Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

Voel vandaag dat er nu echt verandering komt in hoe ik me voel. Ben vanmiddag vergeten om mijn pijnstillers in te neme, heb ze drie uur later ingenomen dan de bedoeling was, dus ga proberen te beginnen met afbouwen. Om te beginnen naar. 6 per dag ipv 8 per dag.

Ook is de ergste spanning verdwenen uit de boops, voelt nu nog als lichte stuwing. Dus 1 weekje po en het is een enorm verschil, lekker hoor!

Morgen gaat mijn man weer aan het werk en ben ik dus alleen thuis, zoon naar school, die ga ik lopend ophalen. Verder zorgen we dat er zoveel mogelijk dingen op goeie hoogte zijn en dan zien we wel hoe ver we komen.

Geloof dat heel langzaam aan de borsten wat beginnen te zakken, wel heeeeeel langzaam hoor, maar mijn man dacht het ook te zien.

Dus nu nog maar 5 weken martelband. Weet iemand he strak dat ding eigenlijk moet, ik doe hem steeds behoorlijk strak, maar wat is te strak en wat is te los?

Groetjes grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi grande,

Gaat goed komen zonder hulp meid. Te strak is wanneer je bijna kortademig wordt. 5wk Lijkt zo lang hè? Vooral met dit weer. Het is moeilijk kleden vind ik. Vandaag was t heerlijk, maar ik liep constant met die band over m'n t-shirt en daarover een vest, want niemand mag t natuurlijk zien. Stikheet. Ik moet nog 3 1/2 wk. Ik heb het nu even af hoor pfff. Heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben door die band wel wat kortademiger, maar vind vooral de druk tussen borsten door dat ding heel vervelend. Misschien zit ie wel te strak, maar durf hem niet losser te doen, want dan zit hij misschien weer té los en oefent hij niet genoeg druk uit......lastig inschatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer moet je voor controle?

Bij mij hebben ze met pen een streep gezet hoe strak hij moet. Ik ben ook kortademig door de druk van die band dus ik denk dat hij wel strak genoeg staat. Heel vervelend maar helaas moeten we zo nog 5weken doorbrengen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat die band zo strak zit...zeker nu het wat warmer begint te worden..

Even doorbijten meis..

Ik was de eerste twee weken ook behoorlijk kort ademig,daarna werd het steeds beter..

heb nu weer het gevoel dat ik de maraton kan lopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff wordt vandaag helemaal kierewiet ervan. de boobs zijn ook allebei veeeeeel meer gespannen dan de laatste dagen, bh zelf zit ook retestrak, krijg er helemaal wondjes van door de striemen die hij maakt. Jammer want de spanning was de laatste paardagen juist bijna weg:(

Maar onder mijn shirt zien ze er echter wel vet lekker en groot uit hahahahaha, dus daar hou ik me maar aan vast hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom hè grande, de ene x is t erger dan de andere x. Dit verschilt echt per dag. T kan goed gaan bij mij tot ong 14.00. Rustig ademhalen als dat gebeurt. Ff zitten enzo. Het houd niet meer zo lang aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thans voor de steunende woorden! Het is idd heel bizar. Ze zijn gewoon vet groot vandaag, aan de zijkanten zijn ze boller, kan mijn armen niet tegen mijn lijf aanhouden en mij "gleuf" is smaller. Ach ja, ik maak me nergens zorgen om, ben pas 1 week po en besef wel dat er hele processen gaande zijn daar, is alleen en beetje heftig vandaag:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Grande,

Ik ben sinds vandaag online op dit forum. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, hoop dat je snel geen last meer hebt van de ups and downs. Dan kan je snel gaan genieten van de zon en je mooie nieuwe boobs! Ik heb 21 juni een consult bij dr Selms in het Sint Lucas. Ik ben erg zenuwachtig...Ik weet niet wat ik kan verwachten. Ik denk dat ik voor een volle C ga. Ik heb nu een kleine verzwakte B door mijn 2 zwangerschappen. Weet jij toevallig wat de wahttijden van het Sint Lucas zijn? En hoe het gehele proces verloppt? Ik heb op de site gekeken en daar stond dat er voor dagopname 25 weken wachttijd is pff ik wil ze nu nu nu nu nuuuuuuuu....

Groetjes Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ger

Wat goed dat je voor jezelf de knoop hebt doorgehakt! Nou je hebt iig een goeie keuze gemaakt wat betreft de pc!

Tussen mijn eerste consult en de uiteindelijke operatie zat 3 maanden. ze hebben het een tijd heel erg druk gehad en zelfs in de weekenden operaties gedaan ivm de grote stroom vrouwen met pip-implantaten, dat is volgens mij nu weer grotendeels over.

Maar geloof me die 3 maanden zijn zo om en misschien is het ook wel lekker om pas na de zomer geopereerd te worden, valt niet mee met die warme zo'n sportbh en drukband. Gisteren was hij drijfnat en ik kon hem niet uitdoen, want er was niemand thuis om me te helpen......bluh

Afijn, maak een lijst met vragen, neem een beha mee in de gewenste cupmaat en een licht shirt om in te passen.

Succes.

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Grande

Balen he dat je nu geen mooi truitje aankan omdat je die bh en band overal bovenuit ziet steken!

Hoe voel jij je verder? Red je je een beetje alleen thuis?

Idd misschien wel beter om na de zomer pas geholpen te worden Ger. Oh en qua shirt kreeg ik de tip om met het passen geen wit of zwart shirt aan te doen want in de ene lijkt het groter en in de andere kleiner. En zoek op internet of in magazines naar een boezem die je mooi vind qua maat en neem het plaatje mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi essie

Ja echt wel balen dat dat niet kan. En wat dacht je van het zweten, met zo'n kletsnatte bh, echt vies hoor!

Had vanochtend besloten om even over de markt te wandelen, kleine naar school gebracht en met de metro ff naar de markt, lekker vroeg, nog niet zo warm. Uiteindelijk wat jurkjes met zo'n stretchband zeg maar gekocht, kan je lekker zo instappen. Wat bekende tegen gekomen, ff kletsen. Na 2,5 uur storte ik helemaal in joh, steken enzo, dus nar huis gesjokt om daar een uur te slapen ahahaha.

Ik red me redelijk, vind het moeilijk om in te schatten wat ik wel en niet mag doen. Kijk stofzuigen en al het zware werk daar denk ik niet eens aan, maar ff een wasje doen ofzo, ik wil het zo graag :)))), of gewoon weer zelf een potje koken, wat mag wel wat mag niet? Wat doe jij?

Verder voel ik me goed, geen pijn meer, stuwing gevoel stukken minder, gaat op en neer zo gedurende de dag, maar is niet meer hinderlijk. Had graag met dit mooie weer er opuit getrokken met mijn zoon, maar ja, dat gaat nu gewoon even niet.

Ze zitten nog wel steeds heel hoog, links hoger dan rechts, begon gisteren even te twijfelen of dit wel weggaathahahaha, tuuuuuurlijk, 9 dagen po, wat wil ik;) Maar hier en daar worden ze ook al een heel klein beetje zachter als je erop duwt (zachtjes)

Dus we rommelen door:)

Hoe ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Grande en Essie,

Bedankt voor de tips! Ik denk idd dat het beter is om mij na de zomer te laten opereren ivm de warmte pfff....Heb het nu al snikheet laat staan met zo'n sportbh en een band om je boobs. Foto heb ik al en de vragenlijst staat ook al klaar hahaha. Ik ben helemaal voorbereid. Ik zie dat Essie door dr van Onselen geopereerd is. Bij hem ben ik ook op consult geweest, grappig! Trouwens, ik heb begrepen dat er tussen de prijzen van een kliniek en ziekenhuis grote verschillen zijn klopt dit??? Ik weet niet op wat ik kan rekenen in het ziekenhuis, bij alle klinieken heb je een prijslijst. Ziekenhuis niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook komen op 3400 bij accz. Grappig! Ik heb al een prima bh gezien met voorsluiting die ik wil gaan kopen! Heb je die band echt nodig? Dat wist ik niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Grande,

Las dat je vroeg wanneer je weer kleine dingetjes mocht gaan doen, maar dat mag al wanneer jijzelf denkt dat t kan, en je geen pijngrens gaat overschrijden. En niet met je armen omhoog. Ik had na de operatie alles in een lagere schuif voor het eten klaar te maken, dus ik stond na een dag of 5 alweer te koken hoor (en ik had een borstvergroting/lift en buikwandcorrectie). Gewoon jezelf niet forceren, je voelt zelf heus wel als t niet gaat. Geen zware pannen afgieten b.v. dat moet je dan ff iemand anders laten doen. Zo ook met de was, was kan je makkelijk aanzetten als iemand de zware mand voor de machine zet. Alleen je was niet boven je hoofd gaan ophangen, maar in de droger stoppen b.v.

De dingen die je niet mag doen zijn de zware dingen als stofzuigen (daar gebruik je echt veel je borstspieren mee, al heb ik zeker geen 6 weken gewacht, na een week of 3-4 deed ik dit wel weer op mijn gemakje aan hoor), strijken, ramen zemen, vegen etc.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gingnzojuist even lekker douchen, mijn beha ging uit en WOW wat was er gebeurd??? Ze zijn opeens allebei zo mooi aan het worden, stuk zachter vergeleken met gisteren en wat lager. Ik wist niet wat ik zag, mijn man zag het ook en die was er niet ontevreden mee;)

Ben zo blij!! Heb vandaag sowieso een lekkere dag, voel me gewoon goed. Ik doe nog wel rustig, ga niet opeens van alles lopen doen, maar heb wel zin om volgende week weer aan het werk te gaan.

Wat een verschil met vorige week zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij voelt het ook heel anders met hoe de dames in mijn bh zitten dus na jouw verhaal zijn wij ook benieuwd met hoe anders ze nu zijn! Strax dus ook maar weer ff kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat goed met de dames, ze staan erg fraai in jurkjes, ondanks de sportbeha en band.

Maar ik merk sinds gisteravond dat mijn wondjes wat gevoeliger zijn. De hechtingen zitten en nog in en d epleisters zitten er nog op. Die mag ik er niet zelf afhalen, maar die moeten zelf loslaten. Nou ziet de huid om de pleister hene er prma uit, onde rde pleister voel ik dat er 'wond' wat verdikt is en gevoelig bij aanraking. Verder is de boel wel droog en zijn er geen andere alarmsignalen. Hoop alleen dat er nu geen'lelijke litteken hierdoor komen. Baal dat ik zie pleisters er niets zelf af mag halen. Donderdag moet ik naar de pc voor controle, dus dan gaan ze er sowieso af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.