Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

Hey hallo...ik lees dat je goed tegen de tramadol kan,beterrrrr!

Maar die steken waar jij het over had en dat beurs gevoel in je ribben....dat had ik ook!Het gaat nu wel stukken beter voelt niet echt beurs meer!Die steken die heb ik soms nog steeds maar geloof dat dat normaal is,heb ik meer meiden over gehoord hier op het forum!

Nou nog even en je mag ze zien hè....spannend.

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Net even een geoorloofd middag slaapje gedaan na al dat bezoek..

Oma, nichtje, kennis en nog een vriendin van me inclusief kinderen en man..

Die dachten mooi even tieten te komen kijken :P

Moest nog snel wat aan doen, lag hier in mijn blote boobbies, en zo snel gaat dat momenteel niet hè.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Leuk he, dat onverwachte bezoek ;)

Maar idd erg vermoeiend.

Na mijn eerste bv, kwamen op zondag (volgens mij dag 5 of zo) mensen op bezoek, was 's avonds echt KO, wist niet meer wat voor of achter was. Hele dag bezoek gehad, van 14 uur tot 22 uur. Moet eruit gezien hebben als een zombie, en maar blijven lachen (haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd... En maar blijven lachen, ben gesloopt!!

Nog effe en dan moeten we Boobie-kaartjes sturen met de tekst:

Wij... hihihihih....rusten van 13:00-15:00 en na 21:00 ... :45: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn baas is net langs geweest, hij heeft me mijn zakelijke mobiel weer gegeven.. hij gaat zondag naar het buitenland en ik doe eigenlijk voor de rest alles daar.. administratie, in- en verkoop, aansturen magazijn, voorraad etc. etc..

ik kan nu dus inloggen op de pc.. dat had ik al geregeld.. en kan vanuit thuis werken..

heb wel gezegd dat ik de komende dagen nog rustig aan doe en dat het kan zijn dat de slaap in de middag, maar de telefoon van kantoor wordt per zaterdag doorgeschakeld naar mijn mobiel en dan lekker lui vanuit de bank werken..:P

super fijn die flexibiliteit, verantwoordelijkheid en de vrijheid op je werk maar kan ook lastiger zijn in deze situatie.. hij kan me niet missen... hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk foordeel hep sun nadeel he ;)

Had je nu wel je kleren aan, toen je baas langs kwam? :D

En met die tramadol is de pijn goed te hebben...

alleen telefoontjes afhandelen in engels, duits... banden verkopen etc.. met tramadol op :97: dat weet ik nou ook zo net nog niet... :45:

Zaterdag heb jij geen tramadol meer nodig hoor, dan gaat het al STUKKEN beter!! Believe me! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk foordeel hep sun nadeel he ;)

Had je nu wel je kleren aan, toen je baas langs kwam? :D

Zaterdag heb jij geen tramadol meer nodig hoor, dan gaat het al STUKKEN beter!! Believe me! xxx

Haha ik lag onder mijn dekentje..

Tja mijn baas en ik hebben niet zo'n formele band hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff zoo lang plafond dienst gehad, Pfff zoo moe..

Toch maar even goed eten, tramadolletje... En op naar de controle...

Rechts verlies ik nog 50cc per 24 uur dus dat is teveel, lijkt me.

Ben benieuwd naar mijn boobies!!!

Hopelijk kan ik ze zien!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff zoo lang plafond dienst gehad, Pfff zoo moe..

Toch maar even goed eten, tramadolletje... En op naar de controle...

Rechts verlies ik nog 50cc per 24 uur dus dat is teveel, lijkt me.

Ben benieuwd naar mijn boobies!!!

Hopelijk kan ik ze zien!!!

Als het geel genoeg is, gaan ze er misschien toch uit :)

Ligt vaak ook een beetje aan de verpleegkundigen

Succes dadelijk!!!

Misschien dat je een beetje stress hebt voor die drains, dat je slecht geslapen hebt ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne kennismaking alle meiden die ze vandaag voor het eerst gaan zien. Hoop dat het uitpakt naar jullie zin. Misschien zal die drain eruit halen niks aan zijn, want je zit zo onder de Tramal. Tot latersssss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het hopen MissSport, ik moet ook gaan voor de drains, en neem voor de zekerheid dadelijk ook een pilletje!

Hmmm 50cc is wel aan de hoge kant, maar idd wat BB zegt: als het geel genoeg is mag t er vast uit! Laten we dat hopen!

Ik ga iig voor je duimen meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.