Ga naar inhoud

Bonfire : 11 juni : Dr. Hermens : ATS kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

Niets lulligs aan.. Alles wat je mee kan pakken aan slaap, moet je pakken, je lichaam heeft dat echt nodig!

Al kan ik wel begrijpen dat je je schuldig voelt, alles gaaf door maar wij moeten nu even aan ons lichaam en herstel denken..

Komt wel goed, hoeveel dagen po ben je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste Reactie

Tjee meiden,

gaat maar door hier.....zelfs s'nachts

Enne, alweer allemaal fris en fruitig wakker nu???

volgens mij liggen de dames in diepe rust. hahah

beter toch?! maken ze toch nog de uurtjes.

@ Bonfire,

is het gisteren nog goed gekomen met je filmpje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

H piétje,

Jazeker.. Ik heb mijn filmpje trouw gekeken...

Wanneer had jij consult Pietje?

Lucky, ik heb vanochtend nog geslapen van zeven tot net, alleen word ik niet zo lekker wakker..

Wilde vandaag eigenlijk zonder tramadol gaan proberen vandaag, alleen paracetamol.. Heb nu wel pijn maar het is constant en wel te houden als het niet erger word..

Wat ik wel erg vervelend vind is mijn gemoedstoestand. Ik denk dat ik mijn beruchte emo-dag (waar ik BB over hoorde) vandaag heb, of zo..

Totaal nergens zin in, moe, sloom, lusteloos en waar is mijn vrolijkheid heen??

Pfff heb wel even behoefte aan jullie, gezellige meiden... Denk ik tenminste, hihi..

Zie je.. Hellluppp !!! waar is is m'n enthousiastme gebleven?? Hmm...

Iemand ervaring hiermee? Zou het aan de medicijnen liggen? Soort van ontwenningsverschijnselen?

(Hmm... Goed woord voor galgje..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meissie toch! Ik zou zeggen; ga lekker ff naar buiten al is het maar in de tuin zitten. Pak er een mooi boek bij of een magazine ofzo.

Ik heb vanmorgen nog een uurtje geslapen en toen stond zoonlief ineens naast mijn bed. Was hij zelf naar beneden gekomen (3jaar) en dochter stond al halverwege de trap (2jaar). Ik schrok me wild!

Link naar reactie
Delen op andere sites

H piétje,

Jazeker.. Ik heb mijn filmpje trouw gekeken...

Wanneer had jij consult Pietje?

Lucky, ik heb vanochtend nog geslapen van zeven tot net, alleen word ik niet zo lekker wakker..

Wilde vandaag eigenlijk zonder tramadol gaan proberen vandaag, alleen paracetamol.. Heb nu wel pijn maar het is constant en wel te houden als het niet erger word..

Wat ik wel erg vervelend vind is mijn gemoedstoestand. Ik denk dat ik mijn beruchte emo-dag (waar ik BB over hoorde) vandaag heb, of zo..

Totaal nergens zin in, moe, sloom, lusteloos en waar is mijn vrolijkheid heen??

Pfff heb wel even behoefte aan jullie, gezellige meiden... Denk ik tenminste, hihi..

Zie je.. Hellluppp !!! waar is is m'n enthousiastme gebleven?? Hmm...

Iemand ervaring hiermee? Zou het aan de medicijnen liggen? Soort van ontwenningsverschijnselen?

(Hmm... Goed woord voor galgje..)

Hey bonfire,

balen joh als je de emo dag hebt. (laten we het daar maar ff op houden?). Probeer eens één minuut lang hardop allerlei positieve leuke dingen op te noemen, begin bij nieuwe borsten, leuke shirtjes, zonnestraaltje, lekker stappen weet ik nog wat meer. Je zult merken dat de laatste seconden heel moeilijk zijn en ga je de gekste dingen zeggen om je minuut vol te maken.

Of je schrijft het hier op in je topic en kunnen we allemaal meegenieten?

Je hebt afgelopen nacht natuurlijk ook een gebroken nacht gehad. Hahahaha... die tweeling van jou slapen dus nog niet door?.... Geef ze dadelijk maar een zachte aai... ga ff lekker onderuitgezakt op de bank, bed hangen... en doe ff je ogen dicht. al is het maar voor een uurtje.

(herhaal weer dat leuke 1 minuten gedoe)...

dan krijg je een glimlach op je gezicht.

bij vrolijk kijken, gebruik je minder spieren dan wanneer je sjachie kijkt. (is bewezen). Als je dus moet ontspannen, moet je dus minder spieren gebruiken en is vrolijk kijken dus een goede manier...

volg je t nog?/....

Ik moet zo met ons meisje maar weer eens naar de manege... Ivm vakantie van een meisje van de manege is haar gevraagd of ze over 3 weken haar paard gedurende 1 week kan bijrijden.

dus mammie, mag weer ff mee op pad. Wel altijd gezellig hoor.

Als jij strakjes een uurtje ff hebt ontspannen, ga je ff rustig een blokje om lopen. Daarna lekker buiten een bakkie doen, met extra glas water. hahahah

komt helemaal goed die emo dag.

ik ben wel ff op pad... maar.... zal ltr nog ff inloggen en kijken hoe het met je gaat!

kxs.

Pietje

Oh meissie toch! Ik zou zeggen; ga lekker ff naar buiten al is het maar in de tuin zitten. Pak er een mooi boek bij of een magazine ofzo.

Ik heb vanmorgen nog een uurtje geslapen en toen stond zoonlief ineens naast mijn bed. Was hij zelf naar beneden gekomen (3jaar) en dochter stond al halverwege de trap (2jaar). Ik schrok me wild!

Hey essie....

whowww wat zal je geschrokken zijn.

ga jij ook lekker buiten zitten vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat advies van Pietje (het groentje onder ons :P ) zou ik half in de wind slaan :45:

Dat ommetje maken..... ik zou het nog even niet doen :45: :45: De rest van haar adviezen, is zo slecht nog niet (al is het hier ecth geen weer om buiten te zitten....)

Bonfire, geniet van je emo-dag, morgen is ie weg! Grijp je kans om een heerlijke huilfilm te kijken, een enorm zielig boek te lezen, helemaal te zwelgen in zelfmedelijden hahaha. Vandaag is JOUW dag! :D

En morgen? Morgen is alles beter, dan zing je weer met Alfred Jodokus Kwak mee: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk......... :D

Lekker gedoucht??

Oh ja, en die keelpijn en dat grieperige: Echt even in de gaten houden of je voorhoofd niet gaat gloeien!

Als je alleen maar zo een soort bloos-gloeien voelt, in je hals en wangen, dat is normaal! Kan een paar daagjes duren. Alsof je in de overgang bent, zo kan ik me voorstellen. Hitte-aanvallen :D Dat had ik tenminste na een paar dagen en heb het van meerdere gehoord.

Maar bij koorts, dus een gloeiend voorhoofd, METEEN je arts bellen!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bonfire,

en lekker gedoucht???

ben je er een beetje van op geknapt?

@ Doc BB

:45: lol! als bonfire dat leest, pist ze ook nog in d'r broek van 't lachen!

ikke in ieder geval wel!

hahahahaha :46:

wat n lol hier op 't forum.

maar ehhhh.. 't weer, hier nog lang zo slecht nog niet! durf t bijna niet te zeggen, maar 't zonneke komt hier regelmatig een beetje door al waait de wind er flink doorheen.. (m'n was hangt buiten) dus moet 't nog maar ff droog blijven. is wel lekker zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou niet kunnen zeggen of er een medische reden is om het niet te doen, maar een " blokje om " heeft mij heel erg goed gedaan op zulke momenten eigenlijk..

Hardloopschoenen aan met " air" voor zo weinig mogelijk hobbelen :) lekker rustig aan en lekker even een frisse neus halen, even weg tussen die 4 muren die echt op je af kunnen komen in de dagen dat je verplicht stilzit.

Ben zelf dol op regen, kan er echt niet van balen ;)

Ook leuk: Online leuke kleren bekijken die je nu aan kan met je boobies!

Wat je ook doet, probeer te ontspannen en neem lekker de tijd voor jezelf. Lekker je haar ( laten ) wassen en je opfrissen doet ook wonderen trouwens.

Komt goed :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meissie toch! Ik zou zeggen; ga lekker ff naar buiten al is het maar in de tuin zitten. Pak er een mooi boek bij of een magazine ofzo.

Ik heb vanmorgen nog een uurtje geslapen en toen stond zoonlief ineens naast mijn bed. Was hij zelf naar beneden gekomen (3jaar) en dochter stond al halverwege de trap (2jaar). Ik schrok me wild!

Oh jee es, ja dan schrik je wel ff.. kan ik me voorstellen..

dank je voor de tip meid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bonfire,

balen joh als je de emo dag hebt. (laten we het daar maar ff op houden?). Probeer eens één minuut lang hardop allerlei positieve leuke dingen op te noemen, begin bij nieuwe borsten, leuke shirtjes, zonnestraaltje, lekker stappen weet ik nog wat meer. Je zult merken dat de laatste seconden heel moeilijk zijn en ga je de gekste dingen zeggen om je minuut vol te maken.

Of je schrijft het hier op in je topic en kunnen we allemaal meegenieten?

Je hebt afgelopen nacht natuurlijk ook een gebroken nacht gehad. Hahahaha... die tweeling van jou slapen dus nog niet door?.... Geef ze dadelijk maar een zachte aai... ga ff lekker onderuitgezakt op de bank, bed hangen... en doe ff je ogen dicht. al is het maar voor een uurtje.

(herhaal weer dat leuke 1 minuten gedoe)...

dan krijg je een glimlach op je gezicht.

bij vrolijk kijken, gebruik je minder spieren dan wanneer je sjachie kijkt. (is bewezen). Als je dus moet ontspannen, moet je dus minder spieren gebruiken en is vrolijk kijken dus een goede manier...

volg je t nog?/....

Ik moet zo met ons meisje maar weer eens naar de manege... Ivm vakantie van een meisje van de manege is haar gevraagd of ze over 3 weken haar paard gedurende 1 week kan bijrijden.

dus mammie, mag weer ff mee op pad. Wel altijd gezellig hoor.

Als jij strakjes een uurtje ff hebt ontspannen, ga je ff rustig een blokje om lopen. Daarna lekker buiten een bakkie doen, met extra glas water. hahahah

komt helemaal goed die emo dag.

ik ben wel ff op pad... maar.... zal ltr nog ff inloggen en kijken hoe het met je gaat!

kxs.

Pietje

Hey essie....

whowww wat zal je geschrokken zijn.

ga jij ook lekker buiten zitten vandaag?

Hi Pietje..

wat lieff.. je berichtje... word al vrolijk van jou berichtje!!

Zoals je al weet heb ik me inmiddels gered door mijn zus te bellen en te laten komen, zodat ik lekker kon douchen..

maar eigenlijk vind ik het een beetje jammer dat ik jou lijstje niet gemaakt heb!! hadden we met zijn alle kunnen lachen!! hihi..

ik ga het de volgende keer zeker doen en zet het dan op het forum.. als er een volgende keer komt..

maar idd mijn tweeling slaapt niet door.. en ook niet heel misschien, gewoon standaard iedere nacht vier/vijf keer wakker en zeker dat ik twee keer er uren over doe om in te slapen.... dusss wellicht dat dat lijstje nog gaat komen.. ;)

Leuk dat je meissie een paard bij mag rijden, een compliment ook hoor dat ze gevraagd word!! leuk!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat advies van Pietje (het groentje onder ons :P ) zou ik half in de wind slaan :45:

Dat ommetje maken..... ik zou het nog even niet doen :45: :45: De rest van haar adviezen, is zo slecht nog niet (al is het hier ecth geen weer om buiten te zitten....)

Bonfire, geniet van je emo-dag, morgen is ie weg! Grijp je kans om een heerlijke huilfilm te kijken, een enorm zielig boek te lezen, helemaal te zwelgen in zelfmedelijden hahaha. Vandaag is JOUW dag! :D

En morgen? Morgen is alles beter, dan zing je weer met Alfred Jodokus Kwak mee: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk......... :D

Lekker gedoucht??

Oh ja, en die keelpijn en dat grieperige: Echt even in de gaten houden of je voorhoofd niet gaat gloeien!

Als je alleen maar zo een soort bloos-gloeien voelt, in je hals en wangen, dat is normaal! Kan een paar daagjes duren. Alsof je in de overgang bent, zo kan ik me voorstellen. Hitte-aanvallen :D Dat had ik tenminste na een paar dagen en heb het van meerdere gehoord.

Maar bij koorts, dus een gloeiend voorhoofd, METEEN je arts bellen!

Liefs,

MIJN DAG?? haha hoe moet ik zo nog EMO zijn, als jij me zo'n berichtje stuurt.. :lol:

De pest was dat ik me lichamelijk ook niet goed voelde.. koortserig.. grieperig..maar ik heb dat in de sjet al uitgelegd.. en het was nou niet zo'n geweldig momentje dat we dat nog eens moeten beschrijven natuurlijk :P

Maarr idd het was en is precies zoals jij beschrijft, dus WEDEROM stel je me gerust, doc BB...

thnxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou niet kunnen zeggen of er een medische reden is om het niet te doen, maar een " blokje om " heeft mij heel erg goed gedaan op zulke momenten eigenlijk..

Hardloopschoenen aan met " air" voor zo weinig mogelijk hobbelen :) lekker rustig aan en lekker even een frisse neus halen, even weg tussen die 4 muren die echt op je af kunnen komen in de dagen dat je verplicht stilzit.

Ben zelf dol op regen, kan er echt niet van balen ;)

Ook leuk: Online leuke kleren bekijken die je nu aan kan met je boobies!

Wat je ook doet, probeer te ontspannen en neem lekker de tijd voor jezelf. Lekker je haar ( laten ) wassen en je opfrissen doet ook wonderen trouwens.

Komt goed :)

liefs

En dat heb ik idd gedaan!! Lekker gedoucht.. mezelf ingetaped.. zie foto in me album..

En oooooooooooooooooooohh wat was dat heeeeeeeeerlijk!!! Heb een douch nog nooit zo kunnen waarderen als toen straks..

Kleren kijken.... ook een leuk idee..

En wat me echt leuk lijkt.. BH's passen!! Foto's maken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mirres, daar heb je wel gelijk in, je moet idd zacht lopen haha. Vorige keer had ik echter heel veel last van vocht en toen voelde dat gewoon echt niet goed hihi

Vandaag, dag 5, wel gaan lopen, en was lekker! :D

Jah dat merk ik vandaag, nu zo zonder tramadol... jaja ik ben ook heus afgekickt!!

Als ik loop dan doet me rechterborst zooo zeer.. pff moet hem echt ondersteunen en dan zachtjes door de kamer schuifelen..

Als ik zit en lig voel ik me drain al zo goed.. en ik kan je vertellen.... die is langgg... pff het is net of ik hem letterlijk voel zitten..

Mijn slangetje ziet er wel goed uit.. gelig, soms oranje.. en soms stukken helemaal niks in het slangetje..

ben dus benieuwd hoeveel cc er morgen vroeg in zit.. tot nu toe is het nog steeds iedere dag 60cc... er veranderd niets..

hopelijk kan die er snel uit want dan zal een hoop pijn ook weg zijn..

ik slik nu wel diclofenac en verder mijn paracetamol..

kan ik mijn diclofenac dan zo doen: 8:00 / 15:00 / 23:00 ?

ik heb vandaag mijn eerste om 15:00 gepakt.. zat eerst nog in de stugge fase.. wilde alleen met paracetamol doen, maar pff lukt me niet hoor..

hoop zo dat ik vanacht wel in kan slapen, want heb aanzienlijk veel meer pijn, het is wel te houden maar inslapen is dan nog een tweede..

dat inslapen MET tramadol ging makkelijker maar ga het toch zonder proberen..

kan altijd nog pakken, mocht het echt niet lukken.. enne.. ben nou tenslotte toch gewend aan NIET slapen :93: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Tegen mij zei de pc dat de drain niet langer dan een week erin mag. Dus dan ben je er zeker vanaf! Geduld... dus kan in het slechtste geval maar eventjes meer zijn! :)

Jah dat merk ik vandaag, nu zo zonder tramadol... jaja ik ben ook heus afgekickt!!

Als ik loop dan doet me rechterborst zooo zeer.. pff moet hem echt ondersteunen en dan zachtjes door de kamer schuifelen..

Als ik zit en lig voel ik me drain al zo goed.. en ik kan je vertellen.... die is langgg... pff het is net of ik hem letterlijk voel zitten..

Mijn slangetje ziet er wel goed uit.. gelig, soms oranje.. en soms stukken helemaal niks in het slangetje..

ben dus benieuwd hoeveel cc er morgen vroeg in zit.. tot nu toe is het nog steeds iedere dag 60cc... er veranderd niets..

hopelijk kan die er snel uit want dan zal een hoop pijn ook weg zijn..

ik slik nu wel diclofenac en verder mijn paracetamol..

kan ik mijn diclofenac dan zo doen: 8:00 / 15:00 / 23:00 ?

ik heb vandaag mijn eerste om 15:00 gepakt.. zat eerst nog in de stugge fase.. wilde alleen met paracetamol doen, maar pff lukt me niet hoor..

hoop zo dat ik vanacht wel in kan slapen, want heb aanzienlijk veel meer pijn, het is wel te houden maar inslapen is dan nog een tweede..

dat inslapen MET tramadol ging makkelijker maar ga het toch zonder proberen..

kan altijd nog pakken, mocht het echt niet lukken.. enne.. ben nou tenslotte toch gewend aan NIET slapen :93: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah dat merk ik vandaag, nu zo zonder tramadol... jaja ik ben ook heus afgekickt!!

Als ik loop dan doet me rechterborst zooo zeer.. pff moet hem echt ondersteunen en dan zachtjes door de kamer schuifelen..

Als ik zit en lig voel ik me drain al zo goed.. en ik kan je vertellen.... die is langgg... pff het is net of ik hem letterlijk voel zitten..

Mijn slangetje ziet er wel goed uit.. gelig, soms oranje.. en soms stukken helemaal niks in het slangetje..

ben dus benieuwd hoeveel cc er morgen vroeg in zit.. tot nu toe is het nog steeds iedere dag 60cc... er veranderd niets..

hopelijk kan die er snel uit want dan zal een hoop pijn ook weg zijn..

ik slik nu wel diclofenac en verder mijn paracetamol..

kan ik mijn diclofenac dan zo doen: 8:00 / 15:00 / 23:00 ?

ik heb vandaag mijn eerste om 15:00 gepakt.. zat eerst nog in de stugge fase.. wilde alleen met paracetamol doen, maar pff lukt me niet hoor..

hoop zo dat ik vanacht wel in kan slapen, want heb aanzienlijk veel meer pijn, het is wel te houden maar inslapen is dan nog een tweede..

dat inslapen MET tramadol ging makkelijker maar ga het toch zonder proberen..

kan altijd nog pakken, mocht het echt niet lukken.. enne.. ben nou tenslotte toch gewend aan NIET slapen :93: hihi

Je kunt die diclofenac zo nemen idd, maar zou die van 23 uur, niet samen met je paracetamol nemen. Laat daar een uurtje tussen zitten... of een half uur

Ga maar weer pas afbouwen als je die drain eruit hebt, lijkt me een goed plan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Tegen mij zei de pc dat de drain niet langer dan een week erin mag. Dus dan ben je er zeker vanaf! Geduld... dus kan in het slechtste geval maar eventjes meer zijn! :)

Mijn consulente zei dat ze ooit iemand had gehad waar hij 13 dgn erin had gezeten!!!

Pfff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou..... Nou..... Op zich....

Om 1 uur mijn bed uit want kon dus niet slapen... Heeeeeeeeel raar;)

Ik denk, val allemaal maar omhoog en ik ga film kijken...

Hmmm ik denk, ik moet HUMOR hebben!!

Dvd gehuurd van Jan Jaap van der Wal, had die kerel nooit gezien en dacht.. Hij ziet er wel grappig uit.. Moet lukken..

Halverwege loopt hier heel dat systeem vast en dat was eigenlijk ook maar goed ook... Pff

Ik betrap me er soms op dat ik wel moet grinniken maar ver het algemeen vind ik het maar een zelfingenomen kwal met een hele lelijke kop!!!! :D

Dat vastlopen was dus niet zo erg, toen MOEST Bonnie wel gaan slapen... Alleen bleef het beeld vast staan met zijn lelijke kop in beeld... Zo ging dat slapen natuurlijk noooooit lukken!! ;)

Tv maar uit gezet, decoder kreeg ik niet meer uit, Jan Jaap van der Wal was toch behoorlijk TE shocking, ook voor de decoder...

Van half vier tot half tien geslapen.... Helaas ben ik mijn slaap weer aan het verleggen, mar zorg voor later... Alles wat ik KAN slapen, dat slaap ik dan maar..

Zo was ik gisteravond van 19.15 tot 20.30 plots in coma geraakt, misschien dat ik daarom zo laat pas in sliep vanacht..

Tja beetje moeilijk is dit..

Gisteravond alleen nog twee paracetamol genomen voor ik naar bed ging en vanacht ben ik hem vergeten... Hmmm (sorrie BB) ;)

Net mijn paracetamol van 11.00 alvast gepakt en dan zullen we zien wat ik om 13.00 pak... OF diclofenac OF tramadol...

We gaan rond die tijd eten bij schoonouders dus OF het word niet zo gezellig en afzien omdat ik teveel pijn heb OF het word heel gezellig en mijn schoonouders krijgen een heeeel andere kant van mij te zien :lol:

Daarna hoop ik dat we ook nog even naar mijn pappie kunnen.. Zal wel weer een vermoeiend dagje worden. Misschien beter geen tramadol pakken om 13.00, dan voel ik tenminste goed wanneer het allemaal teveel word, anders onderdruk het teveel..

Tja ik hou jullie op de hoogte wat ik heb gedaan...

Momenteel is de pijn te hebben, heeeel stijf, mijn rechterdrain zit zwaar in de weg en kan moeilijk bewegen..

Oh.. En dames... Heel teleurstellend, maar dat flesje van mij is 45cc!!! Die gaan ze er dus niet uithalen..

Het slangetje is wel helemaal geel, dus dat lijkt me goed..

Manlief heeft ongeveer 5-10cc teveel afgetekend, zodat morgenvroeg de stand altijd 5-10cc minder zal zijn!!! :lol:

Jaja morgen kan hij er dus uit!! Wel met een beetje hulp van ons maaaar ja......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat goed dat je zo goed heb doorgeslapen zeg. Toch zeker 6 uurtjes achter elkaar.

Maar om jezelf en je 2-ling niet te overbelasten zou je tussen de vaderdag bezoeken door ook ff 1 iurtje thuis kunnen liggen. Ff rustpauze nemen.

Spreek je ltr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.