Ga naar inhoud

Best_boobie: 11 juni 2012: Dr. Demeyere: Artemedis: Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 529
  • Created
  • Laatste Reactie

En het is zover!!! :D

Jut en Jul zijn vandaag 3 maanden!!!! Ze zijn alweer op foto gezet en staan in de galerij!!

Reacties uiteraard altijd welkom ;)

Alles gaat goed, en ben zelf supertevreden :)

xxxx BB

Wij ook.... :123: :123: :152: :152:

Ga zo effe spieken..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, nog iets vergeten te vermelden!!!

Ik heb vandaag de hele dag mijn ultimate strapless aan gehad. Op schoenen met een aardige hak gelopen, en die boobs konden gewoon geen kant op!!! Ze hadden meer steun dan bij welke andere bh ook! En hij zakte nog geen millimeter af hoor, die bh! Hij zit super, ook geen last van gehad. Naderhand wel wat striempjes in mijn velletje en de handjes stonden afgedrukt in mijn boobs :45: maar dat trok ook heel snel weer weg haha. Hij zat echt perfect! :D Me so happy :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB.... ik kan op mijn werk geen foto's kijken....die krijg ik op de één of andere manier niet snel weggeklikt...en als de mannen doorkrijgen dat ik op een tietensite zit....ppffff....maarja ik heb hier wel ff de tijd om op het forum een beete bij te lezen en eventueel wat te tikkn...mis wel de wuppies...want dat lukt ook niet met deze supermoderne computersysteem.....

maar je zag er dus vandaag super vrouwelijk uit me alles erop en eraan.....wat moet dat weer geweldig voelen.....en dat tie dan ook nog zo super zit.....ik hou die in mijn achterhoofd.....want het is altijd wel handig zo'n uitvoering in je collectie te hebben.....

En aangezien ik vrijdag ga shoppen.... ;-)

En heerlijk om te lezen dat degene die ons met haar steun en tips zo happy maakt nu zelf ook zo happy is........

Hou dat lekkere gevoel vast......ihihihihihihi

En in ieder geval nog van harte gefeliciteerd met je 3 maanden.......toch weer een mijpaal.....

Enne heb je wat te doen op 1 november...... ;-))

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even een kleine update voordat ik naar Spanje ga :)

Met mijn boobs gaat het super, vooral sinds de laatste week. Tot voor vorige week had ik nog regelmatig wat pijntjes, steekjes, het gevoel dat er wat vocht aan de zijkant kwam, wat gevoeligheid bij het opstaan uit bed op de plek van de littekens. Sinds deze week, heb ik daar nog maar heel weinig last van, ondanks dat ik toch echt zware dingen gedaan heb! Dus het gaat echt heel goed! Ben zoooooooooooooo blij :D

Aanstaande maandag vertrek ik met hubby en de caravan voor een half jaar naar Spanje. Dit doen wij ieder jaar in de winter, dus zo ook dit jaar. Het enige verschil met andere jaren is, dat wij in de maand oktober wat van Spanje willen zien en pas daarna naar onze 'vaste plek' gaan.

In de eerste maand zal ik dus waarschijnlijk wat minder online zijn, dat hangt helemaal af van of er wifi is op de campings waar we verblijven.

Op onze 'vaste plek' hebben we meestal sowieso wifi, als ze nog dezelfde provider hebben haha, want er is ook wel eens een jaar geen wifi geweest :(

Op 11 december worden mijn boobs een half jaar, dus dan zal er wel weer een foto-shoot gemaakt moeten worden :45:

Lieve forumvriendinnetjes, ik wens jullie heel veel plezier!

Tevens voor diegenen die nog onder het mes moeten en waar ik niet de kans bij krijg om ze succes te wensen of te feliciteren met hun nieuwe boobs: ALVAST SUCCES!! EN ALVAST GEFELICITEERD :38:

Tot gauw, voor hetzelfde geld dus al overmorgen :45:

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve BB,

Ga maar lekker naar het zonnige Spanje en lekker genieten van alles, doe voorzichtig onderweg met autorijden,

of je mannetje.

De beloofde foto's ga ik niet meer redden, voordat je weggaat, I'm Sorry.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:48: :48: :48: :48: :48: :48: :48: :48: :53: :53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobs-dinnetje,

wat ga ik je missen hier.... :103:

ik hoop dat je snel weer WIFI hebt om te forummen en anders kom ik het wel effe regelen daar, want een half jaar zonder jou op het forum... :97::24:

Lieve meid, ik wens jou en hubby een hele mooie vakantie toe. Doe rustig aan, pas goed op elkaar en GENIET!!!!!!! :beach::viannen_77:

Dikke kus,

:53:

:drag_02:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey doc....

gisteren had je ff wat wifi, kon je een woordje (met veel punten!!!) leggen op Wordfeud.

Gelukkig gaat je reis goed! en veel plezier in Andorra als dat vandaag nog ging lukken!

doe voorzichtig. geniet met volle teugen en We hopen dat ze de wifi op jullie camping niet gewijzigd of verwijderd hebben!!!!

en uitereraard die foto's van een half jaar... zijn we erg benieuwd naar....

dikke kxs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey lieve doc ;)

Heel veel plezier op je vakantie (nouja, noem je dat eigenlijk nog vakantie, een half jaar? :) )

Hopelijk snel wifi, en ik wil ook ff zeggen dat je altijd een supergoeie vraagbaak bent!!! Heel erg bedankt daarvoor, er hebben al heel veel meiden wat aan je gehad

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Heb je al een pilletje genomen, tegen de afkickverschijnselen?

:152: Daar lijkt het wel op. Of ze ligt nu te shaken en schuibekken al roepend naar het forum. :46:

nee grapje. We missen je wel hoor! Altijd goede nuchtere raad voor iedereen. Maar ook best boobies hebben vakantie nodig. Kunnen we haar het half jaar erna weer flink bevragen en bestoken met vanalles.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Heb je al een pilletje genomen, tegen de afkickverschijnselen?

:45: Lief dat je aan me denkt :D

Het is wel lekker rustig, zo zonder wifi :wacko: Nooit gedacht dat ik nog kon leven zonder.... Kan ik dus ook niet hahaha, dat is wel redelijk duidelijk. Nu even wifi, zitten nu in Cáceres. Ik denk dat we hier overmorgen of woensdag weer vertrekken, en weet niet hoe het met de wifi gesteld is in Sevilla en Córdoba.

Als we op onze vaste plek zitten over ongeveer anderhalve week/2 weken, dan heb ik wel weer gewoon wifi hoor en dan ben ik ook weer vaak hier te vinden ;)

Pilletjes tegen het afkicken? Bestaan die? Doe mij maar een doosje :38:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.