Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Hoi dames nog even een update,

Hou toch vandaag veel vocht vast op m,n buik geen prettig gevoel voel me ook niet echt lekker! Komt door mijn bwc baal er ontzettend van waarschijnlijk toch te veel gedaan denk ik al denk ik van niet? Nou morgen maar even bellen en het ging zo goed, en op een of andere manier wist ik dat dit ging gebeuren soort voor gevoel wat ik altijd heb, baal ervan bah fijne avond you all

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Sporty...

Wat sneu dat je je zo rot voelt en je bent zo mooi geworden...ik hou ook super veel vocht vast en dat voelt zo opgeblazen maar iedereen zegt dat dat zeker goed gaat komen...bij jou natuurlijk ook!

Slaap je nog op de bank?....ga anders vnmavond vroeg lekker eens relaxed proberen te slapen...desnoods met een slaapil?

Sterkte!

Liefs, Barbara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barbara,

Dank je wel voor je lieve bericht maar, heb gisteravond weer in mijn eigen bed geslapen en dat ging boven verwachting goed!! Dus dat is wel positief, maar de vocht bij mijn buik pff is geen prettig gevoel doet niet echt pijn maar ik voel het wel ik weet ook wel dat het meestal gebeurt maar had zo gehoopt dat het niet bij mij zou gebeuren. Baal er van heb de 13 mijn herexamen dus moet weer gaan leren en ik voel me nog zo moe bah zit even niet mee voel me ook niet lekker erdoor, maar aan de ene kant als dat alles is!!! Het is gewoon een erg pittige opleiding en ik moet hem gewoon halen. Komt goed denk ik dan maar en mijn buik is mooi strak borsten dalen nu ook goed dus wat hebben we te klagen maar had zo gehoopt dat ik geen vocht zou vast houden toch te veel gedaan (eigen schuld dikke bult) zeggen ze dan vandaag weinig gedaan echt rust genomen maar vind toch wel belangrijk om af en toe echt een beetje te bewegen.

Hoe gaat het verder met jou? hou je ook vocht vast en ben je tevreden met je borsten? ze zien er goed uit !!! Nou fijne avond en spreek je snel weer!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen weer een update,

Vannacht redelijk weer in mijn eigen bed geslapen (au aan den billen) vocht zit er nog onder op den buik, kan het van de ene kant naar de andere kant klossen, meteen even gebeld mijn lichaam moet het in weze zelf afvoeren dus nog even aan kijken! Het voelt ook niet echt prettig als ik eerlijk ben, maar we gaan weer rustig aan doen vandaag kijken wat het doet, en ik doe al zo rustig. Borsten worden met de dag mooier de band doet echt zijn werk chapeau. Fijne dag en tot morgen.

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye.

Buik gaat nog niet goed en doe echt heel rustig zit veel vocht kan het van de ene naar de andere kant laten gaan lijkt we een waterbed, dus ik ga morgen weer bellen kan nooit goed zijn zit ook echt onderop bah, had zo gehoopt dat er niet vocht bij zou komen maar nee hoor!! denk toch dat ze het eruit moeten halen...

Borsten gaan goed ga zeker nog foto,s plaatsen van voor en na dan kunnen jullie allemaal het verschil zien! Gisteren al in mijn bedje geslapen maar doordat ik toch nog aardig rechtop moet slapen ziin mijn billen zo beurs echt pfff dat is erg vervelend maar het is niet anders. En vanaf morgen weer leren 13 januari heb ik her, ik heb het niet zo goed geplant ben wel moe nog en nu weer volop gaan leren . het is even niet anders en wat is 2.5 week nou dus we gaan er weer voor. Jij zeker kriebels al word zo spannend allemaal!!! het vervelenste vind ik dat ik niks mag want anders?? Word goed verwent door mijn vriend dus ik heb niet te klagen hoor!!!

slaap lekker voor straks liefs sporty,

Ik doe de NASM Personal training opleiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye.

Buik gaat nog niet goed en doe echt heel rustig zit veel vocht kan het van de ene naar de andere kant laten gaan lijkt we een waterbed, dus ik ga morgen weer bellen kan nooit goed zijn zit ook echt onderop bah, had zo gehoopt dat er niet vocht bij zou komen maar nee hoor!! denk toch dat ze het eruit moeten halen...

Borsten gaan goed ga zeker nog foto,s plaatsen van voor en na dan kunnen jullie allemaal het verschil zien! Gisteren al in mijn bedje geslapen maar doordat ik toch nog aardig rechtop moet slapen ziin mijn billen zo beurs echt pfff dat is erg vervelend maar het is niet anders. En vanaf morgen weer leren 13 januari heb ik her, ik heb het niet zo goed geplant ben wel moe nog en nu weer volop gaan leren . het is even niet anders en wat is 2.5 week nou dus we gaan er weer voor. Jij zeker kriebels al word zo spannend allemaal!!! het vervelenste vind ik dat ik niks mag want anders?? Word goed verwent door mijn vriend dus ik heb niet te klagen hoor!!!

slaap lekker voor straks liefs sporty,

Ik doe de NASM Personal training opleiding

Hai Sporty!

Ik moest ff een inhaalslag maken met het lezen van je topic...jammer dat je buik nog niet prettig voelt! Balen hoor. Kunnen ze het vocht er niet met een spuit uithalen? Af en toe lees ik wel eens dat ze dat doen en dat een enorme opluchting is. Heb je er nog veel pijn van? Beurse billen...ellendig! Mag of kan je niet op je zij liggen?

In ieder geval sterkte!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Sporty, Dat vocht is heel normaal, een uitzondering heeft er weinig last van, maar de meesten mensen krijgen het wel... Ik had ook zo gehoopt dat ik t niet zou krijgen (je hebt van allerlei smoesjes om t niet te krijgen he, ik sport veel, heb een goede conditie, eet supergezond etc etc... ) als het vocht echt heel erg is kunnen ze het er inderdaad uitzuigen. Bij mij hebben ze dat ook gedaan, bleek dan geen vocht te zijn maar oud bloed (had een nabloeding gehad, waarschijnlijk doordat ik na 2 weken een buikgriep kreeg en een hele nacht heb moeten overgeven, waardoor er teveel kracht op de buik is ontstaan). Voor die spuiten moet je niet bang zijn, daar voel je nagenoeg niks van, ze steken die spuit in het dove gedeeltje bij je litteken.

Maargoed, waarschijnlijk zal je pc ook zeggen dat het vanzelf wegtrekt, dat is ook zo, maar daar gaat echt wel wat tijd overheen. Bij mij duurde het 3 maanden voordat het weg was! Je ziet echt veel verschil tussen week 9 en week 12 po, daar is mijn buik mooi plat :-) Het komt allemaal goed meis, maar het toverwoord is geduld, en daar hebben wij vrouwen niet veel van he!!';-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Ingrid,

Bedankt voor je bericht steld me toch weer meer gerust! Ik heb echt vocht onder mijn buik lijkt wel een waterbed, klots van de ene naar de andere kant voor de rest gaat alles goed borsten dalen al goed in maar dat moet nog meer gebeuren had toch verwacht dat ze wat hoger zouden staan is al veel mooier, maar wat je zegt aankomende maandag is het pas 2 weken, dus nog even geduld en dat is een schone zaak bij ons de (dames) hoop wel dat mijn borsten nog iets meer indalen heb foto,s gemaakt dus je zou het zien!! Vandaag ga ik toch even langs de kliniek, kunnen ze even kijken wat zij er van vinden en als het eruit moet dan moet dat maar ben ik ook niet bang voor hoor!!

Als ik geweesy ben maak ik weer een update tot horens en bedankt voor je bericht doet me goed!! voor jou ook spannend allemaal he? pffff

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh meid, het is me nog al wat!! Kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt over dat vocht!! Het is allemaal niet niets.. Ik hoop dat z je vanmiddag goed kunnen helpen!

Had je de foto's al in de gallerij geplaatst? dan ga ik even kijken..

Nou ik ben benieuwdnnaarn je update en wat er is gebeurd in de kliniek!

x Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames de update,

vandaag naar de kliniek waar ik weer super ben geholpen, had erg veel vocht dus wou toch dat er even naar gekeken werd door de hr, van onselen. daar aankomend even 10 min gewacht en ik werd al snel geholpen, en ja het vocht moest eruit gehaald worden, ik stond in m,n(bloot) en 3,5 /4 spuiten zijn er uit gehaald er zit nog wel wat maar het meeste is eruit litteken ziet er al heel goed uit werd wel een beetje eng toen die bijna klaar was dus moest even gaan liggen was opeens wel heel erg wit, zei mijn vriend. Wij nog even boodschap gedaan krijg ik toch kramp in m,n kuit (half uur) ik ben daar nogal gevoelig voor doordat ik altijd zoveel sport en loop en nu haast niks doe krijg ikaltijd kramp en geloof me dat is geen pretje bah. Voel me wel weer beter, zeer zeker ook omdat de arts heeft gezegd dat mijn borsten nog veel meer moeten indalen en dat het heel mooi word!! Dus al met al alles komt goed nu even liggen ben best wel moe "fijne dag allemaal" en pamela alles goed met jou en de boobs?

liefs sporty

foto,s komen heel even geduld nog !1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames de update,

vandaag naar de kliniek waar ik weer super ben geholpen, had erg veel vocht dus wou toch dat er even naar gekeken werd door de hr, van onselen. daar aankomend even 10 min gewacht en ik werd al snel geholpen, en ja het vocht moest eruit gehaald worden, ik stond in m,n(bloot) en 3,5 /4 spuiten zijn er uit gehaald er zit nog wel wat maar het meeste is eruit litteken ziet er al heel goed uit werd wel een beetje eng toen die bijna klaar was dus moest even gaan liggen was opeens wel heel erg wit, zei mijn vriend. Wij nog even boodschap gedaan krijg ik toch kramp in m,n kuit (half uur) ik ben daar nogal gevoelig voor doordat ik altijd zoveel sport en loop en nu haast niks doe krijg ikaltijd kramp en geloof me dat is geen pretje bah. Voel me wel weer beter, zeer zeker ook omdat de arts heeft gezegd dat mijn borsten nog veel meer moeten indalen en dat het heel mooi word!! Dus al met al alles komt goed nu even liggen ben best wel moe "fijne dag allemaal" en pamela alles goed met jou en de boobs?

liefs sporty

foto,s komen heel even geduld nog !1

Och jeetje,dus het moest er toch uitgehaald worden! Hoop dat het nu snel beter gaat en je je beter gaat voelen. Fijn dat je arts verder ook tevreden is. Neem voldoende rust en ik hoop dat je verdere herstel nu voorspoediger gaat verlopen!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sporty,

Wat 'fijn' te horen dat het dus idd om allemaal vocht ging! Hebben ze ng gezegd waardoor dit kwam? Of ben je gewoob te druk geweest :blush: haha.

Als je je verders oke voelt is dat een groot gevaar, dat merk ik nu zelf ook wel!

Tja kan me voorstellen dat je even wit weg trok..pffff lijkt me niet niks! Nou vooral voor nu dus even rustig aan doen 'hé en dan komt het helemaal goed! Top dat het ook goed komt met je boobs :1boobs: Zo grappig elke keer als ik het woord indalen zie denk ik meteen aan zwangerschappen haha..

Lief dat je het vraagt, bij mij gaat het goed! Vooral links, die borst gaat echt heel goed, voelt al best zacht en oogt ook natuurlijk. Recht gaa gewoon wat langer duren.. maar gaat al we steeds beter hoor! Maar hij is gewoon nog wat stugger en ehb vaak een soort 'kramp' gevoel echt heel vaag. Dan krijg ik kramp in mijn borstspier!!

Word trouwens wel gek van die hechtingen, elke keer zit die bh er op te drukken! grrrr En vind het heerlijk om savonds even die band af te doen.. zo fijn!

Maar je merkt best snel dat je te veel wilt doen, z hulpeloos als ik de eerste dagen was haha nu wil je alles doen, maar iets simpels als even een tafel afnemen haha dan merk je pas dat je daar voor je borstspieren gebruikt.. of het dicht doen van mijn spijkerbroek., whahaha.

En vooral omdat ik links helemaal geen last heb, heb ik snel de neiging om 'het even snel' wel te doen.. Ik liep vandaag gewoon met de wasmand naar beneden.. en dacht plots oeps?? dat mag ik helemaal niet doen!!

Ik hoop dat je een goede nacht hebt!!

x Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pamela,

Helaas komt dat vocht bij 80% voor em daar zit ik dus ook bij helaas, alles is niet weg hoor het zit er nog steeds wel minder, doe echt niet te veel koffie pakken en wat lopen kreeg vandaag toch kramp in mijn kuiten doordat ik nu niks doe gaan mijn spieren verkrampen vandaag de kuiten en hamstrings zo,n pijn wel een half uur maar daar ben ik mee bekend. Heb het vaker gehad snif...

Dus moet toch wat meer gaan lopen terwijl ik weer rustig moet doen omtrent de vocht ik zie wel en weer aan de studie, maar mijn hoofd staat daar niet maar maar moet maar weer even morgen weer beginnen de 13 de januari weer examen en die moet ik ook betalen. Dus moet me best wel doen €75 per onderdeel zijn er twee dus toch weer €150

Fijn om te horen dat alles goed gaat, ik heb weinig last van de borsten, ok ze steken af en toe en drukkend gevoel vooral aan de uiteinde van de littekens maar niet dat ik denk ohhh nee hoor is te doen neem al paar dagen geen paracetamol alleen gister omdat ik pijn mijn hoofd had ha ha . vandaag mijn navel gezien super mooi en het litteken ziet er heel goed uit ben dus wel tevreden kan ik je zeggen. Ik slaap nog steed beetje recht op pff nog steeds pijn de billen.

Dinsdag gaan de hechtingen eruit dus zijn we weer een stapje verder ik merk wel dat ik echt 6 weken uit de roulatie zal zijn, denk ik nu moet het natuurlijk nog ondervinden!! Fijne avond en ik spreek je zeker nog wel en geniet van een mooi 2012 met je mooie boobs die van mij moeten echt nog mooier worden. ik sprak vandaag nog een assistent die erbij was ik schijn zoveel litteken weefsel te hebben bij mijn tepels dat ze het niet aandurften om ze te verplaatsen (heb ooit verkleining gehad)ze waren zo bang voor afsterven van mijn tepels dus daar ben ik toch wel heel blij om stel je voor pff zwarte tepels moet er niet aan denken

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Dus ze hebben t toch weggezogen! Dat lucht wel vreselijk veel op ineens zie je dan weer veel verschil he. En al wat er nu uit is hoeft je lichaam zelf niet af te voeren. Nu er niet meer zoveel vocht tussen je huidlagen zit kan het ook mooier op elkaar groeien. Mijn tip is: masseren!! Je litteken lekker soepel houden zodat hij niet kan verkleven met onderliggende lagen, want dan krijg je een verwrongen effect (heb ik ook gehad, en heb daar nadien een nacorrectie op gehad).

Veel succes met je studie! Ik weet nog van net na de operatie dat ik me best moeilijk kon concentreren.. was van plan om een hele stapel boeken te verslinden, maar ik had gewoon de puf niet om te lezen. Hopelijk heb jij daar minder last van!

Lekker rustig aan doen, inderdaad gewoon wat door het huis wandelen, eens boodschappen mee gaan doen (zonder tassen te dragen, jij met de kar rijden voor wat extra steun), op een gegeven moment ben je ook wel moe van thuiszitten he. Ik weet nog wel dat ik eruit MOEST, ik werd gek thuis binnen. Toen is mijn schoonmoeder met mij naar de stad gereden en hebben we lekker een terrasje gedaan, zalig was dat, dat relaxed dan ook.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Ingrid,

Ze hebben inderdaad vocht weggezogen niet alles, maar ik moet zeggen deze morgen is het niet meer geworden eigenlijk minder lijkt wel? Was wel een vreemd gevoel moest toch even gaan liggen. Ik ga zeker mijn litteken masseren en zorgen dat ik geen verkleving krijgt lijkt me vervelend om dan weer geopereerd te moeten worden. En je hebt gelijk kan me moeilijk concentreren nog maar ik zal toch moeten kost ook weer €75 per onderdeel moet er 2 balen!! Maar het is even niet anders en het is wel voor mijn werk!

Ik moet inderdaad wel af en toe wat doen anders word je echt gek, net me lekker gewassen weliswaar aan de kraan maar toch weer lekker fris! dinsdag mogen de hechtingen eruit, me navel ziet er super uit het litteken ook hoor gister zijn de pleisters eraf gegaan, ik moet zeggen netjes hoor heel laag ook en mijn littekken van de baarmoederhalskanker is helemaal weg. Ze hebben me ook nog ervan verwittig waarom ze mijn tepels niet hebben gelift het schijnt dat ik zoveel litteken weefsel bij mijn borsten had dat ze het niet aandurften, omtrent het afsterven van mijn tepels ,dus ben er achteraf toch wel heel blij om. Merk ook dat mijn borsten nog veel meer moeten indalen en dat het dan wel veel mooier zal worden ze zijn wel ok, maar ben toch nog niet helemaal tevreden. Word wel elke dag mooier ongelofelijk wat zo.n band kan doen!!

Zo vandaag ga ik weer de hoofdstukken doornemen, en beginnen eraan zijn er 17 van ongevee 14/17 pagina,s dus ben dan lekker bezig. en dan nog een hoop stamp werk maar weet gelukkig nog een hoop dus dat is echt wel te doen (hoop ik)Nou hele fijne jaarwisseling geniet ervan voor jou gaat het echt opschieten heel veel sterkte maar ik spreek je nog wel!!

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede Morgen dames weer even de laatsre update van dit JAAR.......2011

Helaas slecht geslapen, niet omdat ik pijn heb, maar ik weet niet meer hoe ik moet liggen en mijn vriend maakt nogal een hoop lawaai als die slaapt, dus dan in slaap komen is wat moeilijker zeker nu!! Maar als dat alles is mijn billen doen gewoon ontzettend zeer, dat breekt me een beetje op. maar genoeg geklaagt!!! We gaan het nieuwe jaar in DAMES met mooie BOOBS voor de dames die in januari ze krijgen alvast ontzettend veel succes!!!

Voor de rest gaat het goed ze dalen goed in de implantaten, moet nog meer maar geduld is een schone zaak. maandag is het pas twee weken en dan gaan de hecgtingen eruit, ik heb er gelukkig niet zoveel last van, het litteken van de buik ziet er echt goed uit, die heb ik al helemaal gezien daar zijn de pleisters al af, ivm het afzuigen van het vocht zijn die al verwijderd. Daar ben ik wel blij mee en ik heb zo,n mooi naveltje(was al ok hoor!) maar toch mooi om te zien allemaal.

Mijn vriend gaan maandag weer werken, maar ik moet zeggen de eerste week, heeft die me goed geholpen maar uiteindelijk ga je zo snel zelf je ding doen, baal wel dat ik de huishoudelijke taken niet allemaal al weer kan ,loop toch de was alweer te doen en de kleine dingen die mannen niet zien, en dat zijn er veel (sorry mannen)vanaf volgende week weer volop leren kan het nu nog niet opbrengen heb dan een kleine 2 weken dus moet lukken. Hoop dat bij iedereen het herstel voorspoedig loopt en dat jullie ook je eigen dingetje weer kunnen doen!!!

Ik wens iedereen een liefdevol.gezond,prachtige nieuwjaar vol liefde en geluk, ik zeg altijd maar zonder liefde geen.......

Heel veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen dames een heel gelukkig nieuwjaar veel liefde, gezondheid, en nog veel meer en dat je doelen die je je zelf stelt goed uitkomen....

Vannacht voor het eerst maar 1 x wakker geweest, heerlijk waarschijnlijk komt dat door de oliebollen appelflappen enzv, te veel troep dat je er gewoon moe van word en heerlijk slaap!! Alles gaat goed dinsdsg de hechtingen eruit en op naar een volledig herstel.....

Fijne dag allemaal wij gaan nu ook naar de familie van mijn vriend ,volgende week naar mijn mams is toch nog wel een rit "Enjoy the day you all"

Liefs Sporty

pst eerst was borstomvang 83 nu 96cm ik zit op de C/D denk dat ik op een 75 D uitkom helemaal goed groter wou ik ook echt niet latersss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeej Sporty,

Bedankt voor je lieve berichtje op mijn topic! Ik moet zeggen dat het me tot nu toe allemaal heel erg meevalt. Ik heb net wat PO foto's in mn galerij geplaast. Ben benieuwd naar jouw foto's! Wat heerlijk dat morgen jouw hechtingen eruit mogen. Dus daarna heerlijk lekker lang douchen met veel schuim enz... Lekker voor je hoor!

Dikke knuf Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Faye,

Goed te horen dat je eigenlijk ook niet zoveel last hebt van de pijn en zo, zo zie je maar als je je op het ergste voorberied schijnt het toch voor ons mee te vallen. Nou bij mij gaan zodadelijk de hechtingen eruit heerlijk douchen (Hoop ik) Ben nog steeds niet helemaal tevreden met mijn borsten hoop echt dat ze nog gaan zakken, ik vind ze namelijk niet echt rechtopstaan wat ik dus echt wel zie bij de andere dames, trouwens ik kan jou foto,s niet zien? Ben ook wel benieuwd ik ga nieuwe foto,s maken en ga ze er dan ook opzeten kan je ook zien wat ik bedoel!!

Nou veel sterkte en succes met je herstel, zeg wel als ik alleen mijn borsten had gehad, was ik alweer snel aan het werk gegaan is me zo meegevallen echt waar ook kwa pijn!

Veel leifs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sporty,

Vind je het goed dat ik jou een tijdje blijf volgen op dit forum?

ik overweeg zelf ook een bv, alleen ben ik net zoals jou erg dol op hardlopen. Ik zou graag willen weten hoe het straks voor jou is om met die borsten te hardlopen.

Zelf ben ik er nog niet van overtuigd dat je straks lekker vrij kunt hardlopen.

Dit weerhoud mij ook nog van mijn bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames ben ik weer!!

Update Dames,

Vandaag om 9:00 moest ik in zevenaar zijn voor het verwijderen van mijn hechtingen, ik was er al een beetje vroeger en werd ook meteen geholpen (was erg stil ) we waren de enige Dr, Van Onselen heeft ook een weekje vakantie, dus ze hadden het rustig! Nou het ziet er allemaal erg mooi uit de littekens, voelde het wel goed pfff het zijn van die lange stukken hechtdraad 1 brak af en die andere heeft ze zelf afgeknipt. Ik moet wel heel rustig aan doen en echt proberen niks boven mijn hoofd te doen, 1 februari mag ik weer rustig gaan werken en gaan joggen, maar er werd echt met stipt gezegd dat ik echt rustig aan moet doen, en dat ga ik ook doen, doe eigenlijk al veels te veel :-) En ik mag lekker weer douchen hmmm en vanaf volgende week de littekens masseren, gewoon met een massage olie, dus dat gaan we dan maar doen lekker hoor! Al met al gaat het goed natuurlijk zit er nog een hoop vocht bij mijn borsten en buik maar dat komt allemaal goed.

Fijne dag "Enjoy"

Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat fijn joh, dat t zo goed met je gaat! Heb je eigenlijk al foto's? Ben wel heel benieuwd!

Groetjes van Ingrid.

Hoi Ingrid bedsnkt voor je bericht.

Heb wel al wat foto.s ben alleen nog niet echt tevreden over m,n borsten worden wel met de dag mooier maar moeten nog echt wel indalen nog, en ik ga proberen zo snel mogelijk foto,s te plaatsen kunnen jullie mijn mooie body zien!!!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.