Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Wat fijn dat alles goed is gegaan zeg!!! Dat van die narcose, dat erge branderige had ik ook de laatste keer... stom hè!

Doe het vooral RUSTIG aan.... ook al voel je geen pijn!!! Laat de hechtingen & het litteken maar mooi genezen dan komt álles goed!

Een heel goed (en vooral blij) herstel :43: :43:

Thanks, ben so happy en inderdaad deed zo pijn die narcose vloeistof bah, maar je bent zo snel weg dus heerlijk in dromen land........En ga zeker rustig aan doen hoor voor de littekens, want dat heeft echt zijn tijd nodig, en wil nu niks veroorzkaen omtrent mijn boobs !!!!

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

Goeiemorgen Sporty

Best wel heftig hé zo een borstlift,hoe ben jij gesneden?Tzal nu wel allemaal in orde komen,van mij is het nu 6dagen en de zwelling begint wat af te nemen,laat je maar verwennen en rustig aan é,dikke kus Shemna

Hallo Shemna,

Inderdaad heftige ingreep ik heb volgens mij helemaal onder naar boven en de tepel, ik heb ooit een reconstructie van de borsten gehad in 1982 dus de litttekens had ik al anker en rond om de tepels, dus die heeft die weer gebruikt. En inderdaad gister heel veel pijn toen ik van de ok af kwam nu te doen hoor!1 heb de 19 de implantaten al gekregen had toen ook de lift moeten krijgen maar de pc dacht dat het zonder lift kon, dus NIET dus nu alsnog de volledige lift gekregen gisteren.

Nu wel heel happy zit wel een bobbel vocht onder de borst maar ze hangen niks meer en staan mooi recht op sooo happyyyy

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Al een dagje voorbij...

Ik hoop dat je heel erg blij bent nu en dat alles vlotjes verloopt!

Je kent het systeem beter dan ons allemaal he, luisteren naar je lichaam nu he 

Ben zoals iederen super benieuwd naar je fotooooos...

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames,

Toch wel goed pijn nu pfff ze staan nu zo veel op spanning, dus vannacht heb ik wel een pijnstiller genomen want die spanning was te erg. Redelijk geslapen niet je van het, merk wel dat ik echt heel rustig aan moet doen, maar uiteindelijk zal alles weer goed komen daar ben ik van overtuigt. Er zit wel bij 1 borst onder een rand vocht en merk ook dat mijn buik veel meer vocht heeft dan voor de operatie en gisteravond zelf op mijn benen vocht 2 randen nu is het gelukkig weg pffff nou dames ik ga weer even op het bankje liggen lekker.

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Balen dat je nu best wat pijn hebt, neem lekker op tijd je medicatie, en rustig aan doen inderdaad! En het komt ook allemaal goed, moet ff zijn tijd hebben. En dat vocht is ook heel normaal. Ik heb laatst met de arm-en beenlift ook weer een hoop vocht in de buik gehad, komt vanzelf weer goed over een paar weekjes hoor! Enne... als je ff niets te doen hebt plaats je foto's he :44:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ga zo snel mogelijk foto's plaatsen maar dat zal door mijn vriend gedaan worden, de foto's maken, maar die is druk werken enzv maar komt goed hoor. Ik ga vragen of die het morgenochtend doet dan kan ik ze er morgen opzetten!! het is zo'n verschil echt een dag en nacht. Ben nu wel echt wel blij !! even kijken hoe het verder gaat maar neem nu inderdaad wel wat medicijnen de zware want de spanning is ernorm. Maar wat zijn ze mooi en ze hangen niks meer, daar gaan we voor natuurlijk. en dat vocht zal ook wel weer verdwijnen.

Ik doe ook echt rustig aan af en toe een wasje maar voor de rest achter de laptop en op de bank een dutje doen that's it! Nu doet de bh ook meer pijn bij de randen van de littekens had ik eerst niet en als ik nu een truitje aandoe wat strak zit bij de boobs kan ik niet hebben nu, het was eerst 95 cm en nu 100cm dus 5 cm erbij ze staan nu ook veel hoger en mijn borsten zijn nogal breed dus ik hou ze steeds vast aan de zijkant er staat nu ook veel meer spanning op de hechtingen wat ik eerst helemaal niet had toen was alles veel losser en nu niet natuurlijk.

nou ik ga weer even een dutje doen en op engeland een programma over huizen verkoop kijken zo leuk latersss

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeimiddag Sporty

Zitten er geen drains in bij jou,om het vocht te laten weglopen?Ik was ook helemaal gezwollen,en nu begint het te beteren,best zwaar é zo een borstlift,vanmorgen ben ik met mijn dochter boodschappen weest doen en ik was bekaf.Ik neenm ook nog altijd antibiotica tegen ontsteking en voor het afsterven van tepels,had al eerder borstlift.Maar heb nu gemerkt dat er een bloeduitstorting is op mijn tepel,hoop dat het niet erg is.Morgen moet ik naar PC,dat was er vanmorgen niet.Rust maar en doe het rustig aan XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag Shemna,

Ik heb geen drains voor de vocht, het is nu wel wat minder en wat vocht is ook niet erg het is een natuurlijke bescherming voor je lichaam. En daar is niks mis mee. Ik vind het ook best wel pittig had natuurlijk 19 dec al een borstvergroting gehad en een buikwandcorrectie een volledige. Dus ik weet ervan maar nu toch meer last van de borsten, en aangezien ik ooit in 1982 een borst recunstructie heb gehad van mijn borsten dus al gelift ben waren ze ook bang voor afsterven van de tepels maar het gaat goed heb goed gevoel erin dus ik ben positief, maar ze staan nu zo strak dat ik nu wel de bh voel op mijn littekens en dat voelt niet zo prettig. maar als dat alles is valt het wel mee, neem nu wel af en toe een zware pijn stiller en dat heb ik in dec niet gedaan alleen paracetamol maar nu neem ik 2 x per dag die zware, ben nu ook niet zo moe als de eerste x maar af en toe een dutje kan geen kwaad. Ik zal snel foto's gaan plaatsen dan kan je ze zien het is zo'n verschil met eerst echt ongeloofelijk dus ben echt wel blij nu hopen dat het herstel goed gaat en dat we van de zomer heerlijk in bikini op het strand paraderen hi hi

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sporty,

Wat superfijn dat het goed is gegaan, ik hoop dat je nu het resultaat hebt wat al de bedoeling was hoor!!....hele dikke kus!

En lekker rustig aan doen he!

Liefs, Bar

pff ikke aan het aftellen voor morgen, ben schijtnerveus, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sporty,

Wat superfijn dat het goed is gegaan, ik hoop dat je nu het resultaat hebt wat al de bedoeling was hoor!!....hele dikke kus!

En lekker rustig aan doen he!

Liefs, Bar

pff ikke aan het aftellen voor morgen, ben schijtnerveus, haha

Hoi hoi,

Voor jou heftig voor morgen ook pfff, ik ga aan je denken hoor en hoop dat alles goed komt, maar wat raar dat je implantaat achterstevoren is gedraaid?? hoe kan dat nou? Bij mij alles goed nog wel veel vocht bij m,n rechterborst maar zo veel mooier al echt ze staan helemaal recht op geen hang meer !!! heb ook meer pijn en doe echt rustig aan want het trekt nu veel meer en voel de bh nu echt op mijn hechtingen drukken en dat had ik eerst echt niet omtrek was 95 en nu 100cm dus ze staan echt hoog nu ha ha

Hoop dat je nog een beetje kan slapen en kijk uit naar je verslag, probeer na je operatie rustig aan te doen voor je herstel, je hebt toch een pittige job en daar gebruik je toch meer spieren mee die eigenlijk rust moeten hebben hoop zo voor je dat alles goed komt..

dikke, lieve kus sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames,

Weer even een up-date, het gaat allemaal wel redelijk alleen merk ik wel dat ik meer pijn hebt dan de 19de nou anders, dacht hoef geen pijnstillers maar die moet ik dus wel innemen zelf de zware en dat heb ik de afgelopen operatie niet eens gedaan in december? Zo zie je maar! er is nu ook wel veel meer gesneden in mijn borsten en ze staan veel meer gespannen. En ik moet ook weer alleen op de rug slapen, is niet zo erg maar mijn billen vinden dat niet zo prettig ha ha. Doordat ik natuurlijk al aardig opgeknapt was en alweer full-time aan het werk was en alweer 60/70 km per week aan het hardlopen was, is het nu weer afzien doordat ik weer heel rustig aan moet doen en dat is weer even wennen, doe het wel hoor dames want ze zijn zo mooi geworden ben er zo blij mee!!!....Foto's komen echt snel maar merk dat ik bepaalde dingen nog niet kan opbrengen, maar dat komt goed hoor!! Jullie zullen het zien wat een verandering!!! Nou fijne dag vandaag "enjoy you all"

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.