Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

Fijn dat t wordt opgelost. Nog even geduld. Ik dacht echt dat t aan je natuurlijke borst lag. Links zit immers wat hoger. Het is maar goed dat ik geen dokter ben geworden. Het beste meid. Tot horens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben even wat minder actief op het forum. Baal er gewoon van dat die linkertiet écht niet zakt. Verschil wordt nu (voor mij) steeds meer zichtbaar. Rechts is zooooo mooi en wordt steeds mooier, zachter en natuurlijker en dan zit er links die hoge boop met rare vorm Begin me eraan te irriteren en hoop dat als ik over 3 weken op controle ga dat ik dat hoor dat ik zsm voor de hersteloperatie kan gaan.

Gelukkig is alles met een bh aan goed te corrigeren en staan jurkjes enzo gewoon super:))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee moet helaas weer op afspraak en aangezien hij bijna 3 maanden uit de roulatie is geweest met een gebroken pols, zijn de patinten van toen doorgeschoven en is er nu een aardigë wachtlijst (hij had het laatst over oktober/november. Hoop dat dit ergens "tussendoor' kan ofzo......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

Ben vandaag dus bij van Selms op controle geweest. En ja, zoals wel verwacht moet ik een her ondergaan.

Hij gaat de prothese losmaken en dan de spier vasthechten zodat de pocket kleiner wordt en dan wordt ze net zo mooi wordt als haar rechterzus:)

Moet dan de sportbeha en fijne martelband weer een paar weken om, maar ja het zal ergens in oktober plaatsvinden waarschijnlijk, dus valt die wel weg onder kleding. Verder een weekje thuis en herstellen en dan een week of 4 a 5 links ontlasten. Nou daar gaan we dan maar voor he!!!

Ik kan morgen bellen met de dame van de planning om een datum te prikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Grande

Een nette oplossing, toch?

Geen net zo zwaar herstel als de eerste keer, maar wel rekening houden met.... Volgens mij valt dat te overzien, ook al is het nooit leuk om een tweede keer onder het mes te moeten (I know)

Je had de vorige keer wel last van die moeheid van de narcose he..... Hoop dat dat deze keer mee gaat vallen voor je!

Fijn dat het opgelost gaat worden en dat je twee gelijke boobs krijgt. Dan worden ze allebei prachtig :35:

Ben benieuwd wanneer je weer mag!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat het goed gaat komen!! Minder blij idd met de narcose, zal ik weer van die vreetbuien krijgen daarna? Dat wordt wat hahaha.

Het is gewoon puur pech, hij vond het zelf ook jammer;)

Maar idd, ik kan met rechts gewoon alles doen, dus dat scheelt de helft hihihi. Komt allemala goed, volgende zomer kan ik pronken!

Ik laat het ff weten als ik een datum heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.