Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Bonnie,

veel succes morgen. Doe het rustig aan. Ga lekker zitten, beetje koffie halen en onderschat het niet.

ik ben benieuwd hoe je het ervaren hebt morgen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden!! Lief van jullie!

Het gaat tot nu toe beter dan ik had verwacht.. maar ja de dag is dan ook nog niet over.

Ik doe lekker rustig aan, vandaar ook mijn berichtje op het forum :46:

Maar oooooo ik heb wel jeuk hoor... aan de binnekant van mijn borsten :105: hihi

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bonnie,

alles goed gegaan? Handig zo'n kantoorbaan, kun je gewoon effe posten op het forum tijdens je werk.

En vanmiddag na je werk nog lekker op de bank gelegen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ja ik ben lekker op de bank beland.. Even in slaap gevallen, daarna lekker gedoucht en weer op de bank..

Dadelijk lekker slapen..

Eigenlijk gaat het wel goed!

Het laatste uurtje op het werk kreeg ik wat steekjes maar prima te hebben, ik had vandaag helemaal niet het idee dat ik te ver ben gegaan.. Geen seintje van mijn lichaam gekregen, dus het zal wel ok zijn..

Ik sta er eigenlijk van te kijken, want heb vanavond ook niet echt last of pijn gekregen..

Hoop dat het zo blijft, ook na een paar dagen werken...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bonnie,

Fijn om te horen dat het goed gaat! ;) is toch wel een fijne gedachte! Hoop dat je vandaag ook lekker hebt kunnen werken en dan vanavond weer onderuitgezakt op de bank?!

kxs

Gisteren ging het ook wel goed. Ik merkte wel dat ik meer last had met opstaan en gedurende de dag iets meer van die kleine pijntjes, maar overall gezien ging het goed.

's avonds zijn we lekker gaan uiteten en ook hier ging het nog steeds super..

alleen toen kwam het!!

Ik wilde wel een keertje auto rijden en ben 10 km naar huis gereden, zodat mijn vriend een drankje kon doen en ik wilde natuurlijk een keertje in onze nieuwe auto rijden.

Nou.. toen kreeg ik wel erge last hoor, de binnekant van mijn bovenarmen, aan de zijkant van mijn borst en doorlopend naar achteren om mijn oksel heen naar mijn bovenarm... pff branden!!

Dat kwam natuurlijk omdat je "gewoon" gaat autorijden, je reflexen zijn: gewoon sturen.. dus ik had na de eerste bocht al meteen in de gaten dat ik nog niet normaal kan sturen.

Vandaag moest ik wel met de auto naar mijn werk, omdat ik er anders niet kon komen.. ik merk dat ik heel de dag een branderiger gevoel heb en dat dat autorijden nog niet zo goed is.

Ook moest ik onze kleine vergaderruimte stofzuigen op het werk, we kregen "hoog" bezoek. Dat mag ik eigenlijk ook niet doen en ik merk nu wel dat ik een klein beetje te ver ben gegaan, maar nog steeds zijn het niet de pijnen die ik een week geleden had.

Het is wel te hebben zo en ik hoop dan ook dat het zo blijft.

Morgen nog 1 dagje en dan is mijn weekje weer voorbij..

We hadden dit weekend Concert At Sea en dat is van vrijdag t/m zondag. Misschien dat ik zaterdag toch wel een dagje daar naartoe ga. Zoals het nu gaat, kan dat best.

Gewoon zorgen dat ik voldoende zit en dat ze niet tegen me aan stoten.

Ik merk dat het lopen en dingen doen te belastend zijn en dat ik dat uit de weg moet gaan.

Aangezien ik met mijn werk toch voornamelijk op die steeds dikker wordende reet van me zit.. gaat dat prima. :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Bonnie,

zit net ff je verslag van gisteren te lezen...

Wij rijden zelf ook een 4 x 4. ondanks de stuurbekrachtiging lijkt mij dat dit nog net te zwaar is om die te besturen na een bv (of bvk). Komt toch wel wat meer kracht bij kijken dan wanneer je een auto rijdt met wat dunnere banden en dan stuurbekrachtiging.

Ik snap dat je zelf naar je werk moet rijden. maar kijk wel uit dat je niets gaat forceren. Het zou zó zonde zijn als je je borsten te veel belast met die "maar 10 km".

Probeer de rest van de dag nu wel rustig aan te doen he!

(die reet van je komt later wel..... hahahhaha)

Wacht zaterdag maar even af.... als je opstaat en je denkt het gaat wel, moet het toch wel lukken. maar als je denkt.. hmmmm ik "voel ze al" is het misschien beter om dit jaar maar over te slaan??

kxs

groentje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mupke, autorijden moet als een oud vrouwtje voorlopig.... :45:

Onderhands stuur doorgeven... niks overpakken boven op het stuur..... :(

De kofferbak niet te ver opendoen, want dan wordt het springen om hem weer dicht te krijgen :lol:

De deur van de auto..... pfff wat is dat ding opeens zwaar!

Zo ging het de eerste keer bij mij tenminste haha.....

Gaat wel lekker bij jou he! alleen dat stofzuigen.... :27:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mupke, autorijden moet als een oud vrouwtje voorlopig.... :45:

Onderhands stuur doorgeven... niks overpakken boven op het stuur..... :(

De kofferbak niet te ver opendoen, want dan wordt het springen om hem weer dicht te krijgen :lol:

De deur van de auto..... pfff wat is dat ding opeens zwaar!

Zo ging het de eerste keer bij mij tenminste haha.....

Gaat wel lekker bij jou he! alleen dat stofzuigen.... :27:

xxx

Oh IDD!! Ik herken dat allemaal!!

Pff kun je weer uit die auto, omdat de deur zo ver open staat... bah!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat schakelen was ook een ramp bij mij..Moest met 2 armen de auto in de achteruit zetten

Ik had die luxe niet van een automaat rijden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha.... 2 armen om die pook heen... lucky... ik zie je het al helemaal doen!

Ik denk dat ik mijn manneke maar lief aan ga kijken?!

hahahah

en bonnie... ben je vandaag nog naar consert at sea gegaan?

Hoi hoi

Ik ben idd naar concert at sea geweest, was alleen niet zoveel aan.

Op zich ging het wel.. Ik kan redelijk wat doen zonder dat ik al te veel last krijg..

Omdat ik het op mijn werk best druk heb, ben ik niet zo veel meer op het forum..

Ben wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat..

Ik kom snel een keertje op de chat..

Dikke kus voor jullie allemaal.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bonfire,

begrijpelijk dat je minder op het forum bent toch?! druk op je werk... kan ik me voorstellen dat het ff niet wil lukken om op het forum te komen!

Wel fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je de "draad" weer op kunt pakken. Dat het allemaal al weer goed gaat! Eigenlijk doe je al best veel als ik het zo hoor. na 3 wkn PO!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaha, dat is weer even wennen hè om weer de oude draad op te pakken. Alsof er niks is gebeurt. Je bent alleen wat tiet rijker. Ben je niet moe?

Nee eigenlijk niet. Ik ben niet moe te krijgen, eerlijk gezegd. Het is bij mij eigenlijk net als voorheen, alleen wat steekjes af en toe.

En last van mijn armen. Daar heb ik eigenlijk de meeste last van.

Ik kan mijn armen niet strekken of naar achteren, mijn spieren aan de binnenkant en aan de buitenkant van mijn bovenarmen doen behoorlijk zeer als ik ze niet in de "normale" houding houd.. alsof ze gescheurd zijn of verrekt of iets dergelijks. Het is pijnlijker dan spierpijn.

Ik vraag me af en toe wel af of dit erbij hoort..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bonfire,

begrijpelijk dat je minder op het forum bent toch?! druk op je werk... kan ik me voorstellen dat het ff niet wil lukken om op het forum te komen!

Wel fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je de "draad" weer op kunt pakken. Dat het allemaal al weer goed gaat! Eigenlijk doe je al best veel als ik het zo hoor. na 3 wkn PO!?!

Jah idd, ik vind zelf ook dat ik best veel kan. Ik sta er zelfs van te kijken.

Ik had namelijk de eerste twee weken behoorlijk wat last en toen de laatste drain eruit ging is het na een dag of vier met sprongen vooruit gegaan!

Ik merk wel dat ik kleine steekjes heb af en toe, maar niet meer dan dat. En als het een zeurende pijn word, dan is dat mijn teken, maar in principe kun je dan nog je dagelijkse dingen door blijven doen, omdat het niet als pijn te beschouwen is, vind ik.

Ik doe dat niet, want als de pijn langer blijft hangen dan een klein steekje, dan is dat mijn teken om rustiger te gaan doen en dan ga ik lekker liggen en dan gaat dan heel snel weer over.

Jah het gaat super..

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de verandering van mijn borsten. Ik merk dat ze wat zachter worden, maar de vorm veranderd niet echt en ze zijn nog steeds erg ongelijk.

Ik zal er snel foto's opzetten, dan kunnen jullie ze ook beoordelen.

Ik heb maar geduld.. ik ben in ieder geval al op de helft en mag over 2,5 week al een gewone bh aan!!

Hoe is je consult gegaan Pietje? Dat heb ik natuurlijk niet meegekregen.

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.