Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Hoi Sporty,

Wat fijn dat het met je borsten de goede kant opgaat! Haha... al die verschillende merken bh's en hun maten.... Ik heb op de site van hunkemuller.nl gekeken en daar staat een tabel met afmetingen vertaald naar bh maten. Ik had vandaag onder 76cm en boven 94 cm dus dan kom ik volgens de tabel nu op een 75D en dat vind ik echt perfect!

Wat balen dat je nieuwe bedje wat vertraging heeft opgelopen want ik vind mijn boxspringgetje toch echt heerlijk liggen! Ik ben echt zoooo benieuwd naar je foto's! Fijne dag nog lieverd. Kus Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi faye,

Nou mijn bed komt pas volgende week zaterdag, oude bed is al helemaal uit elkaar gehaald dus we moeten dus op de grond slapen met ons matras, krijgen €100 ter compensatie, dat is dan wel weer lekker zou ik maar zeggen, baal er wel ontzettend van ik vind niet dat je zo met mensen mag omgaan en zeer zeker niet met mijn tijd zo, ik kan niks tillen dus dan moet je wel regelen dat er iemand is ,dus vandaar de zaterdag dan is mijn vriend gewoon thuis .Ik had mij ook opgemeten ik heb 78/80 onder en boven 96cm en ik pas echt van alles ha ha ..... en heb zo 75/D heb wel het idee dat ze groter worden zo voelt het ik heb zo,n spanning laatste 2 dagen omtrent mijn borsten en die band pfff af en toe vervloek ik hem!!! Heb bij de hema zo, corrigerend truitje gekocht dan hoef ik niet steeds die strakke band om mijn buik, ik wou small, maar die bestaan niet als je smal hebt ga je natuurlijk niet zo,n truitje dragen dus heb nou medium ook goed. Ik moet dan 12 uur die strakke band en 12 uur mag ik dan zo corrigerend hempje aan heerlijk hoor, die band is zo warm, en mijn vriend heeft het steeds zo koud dus kachel hoog pfff

heb net tegen mijn vriend gezegd dat die echt morgenochtend foto,s moet maken voor de dames, morgen ga ik naar het westen, den haag en monster eerst langs mijn zus en dan naar mijn moeder. Ben ook weer aan het leren vandaag 2uurtjes morgen ga ik weer vroeg opstaan en weer wat leren want we zijn zo wie zo de hele dag op pad. Zou wel moe zijn ha ha.

Nou je bent weer op de hoogte moest het even kwijt kwa bed, baal er zo van bah fijne avond nog en tot horens

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, voor je lieve bericht ben toch wel benieuwd wat jullie de (dames) er van vinden je bent er zo mee bezig met z'n allen moet zeggen dat dat mij heel goed heeft gedaan en me heel veel info heeft gegeven echt geweldig dit forum!!!!

Ben nog niet helemaal tevreden maar, nog even geduld vind mijn borsten nog niet helemaal mooi, buik ben ik echt tevreden, ik was al erg slank voordat ik de bwc kreeg maar was zo slap, kan je ook zien op de foto's maar ben wel heel blij nu met mijn body!!!!!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt me niet om bij je foto's te reageren maar ik vind het er echt heel mooi uit zien hoor mag je trots op zijn!

Liefs

Dank je wel, ben nog niet helemaal tevreden vindt dat de borsten nog iets meer moeten indalen, maar als je voor en na ziet is toch wel een hele verbetering !!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, ben nog niet helemaal tevreden vindt dat de borsten nog iets meer moeten indalen, maar als je voor en na ziet is toch wel een hele verbetering !!

liefs sporty

Zo, dat is zeker een verbetering! En het uiteindelijke resultaat laat nog wel ff op zich wachten, komt vast goed lieverd! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, ben nog niet helemaal tevreden vindt dat de borsten nog iets meer moeten indalen, maar als je voor en na ziet is toch wel een hele verbetering !!

liefs sporty

Het is zeker al een hele verbetering en het is nu pas 3 weken geleden dus dat komt helemaal goed met jou! Gewoon rustig aan doen en je lichaam de tijd geven om te herstellen lieverd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, voor je lieve bericht ben toch wel benieuwd wat jullie de (dames) er van vinden je bent er zo mee bezig met z'n allen moet zeggen dat dat mij heel goed heeft gedaan en me heel veel info heeft gegeven echt geweldig dit forum!!!!

Ben nog niet helemaal tevreden maar, nog even geduld vind mijn borsten nog niet helemaal mooi, buik ben ik echt tevreden, ik was al erg slank voordat ik de bwc kreeg maar was zo slap, kan je ook zien op de foto's maar ben wel heel blij nu met mijn body!!!!!

liefs sporty

Ja,ik ben wel iets dikker dan jij,maar bij mij ook voornamelijk slappe huid ( EN een klein randje vet...) Ik wil nl ook een bwc,maar ik vind het een dure ingreep. Ook wel een beetje eng nog! Maar als ik dan jouw buik zie!!! Dan wil ik wel direkt!! Heel mooi gedaan hoor!!!

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen, ben ik weer :106:

Ik, had me echt voorbereid op heel veel pijn, en echt het is me zo meegevallen, het is vandaag drie weken geleden, het is dat ik pas 1 feb mag werken echt voor mijn herstel anders was ik zo op de fiets algestapt en mijn ding gedaan, want het is me rueze meegevallen, vandaag ook de littekens gemasseerd, wel vreemd gevoel zit nog een klein randje vocht maar mag niet klagen hoor!!

Denk ook dat het te maken heeft met mijn levens stijl, ben toch personal trainer sport toch wel iedere dag, rook niet drink heel af en toe een rood wijntje maar soms maanden niet anders wel eens op zondag 3 wijntjes dat is het eigenlijk eet heel gezond en loop dan ook nog hard zo 70/80 KM per week, dus ik denk dat mijn herstel zo goed verloopt doordat ik zo sportief ben. Word dit jaar 49 jaar ben toch wel blij met mijn strakke buikje en mijn boobs!!! Op mijn leeftijd ha ha

Maar ik denk niet dat je het eng moet vinden hoor!! Het is echt niet eng en als je er een beetje nuchter ingaat komt het allemaal goed en weet je je kan het toch nooit zeggen kwa herstel de een is gewoon anders dan de andere, en dat maakt ook helemaal niet uit, iedereen beleeft het ook anders ik denk dan als dit alles is!! Nu is het alleen wel vervelend dat ik iedere morgen met hoofdpijn wakker word doordat ik nog wat rechtop lag vannacht wat platter gaan liggen iets beter maar nog niet je van het!!! Nou ik ga weer aan de studie ik ben vlak voor mijn operatie gezakt dus moet een her en het is nogal een pittig examen en moer(wil) het halen fijne maandag en tot horens ...

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

En, heb je je lekker laten masseren door je mannetje? :125: Hopelijk wordt je hoofdpijn snel minder... Heb je je bloeddruk al laten opmeten? Wie weet verklaart dat eea... Ik vind het resultaat van je operatie(s) wel heel mooi geworden hoor! Je hebt natuurlijk wel een superfit lijf en dat draagt zeker bij aan een vlot herstel. Nog even doorbikkelen en dan heb je je her de 13e... Lukt t n beetje met studeren?

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo faye,

Hij moet me nog masseren straks zitten nog beneden zo lekker douchen, heb net je foto,s bekeken mooi hoor en wat staan ze strak!!! Lijken wel heel gespannen dat heb ik niet zo gehad, denkt dat dat te maken heeft dat ze niks aan mijn tepels hebben gedaan en alleen aan de onderkant huid hebben weggehaald, hoop wel dat mijn borsten nog iets indalen, ziet er al een stuk beter uit maar nog niet helemaal tevreden :-(

Leren gaat..... heb gelukkig de 20ste her, een weekje uitgesteld soms ben ik toch zo moe en kan ik niks opnemen, en moet echt weer zoveel uit mijn hoofd leren heb wel het gevoel dat het nu goed komt maar moet echt nog wel blokken....

Hoe voel jij je verder las dat je gister goed last had gehad? ik was gister ook de hele dag op pad en vandaag helemaal uitgeteld, dus morgen weer aan de leer ha ha vandaag echt haast niks gedaan.....

Kwa hoofdpijn iets beter, maar nu had ik vanmorgen op mijn oren gelegen was ook niet echt een prettig gevoel, dus vandaag ga ik helemaal plat met mijn hoofd liggen geen dubbele kussens meer..word dan wakker van de pijn....

Weet eigenlijk niet of mijn bloeddruk hoog is normaliter is die altijd heel laag, zou als ik ergens in de buurt ben mijn bloeddruk is opmeten, ben eigenlijk wel benieuwd.

Slaap lekker voor straks

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mijn PC heeft ze goed volgestopt haha... Bedankt voor t compliment! Wat fijn dat je een week uitstel hebt, dat geeft ff wat meer lucht. Nou meis, geniet lekker van de massage van je mannetje straks en slaap lekker! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Faye,

Hier ben ik weer, nou de massage, heb ik vanmorgen maar zelf gedaan, hij was nog druk bezig met z,n werk hij heeft donderdag een presentatie die moet die nog voorbereiden,dus hij was nog druk bezig. Dus vanmorgen met dermatex ingesmeert en een beetje gemasserd, voelt wel ok.

Nou nu nog aan een bak koffie en koffie tijd kijken dan ga ik aan de studie :106: Fijne dag en "enjoy"je mooie boobs, dat zal wel goed komen!

Hoe gaat het nu met de pijn? Vannacht gewoon plat met mijn hoofd gelegen, wel de benen omhoog maar stuk beter geslapen, ok moest wel 4 x eruit om te plassen maar als dat alles is!!

Lieve knuffel Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames, hier weer even een up-date,

Het gaat eigenlijk heel goed, borsten doen niet echt pijn,(hebben ze ook niet gedaan) af en toe wat steken en een drukkend gevoel voor de rest weinig last van gehad, nou moet ik zeggen dat ik wel mijn borsten een week van te voren goed heb opgerekt, denk dat ik daar toch wel baat bij heb gehad!!!

Sinds gister mag ik de littekens licht masseren, met dermatex en dat gaat goed, doe ook de rest van mijn borsten en mijn buik met amandelolie want het is zo droog?? Pfff dus dat smeer ik nu lekker ook in, borsten zijn al heel wat ingedaald, hoop toch dat ze nog wat meer indalen en dat mijn tepels iets normaler gaan staan ze staan nu echt helemaal naar buiten? Vind dat wel een beetje vreemd maar ik moet waarschijnlijk nog geduld hebben.

Ik had gisteren gebeld naar de kliniek, ik dacht het gaat zo goed ik vraag gewoon of ik mag fietsen, dat mag dus nog niet helaas :103: nog even geduld het is toch echt die zes weken, en dan heb ik natuurlijk nog de buikwandcorrectie erbij!!! Ik denk echt als ik alleen de borstlift+implantaten gehad was ik denk ik wel al gaan werken. maar ben er wel van overtuigt dats je echt rustig moet doen en bevordert ook alleen maar je herstel in ze moeten toch goed in de pocket blijven zitten en niet gaan verschuiven.....

Zo jullie zijn weer helemaal op de hoogte, fijne dag vandaag en een goed herstel dames "Enjoy" the day

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames, weer even een up-date,

Voel me niet echt je van het, stond gisteren in de badkamer bh uit voordat ik ging douchen en weer even kijken,,,naar mate hoe langer mijn bh uit is des te meer gaan de borsten alweer hangen..heb net een lift +implantaten gekregen dat moet toch zo niet zijn denk ik dan??? Ik voel dan links mijn borst op mijn huid, voelt gewoon niet goed, denk toch doordat hij mijn tepels niet gelift heeft dus dat er minder huid is weggehaald dat het toch ten koste is gegaan van mijn borsten, ben dus niet tevreden, en natuurlijk moeten ze nog meer indalen, maar daar gaatniet mijn huidoverschot mee weg, ik voelde het eigenlijk al direct na de operatie toen zag ik mijn borst al liggen in de kliniek bh en ze zaten helemaal niet strak....en nu irriteert die hechting die opeens is op komen dagen, erg last van gehad vannacht is toch licht geirriteert....dus het is echt vrijdag de 13de ha ha ik blijf vandaag maar thuis. Dus ik ga zo de kliniek bellen en een afspraak maken voor een gesprek met de heer van onselen, ik moet pas de 14de februari voor de nacontrole komen, dat vind ik te lang duren, ben gewoon wel een beetje teleurgesteld had het gewoon heel anders verwacht de borstvergroting +lift....Nou dit is dus mijn klaagzang..ok, vanmorgen stond ik weer voor de spiegel en zag het er weer veel beter uit, maar dan heb ik ook plat gelegen dan hangen ze nog niet meteen......

veel liefs sporty :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen sporty,

Allereerst wil ik je even een hele dikke knuffel geven :54:

Goed van je dat je weer gaat bellen met van Onselen. Wat je zegt: je hebt een hoop geld uitgegeven en dan wil je ook graag het maximaal haalbare resultaat daarvoor terug zien. Gelukkig keek je er vanmorgen iets positiever tegenaan. Ik heb er (nog) niet zo heel veel verstand van, maar misschien heeft het toch nog even wat tijd nodig? Als ik naar je foto's kijk dan zijn je borsten al zoveel mooier geworden! Maarja, het is natuurlijk niet wat je had gehoopt en verwacht, dat begrijp ik wel... Je buikje is wel helemaal super geworden zeg! Heel erg mooi. Was die hechting niet helemaal verwijderd dan? Oeh, ff goed in de gaten houden. Ik kan me nog wel herinneren van een operatie aan mijn enkel dat er een week of twee na het verwijderen van de hechtingen, nog een stuk hechting naar buiten kwam. De huid eromheen was toen ook iets ontstoken, je lichaam wil het er toch uitwerken. Ik kon het stuk hechting op een gegeven moment pakken met een pincet (eerst ontsmetten...duhhh). En daarna is het heel mooi genezen. Maarja een enkel is natuurlijk geen boob :42: . Ik blijf ook binnen vandaag want ik heb t ook niet zo op vrijdag de 13e. Een vriendin van mij komt langs om tieten te kijken en lekker bij te kletsen, daar verheug ik me op.

Nou lieverd, probeer je niet te druk te maken, stress is een slechte raadgever.

Liefs Faye xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Ik had net ook al ff op je foto gereageerd. Wat zonde zeg dat je eigenlijk niet zo tevreden bent over je boobs. Ik vind je buik inderdaad ook echt prachtig, en als ik eerlijk moet zijn zien je borsten er wel supermooi veel voller uit dan voorheen, dat is 100 procent verbetering. Maar ik begrijp het echt wat je bedoelt dat ze er nog steeds wat uitzien als hangborsten, en dat wil je gewoon niet na een lift met implantaten! Groot gelijk dus dat je zo snel mogelijk teruggaat om dat te bespreken. Want ze gaan na verloop toch nog wat meer hangen, dus dat komt inderdaad niet goed met de tijd. Ik vind het echt wel erg jammer voor je, want je hebt er zolang naar uitgekeken, en hebt een ideaalbeeld en als dat dan tegenvalt mag je best even verdrietig om zijn hoor meis....

Dikke knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Bedankt voor je reactie, ben inderdaad beetje teleurgesteld, vanmorgen stonden ze er goed bij maar hoe langer de bh uit is ca 5 min ga ik mijn linkerborst alweer op mijn huid voelen, ik vind dat gewoon nog niet dat dat zou moeten in zo,n korte tijd.... Heb net lift+implantaten??? duhhhh ze zitten ook niet zo straks gespannen dat schreef ik al dus al zakken mijn implantaten strakker worden ze niet alleen maar slapper want over 1 jaar word ik 50 dus mijn huid word steeds slapper!!!

Dus dinsdag heb ik een extra consult wil het hem wel even laten zien, buik is ook mooi hoor, maar toch aan het einde van mijn littekens zitten verdikkingen doordat hij ook huid van de zijkant daa rnaar voren toe heeft getrokken en (zo zei, die dat) dus dat kon die niet kwijt dus er zit eigenlijk een dubbel stukje huid?? Nou ik heb vrouwen met een nog veel ergere buik gezien en die hadden dat echt niet? Nou ben lekker aan het zeuren he? ik maak morgen nieuwe foto,s dan kan je het zelf zien, echt het is echt wel mooi, maar als we de puntjes op de i zetten, dan ben ik toch iets minder tevreden had het toch anders verwacht, misschien de verkeerde keuze gemaakt wat PC betreft? Daar is het nu helaas te laat voor en zou toch tevreden moeten zijn en dat vind ik toch wel moeilijk heb 11500 euries betaald en dan heb je toch een bepaalt verwachtings patroon en die is niet behaald helaas :103: en daar ben ik toch een beetje verdrietig over....

Des al niet te min fijn weekend en geniet ervan dikke kus Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Lees net dat je een extra consult hebt, goed dat je gebeld hebt! Even afwachten wat zij er van vinden. Ik vind je verwachtingspatroon niet onredelijk,zeker niet voor dat bedrag(!). Daarvoor mag je best op je strepen staan, zou ik ook hebben gedaan.....

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.