Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag voor het eerst sinds mijn bv weer gewerkt. Ik moet zeggen dat ik het wel weer even heel erg fijn vond na twee weken thuis zitten. Het is goed gegaan, ze voelde aan het eind wel wat meer gespannen, maar dat lijkt me logisch. De meeste collega's weten het, waren heel belangstellend en drukte me op het hart dat ik het aan moet geven als ik last heb. Lief he!

Ik heb net weer eens wat gemeten en ik kom uit op onder 74, boven 93. Dat is een D als ik het goed heb......

Donderdag ga ik naar het SLAZ voor de nacontrole, gaan eindelijk die vieze smoezelige pleistertjes eraf.

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het werken zo goed ging. Heb je het ook de hele dag vol gehouden?

Ik ben ook zo benieuwd (lees; bang) hoe mijn collega's er op gaan reageren....

Mooie maten kom je op uit!

Ik kwam vanmorgen nogsteeds (met kliniekbh aan) uit op 76 onder en 92 boven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeeeeeej ik ben verlost van de gore pleistertjes.

Vandaag op nacontrole geweest. De pc heeft de pleisters en de uitsteekseltjes van de hechtingen verwijderd. Prachtig smal littekentje.

Hij was er tevreden over mijn borsten, hij vond ze prachtig:) Er zit nog wel vocht in de linkerborst, zal de komende weken allemaal goed komen. Moet over 6 weken weer terug komen.

Nu kan ik lekker gaan smeren en masseren (wacht nog ff een paar dagen tot de minikorstjes weg zijn). De sportbeha mag ik 's nachts uit, de band moet ik echter gewoon nog dag en nacht dragen. Maar vind het al een hele verademing als die strakke bh uit is.

Verder was hij benieuwd naar hoe ik de afgelopen weken heb ervaren, hoe ik heb geslapen etc. En kreeg ik de mededeling; rustig aan je leventje weer oppikken.

Volgens mij verloopt het tot nu toe dus allemaal zoals het hoort!

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de helft van de 6 weken zit erop. Laat de landing voor de dames nou maar eens beginnen!!!! Ze zijn wel al wat gezakt hoor, maar nog lang niet ver genoeg en ze zijn nog erg bol. De maat is super, hoop dat dat niet veel kleiner gaat worden als ze zakken. De tijd zal het leren

Ik voel me goed, af en toe wat rugpijn (ter hoogte van de schouderbladen), maar voel me verder helemaal de oude. Moet mezelf af en toe ertoe dwingen even rustig aan te doen, ken mezelf, ben geen stilzitterig type.

Wat me opvalt is dat mijn tepels de laatste dagen mega gevoelig zijn, loop regelmatig met flinke koplampen rond die dwars door de sportbeha doorprikken. Wat mijn man trouwens maar al te leuk vind om te zien:) Verder voelen ze niet meer gespannen, alleen 's ochtends als ik wakker wordt, maar dat trekt na het opstaan weer weg.

groetjes grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super he dat het zo goed gaat!

Ik voel me dit weekend ook echt weer helemaal goed. Eigenlijk precies zoals jij het ook omschrijft.

Oh en die koplampen.. echt zooooo irritant! Ik heb ook echt mega grote tepels en als die dus lekker opgezet zijn kan je er echt totaal niet omheen.

Ik had als tip gelezen om dan wattenschijfjes er overheen te doen in je sportbh. Denk dat ik dat morgen naar mijn werk maar ff ga proberen. Thuis vind ik het niet zo heel erg maar "en public" hoeft dat voor mij echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op mijn werk ipv administratief werk, voor het eerst weer mijn eigen spreekuur gedraaid, dwz patiënten behandeld. Hierna vergadering en daarna boodschappen gedaan. Ik was helemaal gesloopt toen ik thuis kwam.

Op de bank in slaap gevallen, ik had mijn mobiel op vijf voor drie gezet, want moest mijn zoon uit school ophalen om kwart over 3. Heb ik hem gewoon uitgezet en ben weer in slaap gevallen!!! Schrok om 15.30 wakker. Zoooooo erg, schamme me rot. Dus ik vloog overeind, rende naar de gang, kreeg sterretjes voor mijn ogen, draaierig. Trok mijn jas aan waarbij ik mijn linkerarm hardstikke boven schouderhoogte gooide, au! Snel op de fiets,nog steeds dizzy, komt aan het eind van de straat mijn zoontje heel schattig aanlopen, was hij met een vriendje mee naar huis gelopen (hij is weleens eerder met hem meegelopen, alleen was het toen afgesproken...). Vraagt hij heel schattig; 'was je in slaap gevallen mamma?'

Dus samen weer terug naar huis, om vervolgens weer op de bank te crashen, ik kon mijn ogen gewoon niét openhouden. Zó moe, zó moe vreselijk.

Nou bedacht ik me dat die arm wel heel erg hoog is gegaan, hoop dat dit geen kwaad kan, heb verder geen pijn, is alleen wat gevoelig aan de okselkant.

Pfff vanavond maar op tijd naar bed:(

Groetjes grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer even een nieuwe foto in mijn album gezet, nu 4 weken po.

Hoop toch echt dat links nog gaat zakken, die blijft stug zitten waar hij zitlijkt het wel. Toch apart, de rechter vind ik zoveel mooier en die is tegelijktijd veel gevoeliger en voel ik veel meer "in gebeuren". Maar de linkerborst heb ik vanaf het begin nauwelijks iets in gevoeld, ook nu voel ik er helemaal niets aan, alsof er niets gebeurd zeg maar. Herkennen mensen dit??

Begin me een beetje zorgen te maken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat schattig van je knullie. Eind goed al goed. Gaat t weer een beetje?

Ik heb trouwens precies t zelfde met m'n linker. Beétje boller er ietjes hoger. Valt alleen op wanneer je goed kijkt. Elke dag hoop ik dat t minder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat een stoer binkie he, alleen naar huis komen. Voel me nu weer goed, was gewoon ff een slaapdag ofzo, schijnt nog een half jaar na ee narcose zo eens voor te kunnen komen die moeheid.

Bij mij valt het dus helaas gewoon echt meteen op, je ziet het op de foto heel goed (album). Weet dat ik geduld moet hebben, maar pffff er spookt ntuurlijk wel eens wat door je hoofd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo dat is nog een lange tijd. Een half jaar zeg pff. Zo nu en dan vooral een paar uur na t sporten ben ik vermoeider dan normaal. En dan heb ik me niet eens uitgesloofd. Ik ga zo naar je foto's kijken. Dat lukt niet op m'n tel. Fijn dat t nu weer goed gaat met je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer even een nieuwe foto in mijn album gezet, nu 4 weken po.

Hoop toch echt dat links nog gaat zakken, die blijft stug zitten waar hij zitlijkt het wel. Toch apart, de rechter vind ik zoveel mooier en die is tegelijktijd veel gevoeliger en voel ik veel meer "in gebeuren". Maar de linkerborst heb ik vanaf het begin nauwelijks iets in gevoeld, ook nu voel ik er helemaal niets aan, alsof er niets gebeurd zeg maar. Herkennen mensen dit??

Begin me een beetje zorgen te maken.....

Ik herinner me een uitspraak van van Selms die hij deed toen ik 6 weken po was.. Hij zei: Ze zijn nu nog scheef maar dat trekt weg hoor.. duurt wel een paar maanden...

Maar meis als je 't niet vertrouwt moet je gewoon even bellen..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat dat eigenlijk snel he, nog 1,5 week dan zijn we van de martelband en sportbeha af. Ik zit nu op 74 - 91, dus 75 C, moet niet veel kleiner worden, dat zou jammer zijn. Nu vind ik de grootte prima.

Heb af en toe nog wat steken, maar daar blijt het bij. Ze beginnen zachtjes te bewegen als ik loop hahahaha zo leuk:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.