Ga naar inhoud

sporty : 19 dec. 2011 : Dr Van Onselen : Bocholt


sporty

Aanbevolen berichten

Hey Sporty,

Goh, ik ik dan zo'n watje haha, ik zei namelijk net nog tegen mijn vriendin dat ik liever mijn bevallingen overdoe!! HAHA, Ik vind het best wel een beetje tegenvallen als ik eerlijk ben..

En dan te bedenken dat jij eigenlijk 2 behoorlijke operaties heb gehad! Ik vind het ook erger voelen dan een fikse spierpijn lol, kan alleen mijn onderarmen bewegen..

Gebruik zeker de paracetamol en ook die andere pillen..

Heb jij de bh en zo al los gehad? Ik nog niet, heb dan ook nog steeds een oranje wortel buik haha..pffff ik kan ,me er nog even niet toe zetten, misschien vanavond en anders morgen maar..

Gelukkig was Steve nog een nachtje logeren en werd Izzy vanmrgen opgehaald om naar school te gaan..

groetjes Pam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey Sporty,

Je klinkt al harststikke goed joh! Ik ervaarde ook meer hinder van die drains enzo dan van de pijn (nouja, na dag 3 dan hihi). Maargoed, die drains voeren inderdaad lekker al dat vieze spul af dat anders in je buik beland, dus dan beter ff zo hannissen. Doe je ze ook gewoon in een schoudertas? Dat deed ik wel, is makkelijk voor als je naar de wc moet enzo.

Probeer niet teveel te doen, des te meer vocht krijg je, maar gewoon wel lekker af en toe wat opstaan, wandelen, kleine dingetjes doen, mailtjes maken etc. ;-) Houd je taai!!

Als de drains eruit zijn mag je weer douchen he, da's dan toch wel zalig!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Ik heb ze niet in een schoudertas hoor hou ze gewoon in mijn hand vast loop af en toe en dalijk gaan we de kerstkaarten schrijven ok stickers, weet ook niet of de drains er morgen uit mogen heb toch nog wel wat vocht was me nu iedere ochtend (2) aan de kraan ook goed hoor maar wel lekker als je kan douchen want je ruikt toch anders op een of andere manier... Voor de rest gaat het wel maar het was pas maandag morgen naar zevenaar gaan we ook kijken ben benieuwd ook omdat hij niks aan mijn tepels heeft gedaan ben wel blij ben dan toch wel benieuwd of dat niet ten kosten is gegaan aan de stand van mijn borsten wil ze natuurlijk wel mooi rechtop hebben staan? we zullen het morgen zien ga nu weer even liggen heb nu al een paar min vlekken voor m,n ogen dus even liggen. Bedankt voor je bericht en tot horens

Veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, weer even een update...

Vandaag even voor controle naar zevenaar geweest en voor het verwijderen van mijn drains. Ik was iets te vroeg maar kon eigenlijk meteen doorlopen alle dames die mij in duitsland hadden behandeld waren er ook, goed gevoel kan ik je zeggen wat een aardige dames chapeau, nou de drains mochten er gewoon uit ze zegt het is niks wat je nog bent kwijtgeraakt, hechtingen bij de drains werden verwijderd, ik dacht ohh doet zeer, maar nee hoor voelde eigenlijk weinig. Nou toen gingen we kijken, had m,n borsten nog niet gezien en ik had niet zo,n witte bandgekregen die de implantaten naar beneden duwt, en ja hoor jullie raden het al mijn implantaten zitten veels te hoog dus ik werd meteen voorzien van de bekende witte band en voel meteen extra druk kan ik jullie zeggen, je zag ook dat de implantaten echt moeten zakken, want dan vult hij mij eigen borst pas goed op, dat was echt te zien, dus moet echt nog wel geduld hebben voor het eind resultaat! Ze zei, ook dat ik boven mijn borsten een grote bloeduitstorting heb, vocht ook natuurlijk maar heb wel het gevoel dat dat goed komt!!

Toen mijn buik, de drains waren verwijderd, en toen gaan kijken, grote bobbel (vocht) bij m,n navel maar wat is het al mooi en straks dames, echt ongelofelijk en dan zijn we pas drie dagen verder, echt mooi hoor wel even wennen allemaal wat een mooi strak buikje. Band weer om mag hem wel wat vaker af doen, straks gaan we hem ook even wassen zit helemaal onder het bloed het schijnt dat ik toch wel heftig heb gebloed tijdens de operatie, ik had hem medegedeeld, dat ik en mijn zus eeneiige tweeling, doordat we ook rood haar hebben, meer bloedverlies hebben is ons ooit verteld door een arts en aangezien ik al meerdere keren ben geoprerrd kwam dat steeds naar voren, van onselen vond dat onzin, maar hij kwam er toch op terug, dat ik toch gelijk had en dat ik meer bloed was verloren dan hij had gedacht, zo heeft toch nog wat geleerd van me ha ha.

Al met al gaat het best wel goed dus, en moet 3 januari terug komen voor de hechtingen te verwijderen dan mag ik ook pas weer douchen, dus nog even aan de wasbak mij wassen, maar als dat alles is !! Komt goed ben echt wel tevreden, mijn borsten moeten dus nog in model komen vind het nu nog niet mooi maar je ziet duidelijk dat de implantaten veels te hoog zitten en dat ze echt moeten zakken en dat het dan heel mooi word ze zijn ook echt niet groot echt wat helemaal bij me past. Moet nu wel zeggen dat ik nu iets meer pijn voel door de witte band maar dat geeft niet is maar voor 6 weken!!

Nou dames jullie zijn weer op de hoogt e, hoop voor alle andere dames dat hun herstel voorspoedig zal verlopen, en veel sterkte allemaal laat je lekker verwennen doe ik ook mijn vriend verwent me heel goed hmmm

Veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Aii das balen!! dus ook zo'n mooie band ;) join the club, ik vervloek dat ding nu al.. maar draag hem braaf!! Gelukkigdat je van je drains afbent, dat lijkt me wel fijn voor je!

Top zeg zo'n strakke buik! Heb je al foto's?? ;) hihi

Nieuwsgierig lol

Ik moet 2 jan naar zeist voor mijn hechtingen..

Wat een verhaal over dat bloeden zeg! tja kan hij nog wat van leren ;)

Nou hopelijk krijg je niet teveel last van je band!!

tot snel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pamela,

Kan niet slapen dus hier nog een antwoord band is echt goed te voelen doet eigenlijk meer pijn dat ik eigenlijk heb gehad de laatste drie dagen, pfff heftig hoor, maar toen we keken vandaag vond ik het niet mooi mijn eigen borst zit onderop en is niet gevuld en de implantaten zitten echt veels te hoog dus de band is echt noodzakelijk ze zeggen dat het goed komt nou dat hoop ik maar heb een hoop geld betaald en dan mag je wel verwachten dat het goed komt!!!

Ze zeggen van wel en dat ik geduld moet hebben maar dan denk ik bij de andere meiden zit het toch ook meteen goed heb wel een lift gehad maar mijn tepels is niks mee gebeurt nou heb er toch wel vertrouwen in maar ik wist het eigenlijk al keek zo in m,n bh en zag toch nog huid en ze zaten zo hoog schijnt ook dat ik een fikse bloeduitstorting tussen mijn borsten heb pff en dat is ook wel te voelen, lig ook nu weer beneden op de bank kan ik beter slapen en heb ik meer rust geen snurken van mijn vriend die heel lief is voor me hoor!! Hij vind het ook vreemd ik beneden op de bank.

Nou hoop dat de pijn wat gaat zakken anders moet ik toch aan de zware pijnstillers neem nu alleen paraceramol......

ga nu weer slapen veel sterkte met je herstel en ze zien er al prachtig uit heb ze even bekeken mooi hoor. Ik moet 3 januari voor de hechtingen

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty, gelukkig joh, je bent van de drains af! Dat is allemaal zo'n gedoe he met die dingen te lopen. Maar wat jammer joh, dat je eigenlijk zo teleurgesteld bent met je borsten.. ik snap dat wel, ze zeggen allemaal wel dat het goed zal komen, maar je moet dat eerst nog maar zien om te geloven he... Ik zou ook enorm gaan twijfelen waarom bij anderen er wel gelijk resultaat is, en bij jezelf niet. Ik snap eigenlijk je hele verhaal van de lift niet, omdat je schrijft dat ze niet aan je tepels hebben gewerkt? Ook zelfs niet alleen de bovenkant van het tepelhof gelift dan (net b.v. bij Aardbeitje?) dan heb je toch geen lift gehad eigenlijk, maar alleen een vergroting (die dan ook wel een liftend effect kan hebben overigens!) Waarlangs hebben ze dan je overtollige huid weggesneden?

Wat fijn dat je buik wel helemaal super is geworden he, de eerste dagen zie je het meeste effect zoals het straks zal worden. De meesten mensen met een bwc krijgen veel last van vocht. In mijn dagboekje op het bwc-forum zie je foto's van net na de ingreep tot maanden daarna, tussen week 9 en 12 po zit zeer veel verschil, zo rond de 3 maanden was t vocht pas weg!

Ik hoop dat t toch wel wat beter gaat nu met je band, ook al doet hij geweldig veel pijn, ff doorbijten.....

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Ze hebben onder mijn tepels huid weggehaald want je zag ook heel goed dat mijn eigen borsjes beetje onderop zatten en de implantaten veels te hoog (lijken nu al gezakt) door die band. Dus dat voelt dan wel weer goed! Denk dat hij heel bang is voor afsterven van mijn tepels, en dat die daarom deze keuze heeft gemaakt, ik denk ook wel dat het allemaal goed komt betaal toch bijna 12000 euro en dan verwacht je wel dat het er goed uit ziet? Ik vroeg ook aan hem is het niet ten koste gegaan van mijn borsten dat je de tepels niet hebt verzet hij zegt van niet maar als het niet mooi word zou die er toch voor moeten zorgen dat het wel mooi word maar ik heb er wel een goed gevoel over. Heb ook heel duidelijk gezegd dat ik erg gespiert ben en een flinke borstspier heb dus die kan dat echt naar beneden drukken, heb ook een sixpack nu zeggen ze !nu nog vocht maar het ziet er wel al heel mooi uit wel vreemd moet ik je zeggen hoor, ben wel blij dat ik het gedaan heb moet nog even gedukd hebben, vind ik wel moeilijk maar het is niet anders. Was me nu nog aan de wasbak en 3 januari gaan de hecgtingen eruit en dan mag ik pas douchen pff zal heerlijk zijn...Mijn buik en borsten voelen wel heel raar kan ik je zeggen maar al met al voel ik me wel heel goed hoor!! Af en toe beetje moe stijf in de rug maar ik denk telkens als dat alles is. Ben helaas wel gezakt voor dat zware examen dus 20 januari her dus word weer leren weet nu wel meer wat ik moet leren, dus heb daar wel een goed gevoel over!!! Jij al nerveus voor je aankomende operatie's? Ook weer spannend he voor je? nou fijn weekend en geniet van de feestdagen ga ik ook doen de eerste ga ik in de middag hier in de buurt uit eten met mijn vriend z,n familie en de tweede kerstdag zou ik naar den haag gaan maar dat word te zwaar dus mijn familie komt zaterdag hier naar toe gezellig!!

Veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Ja, balen die band!!! Maar wel fijn dat je meteen resultaat zien en dus je boobs naar beneden gaan!! :1big_boobs: haha

Nu voor dat geld mag je zeker wel een heel goed resultaat verwachten!! Wat een bedrag zeg!!! :blink: Ja zo met al die drukke dagen voor de deur kun je beter jezelf niet te druk maken ;)

Wij gaan morgen naar Almere, vanaf smiddags daar kerstavond vieren. Eert ng naar een vriendin die jarig is.. word dusook een druk dagje!

Ik zelf blijf maar last houden van mijn rechterborst.. ik vind het echt een hele nare vervelende pijn. LInks gaat super, borst en arm haha.

Vnnacht voor het eerst een hele nacht zonder onderbreking geslapen! Fijn, maar vervelend vanwege de pijnstilling, ik slik trouwens vanaf het begin ook die andere medicatie erbij alleen al omdat ik paracetamol waardeloos vind..

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pamela,

Ik slik eigenlijk alleen paracetamol had de bijsluiter gelezen en dacht bah, maar heb jij nergens last van die medicijnen bedoel ik, heb nog geen 1 nacht door geslapen slaap heel slecht steeds 1 a 2 uurtjes...Misschien vanavond wel die zware medicijnen slikken misschien slaap ik dan beter, mijn buikband zit nu in de was dus zit zonder band ha ha wel wennen maar moet je zeggen buik ziet er al heel mooi uit zo klein allemaal en dan heb je eigelijk nog veel vocht voelt wel heel raar aan hoor pffff Jou borsten zien d'r mooi uit hoor!! Ik heb ook het meest last van mijn rechterborst, vannacht als ik omhoog kwam pff maar is nu alweer een stuk minder. Morgen komt mijn familie gezellig en in de avond mijn vriend zijn kinderen met aanhang. Eerste kerstdag gaan we in de middag uit eten met mijn vriend zijn familie en de tweede blijf ik thuis zou eerst naar den haag gaan maar 3 uur in de auto dan nog uit eten pfff En met Toine zijn familie is 15 min hier vandaan dus te doen!! Ga morgen mijn haar proberen te wassen aan de was bak ik mag nog niet douchen, zou voor jou ook druk worden. maar wel gezellig met familie enzo denk ik dan maar. ze zijn ook allemaal heel benieuwd hoe het eruit ziet het is ook niet echt heel groot precies goed zoals ik wou!!

Hele fijne dagen en geniet ervan!!

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sporty, ik lees hier dat het best goed met je gaat. Fijn om te zien. Dat slapen is heel erg vervelend als dat zo slecht gaat. Ik pak 's avonds een oxaZepam en slaap elke nacht door. Denk dat dat veel doet voor het snelle herstel. Het valt me allemaal heel erg mee en ben er helemaal happy mee. Fijne feestdagen vast en sterkte nog liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sporty,

Wat geweldig om te lezen dat je je, ondanks zo'n zware operatie, goed voelt! :126:

Zeg het me als het anders is, maar ik denk dat je je ook wel heb ingesteld op ontiegelijk veel pijn (lezen hier op het forum enzo) en dat het je daarom nu ook meevalt?

In ieder geval wens ik nog je nog een heel goed herstel en dat je maar snel weer volledig bent opgeknapt! :147:

Balen dat je voor je examen bent gezakt trouwens.. Niet leuk!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daphne,

Had me inderdaad ingesteld op veel pijn, kan ook wel wat hebben,doordat ik gisteren die band had gekregen heb ik eigenlijk gister en vannacht de meeste pijn gehad, is nu wel minder slik alleen paracetamol maar als het gaat zoals nu, dan is dat vandaag ook voor het laatst. Mijn buik voelt wel raar aan hoor! Net de band lekker gewassen en weer om geeft je toch goede steun maar zonder was ook niet vervelend kan ik je zeggen. Doe toch automatisch al het een en ander maar merk wel dat ik gauw moe word ga ik even lekker liggen op de bank, en dan is het weer goed. Ik slaap wel slecht nog geen 1 nacht door geslapen maar vind ik niet zo heel erg hoor! Merk wel dat mijn implantaten aan het dalen zijn ben ik wel blij om vond het geen mooi gezicht als ik eerlijk ben! Voelt nu al een stuk beter. Hoe is het met jou ben je tevreden met je borsten? Ga je lekker genieten van de kerstdagen? Tuurlijk stome vraag, morgen komt mijn familie uit den haag, en eerste kerstdag gaan we hier eten in de buurt met de familie van mijn vriend 2 de kerstdag lekker thuis samen, heerlijk hoor! NOu jij ook veel sterkte met je herstel nog!!

Liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

***Hey Sporty,

Hoe ist vandaag met je?

Enne... ik lees dat je familie vandaag komt, meiske, laat ze lekker zelf hun spullen enzo pakken he, niet gaan lopen zorgen de hele tijd he!!! Je bent pas net geopereerd aan een zware operatie. Hopelijk heeft je familie dat ook goed in de gaten.

Hopelijk dat de band zijn werk nu goed doet he. Heb je trouwens ook een buikband? Ik had die wel, vond dat toen wel lekker stevig voelen.

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Leuk dat je reageert, nee ik ga niks doen hoor loop af en toe door het huis en moet me echt inhouden om niks te doen kan ik je zeggen, pak wel zelf bakkie koffie of thee en pak ook m,n eigen glas en zo hoor dat gaat toch automatisch, mijn vriend doet alles en mijn familie gaat alles zelf doen hoor ,die zijn veels te bezorgt ,en ik heb ook zo band, inderdaad lekker heb hem gisteren gewassen en vond het ook ok zonder, maar met heb je toch wat meer steun! Buik ziet er echt heel mooi uit al hoor ondanks de vocht en die valt ook reuze mee, moet ook steeds wel af en toe gaan liggen ben ik best moe stijve rug en mijn billen zijn echt beurs ha ha (zit geen vlees op) denk zelf al dat ik vandaag ook geen paracetamol hoef te nemen, weet ook echt heel goed dat ik er nog lang niet ben maar we zijn op de goerde weg denk ik dan, en je weet wij vrouwen zien alles (huishoudelijke taken) mijn vriend doet nu alles dus mijn handen jeuken wel moeilijk hoor?? pfff had jij dat ook? Nou 3 januari terug voor de hechtingen eruit te halen dan pas douchen en kijken voor de borsten want daar ben ik niet tevreden over hij heeft alleen huid onder de borsten weggehaald, dus of je dan kan spreken van een lift weet ik niet? Toen ik donderdag keek zaten de implantaten veels te hoog en echt niet op hun plek en mijn eigen borstje hing een klein beetje onderop vond dat echt niet mooi voel nu wel dat ze aan het indalen zijn maar ik betaal bijna 12000 voor de boobs en buik dus verwacht wel het resultaat erna en dat mijn borsten niet de dupe zijn geworden van zijn beslissing om niet mijn tepels te liften( hij was is bang voor afsterven omdat ik een x een borstverkleining heb ondergaan, zo nu ben je weer op de hoogte ga weer even liggen heb een stijve rug van het naar voren hangen Typen ha ha

Hele fijne dagen en geniet ervan en tot horens!!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sporty,

Goed om te lezen hoor! Met mij gaat het ook helemaal goed! Ik moet nu echt alleen proberen om minder te gaan doen.. Ik doe alweer zoveel zelf, maar ik merk het aan mijn rechterborst (ben rechts ook) dat deze toch iets minder soepel aanvoelt dan de linker.. Oppassen dus!

Ja, wij gaan ook heerlijk genieten van de kerst! Vanavond samen met m'n lief cadeautjes doen, morgen bij m'n schoonouders en tweede kerstdag komen vrienden van ons, waar we voor gaan koken.

Hele fijne feestdagen alvast.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen dames even een UPDATE

Zoals jullie al hebben gelezen was ik afgelopen donderdag voor de drains te verwijderen in zevenaar, en toen hebben we ook meteen gekeken, en was ik zeker niet tevreden over mijn borsten, implantaten zaten zo hoog en mijn eigen (kleine)borstje hingen er zo.n beetje onder vond ik..pff schok ervan, maar had al zo,n voorgevoel, had al in mijn bh gekeken en ik vond ze helemaal niet gespannen zoals bij de meeste dames hier op het forum. Dus ik werd meteen voorzien van de bekende witte band, die de implantaten als het ware naar beneden drukken. Dus ik werd ook meteen voorzien van meer pijn in den spieren en borsten. Werd mij ook verteld dat ik een filse bloeduitstorting tussen mijn borsten heb, logisch eigenlijk die hebben goed lopen purren en wroeten.....

Vanmorgen was ik toch wel heel benieuwd of die band al een beetje zijn werk heeft gedaan, en of de pijn daartoe heeft geholpen, dus ik zeg tegen mijn vriend wil ze weer zien, dames ten eerste mijn buik is prachtig echt zo mooi al en dan zijn we pas vier dagen verder ondanks de vocht (wat niet veel is) is mijn buik al prachtig en gelukkig zijn mijn borsten al een flink stuk ingedaald we zijn er nog niet moet nog meer maar, echt een heel stuk beter dan dat het was pffff kneep hem toch wel even hoor dames laat niet voor niks deze operastie's uitvoeren en betaal een hoop geld en dan wil je wel goed gevulde borsten en geen zakje meer neem ik aan????

Alvast een super gezellige kerstavond en heerlijke kerstdagen...

Veel liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sporty.

Goed om te lezen dat je zo blij ben met je strakke buik. En zo te lezen lijken je borsten ook de goede kant op te gaan (naar beneden). Ik duim voor je dat het net zo mooi wordt als je van te voren hebt bedoeld. Begrijp ik je goed dat je alleen maar paracetamol hebt geslikt tegen de pijn?

Pfff bij mij slaat de twijfel nu toe... Door mijn hormonen heb ik nu echt giga stuwing. Al bijna 2 weken heb ik mooie gevulde, stevige boobs van mezelf. :wacko: Hierdoor vraag ik me af of ik die 345cc extra echt wel nodig heb... Heel veel groter dan nu hoeven ze van mij niet namelijk... :1bouncingboobs: Afwachten maar tot ze weer slinken, hopelijk gebeurt dit nog voor aankomende vrijdag.

Ik wens je een gezellige kerstavond hebt met niet al te veel pijn.

Knuffel Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sporty,

Goed om te lezen hoor! Met mij gaat het ook helemaal goed! Ik moet nu echt alleen proberen om minder te gaan doen.. Ik doe alweer zoveel zelf, maar ik merk het aan mijn rechterborst (ben rechts ook) dat deze toch iets minder soepel aanvoelt dan de linker.. Oppassen dus!

Ja, wij gaan ook heerlijk genieten van de kerst! Vanavond samen met m'n lief cadeautjes doen, morgen bij m'n schoonouders en tweede kerstdag komen vrienden van ons, waar we voor gaan koken.

Hele fijne feestdagen alvast.

Liefs

Hoi Daphney,

Ik moet ook echt uitkijken dat ik niet te veel doe ik ben ook rechts, en merk ook dat die borst ook wat gevoeliger is maar probeer toch zo min mogelijk te doen ! Ik heb ook nog mijn buik die erg strak gespannen staat dus ik moet wel en je littekens worden alleen maar mooier als je rustig aan doet ik heb al wat littekens en die zijn echt mooi genezen dus doe echt rustig aan het word alleen maar mooier. Maar war moeilijk om bijn aniks te doen pfff het was voor mij afgelopen maandag en ik slik ook al geen pijn stillers meer alleen vandaag in de ochtend nog 2 paracetamo; geslikt voor de rest niks, vandaag familie uit den haag gehad dan merk ik dat ik toch wel moe ben we krijgen dalijk weer visite dus nu nog even een dutje .... Hele fijne dagen geniet ervan veel liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sporty,

Fijne kerst!! :-)

Wat lekker he, dat je al geen pijnstillers meer nodig hebt. Ik slikte die ook na een dag of 3 al niet meer hoor! Als je je op heel erg voorbereid valt t toch wel mee he! Neem lekker je rust! Gelukkig he, dat je je borsten toch al wat mooier begint te vinden, en dat de band (ondanks dat ie kut zit) zijn werk goed doet. Ohhh en wat heb je veel geld neergelegd voor deze operatie meis.... jeetje. Dan mag t ook wel supermooi zijn ook! Heb je geen combi-korting gehad omdat je beiden tegelijk liet doen?

Wat zal je een mooi nieuw jaar hebben, lekker in bikini op t strand van de zomer, super ey!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bijzonder dat jullie al zo snel minder tot geen pijnstillers slikte!! Maar misschien komt dat omdat ik nooit iets merk van alleen paracetamol :s Ik slik ook gewoon nog die andere pillen.

Gelukkig maar sporty dat nu wel duidelijk resultaat ziet met die band.. je draagt dat vervloekte ding niet voor niets haha

Gaaf dat je buik al zo strak is!!

Veel plezier vandaag!!! en doe rustig aan hé :blush:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pamela,

Als ik eerlijk ben voel ik ook helemaal niks van die paracetamol! daar heb je volkomen gelijk in. pijn heb ik wel vooral de boobs rechts en soms steken maar het is te houden ga ik gewoon weer even liggen op de bank, en aangezien ik erg sterke buikspieren heb kan ik makkelijk omhoog komen tuurlijk voel je het maar het is allemaal te doen! Ik ga toch vanmiddag met familie aan het kerstdiner, vinden ze zo leuk als ik dan toch mee ga, vanmorgen mijn haar gewassen aan de bak pff toen was ik wel even moe. Wat zien jou boobs er al mooi uit die van mij moeten echt nog zakken is wel al 50% beter gelukkig wel hoor pffff

Hele fijne dagen en tot snel

kerstgroet Sporty XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update dames,

Vannacht voor het eerst in mijn eigen bed weer geslapen heerlijk hoor!! De borsten zijn redelijk goed aan het indalen en ze worden ook echt wat groter had ik niet verwacht? hebben andere dames dat ook? De buik gaat ook goed mooi straks merk wel dat ik met de kerst iets meer heb gegeten dan normaal en dat ik dan wel erg veel spanning krijg op de buik dus weer heerlijk normaal eten voelt stukken beter kan ik jullie zeggen!!! Bh maat van de klinkiek is 70 c denk wel dat ik nog een extra sportbh bestel maar dan maat 75/d 75/e kan ik altijd terug sturen als ze te groot zijn of te klein ha ha. Alles voelt nog wel vreemd aan mijn borsten en mijn buik komt ook nog wel door de vocht ben zo blij als de hechtingen eruit zijn dat ik dan weer normaal kan douchen. Mijn rechterborst doet ook het meest zeer en voelt vreemd aan zit ook een bloeduitstorting met nog veel bloed bij de hechtingen, denk dat ze daar ook veel huid hebben weggehaald? Ik weet het niet. Ben wel al 2 dagen van de pijnstillers af en dat gaat goed.

Nou dames tot horens weer en nog fijne dagen.

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sporty,

leuk om elke keer je updates te lezen. zie dat het best goed gaat allemaal. bij mij gaat het ook super. rustig aan doen is echt al een straf. slik geen pijnstillers meer en slaap weer heerlijk plat. ik ben ook super blij met mijn nieuwe borsten. ze worden elke dag nog mooier. zijn al mooi aan het indalen. heb alleen een kleding probleem door die band haha. lang leve de koltruien. sterkte nog en doe het rustig aan. liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.