Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Goede tip... maar tot welke cupmaat gaat deze? :(

Ik ga eens even zoek op internet :35:

Ik heb hem gevonden bij dezelfde leverancier als waar ik de vorige strapless heb gekocht :D

Maar deze gaat tot cup I, die andere strapless die ik heb gekocht is ook een 75I maar vandaag met passen onder het jurkje wat ik had gekocht vind ik heb toch te klein. Ik krijg de beugel niet echt goed onderin mn borstplooi omdat de cups voorgevormd zijn en mn boobs deze cups dus naar voren duwen.. niet elastisch zeg maar. Mn boobs worden dus lichtelijk plat gedrukt.

Nu lees ik dat die Ultimate GEEN beugel heeft, dus dat vind ik al positief... draag ook liever zo lang mogelijk nog geen beugels.

Máárrrrr.... heeft iemand van jullie een idee, als ik een omvangsmaat groter bestel, bijvoorbeeld 80.... of dan de stof ook ietsje ruimer is??!

Ik heb altijd het idee dat bij een omvangsmaat groter, de beugel ook breder wordt (logisch) maar dan prikken ze in mn oksel. Aangezien deze geen beugel heeft.... hoop ik wel het voordeel van misschien meer stof te hebben???

Dan kan ik hem gewoon ruilen tegen deze die ik thuis heb liggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoiiiii Linneke,

Jaaa zeker moet ik die nog dragen! Die gaat het eerste half jaar niet meer uit hoor, die draagt piepke dag en nacht ;)

Maar heb over 2 wkn een feest, en dan kan ik mn kliniekbh niet aan onder de strapless jurk, helemaal niks eronder is ook geen optie.. strapless bh is die avond de beste oplossing..:( En dan het liefst een passende :P

Deze die ik nu heb, zou wel kunnen als er echt geen andere oplossing is, maar draagt alleen niet prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de 75G kon op het strakste haakje.. Ik had dan alleen iets ruimte onder mn arm bij mn oksel.. Dus hij word ruimer maar ze had in mn geval geen 75F.. En heb jedat filmpje gezien? 50 min dansen en trampoline springen zonder dat ie verschuift en er wat uitvalt ongeacht in welke maat hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 70G moest dicht bij mij met een knie van de verkoopster in mn rug en dan zat ie op het laatste haakje.. Dus ik denk dat je dan wel een omvang groter kan hebben.. Hij zit echt heeeeeeel strak.. Xxx

Met een knie van de verkoopster in je rug :152::45:

Jij maakt wat mee zeg! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze vroeg of het mocht he.. Om goed te kunnen trekken hahaha.. Of ze had slappe armpjes hihi.. Je kan 'm zelf bijna niet dichtdien op je rug en door die dubbele siliconen rand en omdat ie dus zo strak moet zitten kan je 'm ook niet effies omdraaien hahaha.. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cup wordt over het algemeen wel ruimer als je de omvang groter neemt!

Dankje, dat is goed te weten! Dan ga ik voortaan een grotere omvang kopen als het hiermee beter zit, dan neem ik de band wel een beetje in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, gezien vooraf maar niets meegekregen.

Zou opgestuurd worden. Vorige week gemaild en gisteren aangekregen....

Denk je dat die 0,7 verschil in projectie iets doet of is dit verwaarloosbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe erg stoort het je das de vraag..

Mijn linker is boller bovenop dan de rechter... De rechter heeft iets meer hang.. Ik zie 't en als je goed kijkt zie je het ook... Maar dat had ik al 10 jaar terug voor de 1ste keer zelfs.. We hebben het allemaal en exact hetzelfde lukt nooit... Maar dan had ie beter 2 keer 650 kunnen doen als die 700 niet gepast zou hebben.. 50cc lijkt mij niet veel... Van voren zie je een iets grootte verschil, al vind ik dat ik dat ook heb... Maar van zij af heb je geweldige boobs vind ik hoor... Maar JIJ moet blij zijn he... Van vooraf vind ik ze ook mooi... je kan ze even meten he.. Als je met je meetlint de afstanden meet van onderplooi naar tepel en van boven naar tepel en van tepel naar zijkant ondr oksel en van tepel naar borstbeen... Dan weet je in ieder geval of ze gelijk zitten aan elkaar.. EN als die metingen allemaal gelijk zijn zijn je boobs ook even groot.. Foto's geven veel optisch bedrog, doordat het vertekent en ik zeg niet dat je niets ziet bij jezelf hoor...

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier heeft ze gemeten, heb geen cijfers gekregen maar er was een verschil ( maar doe t vanavond zelf eens ) enige wat hij zei dat hij t als pc 'estetisch onverantwoord' vindt :)

We shall see, misschien moet ik gewoon blij zijn met hoe t is en stoppen met zeuren... Weet t allemaal niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eentje kan dan wel iets voller zijn dan de andere maar dat heeft iedereen...

En esthetisch onverantwoord tsjaa, raar om uit zijn mond te horen... Ik heb van verschillende pc's namelijk gehoorddat die het esthetisch onverantwoord vinden om een 500+ prothese te plaatsen in ladies die maar een kilo of 50-60 wegen... Dus dat is een lastig geval..

Ik snap volkomen wat je bedoeld hoor.. En zeuren is het nooit he... Kijk eens goed naar mijnes.. Zijn ook niet symmetrisch gelijk... Foto's vertekenen sowieso heel erg het beeld van wat het daadwerkelijk is...

Ik ga je even een pb sturen...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat 'm is idd..

Ik zou toch nog naar je pc gaan en dit erbij melden..

Misschien heeft die ene toch te weinig ruimte om eruit te ploepen zeg maar...

dan zou evt een kleine aanpassing voldoende zijn en hoef je niet de gehele weg weer af...

En misschien ook een onderincissie zodat de pc eens goed naar binnen kan kijken en kan zien waar ie werkt..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx barbie girl :)

Om even op je topic te blijven:

Ze zijn schitterend in de pink bra!!!

En ze lijken niet zo groot? Denk dat je je ogen ook eens zult moeten laten doen, ze zijn huggge!!! Maar super mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het is.. We zijn alweer gewend he.. Dat gaat zo snel dat we de grootte niet eens zelf meer zien.. Het is echt een 70G, maar oogt niet zo en dat weten we ook.. Hihihi.. Ze zullen altijd, hoe groot ook, klein lijken hahaha..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja denk t ook :)

Maar je verwacht er zo veel van he, zeker bij een wissel...

Eigenlijk zijn die foto voorbeelden echt slecht he :)

En kijk me nu, nu kan ik echt groot gaan en k doe t in me broek hahaha :)

Maar denk echt dat jouwes groot genoeg zijn hoor, kijk maar eens goed naar de cijfertjes !

Ik blijf stabiel op 71/72 en 92, en al lang blij dat ze nie meer krimpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa precies.. Maar jouw verwachtingen kwamen al 2 keer niet uit.. Dat is gewoon balen.. Hoe groot kan je gaan? En waarom durf je niet hihi..? Je moet je even bedenken of je je mooie boob goed vind.. Dan zou je je foute kunnen laten aanpassen.. Maja als die ook te klein is denk ik dat 't naar jou wens groter moet..

Ik ga niet groter hoor hihi.. Ik ben enorm vooruit gesprongen van het ene uiterste low profile naar 't andere uiterste ultra high profile haha.. Ik zie echt een wereld van verschil.. Zal je dat weleens mailen.. Ze zijn goed in verhouding met mn heupjes en steken niet buiten mn borstkast onder mn oksels hihi.. Ben er tevreden mee hoor.. Zag ze gisteren weer vanuit een ooghoekje in de badkamer en toen waren ze toch wel weer erg huge hihi..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.