Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 months later...

Nou daar ben ik eindelijk weer. Heb me even een tijdje wat rustiger gehouden op het forum, nadat mijn bv was uitgesteld. Maar nu is het

opeens nog maar weer 3 weekjes!!!!!

Ik moet alleen deze week nog werken, dan ga ik heeeerlijk een weekje op vakantie en als ik terugkom ga ik 4 dagen later onder het mes! Dus die 3 weken zullen waarschijnlijk omvliegen.....

Op 2 mei heb ik nog een keer een consult, gewoon weer even opfrissen wat er allemaal ook al weer afgesproken was. En ik wil nog een keertje passen. Dat blijft toch lastig hoor, dat twijfelen over het aantal cc's.

Nou ik ga langzaam weer beginnen met aftellen......

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeej kreeg zojuist de oproep van het SLAZ binnen. Ik moet 14 mei om 7.00 uur al aanwezig, lekker vroegertje dus.

Zat hem wel even te knijpen, ik bedoel stel nou dat van Selms tóch nog niet kon opereren en het voor de tweede keer uitgesteld zou moeten worden...... Ik heb er al zoveel nachtmerries over gehad.

Nog maar iets meer dan twee weekjes, kom maar op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Essie

Ik heb je topic even gelezen. Leuk dat je op dezelfde dag gaat:)

Heerlijk hoor de vakantie ervoor. Ik ga helemaal relaxed en uitgerust de OK in. En lekker bruin hahaha.

Ik hou je topic in de gaten!

groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog even op consult geweest bij mijn pc. Ik twijfelde over het aantal cc. Na flink passen en bekijken, ik vond het wat klein..... was het oordeel van de pc; 300 ga ik er echt niet inkrijgen:((

Het plan is links 275, rechts 255 (wegens klein verschil in grootte). Misschien 275, 295, maar dat is echt ter plekke tijdens de operatie om te bepalen. Ik ben zo tenger zegt hij, dat het echt niet mooi zou zijn om groter te gaan....Nou daar moet ik hem dan maar in vertrouwen, met zijn jaaaaaren ervaring.

Ga de dag van de operatie zeggen dat ik het grootst mogelijk haalbare wat mooi oogt wil......Heb er echt wel zin in, want feit is dat ze sowieso groter en mooier worden toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Mooier gaat het zoiezo worden!

goed dat je nog een x bent wezen passen. Maakt het voor jezelf wel concreter denk ik.

Nog 1,5 week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat snel he?!!! Zeker nu ik mogen op vakantie ga, als ik terug kom heb ik 3 dagen om de mega vakantiewas weg te werken en voorraad in te slaan en dan is het al zover.... Kan al mijn bikini's ritueel verbranden:)

Ik ga je topic in de gaten houden, kunnen we elkaar door de eerste week heen slepen:)

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heeeeelp de stress slaat toe. Bij het consult vorige week voor ik op vakantie ging, zei de pc dat 300 cc niet gaat lukken, dat wordt echt niet mooi zei hij, dat moet je niet doen.

Hij streeft naar links 275, rechts 255 (ivm klein verschil in grootte). Nou heb ik me daar toch al een week nachtmerries dat ik wakker wordt en dat ik ze te klein vind......zo erg, spookt de hele dag maar door mij hoofd, moet er toch niet aan denken dat dat gaat gebeuren.

Heb er ontzettend veel zin in hoor en het zal ook allemaal wel loslopen. Maar zag laatst de borsten van een kennisje die er 250 cc in had gekregen en die vond ik niet echt groot en zij is nog wel een aanzienlijk stuk kleiner als ik.......aaaaaargh stress hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zeker kunnen genieten, was heerlijk warm daar, heb heerlijk kunnen zonnen, want man en kind waren niet van de glijbanen weg te slaan:)))

Begon me op een gegeven moment wel echt te ergeren aan mijn borsten hahaha, mijn topjes en jurkjes stonden opeens nog lelijker als eerst...maar dan pepte ik mezelf op met de gedachte dat het echt nu nog maar een kwestie van een paar dagen was en dan was het weer okee.

Ben er nu gewoon echt helemala klaar mee en klaar voor!!!

En jij? Hou jij het nog een beetje vol? Hoe laat moet jij je melden maandag?

Liefs Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er helemaal klaar voor en kijk er enorm naar uit maar ook wel tegenop. Vooral tegen de pijn en t feit dat ik strax wekenlang afhankelijk ben van anderen.

maar ach wat zijn nou 6 weken... komt helemaal goed en wat gaan wij genieten strax!

Ik moet er maandag om 12:30uur pas zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd ook hetgeen waar ik het meeste tegenop zie, maar het is ook een stukje onzekerheid, van niet weten hóe het nu precies voelt.

Om 12.30 heb ik ze al als het goed is, moet me om 7.00 uur melden en wordt in de ochtend geholpen:)

Heb het nieuwe "bavariajurkje" al in huis, leuk v-halsje, ik ben straks helemaal klaar voor het EK-voetbal hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef wat een slechte nacht, alléén maar dromen over de bv. Steeds dezelfde droom; ik vind ze te klein!

Sinds de pc heeft gezegd dat 275 (héééééééél misschien 295 cc) de max voor mij is, loop ik te spoken in mijn hoofd. Want als ik foto's bekijk van mensen die 275 cc hebben gekregen, vind ik bij allemaal het eindresultaat zo klein en niet mooi. Wat moet ik nou??

Aan de ene kant denk ik, volg het advies van de pc, want die heeft zoveel ervaring en verstand ervan. aan de andere kant denk; ja maar wat nou als ze echt zo klein uitvallen en ik ze niet mooi vind.... Help!!!!!

Ga sowieso wel vragen voor zo groot mogelijk wat er in past en mooi staat, maar ben zo bang dat ik teleurgesteld ga zijn......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.