Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sporty,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en succes morgen, zal aan je denken hoor, gaat vast super mooi worden!

Liefs, Bar. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty,

Met mij (en ontsteking) gaat t goed, ik zal van de week ff een update maken. Daar was ik nog niet aan toegekomen na bijna een week zonder internet...

Ik wil je heel veel succes wensen voor vandaag! Dat je nu eindelijk je droomboobs mag krijgen...

Lieve knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, word weer spannend vandaag!! ben nu even nog wat aan het eten,( mag tot half 9) en dan nuchter tot 14:30 dan moet ik er ook zijn. Denk dat ik dalijk ook nog een uurtje ga hardlopen even m,n hoofd rust, nou ja rust je gaat dan juist denken ha ha

Fijn te horen dat je ontsteking weg blijkt te zijn, dat zijn dus goede berichten!

Dikke, lieve kus sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Ingrid,

Bedankt voor je bericht!!

Nou ik hoop ook dat ik net zulke mooie krijg als jou!! ik vind ze zo mooi van jou !!1

Nou ben er klaar voor helemaal fris en fruitig en kriebels in de buik, ben blij als het gedaan is want het is echt niet mooi :-(

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Sporty, ben ook superbenieuwd! En je moest inderdaad best laat, mocht je daarna toch wel naar huis, of moest je een nachtje blijven? Heb je een drain gekregen? (ik wel na de 2e ok ook, maar die mocht er de volgende dag toen uit). Ik hoop toch zo dat jij met goed nieuws komt meis....en dat je net zo gelukkig met je boobs gaat zijn als ik!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames,

Hier mijn verslag van gisteren, lekker het huis eerst nog goed opgeruimd lekker gaan douchen en scheren (je kent dat wel) dus alles fris en fruitig, haar nog even lekker gewassen want we mogen weer even niet douchen. Zijn we 12,45 gaan rijden nog even terug voor het paspoort van mijn vriend je weet nooit! Dus 13:00 reden we uiteindelijk weg. En we waren er toch weer te vroeg je rijd het ook zo snel aan Arnehm/Bocholt binnen kleine 40 min waren we er.

Ik kwam meteen alweer een bekende tegen Rigina dus gezellig gebabbelt, moesten heel even wachten en werden toen naar de louge gedeelte gebracht door de duitse blonde oudere dame. Dat was denk ik om 13.50 dus te vroeg, regina kwam nog een babbelen en even later kreeg ik de pil die mij rustig moet maken, nu was ik erg rustig al kan ik jullie zeggen. Maar het was een beetje uitgelopen dus bij 16.30 werd ik gehaald infuus operatie kleedje aan mutsje enzv. Toen kwam de grote duitse man voor de narcose praatje en het infuus maar ik wist alles nog dus dat was snel gedaan en weer wachten een half uur. Toen kwam de Hr van Onselen alles afteken, en dat was een behoorlijke tekening ik zei, nog dat word een kunstwerkje? Ga je het wel mooi maken ? Dat ging die doen, voelde me toch ergens een beetje ongemakkelijk hij heeft de fout gemaak om niet te liften en dat moest toch echt wel gebeuren, toen weer even wachten en toen werd ik opgehaald.

De vriendin of vrouw van de Hr van Onselen was er ook bij en dat vind ik echt een hele sympathieke vrouw dus dat voelde heel goed, nog even met haar gesproken dat het zo jammer is hoe het gelopen is kwa borsten! Ik zeg we kijken vooruit en niet achteruit, en heerlijk staande borsten en zij zei ook ,word een pittige klus. Nou ik kreeg de narcose die dit keer heel erg brande pfff heftig, ik wist dat het deze x heftiger zou worden vraag me niet waarom?? Was ook helemaal rood geworden van de pil die ik vooraf kreeg, waarschijnlijk doordat ik zo lang heb moeten wachten!

Nou toen werd ik wakker dames met een pijn pfff 1 op 10 was het een 8/9 echt ben echt geen aansteller meer nuchter typje maar ik had echt pijn en koud brrrr dus kreeg meteen medicatie voor de pijn en de warmte slangen wat niet echt hielp was ook licht misselijk, niet dat ik moest spugen maar voelde me niet lekker. Denk dat ik daar ongeveer bijna uurtje heb gelegen toen mocht ik naar mijn vriend. Die zag ook hoe moe ik was en niet lekker, hij ging mijn zus en moeder bellen ik praate wel maar was eigenlijk te moe!! Na een broodje te hebben gegeten ging het eigenlijk veel beter en mocht ik na een half uurtje al naar huis. dat ging goed niet draaiierig en niet duizelig.

We waren denk ik half tien thuis, dus al met al een lange dag. En zo anders dan de vorige x maar de pijn was wel een stuk minder (had 4 pillen meegekregen Metamizol hexal) pijn stillers meegekregen. Thuis lekker een bakje koffie en wat te eten toen zijn we naar bed gegaan. Ik was toch wel heel erg moe.

Wel redelijk geslapen, had zo,n pil ingenomen en geen pijn meer gehad.

Oh ja ik heb natuurlijk gisteravond meteen gekeken au au maar wat zijn ze mooi geworden echt dag en nacht verschil niet te geloven zo mooi pffff maar wel au ha ha, heb nu nog geen medicijne ingenomen. Pijn is grotendeels verdwenen trekt wel en vanmorgen keek ik onder 1 borst zit een dikke bobel vocht, maar komt goed !!

Nu rustig aan gaan doen want wil dat het heel mooi geneest uiteraard, dus zit heerlijk op de bank op mijn laptopje. Volgende week donderdag gaan de hechtingen eruit, en dan wil ik ook weer gaan werken anders begin ik de week erop dat ik dus toch wel 2 weken rust neem. ben wel blij dat de implantaten er al in zitten want dat was toch een andere pijn kan ik jullie zeggen.

Nou dames dit is mijn verslag al met al ben ik heeeel blij ze zijn zo mooi geworden ga snel foto's maken en dan kunnen jullie het verschil zien ik gisterochtend eerst nog foto's gemaakt van er voor en dan zien jullie het verschil ook de zijkant ze hangen nu niks meer yesss ik ben sooooo happpyyyyyy

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

**** Ohhhhh Sporty, tranen springen in mn ogen joh, ik ben ook zoooo blij voor jou!!

Die pijn en dat vocht dat komt allemaal goed, daar moet je gewoon even doorheen nu, over een paar weken ben je dat alles vergeten en kan je eindelijk gaan genieten van je hele body. Want die borsten verduisterde ook wel je blije gevoel van je buik enzo, nu kan je dan eindelijk lekker tevreden zijn, super! Ben echt zo benieuwd naar de foto's. Lekker rust houden nu en regelmatig pijnstillers nemen!

Knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lief bericht van je..nu krijg ik kleine traantjes......ben ook zo blij, en nu heb ik eigenlijk nauwelijks pijn zo raar maar gisteren pffff Kan je niet vertellen hoe blij ik ben en mijn buik zit of zat ook weer meer vocht maar komt goed ben ik ook niet bang voor hoor!!! Af en toe zijn de buikspieren alweer lichtelijk te zien dus als al het vocht weg is yesssss Nu weer even op het bankje

dikke, lieve kus Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is gegaan zeg!!! Dat van die narcose, dat erge branderige had ik ook de laatste keer... stom hè!

Doe het vooral RUSTIG aan.... ook al voel je geen pijn!!! Laat de hechtingen & het litteken maar mooi genezen dan komt álles goed!

Een heel goed (en vooral blij) herstel :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.