Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Hoi Ingrid sorry voor de late reactie,

Hij heeft wel gekeken hoor, en toen die keek zei, die nog ik zie zoveel en er moet nog zoveel gebeuren!! Nou we zullen zien, ik zie hem zo wie zo 14 februari gaat die de na foto's maken en dan maken we een afspraak als het 6 maanden bij elkaar is dat de operatie is geweest. Ik ben ook benieuwd wat mijn borsten nog gaan doen, en zo lang hij zegt duurt een jaar tot het volledig is ingedaald? Tja, zo is er overal wel een antwoord op te vinden!!

We zullen zien, denk toch dat die mij wel een beetje een zeur vond, hij zegt al moet ik elke week naar je borsten kijken dan doe ik dat ook??? duhh wat een leuk grapje!

we wachten af dan is geduld een schone zaak bah.... merk ook dat ik er nu minder naar kijk en geduldig afwacht zie wel dat de vocht aardig aan het wegtrekken is en de botjes komen weer ze lijken ook iets kleiner naar mij inzien...

ik heb Cereform 350cc Anatomical Height moderate protection low moderate velvet dat staat er op het kaartje dat zijn mijn implantaten wat het precies is weet ik niet echt jullie wel dames???? ben benieuwd naar jullie reactie's wat het nu precies betekent??

gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sporty,

Bedankt voor je opbeurende woorden. Ik heb volgens mij niets overgehouden aan mijn uitglijdertje, gelukkig...

Ik zou niet weten wat de aanduiding van jouw prothesen betekent en internet geeft daar ook weinig duidelijkheid over he?

In ieder geval heel veel succes vandaag met je herexamen! Aan je inzet zal het zeker niet liggen.

Kus Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

vandaag vroeg op (6:00) en nog war door genomen, en toen weggelegd! En we zijn om iets over "9:00" gaan rijden, het was in Weer half 11 waren we er al en ik kon direct beginnen, eerst heel nerveus, dus tegen mezel f( gezegd nou even rustig zeg pffff) Toen eerst 3 casus en toen meer keuze vragen en die vond ik nog steeds erg pittig, dus ik weet het echt niet??? Ik hoop het zo erg joh..... De werled vergaat niet hoor als ik het niet haal? Maar wil het zo graag!!!

Morgen maak ik weer nieuwe foto,s kijken wat er weer verandert is in 1 week? Dus ben zelf ook benieuwd, merk wel dat het steeds beter gaat heb eigenlijk niet zo veel last van mijn borsten, en buik, beetje doof gevoel in mijn buik dat blijft voorlopig nog wel het is zelf zo dat dat ook altijd kan blijven een licht dovend in m,n buik!!

Merk wel dat ik deze week zo bezig ben geweest met het leren en niet zoveel aan mijn borsten en buik heb gedacht en ook niet zoveel heb gekeken af en toe, komt ook dat van onselen heeft gezegt geef het de tijd, ik denk als ik dan niet kijk gaat het heel mooi worden ha ha

fijn weekend en morgen staan de nieuwe foto;s er weer op.....

L.Sporty

Weert is de plaats!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames, hier weer even een up-date.....

Ik moet zeggen dat het kwa herstel heel goed gaat! merk dat ik eigenlijk geen pijn meer heb (al lang niet meer) en een aantal handelingen alweer goed te doen zijn, uiteraard beperk ik me daar nog in, ik ken mij zelf dus probeer zo wie zo nog rustig aan te doen, om mijn herstel zo goed als mogelijk te ondergaan, en dat lukt goed kan ik zeggen, doordat ik gisteren een belangrijk examen had, heb ik de laatste 2weken voolop in de boeken gezeten dus tijd voor rare handelingen waren er niet!! Dus helemaal ten goed voor me herstel. alleen niet voor mijn hoofd want die zit helemaal vol! Hoop dat de rust nu is wedergekeerd in mijn hoofd!!

Nu evren over mijn body, mijn buik gaat echt super vocht word minder en merk dat de bottjes weer voelbaar worden vocht trekt langzaam weg! En m,n buik voelt nog wel vreemd aan maar toch word het weer eigen, dat is in het begin zo raarpfff dat dove gevoel in m,n buik. In het midden is dat nog zo maar dat heeft uiteraard zijn tijd nodig! Mijn borsten tja, blijft een vervelend verhaal. natuurlijk zijn ze mooier en voller in een bh en kleding helemaal, maar bloot vind ik ze echt niet optimaal, tja hoop zo dat het nog verbetert? Dat zullen we met geduld moeten ondervinden...En dat blijft moeilijk vind ik! Des al niet te min blijf ik optimistisch zo is mijn aard, maar mijn inituïti, zegt helaas wat anders, maar daar komen we snel genoeg anders. En dan de vraag? Wat gaan we er dan aan doen? Tijd zal het leren, heeft toch te maken met te veel litteken weefsel en het niet verplaatsen van de tepels, dus uiteindelijk voor mijn eigen best wil, is dat ook zo? waarschijnlijk zal ik daar nooit achter komen!!!

Tot zover dames, voel me verder helemaal weer goed en ga 1 feb weer rustig aan het werk, aangezien ik een erg fysieke baan heb (personal trainer) moet ik echt rustig aan doen maar kijk er zo naar uit weer aan het werk te gaan en mijn cliénten weer heerlijk te motiveren in hun sport en het dagelijkse leven, kwa voeding en het denkvermogen aan gezonde levensstijl en de energie wat dat mer zich meebrengt!!!

fijn weekend dames "ENJOY" en voor de dames die maandag een BV krijgen heeeel veeeel succens en geniet ervan van de bolletjes op je lichaam of bollen ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty, ik heb net ff bij je foto's gekeken en ik vind dat je er heel goed en mooi uitziet! Als jij mijn personal trainer zou zijn, zou je echt een voorbeeld voor me zijn en een motivatie om ook te trainen voor zo'n mooi lichaam. Dit moest ik echt ff aan je kwijt, hoewel ik ook je teleurstelling wel bergrijp. Wat je nu ziet komt gewoon niet overeen met wat je had verwacht, dus dat is ook logisch.

Ik duim voor je dat je er gisteren een voldoende hebt kunnen uitslepen. Wanneer krijg je de uitslag?

Jij ook een fijn weekend en neem maar eens lekker de tijd om je hoofd ff leeg te maken.

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi faye,

Weer bedankt voor je reactie, en bedankt voor je compliment :blush: doe ook m,n best en ben blij als ik weer lekker kan sporten. Jammer he van mijn borsten, de linker die hangt

ook meer dan de rechter, tuurlijk is het mooier dan voorheen maar, ben toch wel teleurgesteld. Had een volle boezem voor ogen en niet een volle iets hangende boezem :huh: want hoe kan dit dan nog beter worden als mijn implantaten nog meer moeten indalen, dan komt er nog meer hang in mijn ogen??

Mijn examen was toch wel weer pittig kan ik je zeggen, terwijl het dezefde meerkeuze vragen waren en dat wist ik niet, kan je nagaan hoe ik er de eerste keer ingezeten heb was er echt met mijn gedachten niet bij!!! Pff, hoop wel dat ik voor de casus ben geslaagd dan hoef ik alleen de meurkeuze nog 1 x te doen, dat doe ik dan voor mezelf...anders weet ik het echt niet meer :103: dan word ik echt te oud om nog zoveel te leten het is hbo niveau dus pittig kan ik je zeggen.....

Nu lekker op de bank met wat lekkers 1 x per week neem ik altijd een eetdag dan mag ik alles eten vanmezelf en de rest van de week eet ik eigenlijk heel gezond geen suikers en vetten...tja personal trainer he!!!!

Fijn weekend en een dikke, lieve kussss

L.Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond dames,

Even een kleine up-date, vandaag voor het eerst een spijkerbroek aangehad, en het is zo leuk tegenwoordig bestel ik ze gewoon via marktplaats ik heb nogal een klein maatje van jeans (26) dus ik heb al 4 spijkerbroekjes gekocht van (diesel, replay, indiana rose) en allemaal voor €10 A €15 zo goed koop en ik had er nog 1 binnen gekregen net na m,n operatie dus kon ik nog niet passen gister aangepast en het ging!!! dus vandaag voor het eerst weer met jeans Yesss en ging goed. Ok ,nu weer met de band om op de bank maar het ging, wel de eerste stap is alweer gezet. 1 feb ga ik weer werken en mag ik weer sporten kijk er wel naar uit. Nu nog even genieten van een weekeje vrij want ik heb wel niet gewerkt maar kon niet veel doen en de laatste 2,5 week heb ik volledig aan de studie gezeten nu eigenlijk pas rust, nou ja rust die moet nog komen!!! Rust in m,n hoofd rust in m,n leven .....heerlijk genieten van alles om mijn heen en m,n mpoie body ......

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames- up-date van vandaag,

Vandaag weer foto,s gemaakt, en redelijk tevreden je ziet ook dat ze iets kleiner zijn geworden logisch, vocht is nu grotendeels weg! Heb alleen aan de linkerkant bij mijn litteken een plekje wat irriteert even in de gaten houden is een klein beetje ontstoken, wat zou ik daar het beste mee kunnen doen?? Het is echt een klein plekje maar als ik nu een gewone bh aan doen dat zit de band op dat plekje en dat voelt niet fijn, zou wel goed komen zo zie je maar na zes weken dus ben ook even gestopt met masseren van de borsten en er wat opsmeren lijkt me niet zo goed voor dat plekje, vuil enzv...voor de rest voel ik me super.

Wou vandaag gaan beginnen met joggen, maar ben zo verkouden en pijn mijn hoofd, al het aardige geslikkt vannacht, en vanmorgen, dus stel het even een dagje uit!! Maar heb wel heel erg zin, maar ik heb zo,n pijn mijn hoofd....

Buik gaat super goed die masseer ik wel elke dag, en het litteken is echt mooi en loop niet ver door ben ik heel erg blij mee!!!

Dit was het weer dames fijne zondag nog en Enjoy, voor de dames die pas hun BV hebben gehad veel sterkte met hey herstel en de dames die snel hun BV krijgen heel veel succes!!

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty!

Wat jammer dat je verkouden bent! Hopelijk gaat het morgen wat beter en kun je wel gaan hardlopen. Heerlijk! Ik heb je nieuwe foto's gezien. errug sexy hoor!

Voor wat betreft dat wondje: het wondje onder mijn rechterboob was ook heel oppervlakkig en licht ontstoken. Ik heb daar drie dagen betadinezalf (1x per dag na t douchen) op gesmeerd en daarna afgedekt met een zgn eilandpleister. Toen was t heel snel over!

Succes! knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames en Faye,

Helaas moet ik het sporten nog even uitstellen, mijn lichaam heeft besloten ziek te worden, Verkouden, hoofdpijn en lichte koorts 38.2 Dus ik blijf nog een dagje binnen lijkt me beter!! Vannacht zo slecht geslapen door mijn hoofdpijn en mijn neus zit dichtm dus wakker geworden met een droge mond bahhh. Komt ook weer goed hoor! Baal wel van dat wondje dus Faye ik ga toch maar even de betadinezalf halen en er op smeren.

Vandaag zes weken PO, dus de buikband is vervangen door corrigerende truitjes heb 1 zelf aangeschaft (niet goedkoop) en er 1 van lieve Ingrid gekregen, dus heb er twee ook fijn als ik weer ga werken, en als ik dan toch te veel vocht nog vasthoudt kan ik hem altijd nog in de nacht dragen!!

Gisteren voor het eerst weer normale kleding aan gehad BH en jeans, voelde wel vreemd maar even onder de mensen, wijntje, hapje, bandje erbij was super gezellig, was alleen wel helemaal uitgetelt ha ha

Nice monday you a'll

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Faye,

Goed te horen dat het zo goed met je gaat, dat zijn goede berichten doet me goed. En je borsten zien er super uit hoor!! Heel mooi, inderdaad jammer van dat wondje bij je litteken even wachten met een andere bh, ik had ook toch een wondje is er nog licht maar gaat goed heb er littekencreme van biodermal opgesmeert en dat werkt eigenlijk super goed. Ik had ook weer nieuwe foto,s geplaats, had je ze gezien?? Er verandert niet veel bij mij, heb er ook een hard hoofd in dat mijn borsten goed komen, heb de 14de deze maand eind controle, en ben benieuwd wat die zegt, dan worden ook de bekende na foto.s gemaakt. Buik gaat helemaal goed, maar wel nog steeds vocht boven het litteken en bij mijn taille. Maar niet veel hoor kijk maar op de foto's. Ben deze week ook weer gaan joggen 3x geweest deze week wou vandaag ook maar ben toch een beetje bang voor de gladheid en als ik nu val lijkt me niet zo goed. Ben ook deze week gaan werken en toen kreeg ik echt slecht nieuws, mijn contract loopt tot 13 juni en dan moet ik een vast contract krijgen, als ik een bepaalde target niet haal (die veels te hoog is) dan lig ik eruit dan word mijn contract niet verlengt dus ik kan er van uit gaan dat ik mijn baan kwijt ben in juni, dus dat was niet zo leuk de eerste dag werken, ben er ook erg verdrietig onder. Wel 1 goed bericht heb gelukkig 1 onderdeel gehaald van mijn opleiding moest 74% halen heb 88% gehaald, maar ben toch weer gezakt voor de meerkeuze 5 fout teveel dus ben nu weer aan de studie pfff aankomende vrijdag weer examen dus dat word spannend, als je deze week te horen krijgt dat je eigenlijk je baan kwijt ben dan mooet je echt je hoofd erbij houden om te gaan leren, maar komt goed ik doe echt mijn best!! Nou je bent weer helemaal op de hoogte...Heel veel sterkte verder met je herstel en kijk je week verslagje tegemoed

Liefs Sporty

Hoi lieve sporty,

Pfff wat een verhaal zeg over je werk! En dat op je eerste werkdag... Welkom terug... :145: Logisch dat je je koppie en motivatie ff niet echt bij je herexamen hebt. Wel fijn dat je voor dat ene onderdeel wel een voldoende had gescoord, gefeliciteerd! Hopelijk vind je snel ergens anders een baan...

Ik heb je foto's gezien en ook even gereageerd. Ik ben het met je eens dat er weinig verandering is te zien, maarja... Vergeleken met de situatie voor je operatie is het natuurlijk al heel erg mooi geworden. Neemt niet weg natuurlijk dat je het graag anders zou zien...

Bedankt voor je lieve complimenten. Ik ben heel erg blij met mijn (pijnvrije) boobs! Ik vind ze super en ik moet gewoon opletten dat ik er op mijn werk niet de hele tijd aan loop te voelen, haha... :67: Ik heb nog geen bh's gehopt, dat wil ik volgende week gaan doen na mijn eindcontrole. Ik ben dan precies 6 weken po en dat wil ik dan vieren met 1 of meerdere nieuwe setjes. Die grijze bh van de hunkemuller die jij ook hebt staat in ieder geval al op mijn verlanglijstje! Zit super en ziet er mooi uit. Ik heb al wel een nieuwe bikini gehopt, ik zal ff een fotootje plaatsen als ik mijn ruiling binnen heb. Ik had hem al groter besteld, maar hij is nog te klein haha... Ik heb van bovenmaat bikini nu 42 en maat broekje 36/38... Dat is ff wennen...

Fijn dat je al lekker hebt kunnen sporten, ik ga volgende week ook weer eens de sportschool bezoeken. Heerlijk weer ff mijn billen trainen want die zijn een beetje gaan hangen na al dat stilzitten... <_< Ben je trouwens al een beetje opgeknapt? Ik las op je profiel dat je ziek was? Beterschap in dat geval!

Hele dikke kus Faye :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond dames een up-date,

Heb eigenlijk niet zulk goed bericht denk toch dat mijn borstoperatie is mislukt, mijn borsten gaan met de week meer hangen en ht lijkt of de implantaat niet verder lan zakken ik vind het met de week lelijker worden en ben er erg verdrietig onder. heb ze vandaag aan mijn oudste zus laten zien en die schok? ze vond ze ook zo lelijker geworden, ze zegt het lijken net borsten waarvan de implantaten vervangen moeten worden, met andere woorden het ziet er niet uit!! Niet leuk om te horen, mijn vriend denkt dat de drubbel naar voren is gekomen inplaats van onderop te zitten, mijn eigen borstje hangt onder de implantaat en de pocket die kan niet meer zakken implantaten wel maar dan blijft helaas mijn eigen borstje er nog onder hangen, dus als ze nog meer moeten indalen, gaan ze nog meer hangen. Jullie moeten het zo zien ik heb nu flepjes met platte implantaten erin, Echt dames het is zo lelijk ik ga er ook geen foto's meer op zetten schaam me er eigenlijk voor denk dat ik met mijn eigen dunne flepjes nog gelukkiger was. Ze moeten mijn wel hebben examen dat maar niet wilt lukken, contract wat misschien niet verlengt word en dan mijn borsten pff word wel op de proef grsteld, maar ben wel gezond heb een hele lieve vriend mooi huis kan lekker sporten, maar toch ben ik erg verdrietig!!Duurt meestal maar 1 dag en dan zet ik me er wel weer overheen, dinsdag moet ik naar van onselen ben zo benieuwd wat die zegt. want hij moet niet komen met ze moeten nog indalen we zijn 8 weken verder en het word met de week erger en lelijker bahh wat gaat hij er aan doen dat is de vraag??? Nou dames ga toch nog even van mijn zondag avond genieten morgen weer werken en dan dinsdagpchtend horen jullie het wat er gaat gebeuren ben toch bang dat die zijn werk nog moet afmaken want ik heb geen volledige lift gekregen, ten kosten van mijn borsten echt dames het ziet er niet uit zo zonde!!!

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is balen Sporty,

Ben ook benieuwd wat van Onselen zegt,

Is hij er dan wel want met hechtingen verwijderen heb ik hem niet gezien?

Ik ben ook door v Onselen geholpen, tot dus ver nog geen klagen.

sterkte en zal duimen een dinsdag voor de juiste oplossing.

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is balen Sporty,

Ben ook benieuwd wat van Onselen zegt,

Is hij er dan wel want met hechtingen verwijderen heb ik hem niet gezien?

Ik ben ook door v Onselen geholpen, tot dus ver nog geen klagen.

sterkte en zal duimen een dinsdag voor de juiste oplossing.

groetjes Mous

Is de laatste controle nou ja de laatste ik denk dat ik weer onder het mes moet en opnieuw geopereerd word?? dat hoop ik dan? dus wat gaat die zeggen en nog belangrijker wat gaat die er aan doen?? na foto's maken dus hij moet er wel zijn, en dinsdag is die er meestal wel. ben dus ook erg benieuwd, het ziet er echt niet

uit bahhh

groetjes Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer, en idd balen.

Ik heb net je foto;s zitten bekijken, daar is het nog wel mooi, er kan dus toch nog wel wat veranderen de laatste weken.

Maar wat een prachtige bh;s heb je echt heel mooi,

Hoop echt dat je ook dinsdag de juiste oplossing aangeboden krijgt.

Succes meid.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer, en idd balen.

Ik heb net je foto;s zitten bekijken, daar is het nog wel mooi, er kan dus toch nog wel wat veranderen de laatste weken.

Maar wat een prachtige bh;s heb je echt heel mooi,

Hoop echt dat je ook dinsdag de juiste oplossing aangeboden krijgt.

Succes meid.,

Weet je op mijn foto's doe ik overdreven mijn schouders naar achtere dan gaat het nog wel maar als ik mijn armen normaal doe ziet het er echt niet uit, tja denk ik dan wie neem ik nu in de maling mezelf?? moet toch gewoon kunnen staan en dat mijn borsten ook staan na een lift+ implantaten na bijna 8 weken en heb dan al weer hangborsten ??? dan klopt er iets niet meen ik??

gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty,

Je foto's zien er idd netjes uit maar als je dan zoals je zelf zegt je schouders erg naar achter doet, tja dat is natuurlijk niet de bedoeling.

ik hoop dat je pc je serieus neemt en een oplossing aanbiedt.

Mijn vorige implantaten( 3 weken geleden verwijderd nl, gescheurde pip's) waren volgens mijn huidige pc te hoog geplaatst waardoor dus ook mijn eigen borstweefsel ging hangen, maar ik wist niet beter

Mijn nieuwe implantaten zijn dus een stuk lager geplaatst en nu zien mijn borsten er inderdaad veel steviger uit (zonder lift)

Ik wil je alvast veel moed toewensen voor dinsdag

grtjs, Milo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty,

Je foto's zien er idd netjes uit maar als je dan zoals je zelf zegt je schouders erg naar achter doet, tja dat is natuurlijk niet de bedoeling.

ik hoop dat je pc je serieus neemt en een oplossing aanbiedt.

Mijn vorige implantaten( 3 weken geleden verwijderd nl, gescheurde pip's) waren volgens mijn huidige pc te hoog geplaatst waardoor dus ook mijn eigen borstweefsel ging hangen, maar ik wist niet beter

Mijn nieuwe implantaten zijn dus een stuk lager geplaatst en nu zien mijn borsten er inderdaad veel steviger uit (zonder lift)

Ik wil je alvast veel moed toewensen voor dinsdag

grtjs, Milo

Hoi hoi bedankt voor je reactie ik zou je even mijn voorgeschiedenis vertellen!! Ik heb ooit in 1882 een borstverkleining gehad, dus mijn tepels zijn ooit verplaatst geweest, toen ik bij van onselen kwam zei, die wel er zit een risico aan als ik je tepels weer lift, ik heb toen gezegt dat risico neem ik!! toen heeft van onselen onder de operatie besloten geen lift van de tepels te doen omdat er te veel litteken weefsel zat zegt hij, en heeft de tepels niet gelift, toen ik wakker werd na mij operatie bwc en de lift + implantaten, toen keek ik in mij bh en toen dacht ik al mijn borsten staan niet strak gespannen en ik zag al los huid in mijn bh zitten en toen dacht ik al dart is niet goed?? Toen ik 3 dagen daarna mijn drains liet verwijderen van de bwc en ik zag mijn borsten toen schok ik toen zag het er net zo uit als nu implantaat toch waarschijnlijk te hoot de pocket dan en mijn borstje hing eronder nu nog steeds!! En ik zei meteen wat lelijk toen kreeg ik de witten strakke band en ik dacht na 2 dagen het zakt maar dat is eigenlijk maar 2 dagen geweest en nu word het met de week erger baal er ontzettend van heb bijna 12000 euro betaald voor de 2 operatie's en verwacht dan enigsinds mooie borsten maar het mag helaas niet zo zijn :-( Laten we hopen dat er iets aangedaan kan worden want ik ben zo teleurgesteld in van onselen als die het niet had aangedurft had dat dan gezegd!! Nou nu weet je mijn verhaal een beetje bedankt voor je luiterend oor!!

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve sporty girl,

Snap je helemaal... t is zoals jij mij een tijdje geleden zei: t gaat er niet om wat wij er allemaal van denken, t gaat er om hoe jij je voelt!

En als je niet tevreden bent moet je het dinsdag duidelijk zeggen en een oplossing eisen... t is net zoals je zegt: t is niet wat je er van verwacht hebt en dan moet er iets aan gedaan worden!

Je hebt al shit genoeg aan je hoofd en dit had hetgeen moeten zijn waarvan je super blij werd!!!

Ik heb ook veel reacties gekregen hier en van mensen rondom mij: ze moeten toch niet groter? En dat het verschil tussen mijn borsten 'toch zo erg niet was'? Maar ik kwam er gek van dus ga ik het ook fixen nu...

Ik zal je dinsdag zeker mentaal steunen ( hopen dat het iets uithaalt :106: )

Nou, veel liefs meid en hou je sterk!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Meis, dat klinkt allemaal niet goed ey.... Het is zoals Kaatje zegt, jij moet er blij mee kunnen zijn! En ok, het was eerst een hele verbetering, maar nu ik je verhaal zo lees is het ook alleen maar mooi als je helemaal gestrekt rechtop staat met de schouders naar achteren. En wanneer sta je nu zo, je moet je vrij kunnen bewegen, zonder je zorgen te maken, want daarvoor ben je gegaan, toch? Ik weet niet of het enig vergelijk is met jouw vroegere borstverkleining, maar ik heb dus een kleine anderhalf jaar geleden ook die lift gehad, en nu 6 weken geleden heeft mijn pc ook het hele vertikale litteken weer weggesneden en terug wat huid gelift. Daar zou je toch ook van verwachten dat er veel littekenweefsel zit, maar was geen probleem. (maar misschien is dat ook wel appels met peren vergelijken, geen idee hoor). Morgen dus je controle. Neem je iemand mee, of ben jijzelf assertief genoeg? En een vragenlijst maken he, zodat je niks vergeet! Ik wens je voor morgen heel veel succes en hopelijk dat van Onselen je verder kan helpen, ik duim ervoor!

Knuffel van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh das niet zulk goed nieuws nee Sporty,pfff

Hoop dat hij een oplossing bieden gaat,want als je nu al niet tevreden bent,kan dr maar beter snel iets aan gedaan worden.

En misschien een prive-album aan maken op mijn album.nl.

Voor morgen dan maar heel veel succes, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Sporty, ik heb nooit eerder gereageerd op je topic volgens mij. Maar wil je even zeggen dat ik het heel erg vind dat je zo verdrietig om je borsten bent.

Vrouwen met die een lift krijgen verwachten (terecht) rechtopstaande boobies, geen lichte hang achteraf!

Ik weet van mezelf dat ik tegen een lift opzag vanwege de littekens, ik dacht : dan maar grotere hangborsten zonder littekens, ik wil geen lift.

Maar toen me eenmaal werd uitgelegd dat een lit echt beter en mooier was, toen was ik uiteindelijk zó gelukkig dat ik van mn hangborsten afwas en mooie ronde boobies kreeg net 'al iedereen'. Ik kan me helemaal voorstellen hoe ongelukkig en teleurgesteld je bent als het dan uiteindelijk niet zo is.

Ik hoop dat v Onselen je snel zal helpen!! Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sporty Girl,

Wat erg voor je!!! Ik weet zelf ook hoe het is als je je niet tevreden voelt..;(((( Je wordt wakker, je kijkt in de spiegel en...Grrrrr!!! Je dag is er bijna niet te herstellen....want je hebt zo veel doorgemaakt, zo veel betaald en nog steeds niet tevreden! Dat voelt bitter, want zoiets je doe je om blij mee te zijn!!!

I know all about it!

Ik hoop dat er een snelle oplossing voor je is.....

Veel veel sterkte!!!!

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen en dank jullie wel voor jullie reactie's

En als ik de moed heb zou ik ze eens op de foto zetten en dan zullen jullie het resultaat zien, het is echt gewoon lelijk het lijkt eigenlijk net of de operatie is mislukt, en hij kan blijven zeggen de implantaat moet nog meer indalen, maar waar moet het nog meer indalen mij eigen borstje hangt onder de pocket dus die kan nooit mijn eigen borstje opvullen, doordat ik huid over heb daar kan die implantaat nooit komen want dat hangt onder de pocket als dat wel zo zou zijn gaan ze nog meer hangen, en dames dan hangen ze wel heeeeel erg daar heb ik niet de operatie voor laten doen, denk dat ik met mijn eigen flepjes me nog beter voelde, nu zegt iedereen ben je er blij mee...nou wat ben ik blij, en ben weer aan het sporten, en werken, lijkt ook wel dat de vocht nu weg is, en dat ze minder zijn geworden maar ze zijn er niet mooier opgeworden wat baal ik ontzettend en ben er erg verdrietig onder!!!

fijne maandag dames,

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mop

Wat ontzettend klote zeg voor je,het zit je niet echt mee zo!!

Ik hoop dat van Onselen het ook zo ziet als jij,en dat er iets aan gedaan word,want je hebt er behoorlijk wat voor betaald.

En het resultaalt moet daar ook in te zien zijn,en blijkbaar is dat dus niet zo.

Heel veel succes morgen,en sta op je strepen als het er niet mooi uit ziet kan hij daar niet omheen.

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.