Ga naar inhoud

Rox89 : 29 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hey esther,

wat knap van je zeg , je zal wel blij zijn dat je lekker van die troep af bent.

ik ben echt een giga roker, rookte zelfs tijdens mijn zwangerschap nog (maar dan 10 sigaretten p.d) erg he!?

na mijn keizersnee 5 dagen in t ziekenhuis gelegen en door de ruggeprik helemaal vergeten dat ik een roker ben hahaha, ben 4 weken gestopt geweest en helaas daarna STOM STOM toch weer begonnen, ik wil eigenlijk de dag van mijn operatie als ik toch niet mag roken een nieuwe stoppoging doen, maar zie wel hoe dat loopt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 184
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik rookte ook best veel en dacht 'nu of nooit'.

Als ik er nu weer 1 zou opsteken zou ik zo'n spijt hebben, dus ik doe het lekker niet.

Soms is de verleiding er wel, maar probeer t te weerstaan!

Ik hoop voor jou ook echt dat het lukt. Ik heb het boek 'stoppen met roken' gelezen van Allen Carr, mij heeft

het wel geholpen iig. Misschien ook een tip voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

Esther, wat goed dat je gestopt bent met roken!! Zelf ben ik er al een paar jaar vanaf gelukkig. Ik ben gestopt toen ik zwanger was en gelukkig niet meer begonnen. Maar wel lastig voor jullie zeg dat je dan niet mag roken! Ik heb inderdaad ook gelezen dat het beter is om te stoppen ivm de operatie.

Wat fijn dat je eerder op de dag mag komen Rox, ik hoop daar stiekem ook nog op. Ik sta nu ingepland voor 16.00 uur. Kun je dan nog wel dezelfde dag naar huis??

Wat stoer Tantie dat je consult en operatie op 1 dag doet. Ik zit daar zelf ook nog steeds over te twijfelen, het is een stuk praktischer ivm de afstand. Maar ik heb toch het gevoel dat ik van tevoren moet gaan om een goed gevoel te krijgen bij deze dokter. Ik heb er al een goed gevoel bij, begrijp me niet verkeerd, maar ik kan het niet goed uitleggen.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste rox 89 .

Ivm het stoppen met roken. Mijn man is vier jaar geleden kunnen stoppen met roken van de ene dag op de andere.

Als stimulans heb ik toen elke maand het bedrag waar hij voor rookte op een rkening gezet.

Moet zeggen dat is nu een aanrdig spaarpotje.

gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een heeeel goed idee van jou pinki!

Ik rook zelf ook best veel, en heb niet eens een poging gedaan tot stoppen,

vind het zelf onzin om te stoppen met roken voor een operatie!

op de dag zelf heb ik niet gerookt, maar ik moest 2.5 uur wachten en stond net op het moment er eentje te gaan roken

en toen mocht ik gelukkig meekomen haha!

na mn operatie 2 dagen niet gerookt omdat ik misselijk was en daarna weer wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

wel leuk dat je een dag na mij bent ;) , vind je het ook nu al zo super spannend? want jij krijgt dan ook pas je consult he?

hahaha ik probeer zelf ook te minderen nu al, maar vind het heel moeilijk. maar goed doe mn best en hopelijk lukt het een beetje ook om daarna niet t6e roken dat is misschien nog wel moeilijker mdat je dan de hele dag niets mag en kan doen, zou normaal de een met de ander aansteken hahaha

maar we gaan ons best doen ;)

xxx

Hey Rox,

Ben nu al aardig nerveus aan het worden hoor en dat helpt niet bij minderen met roken :154: .

Ben zelf erg blij dat alles op dezelfde dag gepland staat, ik heb gewoon een heel goed gevoel bij dr.Plovier, ben ook al op consult geweest bij dr.Roddi maar die wilde niet meer als 350cc geven en dat vond ik te weinig.....

Wel leuk dat wij maar een dagje verschil hebben :141:

xxx :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik rookte ook best veel en dacht 'nu of nooit'.

Als ik er nu weer 1 zou opsteken zou ik zo'n spijt hebben, dus ik doe het lekker niet.

Soms is de verleiding er wel, maar probeer t te weerstaan!

Ik hoop voor jou ook echt dat het lukt. Ik heb het boek 'stoppen met roken' gelezen van Allen Carr, mij heeft

het wel geholpen iig. Misschien ook een tip voor jou?

Hoi Esther,

Heel goed van je hoor, het boek van Carr heb ik gelezen maar hielp niet echt :69:

Ik heb wel een elektronische sigaret gekocht van RuToo E sigaret, als het mij nu niet lukt :18:

Groetjes!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

Esther, wat goed dat je gestopt bent met roken!! Zelf ben ik er al een paar jaar vanaf gelukkig. Ik ben gestopt toen ik zwanger was en gelukkig niet meer begonnen. Maar wel lastig voor jullie zeg dat je dan niet mag roken! Ik heb inderdaad ook gelezen dat het beter is om te stoppen ivm de operatie.

Wat fijn dat je eerder op de dag mag komen Rox, ik hoop daar stiekem ook nog op. Ik sta nu ingepland voor 16.00 uur. Kun je dan nog wel dezelfde dag naar huis??

Wat stoer Tantie dat je consult en operatie op 1 dag doet. Ik zit daar zelf ook nog steeds over te twijfelen, het is een stuk praktischer ivm de afstand. Maar ik heb toch het gevoel dat ik van tevoren moet gaan om een goed gevoel te krijgen bij deze dokter. Ik heb er al een goed gevoel bij, begrijp me niet verkeerd, maar ik kan het niet goed uitleggen.

Groetjes Andrea

Hoi Andrea,

Ik ben al op consults geweest bij andere dus ik had al een heleboel informatie gekregen.

Toen ik had besloten om niet naar dr.Roddi te gaan ben ik verder gaan zoeken en kwam al heel snel bij dr.Plovier uit, weet niet, deze man geeft mij een goed gevoel, de kliniek was ook behulpzaam met mail en telefonisch contact.

En de meiden van het forum hebben mij ook geholpen want mede door hun ervaringen heb ik voor dr.Plovier gekozen... :35:

groetjes :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een heeeel goed idee van jou pinki!

Ik rook zelf ook best veel, en heb niet eens een poging gedaan tot stoppen,

vind het zelf onzin om te stoppen met roken voor een operatie!

op de dag zelf heb ik niet gerookt, maar ik moest 2.5 uur wachten en stond net op het moment er eentje te gaan roken

en toen mocht ik gelukkig meekomen haha!

na mn operatie 2 dagen niet gerookt omdat ik misselijk was en daarna weer wel..

Hoihoi,

Blijft heel moeilijk hoor, het niet roken :angry: .

Ik heb een RuToo E-sigaret gekocht en moet zeggen dat het wel een beetje helpt, haha!

Ben vorige keer ook niet gestopt met roken en moet eerlijk zeggen dat ik met het herstel er weinig van heb gemerkt maar dat was 16 jaar geleden en toen maakte iedereen zich er nog niet zo druk om :154:

groetjes.. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haihai

ja ik ben ook nog niet gestopt hoor, zelfs niet geminderd.heb er op het moment niet het geduld voor.

met mijn keizersnede heb ik ook alleen de avond voor en dag zelf niet gerookt dus maak me er niet zo druk over, de kliniek zei ook 6 uur van te voren niet eten drinken of roken. dus het zal geen drama zijn als het me niet lukt.

moet zeggen dat de zenuwen er nu toch wel ernstig inkomen hoor, heb steeds nachtmerries en ben zooooo bang voor de narcose dat k nie meer wakker word, en mn dochter moederloos achter laat voor zoiets "stoms"als tieten!

en de volgende dag denk ik weer t loopt wel los en we doen het gewoon!!

ik ben ook zeker van plan door te zetten maar god wat een angst heb ik zeg!

nog meer dames zoooo benauwd!???

als jullie tips hebben me erdoor heen te helpen heel graag!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,

laatste tijd veel pijnklachten gehad in mn buik, borst en rug, vaak gepaard met overgeven en misselijkheid.

dus toch maar even langs de huisarts gegaan voordat er straks iets mis is en er tijdens de operatie wat mis gaat.

ik was bang dat het mn hart of longen zouden zijn, maar daar heeft hij verder niet naar gekeken.

hij dacht aan een ontsteking in mn buik en denkt mogelijk aan nier of galstenen. moet 16 juni voor een buikecho en krijg binnen een week de uitslag. ala de uitslag niet goed is moet ik misschien mijn afspraak verzetten zei hij.

ik hoop zo dat het niets blijkt te zijn en mijn operatie gewoon door kan gaan op de geplande datum!!!

afwachten dus meer kunnen we niet doen..!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rox,

Wat vervelend voor je, ga zeker voor je duimen meis, hopelijk is het een buikgriep of zo!

Ben benieuwd wat er uit de uitslagen komt, zou t rot voor je vinden als je afspraak verzet moet worden.

Zal aan je denken :116: .

:141: Tantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt mii18 en tantie,

shoompie heeft me al aardig wat info gegeven voor het geval er wel iets mis is.

ik hoop natuurlijk van niet maar de gezondheid gaat zeker voor.

ik hou jullie op de hoogte!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb vandaag op aanraden van shoompie gebeld of het eerder kon, maar dit is niet gelukt.

ik heb zelf de 14 en 15e al afspraken staan en daarvoor is pinksteren en weekend en dan doen ze de echo's niet.

dus afwachten tot de 16e en hopen op goed nieuws!!

bedankt voor jullie berichten meiden

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja is inderdaad wel vervelend dat het niet eerder kan maar de laatste nachten gelukkig geen pijn gehad.

nog 5 daagjes dat is zo voorbij, maar met wachten op de uitslag ben je toch al zo weer 2 weken verder vanaf vandaag.

ik heb helaas de 14 en 15e afspraken die gewoon echt niet verzet kunnen worden dus het is niet anders, was ook compleet vergeten dat pinksteren ertussen zat.

maar goed even afwachten en hopen op een goede uitslag.

@shoompie : zou ik bij ontsteking sowieso mijn afspraak moeten verzetten? of denk je dat ze ook daarna er iets aan kunnen doen??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee rox ik lees net van je buikklaxhten etc, heb je ook samentrekkken van de maag en diarree ? Maaginfectie en dergelijke gaan flink rond nu.. Ben ook nog steeds niet de oude. Hoop dat t niks ernstigs is xxx

nee hoor heb geen diarree of iets dergelijks anders had ik me meteen op de ehec bacterie laten controleren hahah :)

maar heb de pijn al een paar maanden alleen "gelukkig" niet dagelijks, gewoon even de echo afwachten dus

bedankt :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

heb gisteren de uitslag van mn bloed terug gehad en daar kwam een te hoge leverwaarden uit.

ik drink bijna nooit dus was erg verbaasd over die uitslag, de HA zei dat dit wel in overeenstemming is met galstenen.

hij wil de echo even afwachten om te kijken wat het precies is en wat we eraan gaan doen.

nou, die echo is vandaag om 13.00 en hoop meteen de uitslag te krijgen , maar waarschijnlijk krijg je die weer later via de HA zelf.

vind het heel spannend vandaag, want als het te ontstoken is of iets dergelijks dan moet mijn bv msschien worden uitgesteld!!!:(

ik hoop zo van niet!!!!

ik hou jullie op de hoogte!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.