Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Och Grande toch, shit zeg!!!

Ik ga meteen even naar je foto's kijken. En ik zal mijn ongezouten mening uiteraard geven, zoals je van me gewend bent...

Maar ik vind het wel echt balen voor je!

Wat zegt je pc er eigenlijk van????

En hoe was het nog op je werk gegaan? Want ze waren er niet zo blij mee toen he?

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC moet ik nog langs. Ze waren op mijn werk idd niet blij dat ik wee rafwezig was, maar ja, het was maar een week! (werk 24uur). Ik heb ze dus ook nog niets verteld over dat ik nu (weer) niet tevreden ben, eerst eens afwachten wat de pc te melden heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor je mening. Ik vrees het ook!

Hij zei nog tegen me toen hij na de operatie bij me kwam dat hij het aan de onderkant iets ruimer gemaakt had. Was van te voren niet over gesproken. Nu heb ik eigenlijk geen borstplooi, het loopt een beetje door zeg maar , is lastig te zien op de foto's.

Wat een geklooi zeg:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je gevoel, zeker als hij gezegd heeft dat ie het wat ruimer gemaakt heeft..

Het was waarschijnlijk nodig om je pocket wat ruimer te maken, zodat je prothese beter kon zakken. Hij is alleen wat ver naar beneden door geschoten met zijn mesje... Verdorie....

Succes hoor! Ik zou hier ook flink van balen, want voor de rest ziet je borst er nu prachtig uit, alleen zit hij net wat laag... :(

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 17e een afsraak bij hem. Ik vind op zich de borst(en) heel mooi, ze hoeven niet perfect symmetrisch, dat geen een borst. Vind vooral d eplaats van het litteken heel storend, die zie je gewoon zitten als je voorme staat. Hij wordt natuurlijk nog een stuk lichter, maar ben bang dat je die altijd blijft zien. En als je een borstplooi "maakt" met je vinger, dan valt dat litteken wel onder de borst. Dus ja, ik ga er naar laten kijken, zien wel wat de opties zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, ik ben gisteren bij de pc geweest. Hij vond eigenlijk dat het wel mee viel. Hij heeft bewust die inkeping aan de onderkant gemaakt, omdat de protese ruimte nodig had om te zakken. Nou dat snap ik, maar hij zakt dus vind ik nu te ver door. Hij wilde nog even een paar maandjes wachten, misschien dat ik er nog anders over zou gaan denken.

Ik gaf aan na een paar weken al mijn twijfels te hebben en bewust heb gewacht tot 3 maanden en dat ik nu wel zeker weet dat ik niet van gedachte ga veranderen, omdat ik me er nu al elke dag meer en meer aan stoor.

Dus toen zei hij heel simpel; nou meid, dan gaan we er wat aan doen!

Dus ik mag me 6 februari melden. Het wordt poliklinisch gedaan, plaatselijke verdoving (als ie 'm maar niet lekprikt hahahaha) en een half uur later wandel ik weer naar buiten. Hij gaat zorgen dat er meer een borstplooi ontstaat, waardoor het litteken ook naar beneden zal zakken.

Wordt gewoon vergoed, en ik hoef gelukkig niet onder narcose en weer vana lles te regelen voor werk, huis en kind:)) En over iets minder dan 3 weken al!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je er nu iets aan kan laten doen. Bij mij zat het na 6 maanden bijna onder mijn eigen borst. Met staan ging het nog, maar bij liggen kreeg ik een dubbele borst. Toen moest een nieuwe plooi gemaakt worden en aan ribben gehecht ( mislukt, haha maar ok, word weer hersteld) wel eng, poliklinisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Grande en dat is goed nieuws!!

Fijn dat hij er meteen wat aan gaat doen en dat je het poliklinisch kunt laten doen!

T komt vast goed, deze keer en meid, denk maar zo: dan heb je wel echt PRACHTIGE boobs, waar mensen jaloers op zijn!!

Weet je nog die opmerking die je kreeg op dat feestje? dat ze niet begrepen hoe jouw boobs zo mooi waren gebleven :)

Houd dat maar voor ogen ;) Want je mag echt trots zijn hoor!

Nog even een hechtinkje en dan hoppaaaaaaaaaaaaaaa, genieten :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Grande

wat fijn zeg! Super dat hij er niet 'moeilijk' om doet en dit voor je op gaat lossen/

Hij heeft ook niet veel keus denk ik qua moeilijk doen of niet, jij bent niet tevreden, en dat is al vervelend genoeg.

Ik ben ook door van Selms geopereerd, nog altijd zeer tevreden.

Ik wens je in ieder geval al vel succes voor 6 februari!

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo, nou vandaag voor de 3e keer aan de linker boop gesleuteld.

Het ging onder plaatselijke verdoving. Er gingen meer dan 20 prikjes in, beetje rot, maar ach, wie mooi wil zijn....

Hij heeft het "oude" litteken weggesneden en de huid zo getrokken dat er een borstplooi ontstaat, waar het nieuwe litteken bijna invalt. Ik kan wel een paar maanden last houden van een trekkend gevoel. De verdoving is nu uitgewerkt, dat voel ik wel, dus de paracetamollen zijn weer uit de kast getrokken.

Heb zojuist even gegluurd, het ziet er prachtig uit, zo goed als gelijke borsten:))) Het bloedt wel nog steeds een beetje en het wordt al blauw, dus ik ga zo ff met een ijspacking voor de buis zitten.

Nou 3x is scheepsrecht. ben er nu wel klaar mee hoor!

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Eerlijk gezegd wist ik niet meer dat vandaag weer jouw dag was...

Fijn dat alles goed gegaan is en dat het lijkt dat alles nu helemaal mooi geworden is!!

Doe maar rustig aan he en ik ben heel benieuwd naar je foto's ;)

Hopelijk valt de pijn mee, en kun je snel een beetje gaan genieten van je boobs. T wordt wel tijd he :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Grande,

ik hoop voor je dat het nu dan ook voor jou goed komt!!! :35:

Maar de eerste berichten zijn al veelbelovend.

Goed herstellen en dan genieten!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hay!
Ik ben weer terug van weggeweest en heb het een en ander na zitten lezen.

Jeetje wat heb jij in al die tijd een hoop meegemaakt met je borsten!

Hopelijk is alles nu achter de rug en ben je volop aan het genieten van je prachtige borsten.

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.