Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

WOW!!!!

Goooooood news Sporty!!!!!

Ik ben zo blij voor je !!!!!

Jammer alleen dat je weer onder het mes moet...;( Maar jah...belangrijk is dat jij tevreden over jezelf bent!!!!

Ik zat net te denken....eigenlijk zouden we moeten soort `schade vergoeding`krijgen van onze pc´s. Vind jij niet...

Infectie, kapsel, etc kan misschien niet voorkomen , maar als ervaren chirurg moet je toch weten wat voor resultaat je krijgt, toch.....

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

super Sporty,

Ben heel blij voor je vooral dat het ook zonder al te veel moeite is gegaan.

Direkt dus het probleem opgelost.

Vind ik zelf ook fijn, want ook ik ben door hem geopereerd en dan is het lezen van goed nieuws over de pc ook een lekker gevoel.

Hopelijk is alles goed te regelen voor je zodat je weer ontspannen de operatie tegemoed kan zien.

Weet je al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel lieve dames voor alle lieve reactie's en berichten, vandaag op mijn werk verteld dat ik weer onder het mes moet, dus ik kan morgen bellen voor een datum ik kan niet weer 3 weken vrij nemen, wel bijna 2 weken, dus het moet lukken als het goed is krijg ik nu alleen een lift .... Ben wel blij hoor dames en ok, moet weer onder het mes , maar wat zal ik blij zijn als ik mooie boobs heb, alleen nu ben ik zo moe mijn hoofd ook, en had een erg drukke dag kwa sessie's dus ik ga heerlijk douchen en nog even tv kijken in bed morgenochtned heb ik weer een sessie....

slaap lekker dames voor straks liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sporty,

Heb je topic weer even gelezen, wist even niet dat het nog zoveel verslechterd was! Heb je foto's gezien en snap inderdaad heel goed dat je enorm baalde!! Wat fijn he, dat je werk erkend en dat je weer opnieuw geopereerd gaat worden!! Ik schrik er toch nog best wel van hoeveel verhalen ik lees waar dames niet tevreden zijn, er een wissel volgt of andere complicatie. Ik ben blij dat ik het forum pas heb ontdenkt na mijn borstlift, anders had ik nog wel 100x nagedacht..

Zoals je weet heb ik ook complicaties (rimpeling) en vorige week werd dat gelukkig ook onderkend door mijn PC. Waarschijnlijk gaan ze het proberen te herstellen met lipofill (inspuiten met eigen vetweefsel), dat adviseerde hij ook. Word vaker gebruikt bij patienten die te maken hebben gehad met borstreconstructie na kanker.

Andere optie was om ze volledig achter de spier te plaatsen, maar ik zit daar heel eerlijk niet op te wachten. Ben verder perfect tevreden met vorm, grootte. Nu die kleine rimpels nog weg.....

Hopelijk hebben we allebei rond de zomer de boobs waar we van droomden!!! Succes he?!

Liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je bericht,

Was inderdaad een fijn gevoel dat hij ook meteen zei, logisch dat je hier niet tevreden mee bent, en daar gaan we ook wat aan doen, dus nu krijg ik de lift die ik eigenlijk al had moeten hebben vandaag bellen voor de datum, dus ben heel benieuwd !! En natuurlijk ook weer blij yessss voelde me zo niet goed met mijn borsten mijn eigen borstweefsel wat ik nog heb hangt onder de implantaat dus echt geen gezicht!!

Jij ook veel sterkte en ik hoop inderdaad dat we allebei van de zomer met mooie boobs op het strand rond lopen??

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty, heeft hij eigenlijk nog gehad over je littekenweefsel van de tepels, en evt. afsterving daarvan, omdat hij daar in 1e instantie zo bang voor was? Op je werk ook al gezegd, dus dan kan het allemaal ingepland worden, je zult vast straks al bellen ;-) En 2 weken moet denk ik wel lukken met alleen een lift, als de implantaten er niet uit hoeven. Ik had qua borst niet zoveel last van deze 2e ok (alleen dat hij gezwollen en hoog stond, maar bij mij is de prothese er wel uitgehaald geweest). Maar qua pijn enzo moet je je niet druk maken, dat valt reuze mee!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hij heeft wel gezegd dat het nu minder kans is op afsterven van de tepels!! En over litteken weefsel heeft die het eigenlijk niet gehad?? Mijn implantaten blijven er gewoon in zei hij, dus nu dus de volledige lift die ik uiteindelijk al had moeten hebben, en ik er ook voor betaald had. Maar ik ga nu niet terug kijken maar voor uit en ik heb al een datum 27 februari word ik al geholpen dus vrij snel, en daar ben ik ook wel blij mee, want met deze borsten ben ik helemaal niet blij kan ik je zeggen.

Zo raar joh moet ik uiteindelijk weer een operatie ondergaan, maar ben zo blij dat het zo snel kan !! ik krijg ook voorkeurs behandeling en ben waarschijnlijk ook weer 1 van de eerste, dus dat vind ik echt wel netjes. En ik vind ook dat dat hoort als ik heel eerlijk ben??? Het is niet mijn schuld natuurlijk, ik heb er tenslotten wel voor betaald!!!

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Heb net jouw topic bijgelezen. Pfff heftig zeg... Niet leuk!

Wel goed dat je PC eindelijk toch inziet dat zijn werk no goed is en dat ook dan gaat fixen.

TOP dat je al zo snel kan, echt blij voor je.

Hup naar je mooie boobies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Yeah, nog maar 12 dagen!! Da's inderdaad lekker snel, en die voorkeursbehandeling heb je zeker ook wel verdient :D

Fijn dat je nu minder kans hebt op tepelversterving, zal er zeker aan liggen dat het nu allemaal al wat opgerekt is door de prothese? En ja, een nieuwe operatie is niet leuk, maar blij dat je er niet tegenop ziet, ik zou dat ook niet hebben hoor! Alles voor dat het maar mooi mag worden, toch?! En nu maar vooruit kijken inderdaad da's t beste, je kunt de klok toch niet terugdraaien.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes inderdaad nog maar 12 dagen zo snel pfff,

Ik kijk er echt naar uit!! want pff dit is niet hoe het hoort te zijn. Ik moet ook echt vooruit kijken anders word ik toch best wel een beetje boos :93: Het kost mij tijd en geld en daar ben ik niet zo blij mee. Maar daar ga ik weer?? vooruit kijken ,ben zo wie zooooo blij dat het nu mooi word gemaakt!!!!

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien meteen even nadenken of je helemaal tevreden met de maat was,voor je straks weer een wissel wil vanwege dat je ze te klein vindt lol.Maar goed je hebt al een F nu ,is een mooie maat!

Ja 12 daagjes vliegen echt zo voorbij.....nu maar hopen dat je bhs nog passen straks lolol..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de maat ok hoor, ik heb ze nooit te klein gevonden hoor?? Ik vind het best zo eb wat je zegt ik pas nu dus F van sapp groot zat, bh is binnen maar ze lijken even groot en als ik eerlijk ben vond ik die zwarte leuker, maar geeft niet hoor!!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Heb net even je topic zitten bij-lezen. Wist niet dat er nog zoveel gebeurd was in de tussentijd!

Wat fijn dat je pc zijn fout heeft ingezien en dat je nu terug mag voor die lift! Jammer dat het niet in 1 keer goed gedaan is, maar wel fijn dat hij het nu gaat herstellen. Hoop heel erg dat alles goed gaat lopen deze keer! En 27 februari, dat is echt lekker snel,, maar vind ook dat ze je uit goed fatsoen, niet langer hadden mógen laten wachten!

Veel succes en hernieuwt plezier met aftellen :P

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, :101:

En zo snel ook, ik kreeg ook een voorkeurs behandeling hoorde ik de dame zeggen door de telefoon, toen ze ging vragen voor een datum, en toen hoorde ik ook dat ik een borstvergroting heb gehad en geen lift, en daar heb ik dus wel voor betaald implantaten en een volledige borstlift? Dus dat vond ik eerlijk gezegd wat minder heb er nu nog steeds een wrang gevoel over al ik eerlijk ben, ok ik moet vooruit kijken en niet achterom, maar als iemand mij probeert te ........dan kan ik dat niet los laten, zeer zeker als dat de afspraken zijn en ook als je daarvoor betaald hebt?????

Maar nu op naar mooie strakke boobs met tepels in het midden en bovenop en niet naar beneden en dat ze aan de zijkant zitten wat dat is nu het geval!! En dat is echt lelijk....

Nice day Enjoy

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.