Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Goede morgen dames,

Vandaag gaan de hechtingen eruit, als het kan? staat zo ontzettend veel spanning op. Is een volledige borst-lift nu zwaarder dan een borstvergroting? Want als ik heel eerlijk ben voelt dit veel heftiger!! En het voelt gewoon zo anders, weer met een extra kussen onder mijn hoofdkussen en mijn buik pfff extra veel spanning.

Fijne dag ladie's "ENJOY"

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Ik weet niet wat nu het zwaarste is, omdat ik het natuurlijk gecombineerd heb gehad. Ikzelf had t idee dat mijn pijn echt van de prothese kwam die onder de spier zat en t me bemoeilijkte om adem te halen. Ik weet nog wel dat ik het een helse pijn vond de eerste paar dagen, van mijn buik merkte ik zelfs bijna niks omdat de borst zo zeer deed. Maar na een dag of 3 had ik dan toch veel minder pijn, en kon zonder pijnstilling. Dat gespannen gevoel heb ik ook wel gehad, stond ook wel veel druk op, maar ik vond dat meer hinderlijk en niet echt pijnlijk.

Doe maar lekker je extra kussens goed leggen, en ik kan me voorstellen dat je het tv kijken en computeren enzo onderhand beu begint te worden. Ik verheugde me vantevoren echt op het ff lekker niks doen, en als t dan zover is wil je weer vanalles he ;-)

Jij ook fijne dag! En je boobies zijn echt wel mooi nu he, je moet er ff voor lijden, maar t is echt super de moeite waard!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Het is inderdaad erg hinderlijk, maar als ik nu denk dat ik morgen zou moeten gaan werken, dat gaat nog niet lukken. Als ik m,n bed uit kom ben ik al moe slaap geen nacht door ben wel 5x wakker elke nacht pff maar het is allemaal tijdelijk dus komt goed! En ze zijn zoooo mooooiiiii

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** En, wat zei van Onselen ervan?

Groetjes van Ingrid.

Hij vond ze ook prachtig, ok nog wel vocht hoor! alleen de knoopjes van de tepels zijn eraf geknipt volgende week donderdag de rest van de hechtingen, en ik mag weer douchen hechtingen zien er goed uit alleen nog te veel spanning erop vandaar volgende week donderdag het is as , maandag pas 2 weken dus vind het ok, zal weer foto's maken zonder strips ze worden echt wel mooi hoor!!!

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag,

Leuk dat je mijn verhaal heb gevolgd ben ook zo blij nu, wel meer pijn gehad dan bij de bv, maar ze zijn zo mooi!!! Ik lees ook bijna alles hoor zo gezellig op dit forum en iedereen helpt elkaar geweldig vind ik het!!!

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja grappig om te zien he dat mensen die alleen elkaars cc's weten eigenlijk zo met elkaar kunnen meeleven...

Ik ga weer opnieuw aftellen naar mn wissel..

Zou morgen gebeuren maar ik ben helaas al bijna 2 weken bezig met de griep wat nu een super virus blijkt te zijn wat ik moet wegjagen met een zak vol medicijnen... Nu verplaatst naar de 21ste...

Maar vind 't niet erg... beter goed uitgeziekt en voor 100% dan zo ziek als een hond op die operatietafel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja grappig om te zien he dat mensen die alleen elkaars cc's weten eigenlijk zo met elkaar kunnen meeleven...

Ik ga weer opnieuw aftellen naar mn wissel..

Zou morgen gebeuren maar ik ben helaas al bijna 2 weken bezig met de griep wat nu een super virus blijkt te zijn wat ik moet wegjagen met een zak vol medicijnen... Nu verplaatst naar de 21ste...

Maar vind 't niet erg... beter goed uitgeziekt en voor 100% dan zo ziek als een hond op die operatietafel...

Klopt ik had het gelezen het zit je niet mee!! Maar mag ik vragen waarom je een wissel doet? Ik heb 350cc gekregen, en kwa maat erg tevreden ik heb nogal brede borsten dus vind ze echt groot zat, maar ieder voor zich, de borsten van kaatje vind ik groot maar wel heeeel mooi.

Heel veel beterschap en op naar je wissel gaat helemaal goed komen..

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Ik mag dinsdagochtend me knoopjes laten weghalen, de draadjes zouden zelf moeten weggaan...

Zal je foto's in de gaten houden, zou de mijne ook graag zien zonder al die compressen...

Rot dat t pijnlijker is deze keer, maar nu ist goed he, dus elke dag beetje beter dan maar!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ha, fijn dat hij ook erg tevreden was. Ja, ken t dat er zoveel spanning op staat dat de hechtingen er nog niet uit mogen. Maar gelukkig rond je tepels al wel. En lekker douchen, joepie, zalig is dat na zolang aan de wastafel jezelf wassen. Douchen is zoveel keer relaxter, en frisser he!!

Ben heel benieuwd naar je foto zonder de strips! Ik zal binnenkort ook nog eens foto's maken van mijn borsten, ze zijn nu echt steeds meer symetrisch, ben blij dat ik toch die correctie heb laten doen! Ik was toch onder narcose, dus kon dat evengoed gelijk mee laten pakken ;-)

Vandaag over 2 weken mag ik ook weer op controle, dan gaan we een datum bespreken voor de nacorrectie aan de armen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar mag ik vragen waarom je een wissel doet?

Natuurlijk mag dat... Ik ben een open boek haha...

Ik ben de eerste keer geweest op mn 22 ste en word nu 32... Deze zijn dus ook alweer 10 jaar oud bijna... Nu hebben ze wel 'levenslange' garantie, of tot je klachten krijgt die ik overigens niet heb... Dus 1 reden is dat het vernieuwen van de protheses omdat deze nieuwe toch beter weer zijn dan de oudere... Verder vind ik dat ook al zegt iedereen dat 32 niet oud is en dat is het natuurlijk ook niet dat de zwaartekracht werkt... Natuurlijk ook doordat ik een zwangerschap achter de rug heb... Geen borstvoeding gegeven overigens, maar de boel word toch slapper... Kan nu echt mn velletje wel weer optillen, en best een eindje naar mijn mening... Het grotere aantal cc's is gebasseerd op wat ik wil en wat de pc adviseert... Voor de opvulling die nodig zou zijn is er ruimte voor minimaal 425cc... Dat was ook mn eerste planning.. Later dacht ik: dit word de laatste keer in de aankomende 20 jaar (tenzij er klachten komen waar ik overigens niet vanuit ga omdat ik die nu ook niet heb) dus waarom niet het uiterste... Toen was eerst de optie 590cc, maar omdat de pc niet kon garanderen dat ie 't litteken dicht zou krijgen en dus goede genezing is er gekozen voor 535cc..

Verder zijn deze maatje 70D, op 't oog 70B/C vind ik, waar ik echt blij mee geweest ben hoor, en nog steeds... Had per slot van rekening een A en voelde me net een jongetje, maar was toen wel 7 kg lichter dus vind mn proporties ook wel veranderd.. Mede natuurlijk ook door die zwangerschap waarbij je heupjes zo leuk mee veranderen hihi... En dat is 't wel zo'n beetje :D ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty!

Ik was ook weer ff online en heb gelijk weer even bijgelezen op jouw topic... Wat fijn dat je zo blij bent met het resultaat! En terecht, ik heb je foto's gezien en dat ziet er al heel mooi uit! :123: Nog even doorbijten lieverd, pfff jij krijgt het ook niet bepaald kado allemaal zeg... Bij mij zijn de hechtingen eruit, de ontsteking is weg en het resultaat vind ik verbluffend. 10 weken PO kan ik nu ook eindelijk weer gaan sporten dus ik weet n beetje wat je bedoelt...

Liefs Faye xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty!

Ik was ook weer ff online en heb gelijk weer even bijgelezen op jouw topic... Wat fijn dat je zo blij bent met het resultaat! En terecht, ik heb je foto's gezien en dat ziet er al heel mooi uit! :123: Nog even doorbijten lieverd, pfff jij krijgt het ook niet bepaald kado allemaal zeg... Bij mij zijn de hechtingen eruit, de ontsteking is weg en het resultaat vind ik verbluffend. 10 weken PO kan ik nu ook eindelijk weer gaan sporten dus ik weet n beetje wat je bedoelt...

Liefs Faye xxx

Klopt en sinds vandaag mijn linkerborst steeds steken zo,n zeur gevoel telkens dus even in de gaten houden doet echt zeer bah, aankomende donderdag gaan de hechtingen eruit gister alleen de knoopjes van de tepels baal wel dat ik nu zo,n last heb van die linker borst, Hoop niet dat er een ontsteking zit ben ik verder van huis! Ga ook maandag weer werken is helaas een moetje, wil mijn baan natuurlijk niet kwijt raken. Maar voor de rest alles goed ze zijn echt mooi nu ben er heel blij mee, mag sinds gisteren ook weer douchen dus helemaal fris hi hi, is toch veel lekkerder dan aan de kraan wassen. Met jou ook alles goed he? goed te horen en te zien ziet er echt netjes uit hoor!!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Ja iets minder voelt beter, denk gister te veel gedaan dus vandaag echt rustig veel liggen want moet maandag weer werken, zal zwaar worden, dan is het ook pas twee weken sinds de borts-lift moet je zeggen dat deze operatie me is tegen gevallen je denkt ik kan best veel maar je ziet het meteen veel pijn en steken dus vandaag echt rust?

alles goed met jou en je boobs?

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben van de week op mn laatste controle geweest en alles is goed gekeurd door m :). Heb nog wel meer "last" van mn rechter boob dan mn linker, die is nog gevoeliger. ik heb ook nog vanaf mn littekens omhoog tot aan mn tepels een "tandartsverdoofdgevoel" dus dat is wel vervelend. en mn linker tepel doet bij aanraking echt zeer, net of er een naaldje in gestoken wordt. Dus ik hoop dat dat ook allemaal over gaat, dan ben ik helemaal tevreden...

Maar super dat het vandaag alweer wat beter gaat dan gisteren....en toch proberen het wat "rustiger" aan te doen maandag hoor...al weet ik niet dat mogelijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames,

Vanmorgen onder de douche aankleden om naar het werk te gaan! Kijk ik op m,n tel (inituitie) ging de sessie niet door!! Toch naar het center (was toch al aangekleed) en weer even met de mensen praat en de sfeer weer gevoeld. vanavond drie sessies, dus ik ga straks weer terug ! Ht ging wel nu even op de bank paracetamol erin en rusten, staat toch flink wat spanning en ze zijn nu zo mooi en dat moet ook zo blijven dames!!! bedankt voor jullie lieve berichten.

Nu op de bank een dutje doen bakie erbij heeerlijk

Laters Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames,

Vanmorgen weer aan het werk geweest sessie viel alleen uit migraine, des al niet te min ben ik toch naar het center geweest, en doet me goed. Ben het thuis zitten onderhand wel een beetje zat, maar merk wel dat ik echt niet te veel mag en kan doen, dan steekt mijn linkerborst goed en vult zich met vocht dus ik doe echt rustig aan hoor dames!

Heb de maten weer opgemeten taille is weer 4/5 cm minder dus we gaan de goede kant weer op. onder is 78/79 en boven was 100cm en nu weer 96cm dus de vocht is aardig aan het wegtrekken moet ik zeggen doet me goed. hechtingen trekken wel maar donderdag gaan die eruit gelukkig nu voel je overal die harde hechtingen als ik douche hi hi

Fijne dag "enjoy the sun"

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ah, fijn dat t vocht nu begint weg te trekken. Eenmaal aan t wegtrekken gaat het best vlot vind ik altijd. Alleen als je dan weer (over)belast is het ineens weer terug. Maar dan gaat t er ook meestal weer wel rap af (bij mij dan toch). Je zit nu in de goede spiraal, het zonnetje erbij, wat wil je nog meer he! Vanmorgen heel ff thuis in de zon uit de wind in de tuin gezeten, heb zelfs ff getwijfeld om m'n bikini aan te doen, maar dat was denk ik toch nog wel wat fris ;-) Vroeger zou die gedachte niet eens bij me zijn opgekomen, en nu kan die bikini niet snel genoeg de kast uitkomen haha, lekker is dat toch he!! Bij mij gaat t nu ook ineens met hele grote sprongen vooruit, ben nu 2 en halve maand po, en kan mijn armen weer helemaal naar boven doen zonder pijn, dus ga a.s. woensdag weer eens proberen met de bodypump. Conditie is 0,0 pffttt zal wel weer heel erg opbouwen zijn (en spierpijn), maar zie er ook echt zoooo naar uit om weer te kunnen sporten, dat mis ik echt! Niet alleen de sport zelf, maar ook die leuke sfeer in de zaal!

Nou, jij ook lekker nog van t zonnetje genieten, en vanavond op je gemakkie he, met je sessies.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty girl,

Is alles beetje goed gegaan vandaag?

Ik ben sinds zaterdag al terug in de zaak, alles gaat super goed al voel ik het wel zwellen hoor... kweet het mag niet maar tja, als zelfstandige kan je soms niet anders

Veel liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Weer thuis van het werk, moe en voldaan wel wat bleekjes doordat ik zo moe ben. Ga zo ook lekker m,n bedje in. Morgen heb ik er vijf achter elkaar dus pittog vandaag goed gegaan wel moe. Maar voelt goed om weer terug te zijn..en aan de slag te gaan merk wel dat ik nog heel rustig aan moet doen want pff wat doet het nog zeer en wat trekt het nog

slaap lekker voor straks dames

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoe gaat t nu met jou Sporty, kan je het al een beetje aan met sporten?

Ik ben gisterenochtend weer voor t eerst gaan pumpen, en dat ging zo supergoed dat ik er gelijk nog een CX-works achteraan heb geplakt. Kon het heel goed volhouden, natuurlijk merk ik wel dat de conditie na 2 en halve maand niets doen achteruit is gegaan, maar het viel me wel reuze mee. Alleen spierpijn nu al.. vanavond nog een CX-training, wil natuurlijk met een mooi gespierde buik in bikini haha. Maar eerst vandaag genieten van de zon, ben vrij vandaag (alleen vanmiddag 1 klantje, joepie)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.