Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

Ik moet 9 juli weer terug. Ik zie links niet zakken, misschien zakt ie wel, maar dan echt zooooo langzaam dat het niet opvalt. Kan toch haast niet dat er niks mee gebeurd? Maar wat me wel opvalt is dat je het verschil veel beter ziet op een foto dan wanneer ik voor de spiegel sta zeg maar.

Ik kan er toch niks aan veranderen nu, dus wacht tot de 9e en wie weet is het dan al weer anders. Ik hoop het

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag voor het eerst bh's geshopt. Heb 75C / 70D. Best wel blij mee. Wat een mooi gezicht zeg, om een bh zonder megavulling of push up aan te trekken en dan gewoon toch van die mooie bollingen te zien. Hélemaal geweldig, ben er helemaal blij van geworden.

Geloof dat ik zelf voorzichtig kan zeggen dat links ook is begonnen met zakken, dus lijkt erop dat die gewoon wat trager is dan rechts, er gewoon wat langer voor nodig heeft.

Slaap sins ik een weke of 3 po ben 's nachts weer lekker op mijn zij, voelt heerlijk trekt niet meer. Ben een echte buikslaper en werd afgelopen nacht wakker. Was ik op mijn buik gedraaid, maar ben waarschijnlijk wakker geworden doordat het bij de boops niet helemaal fijn voelde.

Nog een ruime week en dan mag ik lekker alles weer, weg band, weg sportbeha (alhoewel ik een vermoeden heb dat ik die misshien best af en toe nog zal dragen:)) Einde van de 6 weken komt in zicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen week ook weer begonnen met op mijn zij te gaan slapen. Oh wat is dat fijn!!!

En heerlijk gevoel he dat onze laatste week met die martelband in is gegaan. Wordt zo ondertussen echt helemaal gestoord van dat klitteband onder mijn oksels. En die sport bh.. mijn gevoel zegt dat ik die de eerste weken bij thuiskomst van het werk waarschijnlijk nog wel aan ga trekken.

Ik heb vandaag ook geshopt. Heb een bh 75D en een 80C gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk om jezelf weer te zijn in alles. Slapen gaat een stuk fijner. Ik ben zelf over de 6wk en draag no steeds bh inde avond. En ben t op de rug slapen nu weg gewent. Het stoort me ook niet zo meer. Soms rol ik van m'n fort af naar m'n zij. Ook prima, maar buik word t niet meer.

Ik doe sinds kort bindweefsel massage en moet ik op m'n buik liggen. Dit voelt niet fijn. Ik vraag altijd een kussen voor m'n buste.

Ik ben benieuwd wanneer die bh in de avond uit gaat. Ik heb t idee dat ie bij voor altijd zal blijven. T kan toch geen kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update van mijn kant. Ben nu 7 weken po. Lekker helemaal verlost van sportbeha en drukband. Ook 's nachts durf ik het aan om niets meer te dragen, best lekker;) Lig af en toe op mijn buik, maar ligt niet erg comfortabel en na een minuut of 5 hou ik het dan ook weer voor gezien:) Dames moeten nog wat zachter worden....

Ik doe lekker alles weer, merk wel dat mijn armen snel moe worden, zijn echt lui geworden in die 6 weken. Maar verder voel ik me erg goed. Alle kleding staat super, voel me mooi, zelfverzekerd en vrouwelijk. Manlief is ook erg blij;)

Vandaag was ik op een verjaardag, de schoonmoeder van mijn vriendin zegt opeens tegen me; wat heb jij nog een mooie borsten, zo rond en stevig!!! Dus ja, ik schiet in de lach en zeg; dank je wel, mijn meiden zijn nu 7 weken oud:) Vriendin maar even uitleg gegeven:) En de dame toen bedankt voor het compliment!!! Toch een teken dat de boel er goed uitziet...

Vraagt een andere meid; wie is de vader??hahahahaha. Nou van Selms dus, oooooh zegt ze dat is ook de vader van mijn meiden. Wat een giller hahahaha. Dus wij ff lekker samen zitten beppen over onze pc en zijn kids:)

Al met al, Grande mag niet klagen en dat doe ik dus ook lekker niet!

Liefs Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Grande!

wat heb jij een leuke dag gehad!

en zulk goed nieuws allemaal!

geen sport bh meer, snachts ook niet... geen druk verband... nieuwe bh's aan...

complimenten gekregen!

WAUW.... Hier heb je het toch allemaal voor gedaan!!

Ben echt heel blij voor je!!!

ps... schrok de schoonmoeder van je vriendin niet toen je zei dat ze 7 weken oud waren? :152:

je armen komen vanzelf vast en zeker weer snel in vorm!

moet helemaal goed komen!!!

Grande! GEFELICITEERD met het resultaat!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest bij de pc. Hij bekeek ze en vroeg me wat ik er van vond. Dus gezegd dat op zich de vorm en grootte heel mooi is. Maar dat ik niet blij ben met het feit dat links nauwelijks zakt.

Hij zei gelijk dat hij het helemaal met me eens was. Hij vertelde me dat hij niet verwacht dat hij uit zichzelf nog gaat zakken:((

Hij vermoedt dat de protese onder de spier door is geschoten....Dus over een maand terug om te kijken of het idd zo is of dat hij gewoon wat langer tijd nog heeft. Dit laatste denkt hij echter niet:(

En dan is het dus een kwestie van weer onder het mes. Hij gaat dan inwendig een paar hechtinkjes maken in de pocket en dan komt het goed. Hoef niet weer 6 weken de lappenmand in, alleen de band een tijdje om.

Valt verder allemaal onder de "garantïe". Het komt zo ongeveer 1 op de 100 keer voor en er was niets wat het had kunnen voorkomen...

Balen dus, maar ik waardeer het wel dat hij gelijk eerlijk was en me niet afscheepte met dat het aan mij lag enzo.

Tsja, dus nu 16 augustus weer terug en als het dan nodig is een datum prikken, hij had het over oktober / november, voor de herstel ingreep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Grande!!! Terwijl het toch echt op begon te lijken dat links ging zakken!

Pffff balen zeg.... fingers crossed, dat het 16 augustus beter is!

Inwendig hechten aan de bovenkant, zal wel niet zo een hele hoop problemen opleveren, zeker als je de band dan erop draagt. Dan zou het toch allemaal goed moeten genezen, dat gebied beweegt niet zo heel veel en die hechtdraden blijven 2-3 maanden zitten (zo is het tenminste bij mij...)

Maar goed, laten we nog even hopen op dat het gewoon nog goed komt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 75aa, als ik de boel meet kom ik op 75C. Maar als ik bh's pas heb ik 75D nodig. En zo groot zien ze er niet uit....

Bij mij stelde hij in eerste instantie voor 295 of 265 cc rond, dual plane geplaatst. Ik vond dat te weinig, en heb gezegd als 325cc past en natuurlijk oogt, dan wil ik dat:) En uiteindelijk is het dus 325 geworden.

Wat heeft hij bij jou voorgesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook essie. Maar als ik eerlijk ben, heb ik al vanaf dag 1 het gevoel dat er links helemaal niks gebeurd. Geen dag pijn aan gehad, geen steken, geen branderigheid, geen spanning en geen rare plopjes, niks noppes nada. Wat ik natuurlijk alleen maar lekker vond:)) Maar het contrast met wat ik rechts voelde was zó groot, dat ik ergens wel geweten heb dat het niet klopte.....

Maaaaar de wonderen zijn wereld nog niet uit. Ik ga proberen met er niet teveel op de focussen, het los te laten want het is nou eenmaal zo. En dan zie ik 16 augustus wel weer verder.

Liefs Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.