Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

je klinkt iig super positief. lekker om te lezen!!!

Dank je wel voor je bericht,

Klopt ben ook erg positief, vind de pijn zo meevallen en dan heb ik nog wel lift+implantaten en bwc gehad, ben ook wel een beetje nuchter typje, dus ik denk dat altijd maar als dat alles is (kwa pijn dan).

Maar vanmorgen gingen mijn hechtingen eruit maar dat vond ik dus echt niet zo,n prettig gevoel hoor? pff deed echt zeer, het zijn dan ook van die lange draaden die ze er dan uittrekken en dat zit natuurlijk vast bah.

Werd me wel even verteld dat ik dus echt wel rustig aan moet doen, dus dat doe ik dan maar want vindt dat toch wel erg moeilijk hoor!!

Groetjes sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar,zo heeft ieder zijn ervaring,ik had dr weer totaal geen last van,vond t eerder een feestje,zo blij was ik,omdat ze dr eigenlijk 2 weken in moesten blijven maar zag dr al zo goed uit dat t eerder mocht.heerlijk.rolleyes.gif

Maar ik had ze dan ook enkel onder mn boobs natuurlijk.

Maar goed je bent daar nu vanaf. 136.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar,zo heeft ieder zijn ervaring,ik had dr weer totaal geen last van,vond t eerder een feestje,zo blij was ik,omdat ze dr eigenlijk 2 weken in moesten blijven maar zag dr al zo goed uit dat t eerder mocht.heerlijk.rolleyes.gif

Maar ik had ze dan ook enkel onder mn boobs natuurlijk.

Maar goed je bent daar nu vanaf. 136.gif

Hoi Vlinder,

Ben inderdaad blij dat ik ervan af ben, ik vond het niet zo fijn terwijl al het andere kwa pijn me zo meeviel, maar dit voelde ik wel, toch denk ik wel weer van als dit alles is ha ha, ze zien er wel heel mooi uit mijn littekens onder de booben mijn buik natuurlijk zo,n vreemd gevoel heb ook nog echt een dood gevoel in mijn buik mijn borsten voelen wel ok!! Volgende week moet ik mijn littekens gaan masseren heerlijk en ik mag weer douchen hmmmm yessss

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wat zal ik genieten vanavond heerlijk douchen sinds 13 dagen hmmm, ik had vandaag nog een bh gepast die had ik bij hunkermuller gekocht maat 80B en ik pas hem gewoon zit nog goed ook?? En van sapp heb ik 75/80 D en die pas ik ook zit ook goed, zo zie je maar elke bh maat is anders nou moet ik wel zeggen die bh bij hunkermuller was niet goedkoop geloof €45 een ander merk maar ik pas hem wel ha ha

En ik heb 350cc gekregen, het is zo anders bij iedereen je kan er echt niks van zeggen, maar ik kocht voor mijn bv altijd 80/B en die was eigenlijk te groot maar dacht ga geen nieuwe bh meer kopen zonde van mijn geld en ik pas hem gewoon nog ha ha ok, hij was te groot maar toch!!!

gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

zegt ook helemaal niks...ieder merk is weer anders. als je maar blij bent met je boobs, dan is alles goed!!

klopt, maar ben nog niet tevreden ze moeten nog flink indalen hoop echt dat het goed komt heb toch ook een hoop geld betaald, dan wil je toch wel dat je tevreden bent met je boobs nog maar even geduld!!

En ben kwa maat helemaal tevreden!!!!

fijne avond Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben momenteel ook nog niet echt recht van spreken hé, over het eindresultaat. Het kan wel 6 tot 12 maanden duren voordat ze eindelijk helemaal 100% gedaald en mooi zijn (de woorden van mijn PC).

Eigenlijk kun je je dus beter nog geen zorgen gaan maken, heeft weinig nut.

Bij mij is de ene veel hoger dan de ander, maar ik weet dat het herstel nu eenmaal tijd nodig heeft. De grootte is huge, haha. Ik ben vreselijk benieuwd in wat voor maat ik straks pas. Maar wat je zegt, maten zeggen eigenlijk wel heel weinig.

Ik moest nu al lachen toen ik naar lingerie keek online, normaal had ik vaak een te kleine maat om ook maar iets te kunnen passen, maar nu val ik er juist weer buiten waarschijnlijk (veel bh's zijn bijv. in de maten 80A-80C of 80D).

Succes met jouw herstel en ik hoop dat ze bij ons beiden vlot mogen herstellen en heel mooi mogen worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Bonita,

Jij was nog laat wakker vannacht, ik heb ook zo slecht geslapen door het weer en doordat ik nog steeds wel redelijk rechtop slaap, morgen komt ons nieuwe bed boxspring heerlijk nieuwe matrassen kijk er echt naar uit, afgelopen dinsdag mochten mijn hechtingen eruit au.....voelde het wel die lange draaden waar flink aan getrokken werd ,en die dan vast zitten, maar ja we moeten er wat voor over hebben. En ja, hebt ook wel gelijk kwa indalen maar toch zie ik bij de meeste dames dat ze gewoon al mooier zijn nu heb ik natuurlijk ook een kleine lift gehad, ze durfte niet een volledige lift (bang voor afsterven van mijn tepels ivb eerdere borstverkleining) dus ik denk dat het daar toch wel een beetje aan ligt. Heb ik nog aan hem gevraagd maar hij zei, van niet, eigenlijk wel logisch zou ik ook zeggen!! Denk dat het ook wel aan de leeftijd ligt als je lekker jong bent, is de huid veel strakker ook logisch daar moet ik ook rekening mee houden, maar heb toch een hoop geld betaald en dan heb je toch een bepaalt beeld voor ogen dat heeft iedereen denk ik wel!! Maar ik heb nog geduld ha ha , ik mag 1 februari weer rustig gaan werken, heb natuurlijk ook de buikwandcorrectie ondergaan dus heb iets meer rust nodig en ben personal trainer dus ben dan wel erg actief aan het werk, ik mag dan ook weer rustig gaan joggen....Als alles goed gaat 14 februari moet ik weer terug komen voor de eindcontrole denk ik!

En bij jou zijn natuurlijk ook de hechtingen verwijderd? Hoe vcoelde dat? Ik voelde het goed hoor pffff. Wej jammer dat ik je op de dag zelf niet heb gezien mijn vriend, heeft jullie wel allemaal zien binnenkomen die zat in de wachtkamer grote man met grijs haar een knappert, waarschijnlijk heb je hem niet gezien door de spanning!! Hoop dat alles goed met je gaat en je andere borst mooi indaald volgens mij zijn ze bij mij nog niet echt ingedaald een beetje denk ik ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk eruit gaat zien het is natuurlijk al zoveel beter mijn buik is zooo mooi nog wel vocht maar het is al zo mooi!!!

Fijne dag en tot horens

veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieffie!

Voor wat betreft het indalen: heb jij niet zo'n band over je borsten gekregen? Ik heb het idee dat dat bij mij wel werkt om het spul wat naar beneden te dwingen :130: Wat heerlijk dat je weer een beetje op je zij kan slapen, jouw zitvlees was ook wel een beetje aan het eind van zn latijn he? Qua maat zitten we op dit moment redelijk op dezelfde golflengte. Ik vind het echt meer als genoeg hoor, ik hoop dat t straks bij een 75D blijft :127: .

Hoe gaat het met studeren? Hopelijk kan je je een beetje concentreren en weet je waar het vorige keer aan geschort heeft. Dat leert toch wel een stuk effectiever. Een her is altijd balen, maar je bent zo'n bijtertje: het komt vast goed!

Succes met leren, knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo andere lieverd,

Jazeker heb ik ook zo,n band en ze dalen ook wel maar, ik denk toch dat het bij mij wat meer tijd iin beslag neemt ivm mijn sterke borstspier, (heb ik ze van op de hoogte gesteld) sport heel mijn leven al ook op hoog niveau, maar nog even geduld op mijn zij gaat wel een beetje maar de billen zijn toch nog wel beurs (raak er aan gewent ha ha) Leren gaat iets beter en heb gebeld waar ik in de fout ben gegaan dus daar kan ik op studeren dus dat is wel fijn moet zeggen gaat iets beter maar mijn concentratie word beter maar nog niet optimaal maar heb het gevoel dat dat wel goed komt!! Vandaag weer voor mijn 3maandelijkse controle geweest omtrent mijn verleden (baarmoederhalskanker) en dat zag er allemaal picobello uit dus ook weer een fijn gevoel over en zij vond mijn litteken er zo mooi uit zien van mijn buik!! Ook fijn en goed om te horen. En vsn jou zien ze er strak en gespannen uit mooi hoor!! ben je er blij mee? Denk het haast wel natuurlijk als mijn borsten nog meer zijn ingedaald zet ik ook foto,s erop ok!! Nu lekker eten fijne avond en tot horens

Dikke, lieve Koessss Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sporty,

Ik moest ff bijlezen! Fijn dat het met je buik beter gaat. Heb je er nog veel last van? Doet het nog zeer? De hechtingen verwijderen van mijn borsten was bij mij ook pijnlijk,zat vast in het vlees! En ze trok er ook best aan! Ze hadden ook best lang gezeten,dus op zich niet zo vreemd....

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar goede morgen,

Inderdaad vond het niet zo,n prettig gevoel als ik eerlijk ben, maar ja ze zijn er toch uit en toen het te zeer deed knipte ze ze gewoon af!! Buik gaat inderdaad goed keek vanmorgen naar m,n buik en borsten buik weinig vocht en m,n borsten vond ik vanmorgen wel mooi. ben nog niet tevreden ze moeten nog zoveel indalen ik ga morgen ochtend foto,s maken en op de site hier zetten dan kunnen jullie (dames) ze uiteindelijk ook zien. Ik ben maandag aanstaande 3 weken po, kan best al veel maar moet echt niet te veel doen want dat is niet goed boor de boobs en voor het indalen mijn borstspier is zo sterk dat ik die automatisch bijna bij alles aanspan, dus ik mag echt heel weinig doen, maar dat moet maar dan!!! :107: Heel fijn weekend en geniet ervan

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo andere lieverd,

Jazeker heb ik ook zo,n band en ze dalen ook wel maar, ik denk toch dat het bij mij wat meer tijd iin beslag neemt ivm mijn sterke borstspier, (heb ik ze van op de hoogte gesteld) sport heel mijn leven al ook op hoog niveau, maar nog even geduld op mijn zij gaat wel een beetje maar de billen zijn toch nog wel beurs (raak er aan gewent ha ha) Leren gaat iets beter en heb gebeld waar ik in de fout ben gegaan dus daar kan ik op studeren dus dat is wel fijn moet zeggen gaat iets beter maar mijn concentratie word beter maar nog niet optimaal maar heb het gevoel dat dat wel goed komt!! Vandaag weer voor mijn 3maandelijkse controle geweest omtrent mijn verleden (baarmoederhalskanker) en dat zag er allemaal picobello uit dus ook weer een fijn gevoel over en zij vond mijn litteken er zo mooi uit zien van mijn buik!! Ook fijn en goed om te horen. En vsn jou zien ze er strak en gespannen uit mooi hoor!! ben je er blij mee? Denk het haast wel natuurlijk als mijn borsten nog meer zijn ingedaald zet ik ook foto,s erop ok!! Nu lekker eten fijne avond en tot horens

Dikke, lieve Koessss Sporty

Dat zijn mooie berichten! Wat super dat je 3-maandelijkse controle goed is gegaan. Is dat trouwens voor de rest van je leven om de 3 maanden of wordt de tijd tussen de controles langer naarmate de tijd verstrijkt? Gaaf ook dat je een compliment kreeg over je buik, heerlijk voor je!

Jaaa, ik ben nu al heel blij met mijn boobs! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. :01: XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo heb je net een bericht gestuurd!!

Omtrent mijn controles is de eerste 5 jaar om de drie maanden en dan om het half jaar, maar het ziet er goed uit dus wij doen het nu om het half jaar wil wel de volgende keer een echo (stelde ze zelf voor) nadat ik zei, wil ook mijn eierstokken controleren want als daar de kanker komt wat zijn dan de verschijnselen? Meestal bloedverlies dat had ik ook bij de baarmoederhalskanker dus dat is allemaal goed!!!

Nou fijn weekend "Enjoy"

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, maar ben nog niet tevreden ze moeten nog flink indalen hoop echt dat het goed komt heb toch ook een hoop geld betaald, dan wil je toch wel dat je tevreden bent met je boobs nog maar even geduld!!

En ben kwa maat helemaal tevreden!!!!

fijne avond Sporty

tuurlijk... je hebt er een boel geld voor neer gelegd en dan wil je ook tevreden zijn. heb geduld (whahahahaha en dat uit mijn mond) xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk... je hebt er een boel geld voor neer gelegd en dan wil je ook tevreden zijn. heb geduld (whahahahaha en dat uit mijn mond) xxxx

Inderdaad bijna 12000 euro dus dan wil ik wel dat ik tevreden ben, heb natuurlijk ook bwc gehad en een lift geen volledige alleen aan de onderkant is huid weggehaald en dan vraag ik me af heb wel betaald voor een volledige lift, krijg zeker geen geld terug ha ha, dat zou lekker zijn!!! vanmorgen zagen ze er iets beter uit ik had ook eerst geen band maar ze zaten van mij zo hoog toen ik voor het verwijderen van mijn drains kwam dat ik meteen zo,n band kreeg. Wist ik wel heb zo,n sterke borstspier en die gebruik ik haast met alles logisch eigenlijk. Veel sterkte met je herstel

Gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames weer even een up-date,

Het wakker worden met hoofdpijn dat gebeurt nu elke ochtend, dus ik heb besloten dat ik vannacht platter ga liggen, ik lag eigenlijk nog steeds een beetje recht op maar dat vindt mijn hoofd niet zo prettig kan ik je zeggen!! Mijn knieen liggen ook nog steeds netjes over kussen voor de spanning op het litteken van mijn buik, en dat voelt ook eigenlijk wel prettig aan dus dat blijf ik ook echt nog even doen.

Vanmorgen weer gekeken naar de borsten en buik uiteraard, borsten gaan nu echt beter indalen had er gister ook iets meer last van, meer spanning erop mijn buik gaat ook erg vocht zit nog steeds een randje vocht, maar niet veel meer, nog even en je ziet mijn buikspieren er weer doorheen yesss, ik ga echt snel foto,s maken ben nu wel dat ik denk ze mogen het ook zien de dames want vond mijn borsten echt niet mooi, maar ga ze met de dag mooier vinden, had gister weer gemeten doordat ik zoveel spanning voelde dacht ik laat ik ze nog eens meten was eerst 96, en nu dan 98cm had al zo,n voorgevoel zo zie je maar, het is toch echt waar naar mate ze indalen word de omvang toch echt groter ha ha, hoeft niet voor mij hoor vind de maat echt perfect had ze niet groter gewilt!!!

Zo jullie zijn weer op de hoogte vriend slaapt nog anders had die even foto's kunnen maken, maar laat hem nog maar even liggen die is moe ....

Fijn weekend dames "Enjoy"

voor de dames die past de boobs hebben gekregen veel succes met het herstel111

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sporty,

Fijn te horen dat je herstel goed verloopt.

Ik ben momenteel nog aan het afzien, hoop dat er snel beterschap in komt.

Ik maak wel wel zorgen, heb 2 weken verlof, en zou dan terug moeten gaan werken, maar zoals ik me nu voel zie ik dat absoluut niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Baileysker,

Wat vervelend voor je zeg, hoop inderdaad dat jij je snel weer wat beter gaat voelen en dat alles weer snel goed verloopt voor je! Ik zou me als ik jou was ziek melden heb ik namelijk ook gedaan heb de 19de (dag operatie) vakantie opgenomen, eigenlijk 3,5 week maar mijn manager belde en ik zei, zou ik heen ziekteverlof op kunnen nemen heb dat ergens gelezen, dus ze heeft me ziek gemeld ivm operatie, hou ik nog wat dagen over voor van de zomer om op vakantie te gaan!!

Kijk maar jij hebt ook echt complicatie,s en voel je echt slecht dus ik zou me als ik jou was ziek melden, denk aan jezelf dame en ook ten koste van je herstel vind het echt heel vervelend voor je!! Rot om te zeggen maar met mij gaat het echt goed, maandag 3 weken po, denk als ik alleen mijn borsten had gehad had ik na 4 weken weer gaan werken nu mag ik pas 1 februari rustig beginnen ook met sporten jippieee ben een hardlopster dus mis het ontzettend

Hoop dat je toch een klein beetje kan genieten van je weekend en je boobs.......en dat je je snel weer beter voelt!!

veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sporty,

wat fijn om te lezen dat je herstel goed gaat en dat je je borsten nu steeds mooier gaat vinden, geduld is dus een schone zaak ;) ben benieuwd naar je foto's!

Liefs Erika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.