet van de zwaartekracht.. :153:

Ikzelf heb destijds ook het advies gekregen 6 weken op mijn rug te slapen, maarja, als je zo erg last van je rug krijgt, dat vond ik op een gegeven moment nog erger als mijn gekneusd bovenlijf.

Enne weer een rustig dagje gehad vandaag, nog iets leuks gekeken op tv?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bonfire,

Je foto's zien er goed uit....mooi hoor....een F!!!!!Toe maar, :155: ik geef me over die ga ik niet redden hoor,hahaha...ik ben blij met een kleine D.

Maar ff over op je zij slapen.....och man kan niet wachten tot ik het ook weer kan....word het zo beu op m'n rug...poeh!!!Maar we doen maar wat de dokter zegt eej!!!

En ook ik heb de fout begaan door te veel te doen...oef...de dag erna wordt je toch gestraft!!!!Damnn!!!

Dus vanaf nu rustig aan!!!! :35:

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ja die F, ik weet niet of dat wel echt klopt..

Ik begrijp wat de vrouw in de lingeriezaak bedoeld, een F zit steviger en bied de juiste ondersteuning, de cup van een E bied niet voldoende ondersteuning maar zit wel mooier.

Je kent het effect wel als je een net iets te kleine bh koopt, hij zit dan sexier.. Dat is bij mij ook het geval. Een F zit steviger en fijner, een E zit net iets mooier, strakker.. Waardoor die ronding mooier te zien is.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ik ze strakjes wel in een dd of e kan proppen, want ze hebben in die maat gewoon mooiere bh's en ook push up bh's...

Jah die rust.. Ik begin er langzaam aan te wennen en kan me voortaan goed rustig houden..

Ik heb serieus de afgelopen dagen alleen maar rust gehad... Donderdag en vrijdag, heel de dag op de bank gelegen.,, films gekeken en geslapen..

In de nacht slaap ik ook voortaan goed, ik slaap niet altijd even snel in, maar ja.. Zes uurtjes slaap ik zeker wel..

Nou heb ik gisteren het e.e.a. Gedaan... Alleen valt me het vies tegen dat ik vandaag weer zo'n last heb van die rechtse borst.

Ik heb gisteren heel de middag erover gedaan om te stofzuigen.. Ik heb hierbij mijn armen zo min mogelijk belast door gewoon tegen de stofzuigen aan lopend en weer terug te slepen.. Hihi was best een raar gezicht en heb er dan ook behoorlijk lang over gedaan...

Ik heb mezelf vervolgens gedoucht en daar lekker de tijd voor genomen..

Savonds gingen we uit eten..

Eindelijk mocht ik los uit mijn kooi ;)

Eindelijk iets leuks na twee weken huis arrest...

Helaas viel het me wel tegen.. Veel last van hoofdpijn en die kreeg ik maar niet weggedronken met water..

En bij het toetje begonnen mijn borsten allebei zo strak aan te voelen, dat ik ook weer naar huis kon..

Ik dacht dat ik na twee weken po en zeker na een week alleen maar op de bank te hebben gelegen, dat een etentje toch wel moest kunnen...

Ik maak me ook lichtelijk zorgen dat ik aanstaande week niet volledig 32 uur kan

werken.. Maar ja we zullen zien..

Vanochtend had ik nog echt last van mijn Rechterborst, zijkant brand en soms kleine steken IN de borst.

Opzich zou ik vandaag best iets kunnen ondernemen, het kindje van mijn schoonzus heeft een balletuitvoering waar we naartoe zouden gaan, alleen lijkt het me verstandig thuis te blijven.

Ook aankomend weekend, concert at sea zal ik af moeten zeggen..

Omdat ik graag overal bij wil zijn, kan ik het wel doen en dan pijnstillers gaan slikken, maar het lijkt me niet zo verstandig...

Hoe denken jullie hierover? Ik slik overigens ook geen PCM meer.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Bonfire,

wat fijn dat je je beter rustig kunt houden, maar jammer dat het dan tegenvalt als je toch wat leuks gaat doen.

ik weet verder niet wat je wel of niet zou kunnen doen, alleen wel dat je goed naar jezelf moet luisteren ( wat je eigenlijk al deed)

fijne zondag, gr PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonfire

Ja valt vies tegen he. I know! Been there, done that. Mijn eerste bv: dat vocht!! Dat is het ergste van alles!

Ik heb last gehad van dat vocht tot zeker 6 weken PO. En iedere keer na het douchen of iets anders dat ik ondernam, vulden die borsten zich weer. Ik werd er toen ook een beetje moedeloos van dat het zo lang duurde en ik had ook verwacht dat ik na 4 weken weer meer zou kunnen. Maarrrrr, het gaat echt over! Je moet alleen wat meer geduld hebben (en dat is niet gemakkelijk)

Niet iedereen heeft zoveel last van vocht, maar toen ik jou hoorde praten de eerste dagen over dat vocht, dacht ik: ja, zo was dat bij mij ook!

Pas als je 8 weken PO bent (zo was het tenminste bij mij) zul je merken dat je ECHT wel weer alles kan. Maar stofzuigen he..... Dat zou ik voorlopig maar ff niet doen. Ook niet als je alleen maar tegen die stofzuiger aanloopt. Je spant onbewust je borstspieren en vanbinnen kan dat dunne vliesje (dat kapsel) zich dan gaan ergeren en flink wat extra vocht produceren.

Ook uit eten idd... Het zou moeten kunnen, dacht ik toen ook, maar iedere keer werd ik weer terug gefloten door dat vocht in mijn borsten. 2 uurtjes plezier, betekende weer een hele dag gedoe....

Je mag best wat dingen doen, maar doe het met mate. Ook ik, nu met mijn wissel, en heb nu een stuk minder last van vocht, ga niet lopen afstoffen en stofzuigen. Ik weet dat ik er daarna last van krijg en ik doe er echt alles voor, dat ze mooi genezen! Dat is toch echt het allerbelangrijkste (in mijn ogen)

Probeer jezelf in de hand te houden, het is al heel goed dat je afgelopen week zo rustig aan gedaan hebt! Voor mij was douchen en haren wassen echt een activiteit toen. Daarna moest ik gaan zitten en wachten tot het vocht weer afnam, pas in de namiddag kon ik dan weer even eruit, maar ook niet voor lang.

Heeeeel vervelend, maar meid, het is even niet anders. Achteraf zul je zien dat het het allemaal waard geweest is.

Of jij 32 uur kunt gaan werken komende week, kan ik je niet vertellen. Dat zul je aan den lijve ondervinden. Luister wel naar je lichaam en als het niet gaat.... hoe lastig het dan ook is, doe een stap terug!

Ik heb na 3 weken een cursusdag over een fotobewerkingsprogramma gehad, van 10 tot 16 uur. Nou, had daarna borsten of ik een cup Z had! (niet om je mismoedig te maken he) maar luister gewoon naar je lichaam!

Je lichaam negeren door pijnmedicatie te nemen is niet zo een strak plan ;)

heel veel succes komende week!

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Bonfire, nu al stofzuigen

Meis doe alsjeblieft rustig aan, dan maar wat meer stof of kan iemand anders het doen

Ik denk dat we het gevoel allemaal wel kennen weer van alles te willen, maar nu de tijd nemen voor je herstel, is op de langere termijn wel 't beste zeker omdat je nu nog steeds een dipje hebt - die heb je niet voor niets!

sterkte en liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je meiden..

Jah ik heb meer de gedachte van: DAT moet toch wel kunnen???

Maar ik kom erachter van niet...

Op zich geeft het me dan wel weer een vrij brief om echt helemaal niets meer te hoeven doen de komende weken..

Ik onderschat het een beetje, zoals jullie gewend zijn van me... :D

Daarom ben ik ook blij dat jullie me met regelmaat terug roepen..

Ik probeer oprecht heel rustig te doen en dacht eerder dat ik overdreef met de manier waarop ik gestofzuigd heb.. Echt heel oenig.. Tegen de stofzuigen aanlopen en weer terug slepen, hihi...

Niet meer doen dus..

Ach jah, vandaag is weer een rustig dagje voor me...

Ik ben heel benieuwd hoe het op het werk gaat.... Maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Maandag ga ik even een uurtje bij de kapper in de stoel zitten en krijg ik mijn matten terug...

Ik word gebracht en opgehaald door mijn lieffie en dan genieten van mijn laatste vrije dag.

Dinsdag begin ik weer..

Ik heb vanmiddag een Michael Jackson middagje...

Mijn kereltje is naar de voorstelling van zijn nichtje en ik heb lekker dvd dag met alleen maar dvd's van michael en ben een lekker forelletje aan het maken...

Hmmmm kan niet wachten tot ik hem op kan eten...

Jammie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bonfire,

je luistert al steeds beter naar je lichaam. dus dat doe je goed!!!

lekker in de bank je films kijken, geniet er maar van. is ook voor n goed doel he! of je kunt werken???? kijk hoe het gaat na een halve dag, probeer Nders te regelen dat je van 10.00 tot 16.00 kunt proberen de eerste dagen? als je de eerste dag het gevoel hebt dat het te veel is, zul je je werktijden moeten aanpassen..... jij volet het t beste.

nog maar 4 weken. op je tanden bijten, wat doc zegt, shet is beter voor je boobies!

kxs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Bonnie, je komt jezelf toch tegen als je te veel doet. Maar ik snap het wel, heb dat ook allemaal meegemaakt. Je voelt je goed, denkt de halve wereld weer aan te kunnen en dan Boem.. :dash1: , loop je toch weer tegen die muur aan. Ikzelf kreeg na een week of 3 helse steken in mijn rechterborst als ik ook maar iets te veel gedaan had. Mijn boobie-herstel ging toen per dag vooruit, maar ging toch te veel doen met als gevolg die steken aan de rechterkant. Ging na 2 weekjes werken, maar dat was s'avonds echt afzien. Stil zitten op de bank en me vooral niet bewegen.

Kijk maar hoe het werken gaat meid, maar denk aan jezelf

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar is dat grappig mannetje weer...

Maar jij had dus met werken er zeker wel last van savonds?

Ik ben zo bang dat dat dan gevolgen heeft voor eventueel kapselvorming.. Of is hè zo erg nou ook weer niet?

Ik heb een administratieve baan, maar kan me voorstellen door alleen aanwezig te zijn en het denken, het al teveel energie van je vraagt...

Wat voor gevoel had jij savonds dan lucky? Dat je borsten strak werden ofzo?

Liefs

hoi bonfire,

je luistert al steeds beter naar je lichaam. dus dat doe je goed!!!

lekker in de bank je films kijken, geniet er maar van. is ook voor n goed doel he! of je kunt werken???? kijk hoe het gaat na een halve dag, probeer Nders te regelen dat je van 10.00 tot 16.00 kunt proberen de eerste dagen? als je de eerste dag het gevoel hebt dat het te veel is, zul je je werktijden moeten aanpassen..... jij volet het t beste.

nog maar 4 weken. op je tanden bijten, wat doc zegt, shet is beter voor je boobies!

kxs

Jah ik probeer gewoon hele dagen te werken en ik kan best vaak tussendoor niksen... Gewoon op die stoel blijven zitten... Soms moet ik een koffie pakken maar meer Hoef ik niet te doen.. Jah.. Achter dat schermpje werken hihi...

Als het echt niet gaat zit er idd niets anders op, maar hoop het niet..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonnie,

ja..leuk is die hè??

Ik heb ook een administratieve baan en als ik dan een paar keer een zware ordner had gepakt, dan kreeg ik alweer pijn. Meer van die pijnlijke scheuten in mijn borst. Vooral de rechterkant omdat ik rechts ben. Dat werd in de loop van de dag steeds erger. Als ik dan thuiskwam durfde ik me niet meer te bewegen, elke kleine beweging deed dan al zeer aan de rechterkant. Ik probeerde dus om zulke dingen met 2 handen te pakken. Maar het heeft echt wel een paar weekjes geduurd voordat ik dat vervelende gevoel niet meer had.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat het steeds beter gaat met rustig aan doen.

wanneer moet je weer werken?

Ik ben ook na 2 weken weer gaan werken, maar hele dagen hield ik niet vol. Na die week 6 uur per dag werken ben ik weer mijn volle 32uur gaan werken, bij mijn nieuwe baan.

Daar opvolgend had ik weer 2 weken vakantie, echt zo fijn!

Ik moet zeggen dat ik vanaf 4,5wk po ongeveer alles wel weer deed maar dus wel echt moest waken niet teveel te doen.

En vandaag zit mijn vakantie er weer op en ga ik echt aan de slag bij mijn nieuwe baan. En ik ben 6 weken po!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarbij kwam Essie ook nog een dag helemaal niet op haar werk, omdat ze met de biebkaart wilde inchecken in de bus, he Essie ;)

Wat was dat een geweldig verhaal van een hele beroerde dag bij jou, Es hihi

Bon, geniet van je laatste vrije middag! En doe het rustig aan he, ga jezelf niet lopen negeren. Als het niet meer gaat, zeg je Aju, tot morgen tegen je collega's ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.