Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemoren meid!!!!!!!!!!!!

Hoe gaat het nu....heb net je verslag gelezen...ging goed hè allemaal...niet misselijk geweest!!!Beterrrr!

Lekker dat je toch naar huis mocht hoor,is altijd beter.

Met mij gaat het prima hoor...bijna geen pijnstilling meer....alleen die verdomde antibiotica is echt niets voor mij.....heb nu last van m'n darmen,hahahaha.

Maar het is allemaal voor een goed doel moeten we maar denken....

Hoop dat je een goed herstel heb...ik hoor je!

Dikke knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bonfire! Wat fijn dat het goed is gegaan en dat je niet misselijk bent geweest!

Hoe gaat het nu? Nog veel pijn?

Zolang ik stil zit gaat het hier prima, zodra ik me verroer, minder! :P

Ik hoop dat je een heel spoedig herstel hebt!

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonfire,

leuk verslagje...Zo kom je de nacht wel door om s'nachts te forummen....

Snap het wel, ik heb de eerste nacht thuis ook beneden zitten janken, tjeu..wat een hel was dat!

Lief zijn die mannekes van ons hè...nou meid laat je lekker vertroetelen en doe rustig aan!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een dag! Maar gelukkig dat je lekker thuis bent. En wat fijn al die steun! Doet een mens echt goed

Essie,

je bent op vakantie!!!!!...

"normale" mensen slapen dan nog rond half 6 s'morgens...hihihih :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, probeer zo weinig mogelijk pijntillers te pakken, ben bang dat ik er misselijk van word..

Was vanochtend zo misselijk..

Ik slaap weinig en ervaar wel echt pijn in me rug, zijkant en onderkant borsten en hele zijkant rug maar ik moet deze dag en nacht of even doorbijten en dan zal het toch wel steeds beter gaan..

Ik zat eraan te denken om voor vanacht de diclofenac te ruilen voor tramadol.. Misschien slaap ik dan wel..

Anders duurt het zo lang die nacht en heb Niet echt zin in tv of puzzelen ofzo..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart zeg, dat je ze bij elke kliniek/ziekenhuis je boobies zo anders inpakken...Is daar een reden voor of ligt dat gewoon aan de pc?

Goed gelukt meiden, de foto's en de boobies.... :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart zeg, dat je ze bij elke kliniek/ziekenhuis je boobies zo anders inpakken...Is daar een reden voor of ligt dat gewoon aan de pc?

Goed gelukt meiden, de foto's en de boobies.... :125:

Bij mij zijn ze via de oksel ingebacht en die tape is om de protheses naar beneden te drukken.. zodat ze goed op hun plaats gaan zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze via de oksel ingebacht en die tape is om de protheses naar beneden te drukken.. zodat ze goed op hun plaats gaan zitten..

Dus heb hebt niet zo'n aparte band die je onder de kliniekbeha/sportbeha moet dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd bij iedereen anders hè...mijn kliniek bh heeft een band eraan vast zitten!

Lekker strak zetten en het zit toch enigszins prettig....

Maar even over die medicatie...van tramadol en diclofenac enzo daar kan je juist toch zo beroerd van voelen/worden...ikzelf neem geen van beiden en ook de ibuprofen ben ik mee gestopt,alleen paracetamol 1000mg om de 4 à 5uur...nou heb ik daar elukkig genoeg aan hoor...

Bonfire@

de eerste dagen zijn minder maar vergeet niet dat het best een ingreep is geweest hoor....maaaaaaaar het is allemaal voor een goed doel toch! :6:

Dikke Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnxx deb!!

Had gisteren een behoorlijk pijnlijke dag ja.. Pff

Hoop dat het vandaag beter gaat, word ook steeds misselijk van de diclifenac, de tramadol van gisteravond werkt goed..

Maar even aan onze eigen verpleegster vragen of ik niet beter drie tramadol kan slikken op een dag in plaats van de diclofenac.

Maar misschien treed er dan wel gewenning op..BB had een mooi schema voor me gemaakt voor het beste resultaat.. Dus ga om acht uur dadelijk toch maar de diclofenac pakken.. Eerst eten.. Heb honger hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanacht een stuk beter geslapen..

Gisteren om elf uur een tramadol en een paracetamol gepakt, half 1 - 1 uur ingeslapen denk ik.. Duurde best lang maar de pijn werd minder en beter te houden.. Pff mijn oksel en rechter drain deed zo'n zeer..

Vier keer wakker geweest en de laatste keer om vijf uur ongeveer en heb net mijn paracetamol volgens schema genomen..

Heb vanacht ook nog een keer een paracetamol gepakt, de rest van de keren dat ik wakker werd ben ik ook meteen weer gaan slapen.

Dus al met al redelijk geslapen, meer als gisteren in ieder geval..

Vandaag mezelf goed aan mijn schema houden en hopen dat de pijn zo blijft, al word het wel steeds erger nu.. Mijn ribben lijkt wel.. Onder mijn borsten.. Ach het is te houden en hoort erbij..

Positief denken hè.. Woessaa hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje meissie, klinkt zo herkenbaar wat ik lees, die pijn in je ribben! Mijn linkerkant is zo beurs, voelt een beetje gekneusd ofzo! Merk ook dat ik erg stijf wordt van het liggen de hele tijd.. maarja, als ik zit komen die rot steken weer.. *zucht*

Hopelijk mogen die krengen er bij jou morgen ook uit! Sterkte meis! Hopelijk valt het vandaag mee met de pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonfire,

ALs je misselijk wordt van die Diclofenac, weet je wat je dan doet. Stop ermee haha.

Dan neem je de tramadol om... ff denken: 8 uur en 16 uur. Om 23 uur neem je hem samen met de paracetamol!

Je kunt, zo te lezen, de tramadol beter verdragen dan de diclofenac, dus dan is dit een betere oplossing.

Bij mij werkt die tramadol ook goed, ben blij dat ik hem toch genomen heb.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ja dat lijkt me een super idee bb... Al moet ik zeggen dat het vanochtend goed ging met de diclofenac..

Alleen doen ze niet zo heel veel tegen de pijn.. De steken blijven dan.. En dat is bij die tramadol niet.. Dan word het een aanhoudende pijn en dat is makkelijker te houden..

Maar ik red me wel met jou raad... Fijn is dat.... Zoon forum verpleegster met een bv en dan ook nog eens op dezelfde dag :P. Ideaaaaal ;)

Mijn lieve schat heeft me net lekker gewassen, ben weer lekker fris, gezichtje gedaan, hij poetst zelfs mijn tanden hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.