Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

wat goed zeg, ik ben heel blij voor je. inderdaad goed luisteren naar je lichaam, doe je goed!! ben heel benieuwd naar de veranderingen, want als ik je zo hoor/lees moet het wel een groot verschil zijn!! maar dat was ook de bedoeling natuurlijk hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey Sporty,

Wat lekker he, dat je nu zo blij met met je borsten, ik ben echt superbenieuwd. Wel jammer dat je toch best veel pijn hebt, bij mij stonden ze trouwens net na de operatie ook heel gespannen hoor, heb je de nieuwe foto in de galerij al gezien, hoe erg t was zo een paar dagen na de ok?

Je bent er echt ff helemaal weer tussenuit he, laat het inderdaad allemaal maar heel goed genezen zodat je je achteraf nooit kopzorgen hoeft te maken van had ik maar....

Ik was vorige week ook weer begonnen met sporten (was toen 7 weken po), maar t ging voor geen meter. Ik heb in mijn rechteronderarm van net boven de elleboog tot aan de pols 2 harde strengen lopen, die heel pijnlijk zijn bij strekken. Nu zijn dat of ontstoken aders (flebitis) of ingedroogde lymfevaten. De lymfevaten zouden moeten geboken worden, en schijnt pijnlijk te zijn. Ontstoken aders zouden vanzelf over moeten gaan met smeren met hirudoid creme en tijd/rust. Dus ik hoop op die flebitis. Ik kon doorgestuurd worden naar een radioloog hoor, maar moet de 22e terug op controle en ga t toch afwachten. Ik heb er sinds maandag iets minder last van, niet meer zo pijnlijk, alleen vervelend met strekken. Hopelijk gaat t vanzelf over! Altijd die stomme complicaties die ik heb, baal er wel van hoor, ga voorlopig ff niet sporten want dat heb ik echt moeten bekopen (had 2 keer ge-bodypumpt...) Dus ik zit samen met je in de lappenmand wat sporten betreft..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Inderdaad ben zo blij nu met m,n borsten, wel veel vocht maar dat is niet anders. vervelend voor je dat je die strengen hebt en dat je niet kan sporten daardoor, dat is even minder. Ik was zo blij dat ik weer een beetje op weg was maar nu weer even niks merk wel dat ik rustug aan moet doen, kan wel meer als in dec maar toch, het staat nu zoveel strakker dan toen, en mijn buik voelt weer heel strak aan en veel vocht naar mate de dag voorbij gaat, in de ochtend wel minder maar, het is goed te zien en mijn buik trek ook meer dan voor de borstlift. Zo zie je maar wat het weer te weeg brengt. Neem nu ook wel pijnstillers had ik de eerste dag thuis niet gedaan maar voelde niet zo goed en kan moeilijk slapen daardoor dus nu in de nacht ook pijnstillers, en dat werkt beter, billen zijn ook weer beurs van op de rug slapen, maar als dat alles is komt goed. Ik doe af en toe boodschapje kleine, en een wasje dat is alles, tafel dekken enzv maar de zware dingen doet mijn vriend weer, en die heeft het al zo druk :-(

Veel sterke met je armen en de foto's komen snel misschien vanavond even laten maken door vrriend lief!!!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Kaatje,

ben inderdaad zo blij met de boobs nu foto's komen morhen beloof ik er zit nog wel heel veel vocht daar heb ik nu meer last van dan in december zo zie je maar dat het nu meer is en toen had ik een volledoge bwc en niet zo veel vocht als nu, nou dat is niet waar moest toen ook 4 spuiten vocht weg laten zuigen nu is het anders nu zit het overal zakt zelf naar mijn benen. Ik had vandaag zelf geprobeert foto's te maken maar waren niet ok dus ik vraag het m,n vriend zo even die valt steeds in slaap op de bank nu ook die heeft het zo druk de lieverd. Maar mijn borsten zijn echt wel een stuk groter pff wat een tieten denk ik nu ok, de vocht moet nog weg dat maakt het een stuk groter..

fijne avond veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty

Waaaaaaw, wat zien jouw borsten er goed uit zeg!! Dat is echt dag en nacht verschil!! Van harte gefeliciteerd met deze schoonheden!!

Een goed herstel gewenst he.

Groetjes BB

Thanks, wat een verschil he?? ben ook zo blij er zit nog wel veel vocht ook mijn buik pfff maar ik ben zooo happpyyy echt een dag en nacht verschil zo zie je maar en ze lijken veel groter, maar er is alleen gelift. Wel moeilijk dat ik weer niks mag doen pff maar ik moet dat echt wel doen want er staat zoveel meer spanning op als eerst pfff

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zijn ze groot he?? Pas wel gewoon nog de kliniek bh hoor!! Maar vind ze ook veel groter maar bedenk wel dat er erg veel vocht zit, en als dat weg is, en mijn iegen borstweefsel wat eerst onder de implantaat hing zit er nu boven op en dat is toch een cup maat!!

I,am so happy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk het ook hoor, bh-aankoop-stop maar even hoor! Want vrees dat deze die je nu reeds gekocht had niet meer gaan passen!

Ben benieuwd naar t eindresultaat, maar denk dat de maat er niet echt toe doet he, de hang is weg!!! Feest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt heb ook wat bh's die iets te ruim waren dus dat komt goed uit ik wacht weer even zes weken met het kopen van bh's !!!!

5 dagen voor jou he? spannend en weet je ik heb 350cc maar mijn borsten zijn nogal breed dus dat oogt zo wie zo groter!!

L sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Yeahhh! En zo horen ze te zijn! Goed joh, echt nu heb je mooie fiere borsten he!! Dit resultaat verwacht je na een lift, echt supergoed hoor, je kunt nu echt tevreden en trots zijn he. Ik ben echt heel erg blij voor je, volgens mij bewonder je ze nogal in de spiegel.

Nu alleen nog maar vooruit kijken, denk je eens in, leuke zomerjurkjes zonder bh enzo, leuk vooruitzicht ey! Ik heb daarstraks ff een strapless topje gepast wat ik vorig jaar al had, maar niet aan durfde ivm de armen, ahh staat nu supergoed, kijk ook echt uit naar de zomer hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Inderdaad kijk nu veel meer dan eerst, maar ze zijn nu ook zoveel mooier en ben zo blij!!! vind ze wel iets groter, maar dat is logisch mijn eigen borstweefsel zit nu op de implantaat is wel niet zo veel maar wel een cup maat ha ha en ik kijk inderdaad uit naar de zomer ben zo happyyyy

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je ik kan het nog steeds niet begrijpen waarom die niet meteen heeft gelift want dat was de afspraak en daar had ik ook voor betaald, dus ik had er ook geen goed gevoel over als je hoort dat die eigenlijk helemaal niet gelift heeft, beetje wrang gevoel weer onder narcose en weer vrij nemen weer niet sporten enzv baal daar wel van , maar wat je zegt ik heb ze maar er steek toch steeds weer een stemmetje op dat het gewoon niet klopt PUNT, misschien zat die in tijd nood, want de eerste x kreeg ik borstvergrotingen buikwandcorrectie en dan de lift en hij had 3.5 uur daar voor uit getrokken dat zeiden ze van te voren tegen me, dus wat hij nu heeft besluiten het niet te doen tja litteken weefsel afsterven van de tepel??? We zullen het nooit weten, :-( maar als je er voor betaald en afspreekt stond zelf op mijn dossier dus ??? i dont no...

maar ik heb ze ben zo blij nu

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames even een Up-date,

Het gaat wel redelijk, al moet ik zeggen doordat er natuurlijk flink wat huid is weggesneden onder de borsten lijkt het wel dat mijn buik, weer veel meer onder spanning staat, en dat doet zeer, ik merk ook dat ik steeds weer kussens onder mijn benen leg, als ik op de bank ga liggen er staat te veel spanning op, en dat houdt me ook wakker, vandaar ook het vocht. Dus nu heb ik maar zo,n strak truitje aangedaan voor meer versteveging, zal haast weer de strakke band aandoen maar die heb ik 8 weken omgehad en daar ben ik wel klaar mee!! Dus nu ik thuis ben draag ik de truitjes weer! Geeft even een fijner gevoel, merk ook dat ik toch meer pijnstillers moet slikken. Als dat alles is? Vandaag gaan we naar het westen mijn lieve mama jarig "70 jaar" hieperdepiep HOERA dus word wel een gezellige dag mijn 2 zussen zien en mijn nichtjes.....

Fijn weekend "you all" ENJOY

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed morgen dames even een up-date,

Gisteren een slechte dag hou ontzettend veel vocht vast op m.n buik mijn taille is 10 cm dikker en daar baal ik ontzettend van, borsten deden ook echt zeer zo onzettende spanning staat erop, raakte gewoon een beetje geirriteerd, bah niet prettig kan ik jullie zeggen, slaap weer met een kussen onder mijn benen en ook mijn hoofdkussen daaronder heb ik nu ook weer een extra kussen gelegd. Dus ik heb wel wat beter geslapen gelukkig, vocht leek wat minder maar toen ging ik opmeten en was misschien maar 1 cm minder ,maar voelde wel wat beter. vandaag echt rustig aan doen donderdag moet ik eigenlijk weer werken, vrijdag en zondag ook maar als ik eerlijk ben ga ik dat niet redden, dus denk toch dat ik deze week nog thuis blijf. Morgen gaan de hechtingen eruit en kan ik meteen vragen waardoor het komt dat ik weer zo,n last heb van mijn buik want die voelt ook weer zo eng en gevoelloos aan het trekt ook zo ontzettend. Zal allemaal wel goed komen hoor en komen door de operatie dus ben uiteraard positief maar gisteren bah wat een rotdag nu zijn we weer fris en fruitig. Zit alweer op de bank kon niet meer slapen dus de benen gaan weer omhoog en het nieuws is ook al tig keer voorbij gekomen hi hi

Nice day you all

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sporty

naar voor je dat je niet al te best voelt,een borstlift is veel intenser dan een bv,je zal toch veel moeten rusten en ik denk dat het veel te vroeg is om te gaan werken,maar als de hechtingen eruit zijn zal het een stuk aangenamer voelen,dat weet ik nog van mijn vorige lift.Bij mij mogen de draadjes er maar uit 19maart,lang é,mijn borst geeft heel veel afgezien met die kapotte pip,ik hoop dat het goed komt,en de moed er in houden é,Liefs S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Shemna,

Je hebt gelijk omtrent de lift lijkt inderdaad zwaarder dan de bv. Morgen gaan de hechtingen eruit en hoop dat dat de spanning wat minder is, nu is het echt pittig komt ook doordat het zo gespannen is! Waarschijnlijk ook omdat het strak is gedaan, we zullen het afwachten morgen. Hoop dat voor jou ook alles goed komt en dat jij je ook goed gaat voelen, uiteindelijk komt alles goed. Ik zou toch weer aan het werk moeten, ik kan niet weer 6 weken thuis zitten dat gaat gewoon niet , dan raak ik mijn baan kwijt en dat kan gewoon niet!!

Veel sterkte liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Meis... ik heb met je te doen... dat stomme vocht ook he. Ik had t met de armen ook heel erg, ik heb toen zelfs de zuster snachts gebeld omdat ik dacht dat ze uit elkaar zouden klappen, ik kon zelfs mijn vingers niet meer 1 cm krom krijgen zo opgezwollen waren die. Maar... t komt allemaal goed, je zult zien dat er in 1 week heel veel kan gebeuren. Misschien ook niet steeds meten met je centimeter je bent er dan zo obsessief mee bezig terwijl het heus goed komt. Geduld is een rotwoord, maar je zult t toch echt moeten hebben. En als t niet gaat met werken, niet doen! Niet jezelf gaan forceren, dat gaat gewoon nu niet. Ikzelf had van de vergroting echt veel meer last, had de laatste lift (aan de rechterborst alleen) niet zo heel veel vocht bij mijn borst zitten, meer ernaast waar de drain had gezeten. Had jij eigenlijk drains gekregen? Ben ik ff vergeten. Ik ben benieuwd als ze nog zo gespannen staan of de hechtingen eruit mogen morgen? Met mijn 1e lift moesten die toen blijven zitten omdat het nog te gespannen stond, ze mochten er toen na 3 weken pas uit. Maar... dat gaf bij mij iets lelijkere littekens omdat je wond wilt genezen en bij de knoopjes niet kan omdat het niet dicht kan. Daarom zijn de laatste keer na 1 week de knoopjes verwijderd, en moest ik extra goed plakken met tape voor de stevigheid. Die littekens zijn dan ook vele mooier, nu al! Dus mijn tips is om niet al te lang met de knoopjes te lopen!

Er zijn wel wat tips om t vocht af te laten vloeien, maar dat zijn allemaal middeltjes voor gewoon vocht vast houden, dit is meer wond/lymevocht he, wat er ophoopt. Ik kreeg toen na mijn vochtprobleem in de armen wel lasix (plaspillen) omdat het echt wel heel erg was. Moest daar ook wel zo snel mogelijk mee stoppen toen het beter werd.

Kom op hoor vrouwke, nog een paar weekjes bikkelen, en denk je maar in dat je van de zomer weer helemaal strak op t strand ligt!!! Komt echt goed.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt je hebt gelijk het valt ook wel mee, maar mijn buik trekt weer zo ontzettend, pfff en inderdaad dat vocht ik laat mijn cm even in de kast liggen (meet elke dag ) dat ga ik dus maar niet meer doen !! Vanmorgen leek de vocht bij mijn borsten echt een stuk minder, dacht bij mijn taille,buik ook maar dat dan weer niet, nou laat ik het zo zeggen het voelde minder. Merk wel dat ik echt rustig aan moet doen door die spanning aan m,n borsten wat uiteindelijk wel normaal is, want er is aardig wat huid weggehaald ik heb echt het anker en daar is die niet zuinig meegeweest, geeft ook niet hoor! Morgen gaan als het goed is de hechtingen eruit, het ziet er volgens mij wel goed uit? ik zie niet veel natuurlijk door de plakstripjes, maar volgens mij zit het wel dicht! weet ik niet natuurlijk. pas wel gewoon mijn bh's die ik voor de lift ook goed zaten dacht eerst zijn een stuk groter maar dat valt eigenlijk nog wel mee!! Maar weet je ik was natuurlijk al weer aardig op weg ! liep weer 4a5x per week hard en door deze operatie ben je weer terug bij af, en dat is toch wel moeilijk te accepteren. Maar dat doe ik wel hoor als ik wat doe doe ik het heel rustig dat er geen spanning op komt te staan, en ik heb geen drains gekregen, terwijl naast mijn borst aardig wat vocht zit, maar uiteindelijk komt alles ook wel goed hoor!! maar soms heb je van die dagen bahh.......

Ik lig ook weer hoger met m,n benen en met mijn hoofdkussen en heb toch beter geslapen en neem toch weer paracetamol in want dan is het toch iets aangenamer, nou ik ga weer even een dutje doen op de bank, beentjes omhoog hi hi bedankt voor je lieve bericht...

l.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.