Ga naar inhoud

Grande : 8 oktober 2011 : Dr van Selms : SLAZ.


Aanbevolen berichten

Oh wauw wat gaat het snel! Je bent nu gewoon aan t babbelen met je pc nu en dan is het zo al zover! Over 20min ga je heerlijk slapen en dan wordt je wakker met big boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi grande, Ik hoop dat je ze nu hebt. Ik durf nu niemand meer voorsf te feliciteren, totdat ik zeker weet dat je ze hebt, omdat het bij mij een andere wending kreeg op de dag dat het zou gebeuren namelijk.

Ik denk niet dat het bij jou zo verloopt en stiekem ben al blij voor je.

Tot horens dikke boobie knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa ik heb ze!!! En wat zijn ze mooi!

Vanochtend om 7.00 gemeld in het SLAZ, waar ik te horen kreeg dat ik als tweede geholpen werd:)) Niet lang wachten dus.

Mezelf vast in zo'n mooi operatieschort gehezen, ff plassen en om 8.00 werd ik al opgehaald. Een leerling anestesist ging het infuus aanbrengen in mijn linkerhand.....tot ik zei maar dat is rechts......oeps oh ja, dus toen verhuisd naar links hahaha. Afijn zij prikken, ik schrikken, dat deed ze niet helemaal lekker, het lukte niet. Dus naals eruit, had ze door de ader heen geprikt, vrij veel bloed eruit, ik lag heel relaxed, zijwerd helemaal bleek en duizelig hahahaha arme meid. Dus zij ff weg om bij te komen, iemand anders infuus uiteindelijk rechts erin geprikt, heeeel soepel, voelde het geeneens.

Nou toen kwam de pc, mooi streepjes trekken en nog even gebabbeld over mijn anst dat ze te klein zouden zijn. Afgesproken dat hij het grootst mogelijk haalbare, wat wel natuurlijk zou ogen ging doen.Dus ik was gerustgesteld.

Toen ik bij kwam, voelde ik me prima, drukkend gevoel tussen de borsten, hopsakee, wat morfine en slapen maar:))

Ik ben niet naar geweest, niet misselijk, helemaal niets, prefect. Ook bij het opstaan om naar het toilet te gaan (op de steek lukte me echt niet) ben ik niet duizelig geweest.

Lekker kopje thee met wat biscuitjes en weer in slaap gevallen. Later twee boterhammetjes met jam.

Alles zat nog in foam gepakt, dus zag wel een grote hobbel, maar nog geen details:)

Uiteindelijk kwam de pc bij me. Er is toch 325cc ingegaan jeeeeeeeeej, ik blij:)) Hij zei dat ze erg mooi geworden zijn, was een prima operatie, de borstspier was vrij dun en de huid al een keer goed opgerekt geweest in mijn zwangerschap (cup d) dus dat was prettig werken. Uit de drains kwam weinig vocht, dus die mochten er uit. hij heeft inwendig gehecht met oplosbare hechtingen, moet eind mei terug voor controle.

De verpleegkundige kwam de drains eruithalen, dit viel me ook 100% mee. was eerder een raar gevoel dan dat het pijnlijk was. En toen waren ze daar; mijn meiden. WOW ik ben nu al verliefd. Zal straks nog proberen een voor en na foto te plaatsen.

Hubbie was voorbereid op een gespannen geheel, wat nog heeeeeeel er gaat veranderen. je had zijn ogen moeten zien, geweldig hahahaha.

Nou al met al is het me heel erg meegevallen. Ga netjes mijn paracetamolletjes op tijd innemen en me laten vertroetelen door mijn twee lieve mannen:))

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah grande, gaat lekker. Houden zo meid. 325cc is zeker weten een volle hand. Super dat t toch iets meer werd en je wens is vervuld. Geniet lekker van je meiden en je mannen. Goed herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Grande gefeliciteerd met je boobs meis! Dus jij was de .... met die leerling, lekker dan! Had zij donker haar en was ze een beetje mollig? Dan was zij degene die mij ook wilde prikken, vorige maand, ik vind het dapper van je dat je het toeliet!

Ze zullen nog enorm gaan slinken hoor! Veel beterschap gewenst en een heel mooi resultaat!

Liefs, Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thans allemaal.

Ben idd prima behandeld door iedereen, heel fijn.

Voel me nu eigenlijk heel goed, wel nog de olifant. Ik zat me af te vragen waarom ik links geen last heb en rechts wel spierpijn heb. Na een tijdje bedacht ik me dat gisteren 2 uur hebben gebowld haha dat verklaard het een en ander. Kruip zo voorzichtig mijn bedje in mbv hubbie, want elke beweging doet pijn, moet nog ff een spiegeltje paracetmol opbouwen in mijn bloed.

Tot morgen waarschijnlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat bowlen kan een hoop verklaren :45:

Maar er kan ook gewoon verschil zijn tussen links en rechts. Ik heb links niks gevoeld en rechts wel last gehad. Het zijn twee verschillende wonden he, met twee verschillende genezingsprocessen :)

Succes met je spiegeltje hihi, 1000mg in een keer he! En dan gewoon 4 keer per dag om de 6 uur, dus ook 's nachts ;)

(hielp bij mij heel goed)

Hopelijk kun je een beetje slapen

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het was een gebroken nachtje:) ik ben een buikslapertje, dus dit is natuurlijk heel erg wennen. En als je dan van houding wil veranderen lukt dat niet, dus ff mannetje wakker maken. Vanochtnend voelde ik me net een oud geboggeld vrouwtje, moest echt ff weer rechtbgetrokken worden hahaha. Maar goed, qua pijn is het nog steed zeer goed te doen, af en toe wat steken hier en daar en natuurlijk een spierpijn gevoel, maar de olifant is langzaam aan het verdwijnen.

Niezen doet PIJN man niet normaal zeg, dat hoef ik hopelijk niet te vaak te doen:)

Verder slaap ik overdag veel heb ik gemerkt, denk dat ik komende nacht op de bank blijf liggen. Kan ik mezelf ook van overeind hijsen door een voet onder de rand van de bank te klemmen en dan buikspiertjes gebruiken. Train ik die ook nog, straks meteen een strakke buik;)

Dus met mij gaat het best goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker grande, houden zo. Nu zit je idd is een niet al te charmante positie. Als je fijner jezelf kan zijn in de hoek vd bank...vooral doen. Straks ben je weer fit en sta je stralend met volle borst vooruit weer alles te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens met Bb, het is eerst vocht dat zich verplaatst naar benee. Na de eerste paar dgn waren m'n 4 broodjes al veranderd naar 1heel Turks brood. Ik heb ze bij elke in en uitstap van t bed aangespannen, maar dit is lang niet voldoende om weer te krijgen waar ik zo hard voor heb getraind. Jammer hè. Maar we hebben wel tieten Hahaha. Als we weer kunnen of mogen, dan ben ik de eerste die gaat knallen voor kadetjes. Volg je me gauw erna??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou das weer een droom armer, maar idd wel een paar tieten rijker hahahaha. Heb ze net even 3 minuutjes laten luchten(mag toch wel?) ze zijn groter als gisteren en zitten zo hoog hahaha. Maar ze zijn niet blauw en waar de drains eruit zijn gegaan, begint het al te jeuken....nu zitten ze weer veilig gevangen in sportbeha en martelband.

Mijn man zegt; hopelijk blijven ze niet zo hahahaha de schat, ik vroeg of hij even wilde voelen en dat aanbod sloeg hij toch maar af:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha grande, ik doe dat ook hoor...even laten luchten. Heerlijk. Maar idd ze zitten nog heel hoog. Dit heeft wel ong 3mdn nodig dat het z'n plekje vind. Voor de jeuk kan je de bovenkant insmeren. Dit helpt. Kijk wel uit met de pleisters.

Mijn man had ook gisteren nog zo van.... Zo horen ze toch niet? En blijft t zo? Ik meteen foto's erbij gepakt uit de galerij dat het normaal is, dat ze in het begin daar zitten helaas. Gelukkig gaat t goed komen. Als de zwelling soms minder is, dan voel ik de prothese zitten. Die van mij heeft niks met tieten, maar ik zei het eerder al, dat ie wel anders zal piepen als ze er eenmaal zijn en ja hoor. Ik ken hem toch beter dan hij zichzelf. Hihi. Toch wel leuk Monica heeft goeie foto's. Ze staat in de eerste rij nu boven in de galerij. Goed voorbeeld voor je man. Die van haar vind ik persoonlijk ook echt prachtig.

Mijn mannetje mag er wel aan zitten maar niet wiebelen op en neer. Aaien is toegestaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.