Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Rox,

Komt helemaal goed hoor, zeg ik ook de hele tijd tegen mezelf :154: .

Je wordt zo goed in de gaten gehouden en we krijgen maar een lichte roes, ff een uurtje slapen en we hebben mooie :1big_boobs: , toch?

Misschien kom je zo nog op de chat of morgenochtend anders heel veel succes :35: morgen, zal veel aan je denken.

Ga zelf morgen om 15.00 uur rijden dus rond 17.00 uur in Overijse, misschien kom ik vantevoren nog even naar de kliniek (om even te kijken) en zie ik je toevallig even (je weet 't nooit).

Denk aan je,

xx Tan :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

had helaas de hele dag geen internet verbinding dus kon niet op t forum komen!!! :(

maar de zenuwen gaan erg goed nu, ik weet gewoon dat het helemaal goed gaat komen!, jullie zijn schatten!!!

zodra ik thuis ben en me goed voel kom ik mn verslagje maken!!!

xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rox,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs: .

Hoop dat alles goed is gegaan!!!!

Zal morgenochtend kijken of je al een verslagje hebt geschreven.

Ben zelf nu in België en ga zo proberen te slapen en morgen boobies-day!!

Veel sterkte met je herstel, :54: .

xx Tan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden,

ff mn verslagje!

IK LEEF NOG!! hahaha :)

zijn vanochtend om half 10 richting belgie vertrokken en kwamen daar aan om 13.00, was giga druk op de weg!

ik zou pas 13.30 aan de beurt zijn en moest dus even wachten, werden vriendelijk ontvangen door Valerie wat een schat van n mens he!! ":)

ik dacht nog aan barbie die zei "vraag een kalmeer pil!!! " maar had mn zenuwen aardig onder controle, ik werd alleen super emotioneel als ik naar mn kleine meissie keek. Heb dr nog maar stevig geknuffelt en een lekkere fles gegeven, nog een paar mooie foto's gemaakt van ons saampjes :).

nou rond 14.00 kwam dr Plovier de kamer binnen om me af te tekenen en een praatje te maken (ik had foto's mee van April en mii), nou zodra die man de kamer in kwam verdwenen mijn zenuwen als sneeuw voor de zon, wat een fijne vent zeg!! (lekker ding ook nog ;) hihi )

nou ik werd meegenomen naar de ok rond half 3 en mocht daar gaan liggen, infuusje werd aangelegd (niets van gevoeld) en voor ik het wist sliep ik. toen ik wakker werd lag ik op de kamer, keek meteen onder de deken in de hoop dat het ook ECHT gebeurd was en ja hoor! 2 heuvels in een sportbh!! :D (en niet zo klein ook, al zeg ik het zelf.)

nou toen kwam dr Plovier nog even de kamer op en vertelde dat ik eurosilliconen heb, rond achter de spier 500cc :) dus ik ben helemaal happy ga daar zeker een E mee halen hoor! en de pijn valt me goed mee. maar dat zal morgen wel gaan komen, denk ik.

rond 5 uur lekker weer richting huis gegaan, nog even gestopt om wat te eten bij ac restaurantje ( had de hele dag nog niets gegeten!!) en nu net lekker thuisgekomen.

al met al is het me 10000% meegevallen en zou het zo weer doen!!

bedankt voor al jullie lieve berichten!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pamela1g

Wauw meid!! gefeliciteerd!! En wat een positief verslag!! Echt super dat je je zo goed voelt... hopelijk blijft dat zo de komende dagen!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.