Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

Ik wacht eerst maar eens af óf ze een vervanger vinden en wie het dan is. Ook wil ik dan uiteraard eerst uitgebreid kennis maken met diegene en hem/haar checken op beoordelingen en foto's van werk etc.

Ik kan er natuurlijk ook voor kiezen om te wachten tot dr van Selms over ong. 2 maanden weer hersteld is, maar het lullige is dat ik 3 mei op vakantie ga en dan zou ik net 3 of 4 weken daarvoor geopereerd zijn, dus dat lijkt me niet zo handig. Had het nu helemaal zo uitgestippeld dat het perfect uitkwam. Ook qua oppas voor mijn zoon was alles geregeld en vakantieverdeling met mijn collega's etc. Er komt helaas zo veel mee bij kijken:(

Ik hoop deze week nog wat te horen van het ziekenhuis.

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb vandaag weer contact gehad met het SLAZ. Het ziet er naar uit dat het nog even duurt voor er een vervanger gevonden is.

Morgen moet ik even bellen met een dame van de planning, die gaat dan kijken of dr. Nio misschien een gaatje in zijn operatieschema heeft. En anders zit er niets anders op dan wachten tot half mei.....

Wordt vervolgd.......

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf wat een domper zeg!

Je arts heeft er natuurlijk ook niet om gevraagd hé, t is voor hem even erg!

Maar kan me best voorstellen dat je nu even gek wordt, zou het er ook heel moeilijk mee hebben...

Maar misschien krijg je nu je boobs van Dr. Nio, en hoor enkel maar positieve verhalen van hem, dus kop op meid!!! :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg jeetje! Ik ga naar zin collega Nio, heb problemen met betalen, straks zeggen ze : Senna heeft nog niet betaald die

zou op 5 april, ga jij maar !? haha

ik maak nu even een grapje natuurlijk,

vervelend voor jullie beiden, voor hem natuurlijk geen idee hoe ernstig het is,voor jou

kan het me heeel goed indenken, heb je alles geregeld op werk en thuis en ook

geestelijk aan het voorbereiden....

kan je geen advies geven heb van Selms nooit gezien of gesproken, lijkt me een superkundige man

en als je gevoel zegt alleen bij hem te willen zou ik het toch verschuiven.. denk ik...

Lastig! Ik ben wel benieuwd wat je gaat doen! Volgens mij had Nio nog genoeg plek want ik kon ook

op korte termijn terecht dus als je wil moet het kunnen..

Laat het ons weten!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook heel veel goede dingen over Nio, dus denk dat ik het hem ook wel toevertrouw. Ik hoop morgen meer te weten, hou jullie zeker op de hoogte!

Gelukkig heeft van Selms 'alleen maar' zijn pols gebroken, dus gelukkig niet heel ernstig. Hij zal ongetwijfeld ook stevig balen hiervan! Maar ja, ik hoop voor hem dat alles helemaal goed hersteld en hij zijn pols / hand gewoon weer goed kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

poeh, pols gebroken, de handen daarmee verdiend hij zn centen, balen voor hem.

tja ik denk dat je wel spoedig terecht kan bij Nio, hij staat zeer goed aangeschreven en

ben al aan het aftellen tot de dag dat hij mij nieuwe boobs gaat geven ;-)

ik ga morgen ook ff bellen met het SLAZ ivm de betaling, misschien weet jij het wel,

hoe ver je vantevoren het bedrag overgemaakt moest hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou op 21 Februari geopereerd worden door van Selms, natrelle inspira 240/255 cc Dual Plane.

Ik laat mij nu op 22 Februari opereren door dr Frank Niessen, in de Jan van Goyen kliniek. Ik had al vrij gevraagd op mijn werk en heb me er natuurlijk helemaal op ingesteld. Ik vind het niet erg dat ik nu door een ander geopereerd wordt, Frank Niessen schijnt een erg goede chirurg te zijn. Heb iemand ervaringen met hem??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Senna; het geld moest uiterlijk 2 weken van te voren gestort zijn is mij verteld. Ik hoop idd dat van Selms geen schade overhoud aan zijn handen, is vlgs mij het ergste dat een chirurg kan overkomen.

@Debbie; Fijn dat je zo snel door een ander geholpen kan worden zeg! Zou je door van Selms geopereerd worden in de JvG kliniek of in het SLAZ? Ik namelijk in het "gewone" ziekenhuis. Als je op dit forum rond snuffelt, kom je vast wel ervarinen met dr Niessen tegen!

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

wat naaaaar voor je...

Je leeft er naartoe en verheugd je erop en dan door zo'n speling van 't lot gaat 't niet door..

Voor Dr van Selms is het ook vervelend natuurlijk..

Snap dat je het lastig vind een keuze te maken...

Mijn eerste bv is door van Selms gedaan en ik kan alleen maar positief zijn over deze man..!!

mocht je meer willen horen over mn operatie en herstel van toen door hem moet je me even een berichtje sturen...

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr.Nio zit helaas de komende tijd (uiteraard hahaha maar het was het proberen waard) vol! Maar ze hebben inmiddels wel vervang(st)er voor dr van Selms. Ze heet Marjoleine de Lange. Ze is aanbevolen dooor zowel van selms als Nio.

Ik heb aangegeven dat ik wel een kennismakingsgesprek met haar wil. Hier word ik over terug gebeld.

Nu ben ik even aan het zoeken op het internet naar ervaringen met haar en info etc. Kan alleen maar bar weinig vinden:(

ook op dit forum helaas niet. Iemand die haar kent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb er goed over nagedacht en besloten dat ik wacht tot dr van Selms weer hersteld is.

De vervangster is vast heel goed, maar ik heb er bewust voor gekozen om mijn bv door dr van Selms te laten doen, dat was vanwege de goede verhalen en de klik die er was tijdens het eerste consult. Dus ik kies nu ook weer voor dr van Selms, ook al betekent dat weer wachten. Mijn nieuwe datum is nu 14 mei.... is nog een eindje weg, maar ja, ik he me erbij neergelegd, er zijn ergere dingen:)

Alhoewel ik het wel jammer vind dat ik nu op vakantie ga met mini boopies:)

Bedankt allemaal voor de adviezen enzo

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Fijn dat je doet waar je je goed bij voelt!

T is toch belangrijk dat je je pc vertrouwt en dat had jij wel dus tja...

In elk geval, we volgen je tot in mei dan maar :106:

Fijne reis in elk geval :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hm ja, snap het wel, zou het ook moeilijk hebben vandaag...

Maar zie het zo: meer tijd om te gaan sparen voor al die bh's en zo die je achteraf kunt kopen!!!

Kop op meid, denk dat je de juiste beslissing gemaakt hebt!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve woorden:) En idd ik sta nog steeds voor 100% achter mijn beslissing, hij is het wachten waard. Wat is nou 3 maanden, correctie, 2 maanden, 3 weken en 2 dagen, op een mensenleven!

@S0oBlond; waar in Amsterdam woon je? Ik in Zuidoost..

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.