Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen sporty,

Allereerst wil ik je even een hele dikke knuffel geven :54:

Goed van je dat je weer gaat bellen met van Onselen. Wat je zegt: je hebt een hoop geld uitgegeven en dan wil je ook graag het maximaal haalbare resultaat daarvoor terug zien. Gelukkig keek je er vanmorgen iets positiever tegenaan. Ik heb er (nog) niet zo heel veel verstand van, maar misschien heeft het toch nog even wat tijd nodig? Als ik naar je foto's kijk dan zijn je borsten al zoveel mooier geworden! Maarja, het is natuurlijk niet wat je had gehoopt en verwacht, dat begrijp ik wel... Je buikje is wel helemaal super geworden zeg! Heel erg mooi. Was die hechting niet helemaal verwijderd dan? Oeh, ff goed in de gaten houden. Ik kan me nog wel herinneren van een operatie aan mijn enkel dat er een week of twee na het verwijderen van de hechtingen, nog een stuk hechting naar buiten kwam. De huid eromheen was toen ook iets ontstoken, je lichaam wil het er toch uitwerken. Ik kon het stuk hechting op een gegeven moment pakken met een pincet (eerst ontsmetten...duhhh). En daarna is het heel mooi genezen. Maarja een enkel is natuurlijk geen boob :42: . Ik blijf ook binnen vandaag want ik heb t ook niet zo op vrijdag de 13e. Een vriendin van mij komt langs om tieten te kijken en lekker bij te kletsen, daar verheug ik me op.

Nou lieverd, probeer je niet te druk te maken, stress is een slechte raadgever.

Liefs Faye xx

Goede middag Faye,

Bedankt voor je lieve bericht, ben inderdaad blij met het extra consult wil toch kijken hoe hij reageert op mijn bevindingen, het is tenslotte zijn werk, als die het niet had aangekunt had die dat van te voren moeten zeggen dan was ik uitgeweken, naar een andere pc. vind toch als je denkt dat gaat me niet lukken of het ik kan dat niet mooi krijgen, dan trek ik mijn handen ervan af? Maar ja ik weet eigenlijk meteen al wat die gaat zeggen. de 'tepels' daar waren ze zo bang voor, dat die zouden afsterven, dus hij heeft altijd een' troef 'wat er ook gebeurt ze deken zichzelf goed in geloof me.... Maar even afwachten maar dan zien we wel!!

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

Sporty, ik heb net je foto's gezien en je ziet er prachtig uit! Je buik, zo strak! En je borsten zijn ook mooi maar ik begrijp hoe je je voelt.

Het is natuurlijk allemaal nog even wennen en je weet op voorhand ook niet welk effect de operatie op je lichaam zal hebben.

Je kan dan wel naar tig aantal foto's kijken en hopen dat ze er zo gaan uitzien zoals op die ene foto maar dat weet je dus niet hé.

Hopelijk geeft je extra consult wat meer klaarheid en voel je je snel helemaal gelukkig met je "nieuwe ik"

Groetjes,

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag Bo,

Bedankt voor je lieve bericht, tuurlijk is het bij iedereen anders, maar als ze niet straks in het vel zitten na een lift+implantaten gaan ze natuurlijk ook niet strakker worden al zakken mijn implantaten nog!!! Dat weten we als je realistische denkt, en daar ben ik heel erg teleurgesteld in, doordat ze alleen aan de onderkant huid hebben weggehaald en niet bij mijn tepels is dit het resultaat en daar moet ik echt heel erg aan wennen, daardoor staan mijn borsten ook niet zo strak, heb ook het idee dat de implantaten te klein zijn in betrekking van mijn huid die nu uiteindelijk weer te ruim is, daarvoor ben ik naar een pc gegaan om strakkere borsten te krijgen, natuurlijk ziet het er veel beter uit, maar als ik eerlijk ben zo voelt het niet als ik mijn bh uit doe, als ik normaal sta gaan ze meteen zakken :103: en daarvoor heb ik het niet laten doe je hebt altijd een verwachtingspatroon en die is niet gerealiaeerd.... Ben benieuwd wat met pc dinsdag zegt?

fijn weekend Sporty x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus heeft de chirurg niet rond je tepel gesneden? Wat raar, je tepel wordt normaalgezien toch omhoog gehaald tijdens een lift.

Wat gaf hij hier dan als verklaring voor?

Sta maar goed op je strepen dinsdag. Het is jouw lichaam, iets waar jij je uitermate goed mee hoort te voelen.

En het is aan hem om dat zo goed mogelijk uit de voeren.

Het heeft je genoeg geld gekost!

Groetjes en jij ook een fijn weekend!

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer BO,

Dat was juist een euvel mijn "Tepels" ik heb in 1982 ooit een bvk gehad dus mijn tepels zijn al een keer verplaats, en hij was bang als hij mijn tepels weer zou verplaatsen dat het af zou sterven mijn tepels dan dat was een risico toen heb ik bij het intake gesprek gezegd dat risico neem ik dan maar, en tijdens de operatie schijn ik veel littekenweefsel omtrent mijn tepels hebben gehad, dus hij durfte het niet aan, ik was toen onder zeil, want ik was in de verwachting dat die ook mijn tepels zou liften, toen heb ik nog gevraagd na de operatie is het niet ten koste gegaan van mijn borsten dat jullie niks aan mijn tepels hebben gedaan. Hij zei, toen van niet, maar uiteindelijk wel. En weet je Bo wat nu het vervelendste is van deze situatie, hij zal altijd gelijk krijgen want dan zegt die, ik kon niks doen aan je tepels want je had te veel littelen weefsel bij je tepels en dat kon ik pas zien toen ik je opereerde, misschien loop ik op de feiten vooruit maar mij intuïtie laat mij nooit in de steek!!! Dus ik denk dat ik niet veel verder kom?? Helaas pinda kaas....We zullen dinsdag maar afwachten....

groetjes Sporty X

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje vrouw, wat vervelend dat je zo ontevreden bent.... ik kan je foto's niet zien, dus ik kan er niet over oordelen. hoef ik ook niet, het gaat erom hoe jij je erbij voelt. Goed dat je dinsdag nog een keer een consult hebt, leg je ontevredenheid maar nee bij hem.... heb je recht op.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje vrouw, wat vervelend dat je zo ontevreden bent.... ik kan je foto's niet zien, dus ik kan er niet over oordelen. hoef ik ook niet, het gaat erom hoe jij je erbij voelt. Goed dat je dinsdag nog een keer een consult hebt, leg je ontevredenheid maar nee bij hem.... heb je recht op.!!

Hallo.....

Tuurlijk kan je mijn foto,s zien als je naar galerij gaat bij borstvergroting helemaal naar beneden scrollen en ik sta er echt bij?? ben benieuwd wat jij er van vind morgen maak ik nieuwe foto,s en die zet ik er dan ook op!! Dus ben wel benieuwd dinsdag?

fijn weekend liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Ik vind je borsten toch wel voller ogen dan de vorige keer, of verbeeld ik me dat? Wat vind je zelf?

Je buik is supermooi, je ziet inderdaad nog iets vocht boven je litteken, maar dat duurt wel ff voordat dat echt helemaal weg is hoor! Ik zie ook geen dogears aan de zijkanten? Dogears zijn trouwens dikwijls onvermijdelijk, ze moeten op een gegeven moment ergens stoppen he, en als er dan daarna nog huidoverschot is is het logisch dat het daar wat frommelt. Dikwijls is dat me een kleine oppervlakkige correctie op te lossen (echt strak is haast niet mogelijk, maar trekt na verloop van tijd wel beter bij heb ik de ervaring), maar nogmaals ik zie t niet bij jou!

Jouw tepels zijn ook erg licht van kleur vergeleken met de rest van je body (zonnebankje ;-) ?) Dus het valt niet giga op dat ze wat lager zitten vind ik.

Ik ben benieuwd wat je er zelf van vind?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Ben wel redelijk tevreden hoor, maar wat betreft de borsten, tuurlijk zijn ze mooier en inderdaad de zonnebank ha ha. Wat bij mis zijn de borsten dat ze niet strak in het vel zitten en dat komt doordat mijn tepels niet gelift zijn, dat hebben ze tijdens de operatie bepaald want ik heb bij de voorgesprekken akkoord gegeven dat ze wel mijn tepels mochten verplaatsen dat risico nam ik toen! Maar omdat er teveel litteken weefsel zat hebben ze het niet aangedurft, vandaar dat ik ze nu te los vind zitten hangen hoe je het ook wilt noemen, maar dan denk ik had er dan 50cc meer ingedaan dan was het toch strakker geweest denk ik zelf, wel jammer ben natuurlijk ook de jongste niet meer dus het zou zo wie zo alleen maar sneller gaan hangen, dacht nu echt ben van de hang borsten af!!! En op de foto,s dat is in de ochtend dan staan ze nog mooi ha ha naar mate ik langer mijn bh uit heb paar min gaan ze toch alweer iets hangen voral als ik mijn armen langs mijn lichaam laat hangen.

Ik heb wel nog huid bij de dogears, het is ook dikker daar niet veel maar het zit er wel komt ook omdat ze de zijkant ook naar voren hebben getrokken vandaar dat huid, dat vertelde die na afloop van de operatie, denk wel dat dat inderdaad met een klein ingreep mooier word het is daar inderdaad iets dikker, en heb inderdaad nog wat vocht boven het litteken, maar denk dat ik niet te klagen hebt kwa vocht, in de ochtend is het echt het minst. Heeft jou pc die correctie uitgevoerd van je dogears en moest je daar voor betalen?

Ben wel iets meer tevreden :)

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, begrijp je gevoel Sporty, kan je eens een foto laten zien van dat je borsten al ff los hebben gehangen hoe het er dan uitziet?

Voor de correctie dien je nooit te betalen meis, dat is garantie. Ik heb toen een correctie gehad na de nabloeding (na 3 maanden), het litteken van de buik zat rechts wat verkleefd op de onderlagen, dat heeft ie onder plaatselijke verdoving toen losgemaakt, en het kapsel (van de bloeding) verwijderd/ruw gemaakt. De borst die nu gecorrigeerd is gelijk met de armen en benen was ook garantie overigens. (lift is 15 maanden geleden gebeurt).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal vanavond of morgen een foto maken, en zal met hem bespreken over dogears dinsdag, ben benieuwd of die dat gaat doen, zonder betaling te vragen, want er stond niets in over garantie in de papieren die ik getekend hebt doen hij heeft zichzelf zo ingedekt, heel goed maar daar ben ik zelf mee akkoord gegaan!

je hoort me snel weer! Fijn dat het zo goed met je gaat!1

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb net even je foto's bekeken en ook even de mijne geplaatst: ik vind ze wel mooi hoor!

Maar snap je gevoel: ook ik ben niet tevreden!

Het gaat er niet over wat anderen erover denken, maar hoe wij er ons bij voelen.

We hebben allemaal hard gewerkt voor onze boobs en andere lichaamsdelen, veel centen voor gepaard en dan wil je gewoon perfectie...

Ben blij dat al deze dames hier zijn, want mijn omgeving wordt gek van mijn gezaag, mijn leven draait om borsten de laatste tijd!

Ook ik ga nogmaals op consult en wil je veel geluk wensen op die van jouw!

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Bedankt voor je bericht en je reactie, heb even bj jou gekeken je foto,s maar bij jou kan ik het niet begrijpen...ook ik niet, :106: want ze zijn mooi en strak!! Maar ik las dat jij grotere wilt?? Ik vind ze groot zat maar net wat je zegt het is wat je zelf voelt en je hebt een beeld voor ogen en die is lange na niet behaald in mijn ogen......

Jij ook veel succes, met je wissel, maar een vraagje waarom wil je ze nog groter?? VIND ZE ZE MOOI!!!

Als je gevoel niet goed is en je bent niet tevreden zoals ik, kan toch niemand je op andere gedachten brengen ongeacht wat ze zeggen....

en dat gevoel heb jij waarschijnlijk ook en daar is niets mis mee.....veel succes

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, t is maar hoe je ze ziet.

Als je ze in vooraanzicht of in kledij ziet vind ik ze er heel klein uitzien, maar dat ik inderdaad die gekke ik dan weer!

Wat me nu stoort is het verschil, de ene is echt een bol tov de andere... in mijn ogen toch :93:

T is inderdaad zoals je zegt, t gevoel is niet goed, had t anders verwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty!

Ik heb je foto's gezien en ik vind je buik echt amazing geworden! Voor wat betreft je lege hangende ex-flepjes ;) ... Ik ben heel benieuwd wat van Onselen morgen gaat zeggen. Oeh ik zou in jouw plaats ook zoooo vreselijk balen denk ik... Hoewel ik jouw gevulde hangende borsten best mooi geworden vind, kan ik me zo voorstellen dat je ze toch liever wat pronter had willen zien. Ik duim voor je dat hij goed reageert en dat hij het (nog) mooier voor je kan en wil maken.

Met mij gaat het goed, ik neem het er lekker van. Nog twee weken vrij van werk... Heerlijk... Mijn boobs gaan ook best goed en ze zijn al wat aan het zakken. Ik heb onder mijn rechterborst nog een open wondje op mijn litteken dus dat moet ik even in de gaten houden. Mijn linkerboob voelt raar aan als ik voorover buk. Dan is het net alsof de prothese verschuift in de pocket. Bah, rotgevoel...

Ik ga zo ff mijn consulente bellen, misschien dat zij me wat meer kan vertellen over dit fenomeen...

Slaap je een beetje lekker in je nieuwe bedje? En hoe is het met de studie, beetje klaar voor je examen?

Dikke kus en heel veel succes morgen, ik duim voor je. :71:

Liefs Faye xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag faye,

Bedankt weer voor je bericht, en je compliment over mijn buik!! Die gaat ook wel goed hoor en kwa pijn, ook merk ik dat het de laatste dagen echt beter gaat ook mijn borsten vind weer rustig mijn eigen ik, maar het gaat alleen niet uit mijn hoofd dat mijn borsten naar mate ze langer zonder bh zijn meteen weer hangen toch te veel huid over, dus uiteindelijk is het toch ten koste van mijn borsten gegaan dat ze niks aan mijn tepels hebben gelift(val steeds in herhaling sorry daarvoor) en ik weet ook dat hij zich gaat schuilen achter dat ik te veel litteken weesel had bij de tepels en dat ze dan bang waren voor afsterven, dus uiteindelijk denk ik persoonlijk dat we niet veel verder komen (of loop ik nu op de feiten vooruit?) Hij heeft altijd een sterk punt, maar mijn intuitie zegt dat het gewoon niet klopt.....ben wel heel benieuwd wat die zegt ze staan niet straks en er is te veel huid en dat gaat gewoon niet weg word eigenlijk erger .....Maar we zien het wel!!!!

Met het leren gaat het al goed heb vandaag al 4 uur studie achter de rug en ben nu weer alle hoofdstukken aan het doornemen zijn er 17 van 10/17 pagina.s dus ben nog wel even bezig....en het bed slaap heerlijk..heb jij facebook voeg ik je toe kan je het zien...hoeft niet hoor als je alleen hier contact wilt houden ook helemaal goed!! fijn dat je nog lekker vrij bent ik mag 1 februari weer rustig beginnen...gisteren uurtje gewandeld voel je wel en ik mag dan ook weer rustig aan gaan sporten ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen....

fijne dag nog en to snel veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede Middag dames hier weer een up-date.....van vandaag....

Vandaag om 14:15 afspraak bij de hr van onselen in zevenaar, omdat ik niet tevreden ben met me boobs. Dus daar gekeomen was iets uitgelopen, hij heeft daar 3 x gezegd sorry daarvoor... niets aan te doen, het kan uitlopen, al de keren zijn we eigenlijk precies op tijd geholpen. Nou ik mijn verhaal gedaan en gezegd wat ik er van vind, uiteindelijk zei, die nog voordat die ze gezien had, dat het veels te vroeg was om er nu al een oordeel over te vellen, ben sinds gisteren 4 weken po. Dus even kort maar krachtig gezegd, ik moet geduld hebben en na 6 maanden, dan gaan we kijken of het nog zo is en als dat zo is gaan we voor een oplossing kijken.....

Dus dit was het dan, ben wel iets geruster, alleen maakte die een opmerking over mijn tepels want die zijn niet gelift!! Toen zei, die als we dat wel hadden gedaan en je tepels waren gaan afsterven dan had het nu heel erg gestonken die teples en dat was niet zxo lekker luchtje geweest, beetje onprofessioneel , vind ik niet kunne, grapje is niet erg , maar dit vond ik niet zo prettig....

Dus nu geduld en we maken de 14 (eind controle) een afspraal voor over 4 maanden en dan ben ik wel heel benieuwd, ik zei, dus ze worden echt mooier, zegt heb je nou niet geluisterd wat ik je net heb verteld...licht geirriteerd misschien???.....

Dit was het weer dames, fijne avond en ik ga weer aan de studie, wat zal ik blij wezen als ik rust krijg in mijn hoofd...kwa borsten en kwa studie......

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Sporty, begrijp ik nou goed dat hij niet eens gekeken heeft? Dat zou ik dan wel on-respectvol vinden naar jou toe. Ok, je moet ook even geduld hebben, 6 maanden vind ik persoonlijk wat lang, een maand of 3 is t vocht wel geslonken, ze veranderen dan misschien nog minimaal. Hopelijk brengt dit je wat rust, maar ik vrees dat dat niet zo gaat zijn? Voelde je je wel serieus genomen, of voelde je je een "zeur"?

succes met wachten, en met je studie, wanneer heb je examen?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm, niet echt een fijne reactie van van Onselen. Dat ´grapje´ over je tepels vind ik niet op zijn plaats. Je zit daar omdat je een serieuze vraag hebt en dan krijg je zo´n antwoord. Een beetje zo van: wat zeur je nou?... Ook ´heb je niet geluisterd wat ik heb gezegd´... Pfff je bent verdorie toch geen kleuter! Je hebt een dik pak geld en vertrouwen bij deze meneer neergelegd. Dan mag je op zijn minst verwachten dat hij zich serieus aangesproken voelt en met jou naar een oplossing toe werkt in plaats van rare grappen en opmerkingen te maken. Oeh, ik kan me zoooo voorstellen dat je baalt als een stekker!

Hopelijk heeft hij gelijk en ben je over 6 maanden wel tevreden. Heeft hij nog iets gezegd over de mogelijkheden als het over 6 maanden nog niet naar je zin is?

Ik vind het heel erg rot voor je lieverd... Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit... Je had dit al wel een beetje verwacht... Bah..

Dikke knuffel voor jou! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

Ik moet zeggen dat hij wel probeerde me op mijn gemak te stellen, maar de opmerkingen kwamen toch wel tussen door...hij is de arts, wij zijn op zijn vak gebied leken, ik ben ook maar mens, hij zei, ook nog ik zie nog zo veel meer!! Wat uiteindelijk nog moet verbeteren, zit ook wel nog vocht bij mijn buik en terwijl ik hem al aardig plat vind, maar daar zit nog genoeg, moet het litteken goed masseren met massage olie en dan droog maken en dat pas die litteken creme dermatix erop doen. Zijn personeel had dat niet zo goed uitgelegd vond ik al zo vreemd de een zegt dit de ander dat.Nou ben wel iets geruster, kan ik het even van me af zetten, pffff heerlijk rust in m,n hoofd, boobs, studie, ik word gekkkkk maar heb wel een goed gevoel kwa studie doe me best, blijft veel maar heb een beter gevoel dan de afgelopen keer. Nu maar hopen dat mijn borsten goed gaan inzakken en mooier worden, en dat ik het haal vrijdag, ik blijf toch onzeker maar ik doe me best....En hij heeft weer mijn kliniek bh op het laatste gaatje veranderd dan kunnen ze beter zakken en houdt de bh de boobs niet te hoog!!!! Nou je bent weer op de hoogte...Voel me wel iets beter en moet dus nog 5 maanden geduld hebben pffff zo lang, net voor de vakantie het definitieve eindoordeel pffff heel lang geduld hebben...hij heeft wel aangegeven als het dan nog niet mooi is of als ik ontevreden ben gaan we er wel wat aan doen....

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval fijn dat hij zegt er wat aan gaat doen als je over vijf maanden nog niet tevreden bent. Nu even vol gas aan de studie, zou heerlijk zijn als je je her met positief resultaat kunt afsluiten toch?

Pfff... Ik ben vanmiddag gevallen op de trap... Ik was al bijna boven en toen verstapte ik me. Door me op te vangen ben ik gelukkig niet naar beneden gevallen, maar ik heb me flink opgevangen met mijn armen en borstspieren... Auwauw :97: Nu heb ik een beetje spierpijn en het steekt af en toe in mijn borsten. Verdorie, ik ging zo goed... Ik hoop dat dat zo blijft ondanks mijn lompigheid...

X Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vervelend dat je gevallen bent weet precies wat je bedoelt het de laatste tree en dan ....stap je mis...bah, denk niet dat het veel gevolgen zou hebben (hoop het niet) waarschijnlijk je spier flink opgerekt, en dat voel je ook hoor!!!

Nou bedankt voor je positieve woorden en ik ga ervoor vrijdag, weet nu dat ik nog..beter m,n best heb gedaan en ik kan niet meer doen vandaag ook weer flink wat aan de studie gezeten...nog twee dagen ga ik er tegen aan meestal, begin ik dan in de ochtend zo 3 a 4 uurtje en in de middag nog 2 uurtjes ga ik morgen en donderdag ook nog doen het is vrijdag al dus.....ik denk maar zo het is nog maar twee dagen flink er tegen aan dan ben ik toch wel drie weken echt goed bezig gewest kan ik je zeggen (wat kan een mens nog meer doen)

Fijne avond en tot snel.

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.