Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Hi Sporty,

Ik ben erg benieuwd naar je fotos.

JUST DOE IT!!!

En weet je...ik ben ook 45 j.oud en ik kijk er bijna jaloers naar al die jonge meiden met hum stevige borsten! Die van mij hangen ook een beetje en het zal nog meer worden want ik ben pas 8 weeken po.

Maar we zijn geen 20 j. meer! Misschien moeten we dat ook eerst accepteren? ;)

Enne...jij moet er blij mee zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Ik zou ook wel een foto willen zien hoor Sporty, zodat we zien hoe je het bedoelt. En dan niet met heel de armen naar achteren gestrekt ey ;-) Ik kan me voorstellen dat je je verdrietig voelt, je zegt nu zelfs blijer te zijn met je "flepjes" (zoals je het noemt) vantevoren, nou dan zit het je echt heel hoog! Je hebt er veel geld voor over moeten hebben, en dan mag je een mooi resultaat verwachten! Ok, misschien niet als een 20 jarige meid, maar toch wel een supergrote verbetering!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou ook wel een foto willen zien hoor Sporty, zodat we zien hoe je het bedoelt. En dan niet met heel de armen naar achteren gestrekt ey ;-) Ik kan me voorstellen dat je je verdrietig voelt, je zegt nu zelfs blijer te zijn met je "flepjes" (zoals je het noemt) vantevoren, nou dan zit het je echt heel hoog! Je hebt er veel geld voor over moeten hebben, en dan mag je een mooi resultaat verwachten! Ok, misschien niet als een 20 jarige meid, maar toch wel een supergrote verbetering!

Groetjes van Ingrid.

Klopt ik ben me er zeer zeker van bewust dat ik geen jonge meid meer ben, en dat is ook ok, als ze ligt hangen mooi, maar dames ze hangen net zo als met de flepjes volgens mij nog meer zelf. En je ziet de implantaat zitten en die zit volgens mij wel goed maar doordat ik huid over heb doordat mijn tepels niet gelift zijn hangen mijn eigen borstjes en onderop, echt geen gezicht ik zou even proberen zelf foto,s te gaan maken dan kunnen jullie het zien latersss

En het moet inderdaad een verbetering zijn, en als ik naar jou borsten kijk ingrid dat was wat ik bedoelde toen ik mijn borst verleining had gehad waren ze zo mooi ongelofelijk en nu bahhh

l sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouuuuu... ik vind bij een lift + vergroting je júist wél weer 20 jarige borsten mag verwachten! Ik vind dat je in je recht staat... en ik snap dat hij gekozen heeft voor de meest veilige optie..maar je hebt zelf aangegeven het risico te willen lopen dus had hij dat risico moeten nemen, desnoods met een vantvoren ondertekende overeenkomst dat het afsterven van je tepels voor eigen risico is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb bij 1 foto wat geschreven, ik snap dat je er heel verdrietig over bent. Hopelijk krijg je gelijk bij je pc morgen en gaat hij dit voor je fixen. Er moet gewoon huid worden weggesneden om het allemaal weer strak en fier te krijgen. En inderdaad je tepel moet ook een stukje omhoog. En net wat Piepke zegt, dan moet je maar een formulier oid ondertekenen dat het voor eigen risico is bij tepelversterving ofzo? Ik gun een ander ook zo heel erg dat ze ook zo blij met hun nieuwe borsten kunnen zijn, en woorden schieten dan tekort, ik vind het echt erg voor je. Kom morgen voor jezelf op, en zie dat je onder garantie een heroperatie krijgt he meid!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Ingrid, het is gewoon dat er huid over is en al zakken de implantaten nog dat gaat nooit goed komen, en ik heb hem gezegt bij het intake gesprek dat ik het risico naam dat hij mijn tepels ging verplaatsen. Mijn vriend is getuigen echt waar. Hij heeft geen volledige lift gedaan daar heb ik wel voor betaald, dus uiteindelijk moet hij zijn werk nog afmaken!! Dus ik ben zo benieuwd? we maken morgen ochtend of vanavond nog foto's, die nemen we dus mee. En dan kan die het goed zien want hij zal wel zeggen we wachten nog drie maanden maar die implantaten kunnen nooit dat overtollige huid opvullen hoe graag die dat ook zou willen! Hoop dat hij ook kan inzien dat het niet goed gelukt is! Maar ben bang dat hij dat niet zal zeggen maar ik wel geloof me. Ik ben zo ontevreden dat ik hier gewoon niet mee akkoord ga!!!!

Jullie horen morgen wat er gezegd is en wat er word beslist!!!

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

GO FOR IT Sporty!!!

Belangrijk is dat jij er gelukkig mee bent!

Ik heb er bijna 1 jaar diep depri rond gelopen, omdat ik zag mijn bv niet zitten. Mijn pc had elke keer een "verklaring" waarom dit,of dat i.p.v. toe te geven dat hij heeft het niet goed gedaan.( ik wou dual plane en hij had op de borstspier gedaan, ik zag alleen maar die randjes van de prothesen...;( toen )

Sterkte morgen!

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

GO FOR IT Sporty!!!

Belangrijk is dat jij er gelukkig mee bent!

Ik heb er bijna 1 jaar diep depri rond gelopen, omdat ik zag mijn bv niet zitten. Mijn pc had elke keer een "verklaring" waarom dit,of dat i.p.v. toe te geven dat hij heeft het niet goed gedaan.( ik wou dual plane en hij had op de borstspier gedaan, ik zag alleen maar die randjes van de prothesen...;( toen )

Sterkte morgen!

Liefs,

M

Hoi hoi,

Ik ga zeker morgen mijn zegje doen, mijn vriend gaat ook mee, en een leek kan zien dat het niet goed gegaan is, je kan hier denk ik ook spreken van een operatie die mislukt is en ik kan wel mijn schouders zo ver mogelijk naar achteren doen, doordat het nog wat lijkt maar wie neemt wie dan in de maling?? Het is gewoon niet mooi, en het word met de week eigenlijk lelijker, en terwijl het juist mooier moet worden!! En ik denk ook niet dat het een optie is dat hij zegt kom over 3 maanden maar terug, want de implantaat kan nog wel zakken maar die kan nooit mijn hangende borstjes opvullen dat gaat hem niet worden en dan gaan ze nog meer hangen, ik geloof dat ze nu al meer hangen dan toen ik m,n flepjes had??? Daarvoor heb ik me niet laten helpen natuurlijk.... Vind het gewoon zo vervelend, dat dit mij nu weer overkomt dat zal jij ook gehad hebben. Want ik had alles zo geplant met werk enzv, wat nu als ik weer onder het mes moet weer op vakantie dat kan gewoon niet maar zo rond blijven lopen ook niet ik voel me er zo rot bij en verdrietig dat is het me niet waard wil dat er wat aan gedaan word???

fijne dag Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, herken dat gevoel met mijn ene 'opgeplakte' boob... Werd er echt depri van!

Aan de telefoon was mijn arts heel onverschillig: ook het verhaal van het moet zich nog vormen bla bla... maar mijn gevoel bleef hetzelfde!

Gelukkig tijdens het consult onmiddellijk zijn fout toegegeven en gratis herstel aangeboden, dus ik wens je hetzelfde toe meid!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor je bericht,

Ik ben al een extra x terug gegaan toen was het ook al zo. en hij zei toen ,,er moet nog zoveel gebeuren moet nog helemaal zakken. we zijn weer drie weken verder en het is alleen maar lelijker geworden dus hoop nu ook dat die inziet dat de operatie mislukt is, en dat die een herstel operatie doet is wel zo netjes vind ik. hij moet zijn werk nog afmaken heb voor een volledige lift betaald maar niet gekregen hoop dat die zo netjes is en z,n fout toe geeft en het hersteld?? ben zo benieuwd morgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja misschien als hij nu de evolutie ziet zal hij wel anders praten niet?

Snap wel de eerste keer dat hij je dat afwachten aangeraden heeft, bij de meeste mensen duurt het inderdaad toch een tijdje voor ze hun 'normale' plek weer hebben hé! Maar t zou in elk geval niet meer mogen gaan hangen nu bij jou hé, integendeel!

Had dat ook eerst met mijn linker'bol' ( noem hem al geen boob meer :44: we moeten blijven lachen hé ), hoopte eerst ook dat t nog bij zou trekken maar t werd ook erger...

In elk geval, nog een succes voor morgen, hoe laat moet je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames,

Mijn vriend heeft vanmorgen wat betere foto's gemaakt dus nu kunnen jullie het nog beter zien, dat het niet goed is??

Nu gaan we dus naar de heer van onselen. Jullie horen later wat zijn reactie was???

fijne dag laterss

L.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames,

Net :43: weer thuis en ben blij, hij gaat het helemaal mooi maken en gaf me eigenlijk direct gelijk, hier kan je niet tevreden mee zijn zei die, het is en was ook totaal geen probleem, dus dat voelt echt weer super goed. Mijn eigen borstje hangt onder de implantaat en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ook Corine zag dat dit niet is wat het had moeten zijn!! Die ging ook de heer van Onselen halen, en die liet ook meteen blijken dat die er wat aan gaat doen! Dus deze valentijn dag kan voor mij niet meer stuk, maar een leek had kunnen zien dat het echt niet mooi is en dat er een heroperatie voor nodig is!! Alleen hoe ga ik dit nu weer met mijn werk regelen? Dat word moeilijk, maar ga het met mijn manager bespreken en ik hoop op 1,5 week vrij en dan mijn mensen al het werk laten doen! Zo moet ik het gaan brengen, ik wil deze zomer wel op vakantie,"we zijn al 2 jaar niet geweest" en de vakantie is al geboekt! Dus op naar de 2 de operatie.....

Een hele blije sporty .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Joehoe lieve Sporty!! Ik ben ook zo blij voor jou, wat een opluchting dat jij je energie niet hoeft te verspillen om hun te overtuigen, maar dat ze het zelf gelijk toegeven. Hopelijk kan je het heel snel op je werk regelen (maar aan de andere kant, jouw contract word ook niet verlengt, dus ik denk niet dat ze moeilijk moeten doen?), en hebben ze snel een plekje vrij om je te opereren. Wat gaat hij nu doen om het te fixen, hebben jullie het gehad over een volledige lift? Ohhh ik ben zo blij voor jou he meid, eindelijk positieviteit! Het buikje was helemaal ok zeker? En groot gelijk, je gaat gewoon lekker op vakantie hoor, dat heb je wel verdient!

Groetjes van Ingrid.

p.s. had je foto's nog bekeken, en daar zie je dus ook duidelijk dat de zijkanten bij je armen niet rond lopen he... maar komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft eigenlijk niet veel gezegd wel dat die nu de tepels gaat liften en het overtollige huid word weggehaald want mijn eigen borst weefsel hangt onder de implantaat!! Hij zegt dat het wel beter is om het nu te doen want nu is er minder kans op afsterven van de tepels, dus op naar mooie strakke boobs, mijn valentijnsdag kan niet meer stuk mooie rozen gekregen van mijn vriend!!!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: das nog es snel en goed nieuws zeg,super,wel jammer dat ie t niet eerder heeft ingezien,maar ja,soms is het afwachten hoe iets gaat vallen ook blijkbaar.

Hij heeft je een tepellift willen besparen maar is dus niet gelukt,hij zal t wel goed bedoeld hebben allemaal.

Iig kan jouw dag niet meer stuk HAPPY VALENTIJN,geniet dr van :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ben zooooo blij voor je!

Weet nog hoe gelukkig ik was toen mijn arts zei dat ie t ging herstellen, want heb wel een grote mond maar was er toch niet gerust in!

Toch een hele geruststelling dat onze artsen hun fouten toegeven en herstellen, mag ook eens gezegd zijn!

Kunnen we misschien samen aftellen naar onze herstelop, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.