Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Spannend he!.

Je heb een hele goeie dokter uitgekozen.

Ik ben ook al 2x door hem geopereerd en super tevreden.

Groetjes Diesel

Hoi Diesel

Vind het superspannend!!!

En ik geloof idd dat het ene hele goeie dokter is. Heb bij twee kennissen het resultaat gezien van BV's door hem gedaan en dat zag er heel erg mooi uit!

Ben benieuwd hoe snel ik kan:)

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal

Afgelopen donderdag heb ik mijn eerste consult gehad bij dr van Selms in het SLAZ. Wat een fijne man!!!

Ik ben 1.67 m en weeg 57 kilo. Draag nu 75A. Hij adviseerde me het volgende:

Dual plane natrelle high profile 265 of 295 cc.

Nou lees ik hier op het forum heel verschilende verhalen over hoe groot ze uiteindelijk uitvallen. Volgens van Selms kom ik uit op een kleine C.

Begin nu heel erg t etwijfelen over het aantal cc, of het wel genoeg is?

Hebben jullie tips/ adviezen?

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Grande!

Welkom op dit forum!

Het eindresultaat valt inderdaad bij iedereen heel anders. Dat is moeilijk in te schatten.

Waar zou je op uit willen komen dan?

Want ik denk dat je die C in ieder geval zeker gaat halen met 295cc.

Heb je ook een 'passessie' gehad?

Het punt is vaak wel: siliconenborsten hebben door hun ronde vorm een grotere cup nodig, maar ogen vaak kleiner in vergelijking met een natuurlijke borst van iemand met dezelfde cupmaat.

Dat heb ik zelf ook, heb maat F of E, maar neem maar van mij aan, dat ziet er echt niet zo big uit!!! (Maar ik ben wel helemaal happy hoor met mijn maat)

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal

Afgelopen donderdag heb ik mijn eerste consult gehad bij dr van Selms in het SLAZ. Wat een fijne man!!!

Ik ben 1.67 m en weeg 57 kilo. Draag nu 75A. Hij adviseerde me het volgende:

Dual plane natrelle high profile 265 of 295 cc.

Nou lees ik hier op het forum heel verschilende verhalen over hoe groot ze uiteindelijk uitvallen. Volgens van Selms kom ik uit op een kleine C.

Begin nu heel erg t etwijfelen over het aantal cc, of het wel genoeg is?

Hebben jullie tips/ adviezen?

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Yeeeah, mijn datum is bekend; 20 februari. Ik ben helemaal blij, want het zou eerst de tweede helft van maart worden!

Op 26 januari heb ik nog een afspraak met dr van Selms om o.a. te gaan passen. Ben wel heel erg benieuwd hoor. Tijdens het eerste consult had hij

het over natrelle rond high profile, dual plane, 265 of 295 cc.

Als ik rondzoek naar foto's, dan valt me op hoeveel verschillen er zitten in wat de uiteindelijke grootte wordt. Wat bij de een met dezelfde aantal cc's uitkomt (uitgaande van dezelfde 'begin' cup) op een dikke D, wordt bij de ander "maar" een B. Dit maakt me best onzeker, want hoe weet je nou of het niet te klein uitvalt?

Denk dat ik dus sowieso voor de 295 wil gaan. Wat je te zien krijgt bij de pas-afspraak, is dat een realistisch beeld?

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu al onzeker bent over de grootte kan je best voor de grootste gaan .

Ik vond de pasprothese ong. hetzelfde lijken (van grootte) dan mijn uiteindelijke bv .

Bij het passen vond ik het best groot (maar mijn man deed al teken : :35:) waardoor ik er toch maar ben voor gegaan .

De eerste weken na mijn bv bleef ik ze te groot vinden maar dat went hoor .

Op dit forum een huizenhoog cliché : grootte went snel !

De cc's vallen idd zeer verschillend uit en het is moeilijk om een uiteindelijk rezultaat in te schatten .

Iedereen is uniek met een eigen ribbenstand , elasticiteit van de huid , vet- borst- en spierweefsel enz. ... 90% is dan ook onzeker over de cc .

Het beste is je wensen goed duidelijk te maken tegen je pc (ook wat je niet wil) en hem vertrouwen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie.

Heb de laatste weken al behoorlijk wat ervaringen gelezen hier op het forum.

Ik heb een hele vragenlijst voor de pc de 26ste. Komt vast goed:) Het komt ineens best wel snel dichtbij, bedacht

me opeens dat ik over 6 weken gewoon boopies heb:))))

Zie wel op tegen het herstel, de pc waarschuwde me al dat ik de eerste week echt niets waard ben en veel pijn zal hebben. Nou goed,

wie mooi wil zijn moet pijnlijden. Dat is allemaal van te voren niet goed in te schatten, hoé je je dan voelt, dus ik laat het maar over me heen komen denk ik.

Ik wil gewoon uitkomen op een goeie C, ik ben 1.67, weeg 55 kg. Heb nu 75aa. En als de pc verwacht dat ik met 295 cc daarop zal uitkomen, ja dan zal ik daarop moeten vertrouwen.

Zal er wel bij horen die onzekerheid denk ik.

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie.

Heb de laatste weken al behoorlijk wat ervaringen gelezen hier op het forum.

Ik heb een hele vragenlijst voor de pc de 26ste. Komt vast goed:) Het komt ineens best wel snel dichtbij, bedacht

me opeens dat ik over 6 weken gewoon boopies heb:))))

Zie wel op tegen het herstel, de pc waarschuwde me al dat ik de eerste week echt niets waard ben en veel pijn zal hebben. Nou goed,

wie mooi wil zijn moet pijnlijden. Dat is allemaal van te voren niet goed in te schatten, hoé je je dan voelt, dus ik laat het maar over me heen komen denk ik.

Ik wil gewoon uitkomen op een goeie C, ik ben 1.67, weeg 55 kg. Heb nu 75aa. En als de pc verwacht dat ik met 295 cc daarop zal uitkomen, ja dan zal ik daarop moeten vertrouwen.

Zal er wel bij horen die onzekerheid denk ik.

Groetjes Inge

Hey Grande,

Wat leuk, nog iemand die in feb. voor een BV gaat!

Ik ben zelf de 13e aan de beurt, bij dr. Plovier.

Gek hè, om te bedenken dat we heel binnenkort boobies hebben!

Ik ben zelf 34 jaar, 1.75 m, 60 kg. en heb nu 80AA

Ik krijg ws. 450 cc en ben ook heel benieuwd welke maat dat uiteindelijk gaat worden!

Ik hoop een D.

Ik probeer ook maar niet te erg aan de pijn te denken, maar als ik de meiden hier hoor zeggen dat ze liever hun bevalling overdeden...!? :blink:

Nou ja, we zullen het snel genoeg merken, ik kan iig niet wachten tot ik ze heb!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, mijn bevalling duurde van de eerste wee tot de laatste pers maar 5 uurtjes, dussssss:)

Krijg jij ook dual plane?

PC dacht dat 300 cc bij mij de max zou zijn omdat ik zo slank ben?!?

Heb jij je pas-sessie al achter de rug? Spannend eigenlijk allemaal hè, wordt steeds meer "opgewonden" als ik bedenk hoe snel de weken eigenlijk voorbij gaan. Ben ook heel benieuwd hoe ze er na 11 / 12 weken uitzien, dan gaan we namelijk lekker een weekje op vakantie, eindelijk eens wat vulling in die bikini:)

Leuk dat er iemand is die ook in februari gaat!

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, mijn bevalling duurde van de eerste wee tot de laatste pers maar 5 uurtjes, dussssss:)

Krijg jij ook dual plane?

PC dacht dat 300 cc bij mij de max zou zijn omdat ik zo slank ben?!?

Heb jij je pas-sessie al achter de rug? Spannend eigenlijk allemaal hè, wordt steeds meer "opgewonden" als ik bedenk hoe snel de weken eigenlijk voorbij gaan. Ben ook heel benieuwd hoe ze er na 11 / 12 weken uitzien, dan gaan we namelijk lekker een weekje op vakantie, eindelijk eens wat vulling in die bikini:)

Leuk dat er iemand is die ook in februari gaat!

Groetjes Inge

Ik heb 4 bevallingen achter de 'kiezen' (helaas wel 1 kindje bij de geboorte overleden), maar heb ook niet echt te klagen wat pijn betreft....

Snelste was binnen 2 uur. :44:

Maar als de pijn na een BV erger is, lijkt het me toch wel heftig hoor.

Wat doen we onszelf eigenlijk aan hè.

Maarja, het verlangen om (weer) mooie borsten te hebben is gewoon té groot!

Tja, ik ben ook wel slank eigenlijk, maar het verschilt vlgs mij per pc hoeveel cc ze willen plaatsen.

Ik had zelf 400 tot 450 cc in gedachten, (na het nodige speurwerk hier op het forum, ha ha)maar Plovier dacht dat 500 ook wel zou gaan...?

Maar ik wil toch echt max. 450 hoor.

Heb het zelf op het moment best druk, dus ben er niet de hele dag mee bezig ofzo en dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Heb januari expres goed vol gepland, dan gaat de tijd tenminste lekker snel.

En de week vóór mijn BV werk ik vlgs mij het dubbele aantal uren dan normaal....

Mijn zwager vroeg vandaag nog of ik er niet tegenop zag en ik zei, nee hoor, ik verheug me juist op het eindresultaat! :45:

Vind het echt leuk dat we samen kunnen aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ben ook van de partij in februari ;)

2 Februari is voor mij de dag en wordt gek van het wachten! Ben de dagen aan het afstrepen in mijn agenda, hihi. En iedere vrij minuut hier op het forum aan het neuzen. Hoezo geobsedeerd door :1big_boobs: ?

Veel plezier met aftellen! En ik kijk uit naar jullie verslagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Grande,

Ik ga bij dokter Damen in de Hair and Beauty Clinic (werkt ook in de Wellneskliniek). Het wordt 350 cc rond high profile Eurosilicone achter de spier. Dus dat belooft nog wat voor het herstel, haha. Vind jij het ook zo lang duren? Hoe dichter bij het komt, hoe langzamer de tijd lijkt te gaan...

Ik heb de paracetamols al in huis gehaald en natuurlijk een fles champagne!!! Al moet de champagne maar even blijven staan totdat ik genoeg hersteld ben, maar dan wordt er toch echt geproost op de geboorte van de twins hoor :D

Spannend, spannend, spannend! Ik ga zeker je verslag volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.